Wat een vreemde opmerkingquote:Op maandag 29 december 2008 13:57 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
nog geen 65 jaar geleden werden de joden aan de lopende band vergast en moesten ze allemaal kapot en nu is duitsland opeens pro joden?
ik hoop dat er nog meer van die opmerkingen komen zodat dit wantopic zo snel mogelijk dicht kanquote:
zij die de wapens oppakken tegen de rechtmatige veroveraar.... maar dat zijn dus terroristen.quote:Op maandag 29 december 2008 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.
Wie zijn in deze zin de verzetshelden?
Okay!quote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
zij die de wapens oppakken tegen de rechtmatige veroveraar.... maar dat zijn dus terroristen.
het kwartje wil niet vallen merk ik, laat maarquote:Op maandag 29 december 2008 14:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay!
Of vrijheidsstrijders...ligt er natuurlijk aan aan welke kant je staat!
Daarom vroeg ik ook wat je precies bedoelde met je opmerking.quote:Op maandag 29 december 2008 14:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
het kwartje wil niet vallen merk ik, laat maar
Het was net zo interessant als de rest van dit topic.
zou je wel willen he...al die smerige daden van de zionisten censureren..quote:Op maandag 29 december 2008 14:31 schreef Verluste het volgende:
[..]
ik hoop dat er nog meer van die opmerkingen komen zodat dit wantopic zo snel mogelijk dicht kan
censureren wordt erg moeilijk, want in Israel zijn er meer camera's dan wapensquote:Op maandag 29 december 2008 14:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
zou je wel willen he...al die smerige daden van de zionisten censureren..
dat. en liever censuur, dan pallywood.quote:Op maandag 29 december 2008 14:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
censureren wordt erg moeilijk, want in Israel zijn er meer camera's dan wapens
dat lieg je,zoals ik al eerder heb laten zien, met een citaat.quote:Op maandag 29 december 2008 14:59 schreef deedeetee het volgende:
Na de 1 ste wereldoorlog word het besluit genomen dat Engeland er een mandaat krijgt : Het mandaat bevat de specifieke opdracht tot de oprichting van een Joods Nationaal Tehuis in heel Palestina.
Ik heb een plan: laten we elkaars huizen hier ook in puin schieten omdat we er niet uitkomenquote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
dat lieg je,zoals ik al eerder heb laten zien, met een citaat.
waarbij de raket van de een maar net de grens overkomt, en soms nog niet eens dat, terwijl de raket van de ander een state of the art geval is dat gegarandeerd 'goed' aankomt in een dichtbevolkt gebied ..quote:Op maandag 29 december 2008 15:08 schreef buachaille het volgende:
Volgens een stukje op de BBC stuurt Israel een raket terug naar elk terreintje waar de afgelopen tijd een Quassam raket vanaf is gestuurd. Return to sender, joodse humor daar hou ik wel van!
de intentie is precies hetzelfde.quote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef moussie het volgende:
[..]
waarbij de raket van de een maar net de grens overkomt, en soms nog niet eens dat, terwijl de raket van de ander een state of the art geval is dat gegarandeerd 'goed' aankomt in een dichtbevolkt gebied ..
dat is geen humor, dat is arrogant
tja, de intentie van de mug is ook dezelfde als die van de leeuw .. ze lusten je wel rauwquote:Op maandag 29 december 2008 15:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de intentie is precies hetzelfde.
misschien moet de mug dat inzien?quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, de intentie van de mug is ook dezelfde als die van de leeuw .. ze lusten je wel rauw
Boeiend?quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Basiji-leden hebben inmiddels de Iraanse regering laten weten klaar te zijn om Israel binnen te vallen. Bovendien hebben ook een aantal extreem fundamentalistische politici in Iran bij Khamanei aangedrongen om Israel binnen te vallen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Basij
duh .. als je in 2005 begint met 500.000 man en die krijgen per stuk 2 kinderen heb je een bevolkingsgroei van 200% .. en dan is er nog de beschikbaarheid van voorbehoedsmiddelen, je vergeet even dat dat land herhaaldelijk is afgesloten van de buitenwereld ?quote:Op maandag 29 december 2008 15:31 schreef CeeJee het volgende:
Dat het zo dichtbevolkt daar is dat doen die Palestijnen toch echt zelf met hun bevolkingsgroei die in de top 10 van de wereld staat. Da's wel een fraaie propaganda coup dat je aan de ene kant claimt dat er genocide op je gepleegd wordt en tegelijk huilen dat het zo dicht bevolkt is daar.
Sinds wanneer boeit het mij wat jij ervan vindt? Niemand heeft je gevraagd om het te lezen, of erop te reageren.quote:
Ik heb helemaal niks met het strenge regime van Iran, maar wat een helden zijn die Basji-leden.quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Basiji-leden hebben inmiddels de Iraanse regering laten weten klaar te zijn om Israel binnen te vallen. Bovendien hebben ook een aantal extreem fundamentalistische politici in Iran bij Khamanei aangedrongen om Israel binnen te vallen.
Ik zou het vooral doen. Dan is de EU uitgezeurd en kan de VS zich alvast beginnen aan de warming-up.quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Het ongedierte kruipt onder de steen vandaan op het moment dat het de kans krijgt.quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een held ben jijquote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef BlackSeptember het volgende:
Ik heb helemaal niks met het strenge regime van Iran, maar wat een helden zijn die Basji-leden.
Je kunt niet eens zeggen dat ze fokken als de konijnen want die diertjes zijn verstandiger : als ma konijn geen jonkies kan gebruiken dan *lossen * de foetussen gewoon op in het moederlichaam en worden er geen kleintjes geboren.quote:Op maandag 29 december 2008 15:31 schreef CeeJee het volgende:
Dat het zo dichtbevolkt daar is dat doen die Palestijnen toch echt zelf met hun bevolkingsgroei die in de top 10 van de wereld staat. Da's wel een fraaie propaganda coup dat je aan de ene kant claimt dat er genocide op je gepleegd wordt en tegelijk huilen dat het zo dicht bevolkt is daar.
Want Israel kan het niet zonder hulp?quote:Op maandag 29 december 2008 15:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou het vooral doen. Dan is de EU uitgezeurd en kan de VS zich alvast beginnen aan de warming-up.
leuk wiki-artikel .. maar wat is de bron van de rest van wat je schrijft ?quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Soort Alibaba en de 40 rovers...allemaal voor zichzelf die Arabische clans.quote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met het strenge regime van Iran, maar wat een helden zijn die Basji-leden.
Sorry,quote:Op maandag 29 december 2008 15:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit het mij wat jij ervan vindt? Niemand heeft je gevraagd om het te lezen, of erop te reageren.
Nog zo'n achterlijke proleet die het stoer vindt om elk land in dat gebied een zandbak te noemen. Wat ben jij stoer zeg. Je kennis over dit gebied druipt er iniedergeval van af.quote:Op maandag 29 december 2008 15:56 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een held ben jij![]()
Maar aangezien ik de staat Iran niet erken mag de VS wat mij betreft haar gang gaan in die zandbak.
Sinds wanneer zijn Iraniers Arabieren? En als je geen verstand van bepaalde dingen hebt, probeer dan ook niet quasi-intelleqtueel over te komen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Soort Alibaba en de 40 rovers...allemaal voor zichzelf die Arabische clans.
Als ze nou gewoon eens een groot machtsblok maken, dan hebben we wellicht wat meer kans...
Iran een zandbank? Verder dan je camping kom je volgens mij niet he?quote:Op maandag 29 december 2008 15:56 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een held ben jij![]()
Maar aangezien ik de staat Iran niet erken mag de VS wat mij betreft haar gang gaan in die zandbak.
Arabieren hebben niks te maken met de Palestijnse zaak. Die achterlijke dictators gebruiken het conflict gewoon om hun eigen bevolking af te leiden van hun eigen nationale problemen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Soort Alibaba en de 40 rovers...allemaal voor zichzelf die Arabische clans.
Als ze nou gewoon eens een groot machtsblok maken, dan hebben we wellicht wat meer kans...
quote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef moussie het volgende:
[..]
leuk wiki-artikel .. maar wat is de bron van de rest van wat je schrijft ?
Nieuwszenders in Iran die hierover bericht hebben en ook beelden hebben laten zien waarin dit aangekondigt werd. Bovendien staat het ook nog op verscheidene Iraanse websites. Zou kijken of ik een Engelstalige bron kan vinden.quote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef moussie het volgende:
[..]
leuk wiki-artikel .. maar wat is de bron van de rest van wat je schrijft ?
Oh sorry hoorquote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Iraniers Arabieren? En als je geen verstand van bepaalde dingen hebt, probeer dan ook niet quasi-intelleqtueel te reageren.
aah, dus nog even wachten voor we het in de westerse media terug kunnen lezen begrijp ikquote:Op maandag 29 december 2008 16:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nieuwszenders in Iran die hierover bericht hebben en ook beelden hebben laten zien waarin dit aangekondigt werd. Bovendien staat het ook nog op verscheidene Iraanse websites.
De Basij-beweging is een redelijke georganiseerde beweging, al bestaat het voornamelijk uit vrijwillgers.quote:Op maandag 29 december 2008 16:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh sorry hoorWellicht moet je je zin eens door een spellingschecker heen gooien, voordat je zelf reageert...
![]()
Het woord Arabisch moet je dan maar wegdenken, maar clans blijven het.
Feit blijft dat er nu dus allemaal losse bewegingen op gaan staan, ipv zich te organiseren op een wat grotere schaal.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef BlackSeptember het volgende:
Erg jammer trouwens dat men zich laat leiden door hun anti-Islamitische gevoelens. De Palestijnse zaak heeft niets met religie te maken!
Ja, maar dat is het wel als de VS ermee klaar isquote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Iran een zandbank? Verder dan je camping kom je volgens mij niet he?
[ afbeelding ]
Je bent zelf ook redelijk imbeciel andersquote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef AryaMehr het volgende:
Nog zo'n achterlijke proleet die het stoer vindt om elk land in dat gebied een zandbak te noemen. Wat ben jij stoer zeg. Je kennis over dit gebied druipt er iniedergeval van af.
Jawel, maar de vrienden van Israel blijven niet langs de zijlijn staan als anderen zich er mee gaan bemoeien.quote:Op maandag 29 december 2008 15:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want Israel kan het niet zonder hulp?
Best een redelijke groep zo te lezen inderdaad. Maar gaat het hier nou om pro-Palestina, of om anti-Israel gevoelens? Want soms heb ik het gevoel dat dat op 1 hoop gegooid wordt...quote:Op maandag 29 december 2008 16:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Basij-beweging is een redelijke georganiseerde beweging, al bestaat het voornamelijk uit vrijwillgers.
Alsof de VS geen belangrijkere problemen op te lossen heeft. Maar ik zou ook snel mijn woorden terugnemen als ik besefte wat voor onzin ik eigenlijk allemaal zeg.quote:Op maandag 29 december 2008 16:09 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het wel als de VS ermee klaar is
Iets zegt me dat het beter nu gewoon tot op het bot uitgevochten kan worden. Dan zijn de kaarten voor de komende tientallen jaren weer geschud in plaats van dat het door blijft sudderen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:04 schreef moussie het volgende:
[..]
aah, dus nog even wachten voor we het in de westerse media terug kunnen lezen begrijp ik
dan maar hopen dat die zich rustig houden .. anders hebben we idd de vlam in de pan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |