quote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeer makkelijk, Israel brengen naar planeet Mars kunnen ze de wereld ook niks aandoen.
Zo dacht Hitler erook eroverquote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er moet gewoon niet met twee maten gemeten worden in de wereld.
Laat Israel gewoon dit zakie even afmaken, daar kan de wereld alleen maar veiliger op worden.
Aah, arresteren en deporteren, de stalin aanpak. Er schuilt dus toch een dictator in jequote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeer makkelijk, Israel brengen naar planeet Mars kunnen ze de wereld ook niks aandoen.
Want Hitler begon niet eerst hequote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo dacht Hitler erook erover
is de wereld veiliger geworden ??
[..]
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Verluste het volgende:
En zo gaat iedere discussie over het Palestina conflict op het internet.
Voor- en tegenstanders vliegen elkaar in de haren zonder dat ze maar 10% van het conflict af weten. Schaam jullie. Er zijn duizenden boeken over geschreven. Ga eens een fractie daarvan lezen en kom dan hier weer terug. Het zou de discussie ten goede komen.
Ik meng me hier niet in omdat iemand die WEL belezen is in het onderwerp altijd een roepende in de woestijn zal zijn in internet discussies. Iedereen wilt zijn gelijk hebben, en niemand wint.
Meedoen aan zo'n discussie als dit op internet is alsof je meedoet aan een sporttoernooi voor zwaar geestelijk gehandicapten: even if you win, you will still be retarded.
Het enige goede wat je nu kan doen is jouw visie op het onderwerp geven en elkaar met rust laten, zo wordt het alleen maar meer een flamewar.
Hypocriet !quote:Op zondag 28 december 2008 14:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Fijne helden heb jij die massamoorden en genocides plegen.
Wat wil je nou, met dezelfe maat meten of Israel die streek daar etnisch laten zuiveren?quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er moet gewoon niet met twee maten gemeten worden in de wereld. En laat iedereen zich vooral niet afleiden door Israel van de echte problemen in de wereld. Laat die anti Joodse critici bijvoorbeeld lekker huilie gaan doen over Darfur. Want over Darfur zie je niks op de televisie, maar als er iets de hel op aarde is, dan is het wel Darfur.
Laat Israel gewoon dit zakie even rustig afmaken, daar kan de wereld alleen maar veiliger op worden.
Verschrikkelijk zoveel doden, maar ik meen dat Hamas dit toch wel een beetje over zichzelf heeft afgeroepen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
eens daar zijn we het eens.
Maar waarom zeg jij nu niks over de oorlogsmisdadigers die nu een Palestijnen gaan aanvallen ?
Inderdaad, zie ook Jenin in 2002:quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef ouderejongere het volgende:
Er is nog steeds geen enkel bewijs voor het aantal doden aan Palestijnse kant. Als hun aantallen over de laatste 30 jaar kloppen was er nu geen enkele Palestijn meer over.
Je vindt je zelf wel heel intelligent & interessant he?quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Verluste het volgende:
En zo gaat iedere discussie over het Palestina conflict op het internet.
Voor- en tegenstanders vliegen elkaar in de haren zonder dat ze maar 10% van het conflict af weten. Schaam jullie. Er zijn duizenden boeken over geschreven. Ga eens een fractie daarvan lezen en kom dan hier weer terug. Het zou de discussie ten goede komen.
Ik meng me hier niet in omdat iemand die WEL belezen is in het onderwerp altijd een roepende in de woestijn zal zijn in internet discussies. Iedereen wilt zijn gelijk hebben, en niemand wint.
Meedoen aan zo'n discussie als dit op internet is alsof je meedoet aan een sporttoernooi voor zwaar geestelijk gehandicapten: even if you win, you will still be retarded.
Het enige goede wat je nu kan doen is jouw visie op het onderwerp geven en elkaar met rust laten, zo wordt het alleen maar meer een flamewar.
Mijn visie is dit: Israel moet zich zo snel mogelijk terugtrekken achter de grenzen van 1967 en Palestina de (economische) levensruimte geven waar het recht op heeft. Hamas is democratisch gekozen en dient gerespecteerd te worden door zowel Israel als de internationale rechtsorde. Zelfs als Hamas zegt dat Israel van de kaart dient te worden geveegd (wat in de ogen van veel getergde Palestijnen niet meer dan rechtvaardig is).
Een echte oplossing voor het conflict op de lange termijn zou een federatie zijn waarin Israel en Palestina politiek en economisch 1 zijn. Net zoals dat met Irak wordt geopperd.
dit is nou ook geen toonbeeld van concessies. zeker niet je korte termijn visie. en indien hamas democratisch is gekozen, dan zie ik niet in wat er verkeerd is aan de aanval van israel gister, vandaag en morgen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Verluste het volgende:
Mijn visie is dit: Israel moet zich zo snel mogelijk terugtrekken achter de grenzen van 1967 en Palestina de (economische) levensruimte geven waar het recht op heeft. Hamas is democratisch gekozen en dient gerespecteerd te worden door zowel Israel als de internationale rechtsorde. Zelfs als Hamas zegt dat Israel van de kaart dient te worden geveegd (wat in de ogen van veel getergde Palestijnen niet meer dan rechtvaardig is).
Een echte oplossing voor het conflict op de lange termijn zou een federatie zijn waarin Israel en Palestina politiek en economisch 1 zijn. Net zoals dat met Irak wordt geopperd.
Ik weet dat je pacifist bent, maar je weet toch wel genoeg van militaire zaken om te begrijpen dat het zo niet werkt? Doelen worden eerst uitgezocht door inlichtingendiensten natuurlijk, en de Israeli's hebben de technologie om van veel grotere afstanden hun doelen te raken.quote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En als je maar goed genoeg getraind bent, kun je vanuit een vliegtuig met 1000km/h, op 6km hoogte, aan de hand van een paar pixels van de camera op de voorkant van de raket bepalen of datgene wat geraakt wordt schuldig is?
Is dit serieus ?quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Inderdaad, zie ook Jenin in 2002:
10 april: 150 doden gemeld (BBC)
11 april: 500 doden (Saeb Erekat, PLO)
12 april: Duizenden doden (PA secretaris-generaal)
13 april: 900 doden in een massagraf (PA minister)
30 april: 56 doden (het echte aantal)
Israel wilt de Palestijnen simpelweg weg hebben waar ook ter wereldquote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus jij wilt de Israëliërs simpelweg weg hebben waar ook ter wereld.....
Zeer makkelijke manier om de massamoorden te ontkennen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Inderdaad, zie ook Jenin in 2002:
10 april: 150 doden gemeld (BBC)
11 april: 500 doden (Saeb Erekat, PLO)
12 april: Duizenden doden (PA secretaris-generaal)
13 april: 900 doden in een massagraf (PA minister)
30 april: 56 doden (het echte aantal)
Niet te geloven dit, geen wonder dat er geen gewonden naar Egypte gaan..quote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Eh, ja. http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Jenin
Jij toch ook? Ik vraag je net naar wat in jouw ogen een mogelijke oplossing zou kunnen zijn en jij komt aan met dat mars verhaal.quote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel wilt de Palestijnen simpelweg weg hebben waar ook ter wereld
Ongeveer 150 doden vind ik niet onwaarschijnlijk, als er tientallen gerichte aanvallen zijn uitgevoerd op Hamas-lui en -instellingen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef ouderejongere het volgende:
Er is nog steeds geen enkel bewijs voor het aantal doden aan Palestijnse kant.
Israel moet gewoon doen wat ze moeten doen. En daar zijn ze nu mee begonnen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat wil je nou, met dezelfe maat meten of Israel die streek daar etnisch laten zuiveren?
Oplossing is simpelquote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij toch ook? Ik vraag je net naar wat in jouw ogen een mogelijke oplossing zou kunnen zijn en jij komt aan met dat mars verhaal.
Je wil dus eigenlijk hetzelfde als Meki?quote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Israel moet gewoon doen wat ze moeten doen. En daar zijn ze nu mee begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |