abonnement Unibet Coolblue
pi_64468065
gaat hard, deel 7 al & tvp
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64468138
TVP
pi_64468153
tvpalestijn
Definitely not CIA
  maandag 29 december 2008 @ 16:25:22 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64468157
Als ik zo naar dat kaartje kijk is het toch belachelijke om die Gaza strook te laten bestaan ? Gewoon alles bij elkaar blijft naar mijn mening de beste oplossing.

ja ik weet 't daar kom ik weer...
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64468296
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:25 schreef deedeetee het volgende:
Als ik zo naar dat kaartje kijk is het toch belachelijke om die Gaza strook te laten bestaan ? Gewoon alles bij elkaar blijft naar mijn mening de beste oplossing.

ja ik weet 't daar kom ik weer...
quote:
De Gazastrook
(laatste update 26-12-2008)


De Gazastrook is een gebied van 363 km², begrensd door Egypte, de Middellandse Zee en de Israëlische wapenstilstandsgrens van 1949. De belangrijkste steden zijn Gaza, Rafah, Abasãn, Khãn Yünus en Dayr al Balah. De kustlijn bedraagt circa 40 km, de grens met Egypte circa 11 km en de grens met Israël circa 51 km.

De huidige bevolking van bijna 1,5 miljoen inwoners is vrijwel geheel Arabisch. De meesten hangen de soenitische islam aan; een kleine minderheid is christen.
  maandag 29 december 2008 @ 16:29:56 #7
223676 BlackSeptember
Freedom 4 Palestine!
pi_64468313
Wat een beesten zijn het.
Palestine and its people have always been victimized and they are paying the price. This must not continue. Palestine will be free. - Michel Aflaq
pi_64468464
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:29 schreef BlackSeptember het volgende:
Wat een beesten zijn het.
wie?
pi_64468469
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:29 schreef BlackSeptember het volgende:
Wat een beesten zijn het.
Nou je moet het ook weer niet overdrijven. Die palestijnen zijn heus geen lieverdjes maar een klein gedeelte is echt 'rotten'.
pi_64468475
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:29 schreef BlackSeptember het volgende:
Wat een beesten zijn het.
Ze maken af wat ze jaren terug al hadden moeten afmaken, hard maar waar.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 29 december 2008 @ 16:34:52 #11
223676 BlackSeptember
Freedom 4 Palestine!
pi_64468481
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:34 schreef joepjuhhh het volgende:

[..]

wie?
Die gore zionisten natuurlijk.
Palestine and its people have always been victimized and they are paying the price. This must not continue. Palestine will be free. - Michel Aflaq
  maandag 29 december 2008 @ 16:35:41 #12
223676 BlackSeptember
Freedom 4 Palestine!
pi_64468513
Onbegrijpelijk dat de wereld uberhaupt de kant durft te kiezen van Israel (de bezetter), serieus alleen maar omdat ze zo zielig waren in de tweede wereldoorlog?
Palestine and its people have always been victimized and they are paying the price. This must not continue. Palestine will be free. - Michel Aflaq
pi_64468515
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Iets zegt me dat het beter nu gewoon tot op het bot uitgevochten kan worden. Dan zijn de kaarten voor de komende tientallen jaren weer geschud in plaats van dat het door blijft sudderen.
tot op het bot .. je bedoelt Israël tegen de arabische/islamitische wereld ? Of wordt het westen/wij er ook bij betrokken, is dat überhaupt te vermijden gezien de bestaande banden ? Dat wordt dan wo3, en dat terwijl wij van hun olie afhankelijk zijn .. slim bekeken van je
pleased to meet you
pi_64468544
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:34 schreef BlackSeptember het volgende:

[..]

Die gore zionisten natuurlijk.
dan heb je het toch over israel?

en dat in dit topic?
pi_64468553
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef BlackSeptember het volgende:
Onbegrijpelijk dat de wereld uberhaupt de kant durft te kiezen van Israel (de bezetter), serieus alleen maar omdat ze zo zielig waren in de tweede wereldoorlog?
So hé, kan jij even generaliseren.
  maandag 29 december 2008 @ 16:37:25 #16
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64468574
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Best een redelijke groep zo te lezen inderdaad. Maar gaat het hier nou om pro-Palestina, of om anti-Israel gevoelens? Want soms heb ik het gevoel dat dat op 1 hoop gegooid wordt...

En, ben je het niet met me eens dat het handiger zou zijn voor de Palestijnse zaak als de bewegingen/groeperingen die achter de Palestijinen staan gewoon samen eens aan tafel gaan zitten? En samen een plan uitdenken...
Nu wordt het opeens weer een Iraans - Israelisch conflict. En dat is denk ik niet zo handig...
Het blijven allemaal van die losse bewegingen die kennelijk klaar staan om Israel aan te vallen.
Ik denk zowel pro-Palestina als anti-Israel gevoelens hier in een rol in spelen. Ik ben het inderdaad met je eens dat een oplossing alleen bereikt zal kunnen worden wanneer alle partijen om één tafel gaan zittten. Maar de reden dat Iraanse groeperingen niet met Arabische groeperingen samenwerken is omdat de 1 een Sjiitische groepering is en de ander een Soennitische.
pi_64468575
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef BlackSeptember het volgende:
Onbegrijpelijk dat de wereld uberhaupt de kant durft te kiezen van Israel (de bezetter), serieus alleen maar omdat ze zo zielig waren in de tweede wereldoorlog?
Nou je kunt in ieder geval niet zeggen dat we hier op Fok! niet geprobeerd hebben je het aan je verstand te brengen

Je opmerking in het vorig topic dat het conflikt niet religieus is zegt wat dat betreft genoeg.
pi_64468583
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef BlackSeptember het volgende:
Onbegrijpelijk dat de wereld uberhaupt de kant durft te kiezen van Israel (de bezetter), serieus alleen maar omdat ze zo zielig waren in de tweede wereldoorlog?
Uh nee.. simpelweg omdat ze gewoon een land hebben ingenomen.punt

Nederland is ook niet ontstaan doordat iedereen met elkaar ging praten en de mensen die niet bij nederland wilden het land hebben verlaten hoor
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64468606
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

So hé, kan jij even generaliseren.
zoals ik al eerder zei, israel moet oprotten en het land terug geven aan de palestijnen.


Alles wat vroeger palestina heette(zij het onder de britse vlag) moet nu weer terug naar de palestijnen en niet naar israel.
pi_64468611
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef moussie het volgende:

[..]

tot op het bot .. je bedoelt Israël tegen de arabische/islamitische wereld ? Of wordt het westen/wij er ook bij betrokken, is dat überhaupt te vermijden gezien de bestaande banden ? Dat wordt dan wo3, en dat terwijl wij van hun olie afhankelijk zijn .. slim bekeken van je
Oh, desondanks wint het Westen dan dat zeker. De Islamitische wereld is te verdeeld en zal beginnen te snijden in haar eigen lichaam voor het de wapens opneemt tegen het westen.
pi_64468622
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:38 schreef joepjuhhh het volgende:

[..]

zoals ik al eerder zei, israel moet oprotten en het land terug geven aan de palestijnen.


Alles wat vroeger palestina heette(zij het onder de britse vlag) moet nu weer terug naar de palestijnen en niet naar israel.
kutkloon. Busted.
pi_64468642
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:38 schreef joepjuhhh het volgende:

zoals ik al eerder zei, israel moet oprotten en het land terug geven aan de palestijnen.


Alles wat vroeger palestina heette(zij het onder de britse vlag) moet nu weer terug naar de palestijnen en niet naar israel.
Dat is hetzelfde als zeggen dat in Nederland alle immigranten moeten oprotten en het land moeten teruggeven aan de autochtonen. Voor de goede orde: onzin dus.
pi_64468680
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh, desondanks wint het Westen dan dat zeker. De Islamitische wereld is te verdeeld en zal beginnen te snijden in haar eigen lichaam voor het de wapens opneemt tegen het westen.
Wat is winnen? De bevolking is altijd al sterker geweest dan het militaire apparaat. Of dat nu Irak of Afghanistan is geweest.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 december 2008 @ 16:40:14 #24
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_64468684
Trotse papa van Eden
pi_64468685
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:39 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als zeggen dat in Nederland alle immigranten moeten oprotten en het land moeten teruggeven aan de autochtonen.
dat zeg ik niet, israel heeft gewoon geen recht op dat stuk grond.

En daarmee zeg ik niks over de bevolking.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')