quote:Israeli air raids target Hamas in GazaStory
HighlightsIsraeli aircraft launch attacks across Gaza, apparently targeting Hamas leaders Gaza reporter said attacks appeared to be biggest he has seen in decades Video from scene shows wounded being loaded into cars and taken to hospital
GAZA CITY (CNN) -- Israeli aircraft launched air attacks across Gaza Saturday, apparently targeting Hamas leadership and their bases, according to a Gaza-based reporter.
There was no immediate statement from the Israeli military.
"People are running in the streets," the reporter told CNN.
The journalist said the attacks, which are hitting across Gaza, appeared to be the biggest he has seen in his decades there.
Video from the scene showed severely wounded people being loaded into cars and driven to hospitals.
als dat waar is, is de aanval wel harder dan ik had verwacht.quote:Al Jazeera: Palestinian sources say at least 120 killed in IAF strikes on Gaza (Haaretz)
De zionistische beesten laten hun gezicht zien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Eindelijk, wat gepaste actie.
NOS TT 109quote:Volgens de politie
zijn daarbij zeker 40 doden gevallen.
Het hoofd van de ambulancedienst zegt
dat er al meer dan 120 doden zijn.
En onze moslim medemens is altijd lief, toch? in jou wereldbeeld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De zionistische beesten laten hun gezicht zien.
Ik zie de beelden nu ook gruwelijk. Maar ze proberen tenminste wel militaire doelen te raken. Zie ik de palastijnen niet altijd doen die kiezen juist burgerdoelen uit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef SalmanPack het volgende:
140 doden
Net of het bombarderen van onschuldige mensen Israël zal helpen.De haat tegen Israël zal alleen maar toenemen hierdoor.
Uiteraard zal de haat tegen Israël toenemen indien onschuldige mensen worden gebombardeerd. Hetzelfde is het geval als het de andere kant op zou zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef SalmanPack het volgende:
Net of het bombarderen van onschuldige mensen Israël zal helpen.De haat tegen Israël zal alleen maar toenemen hierdoor.
De palestijnen die met behulp van macgyver tape en oude blikken granaat werpers maken beschuldigen dat deze zich niet alleen concentreren op militaire doelen en hiermee het lomp gedrag van een zogenaamd high tech leger als israel goedpraten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:14 schreef niet_links het volgende:
Ik zie de beelden nu ook gruwelijk. Maar ze proberen tenminste wel militaire doelen te raken. Zie ik de palastijnen niet altijd doen die kiezen juist burgerdoelen uit.
Maar je hebt gelijk dit lost natuurlijk niets op, maar ze zijn beide erg fout bezig.
Dat iets niet in de media komt betekent niet dat het niet heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef Basp1 het volgende:
Hoeveel israelische doden hadden de hamas beschietingen op israel al opgeleverd de laatse weken? Ik heb er niets over gelezen dus dat zullen er wel 0 geweest zijn, omdat het anders wel groot uitgemeten was in de media.
het maakt niet uit of en wel of geen slachtoffers vallen. het gaat er om dat een grote bek bestraft moet worden. dan moet je maar geen grote bek hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De palestijnen die met behulp van macgyver tape en oude blikken granaat werpers maken beschuldigen dat deze zich niet alleen concentreren op militaire doelen en hiermee het lomp gedrag van een zogenaamd high tech leger als israel goedpraten.![]()
Hoeveel israelische doden hadden de hamas beschietingen op israel al opgeleverd de laatse weken? Ik heb er niets over gelezen dus dat zullen er wel 0 geweest zijn, omdat het anders wel groot uitgemeten was in de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |