abonnement Unibet Coolblue
pi_64429425
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64429439
Vorige OP was mooier.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64429457
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:26 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Je wil dus eigenlijk hetzelfde als Meki?
Het enige dat ik wil is dat het Joodse volk eindelijk in vrede kan leven en hoe dat wordt gerealiseerd, interesseert me niet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 28 december 2008 @ 14:30:03 #4
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_64429476
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel wilt de Palestijnen simpelweg weg hebben waar ook ter wereld
En daarom keur jij het goed als Israël van de kaart geveegd zou worden.....
Je bent zelf geen haar beter dan de Israëlische regering.

We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_64429483
Jammer dat Israël toch heeft gehapt uiteindelijk. Dit was nu de hele opzet van die doorlopende rakettenstroom richting Israël die al plaatsvond voor de gaza etc.

De lobby is geslaagd.

Ik snap werkelijk niet dat niemand van al die demonstranten niet demonstreerden tegen het bouwen in de gazastrook etc. Dat ze niet voor de tijd demonstreerden tegen de doorlopende aanvallen en aanslagen die tegen Israël gericht waren. Lekker selectief allemaal. Doen alsof ze dit niet doen omdat ze moslims of joden niet haten, maar uit mensenmedelievendheid.riiiiggght! De lobby heeft dus goed gewerkt.

Ik vind het jammer dat Israël heeft gehapt, want ik zag allang aankomen dat het niet meer was dan provoceren. En las hier over gekleurd? Mên, de ene kant is net zo gekleurd als de andere kant (zo niet nog gekleurder).

Overduidelijk is het de pers die voor die doeleinden is gebruikt. Dat er geen doden zijn gevallen (tenminste ik lees er niets over of het wordt doodgezwegen) door die doorlopende raketaanvallen vanuit de Hamas en Hezbollah in de beschoten gebieden is een regelrecht wonder te noemen. Weten die lui daar zelf welzeker wie er nu eigenlijk is begonnen? Wil er nu geen mens vrede daar? En ik zie dus alleen dat Israël meer wapens heeft, maar dat andere landen de Palestijnen net genpeg wapens geeft om te kunnen zorgen dat ook de Palestijnen niet teveel macht krijgen en ook dat land zo weer ingelijfd kan worden, mochten de Joden toch vernietigd worden. Net niet genoeg, maar wel genoeg geven om te kunnen vechten in plaats van eten.

Mijn hart gaat a uit naar de kinderen en de vrouwen en mannen die daar niet selectief denken en elk geweld naar elkaar veroordelen. (of niet weten wat er speelt daar)

Zoveel pijn! Veroorzaakt door de regering van beide kampen.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_64429485
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Oplossing is simpel
dat is vrede. Alleen Israel wilt geen vrede
dus oplossing maakt israel onmogelijk
Maar als iemand geen vrede wil, is het dan niet beter om hem om te praten zodat ze toch vrede willen in plaats van ze dan maar dagelijks te bestoken met raketten, want die hufters willen toch geen vrede?

Ik vind dat nogal een boute uitspraak van iemand die VREDE SALAAM PEACE onder zn nicj heeft staan.

Volgens mij ben jij helemaal niet zo vredelievend als je je voordoet Meki.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_64429498
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef Meki het volgende:

[..]

eens daar zijn we het eens.
Maar waarom zeg jij nu niks over de oorlogsmisdadigers die nu een Palestijnen gaan aanvallen ?
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk zoveel doden, maar ik meen dat Hamas dit toch wel een beetje over zichzelf heeft afgeroepen.
De raket- en mortierbeschietingen zijn eigenlijk ook het enige machtsmiddel dat voor deze islamisten voor handen is. Het ontlokt een reactie van Israël uit waarna de hoop natuurlijk is, dat de internationale gemeenschap Israël terecht wijst, ten voordele van de Palestijnse zaak.
Militair gezien kunnen zij het eenvoudigweg niet winnen.
Alleen denk ik dat deze strategie lichtelijk tanende is.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 28 december 2008 @ 14:30:53 #8
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64429503
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het enige dat ik wil is dat het Joodse volk eindelijk in vrede kan leven en hoe dat wordt gerealiseerd, interesseert me niet.
Dus een exodus van het Joods volk naar een staat in de VS zou je voor zijn?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_64429535
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Oplossing is simpel
dat is vrede. Alleen Israel wilt geen vrede
dus oplossing maakt israel onmogelijk


Je bent echt zo afgrijselijk zwart wit ... om te huilen gewoon. De wereld bestaat uit meer dan alleen schuldigen en onschuldigen...

Als het probleem zo makkelijk was , dan was er allang vrede...
Waar twee kijven hebben twee schuld.
In het algemeen is het al bedroevend dat er doden vallen aan welke kant van de grens dan ook. Palestijn of Israeli.

Dus Meki , kijk alsjeblieft iets verder dan je neus lang is.

En dat geld eigenlijk niet alleen voor Meki , maar voor iedereen.
Zolang iemand ook maar 1 kant van deze strijd als winnaar of verliezer ziet , dan is er geen mogelijkheid tot dialoog.

De invloed van de omringende landen in de regio moet je ook niet uitsluiten. Iedereen gebruikt de propaganda die gecreert word door beide partijen , om zijn eigen volk te mobiliseren...
Echt te triest dit.
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
  zondag 28 december 2008 @ 14:32:25 #10
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64429554
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik weet dat je pacifist bent, maar je weet toch wel genoeg van militaire zaken om te begrijpen dat het zo niet werkt? Doelen worden eerst uitgezocht door inlichtingendiensten natuurlijk, en de Israeli's hebben de technologie om van veel grotere afstanden hun doelen te raken.

Het zal best wel eens misgaan, maar het is niet te vergelijken met een raketje aansteken in de richting van Israel en dan bidden dat het een Jood raakt.
Ik ben geen pacifist, maar ik geloof hier helemaal niks van.

Je gaat me niet vertellen dat dagenlang, wekenlang, nee, maandenlang de Israëlische inlichtingen honderden mensen in de gaten houdt, en dan ineens, is er ergens een moment, dat ze ineens allemaal heel erg een dusdanig gevaar vormen dat ze per direct dood moeten. En dan niet door een sniper (dat in plaats van zo'n target painter) maar nee, die 'doelen' moeten dan ineens dood door raketten.

Nee, dat is voor mij echt te simpel.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_64429558
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Maar als iemand geen vrede wil, is het dan niet beter om hem om te praten zodat ze toch vrede willen in plaats van ze dan maar dagelijks te bestoken met raketten, want die hufters willen toch geen vrede?

Ik vind dat nogal een boute uitspraak van iemand die VREDE SALAAM PEACE onder zn nicj heeft staan.

Volgens mij ben jij helemaal niet zo vredelievend als je je voordoet Meki.
Israel laat duidelijk zien dat ze geen vrede willen. ze laten het zien met honderden doden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64429574
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Oplossing is simpel
dat is vrede. Alleen Israel wilt geen vrede
dus oplossing maakt israel onmogelijk
Ze worden continue bestookt met raketten. Daar moeten ze wel op reageren. Jij brengt het telkens alsof alleen Israel de schuldige is aan de hele situatie. Beide partijen zijn schuldig.

Aktie -> reaktie -> reaktie -> reaktie enzovoorts.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_64429582
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dus een exodus van het Joods volk naar een staat in de VS zou je voor zijn?
In vegas is men goed in alles nabouwen dus een nog grotere en luxere tempelberg, klaagmuur en wat voor dingen zijn daar nog meer om zet zogenaamd heilig te maken.
  zondag 28 december 2008 @ 14:33:46 #14
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64429587
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dus een exodus van het Joods volk naar een staat in de VS zou je voor zijn?
Er wonen al meer Joden in de VS dan in Israel...
pi_64429597
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel laat duidelijk zien dat ze geen vrede willen. ze laten het zien met honderden doden
Volgens Palestijnse bronnen.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_64429608
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Waterwereld het volgende:
Jammer dat Israël toch heeft gehapt uiteindelijk. Dit was nu de hele opzet van die doorlopende rakettenstroom richting Israël die al plaatsvond voor de gaza etc.

De lobby is geslaagd.

Ik snap werkelijk niet dat niemand van al die demonstranten niet demonstreerden tegen het bouwen in de gazastrook etc. Dat ze niet voor de tijd demonstreerden tegen de doorlopende aanvallen en aanslagen die tegen Israël gericht waren. Lekker selectief allemaal. Doen alsof ze dit niet doen omdat ze moslims of joden niet haten, maar uit mensenmedelievendheid.riiiiggght! De lobby heeft dus goed gewerkt.

Ik vind het jammer dat Israël heeft gehapt, want ik zag allang aankomen dat het niet meer was dan provoceren. En las hier over gekleurd? Mên, de ene kant is net zo gekleurd als de andere kant (zo niet nog gekleurder).

Overduidelijk is het de pers die voor die doeleinden is gebruikt. Dat er geen doden zijn gevallen (tenminste ik lees er niets over of het wordt doodgezwegen) door die doorlopende raketaanvallen vanuit de Hamas en Hezbollah in de beschoten gebieden is een regelrecht wonder te noemen. Weten die lui daar zelf welzeker wie er nu eigenlijk is begonnen? Wil er nu geen mens vrede daar? En ik zie dus alleen dat Israël meer wapens heeft, maar dat andere landen de Palestijnen net genpeg wapens geeft om te kunnen zorgen dat ook de Palestijnen niet teveel macht krijgen en ook dat land zo weer ingelijfd kan worden, mochten de Joden toch vernietigd worden. Net niet genoeg, maar wel genoeg geven om te kunnen vechten in plaats van eten.

Mijn hart gaat a uit naar de kinderen en de vrouwen en mannen die daar niet selectief denken en elk geweld naar elkaar veroordelen. (of niet weten wat er speelt daar)

Zoveel pijn! Veroorzaakt door de regering van beide kampen.
Hier ben ik het zo ongelofelijk mee eens !
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
pi_64429619
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef -Techno- het volgende:

[..]

En daarom keur jij het goed als Israël van de kaart geveegd zou worden.....
Je bent zelf geen haar beter dan de Israëlische regering.

Ik keur het niet goed, Alleen ze doen de wereld zo pijn en maken de wereld duivelsachtig.
Eindelijk iemand gevonden die Israelische regering veroordeeld.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64429629
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:29 schreef JohnDope het volgende:
Het enige dat ik wil is dat het Joodse volk eindelijk in vrede kan leven en hoe dat wordt gerealiseerd, interesseert me niet.
Israel afschaffen lijkt de kortste weg. In een oorlogszuchtig en roofzuchtig land kun je natuurlijk nooit in vrede leven.

Betere optie is dat dat land ophoudt met roven en oorlogshitsen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64429630
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Volgens Palestijnse bronnen.
Volgende de Israelische bronnen zijn er alleen terroristen vermoord
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64429643
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel laat duidelijk zien dat ze geen vrede willen. ze laten het zien met honderden doden
De Palestijnen laten duidelijk zien dat ze geen vrede willen. ze laten het dagelijks zien met 50 raketten

Zie je nu een beetje hoe dom je uitspraken zijn Meki?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 28 december 2008 @ 14:35:30 #21
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_64429646
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel laat duidelijk zien dat ze geen vrede willen. ze laten het zien met honderden doden
Dat klopt.....
Maar als jij het goed keurt om Israël van de kaart te vegen dan ben je zelf geen haar beter.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_64429657
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik ben geen pacifist, maar ik geloof hier helemaal niks van.

Je gaat me niet vertellen dat dagenlang, wekenlang, nee, maandenlang de Israëlische inlichtingen honderden mensen in de gaten houdt, en dan ineens, is er ergens een moment, dat ze ineens allemaal heel erg een dusdanig gevaar vormen dat ze per direct dood moeten. En dan niet door een sniper (dat in plaats van zo'n target painter) maar nee, die 'doelen' moeten dan ineens dood door raketten.

Nee, dat is voor mij echt te simpel.
De Hamasposten (politiebureau's, opleidingscentra, tv-stations, etc.) zijn heel gemakkelijk in kaart te brengen door middel van satellieten of andere beeldtechnieken.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64429662
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:35 schreef vosss het volgende:

[..]

De Palestijnen laten duidelijk zien dat ze geen vrede willen. ze laten het dagelijks zien met 50 raketten

Zie je nu een beetje hoe dom je uitspraken zijn Meki?
Nee Palestijnen zijn verzetshelden. en de rakketten hebben niemand vermoord.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64429698
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:35 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dat klopt.....
Maar als jij het goed keurt om Israël van de kaart te vegen dan ben je zelf geen haar beter.
Waarom ik dat zeg omdat Israel altijd er goed van uitkomt.
ze lappen de UN aan hun laars de internationale gemeenschap daar luisteren ze erniet naar.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 28 december 2008 @ 14:37:42 #25
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_64429714
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed, Alleen ze doen de wereld zo pijn en maken de wereld duivelsachtig.
Eindelijk iemand gevonden die Israelische regering veroordeeld.
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeer makkelijk, Israel brengen naar planeet Mars kunnen ze de wereld ook niks aandoen.
Je keurt het dus wel goed
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')