Uiteraard, praat het maar weer zo weg Damsco, we weten dat je daar goed in bent... Sorry dat niet iedereen hetzelfde denkt als jij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Rustig, Dutch Errorist is gewoon kortzichtig. Een soort Van Bommel zeg maar.
Dus de IDF maken burgerslachtoffers en vermoorden burgers, einde discussie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef Frutsel het volgende:
burgerslachtoffers
Ja met als verschil dat de Joden toen geen raketten afvuurden en aanslagen pleegden. Punt, laatste keer dat ik hierop inga.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hitler zag de Joden als gevaar voor zijn eigen land en greep in met extreme middelen, hetzelfde als wat de Joden nu doen.
In elke oorlog vallen burgerslachtoffersquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan is nog steeds 20% van de burgers gedood door israel
En dat doet hamas ook. Beide zijn schuldig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus de IDF maken burgerslachtoffers en vermoorden burgers, einde discussie.
Ik steun geen hamas. En ik zit niet alleen in KLB Damsco. Stop met het roepen van one-liners als je er niet tegen kan dat niet iedereen het eens is met de acties van israel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef damsco het volgende:
[..]
In elke oorlog vallen burgerslachtoffersEcht werkelijk waar, steun maar lekker Hamas. Wat zou mij het ook uitmaken inderdaad (KLB is trouwens een deurtje verder).
Wat the fuckquote:
Emoties mijn beste, emoties. Maargoed je hebt een punt, laten we het weer op controleerbare feiten houden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef voyeur het volgende:
He, is dit deel 1 weer van deze reeks? Ik dacht dat we al bij 42 zaten, maar het lijkt een repeat loop.
Het aantal slachtoffers dat die raketten maakten zijn verwaarloosbaar. In het verkeer zullen meer doden gevallen zijn in Israel. Het gaat om het beschermen van de staat Israel. De Joden vinden het daarbij prima om burgerslachtoffers te maken. In die optiek zijn ze vergelijkbaar met Hitler.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ja met als verschil dat de Joden toen geen raketten afvuurden en aanslagen pleegden. Punt, laatste keer dat ik hierop inga.
Dat zeggen we toch niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat the fuck! ?!?!!
gozer, please stop.
Ik ben zelf militair.
En ik kan niet wachten als ik in de auto stap om een paar lekkere kleuters af te knallen die lekker in hun schoolbankje zitten...
zo'n 100.000 militairen in Nederland, every man a rifle man is de code
1 magazijn met 29 patronen, 1 al in de kamer.
dat zijn 30 kinderen per persoon x 100.000 = 3.000 000 kinderen per dag.
jep, we wetn al niet meer waar we ze verbranden moeten..
die lijkjes dan
van de kinderen die we elke dag vermoorden
- knip -
Waarvan akte.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik steun geen hamas. En ik zit niet alleen in KLB Damsco. Stop met het roepen van one-liners als je er niet tegen kan dat niet iedereen het eens is met de acties van israel.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hitler zag de Joden als gevaar voor zijn eigen land en greep in met extreme middelen, hetzelfde als wat de Joden nu doen.
He klojo, nuance is hier niet toegestaan, dat lijkt me toch wel duidelijk!? Nou kies een kant en plaats foto's van dode baby's!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En dat doet hamas ook. Beide zijn schuldig.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
He klojo, nuance is hier niet toegestaan, dat lijkt me toch wel duidelijk!? Nou kies een kant en plaats foto's van dode baby's!
QFT.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Als de Palestijnen Christenen waren geweest, dan had iedereen Palestina gesteund.
ALS ALS ALS.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Als de Palestijnen Christenen waren geweest, dan had iedereen Palestina gesteund.
Wat een volslagen idiote vergelijking toch iedere keer weer. Hitler was bezig met het systematisch en volledig uitroeien van een bevolkingsgroep. Israël voert gewoon wat zelfverdediging uit. Die is niet gericht tegen de burgers zelf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef Meh7 het volgende:
Het aantal slachtoffers dat die raketten maakten zijn verwaarloosbaar. In het verkeer zullen meer doden gevallen zijn in Israel. Het gaat om het beschermen van de staat Israel. De Joden vinden het daarbij prima om burgerslachtoffers te maken. In die optiek zijn ze vergelijkbaar met Hitler.
Dat is echter wel de werkelijkheid. Ik stel mij bewust ongenuanceerd op omdat de balans anders zoek raakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
He klojo, nuance is hier niet toegestaan, dat lijkt me toch wel duidelijk!? Nou kies een kant en plaats foto's van dode baby's!
er zijn christenen in Palestina. Burgers, die ook lijden onder deze aanval.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |