bronquote:'Hamas houdt gewonden tegen'
Uitgegeven: 28 december 2008 11:29
Laatst gewijzigd: 28 december 2008 11:29
CAIRO - De Palestijnse organisatie Hamas houdt gewonde Palestijnen tegen die naar Egypte willen gaan voor medische behandeling. Dat heeft de Egyptische minister van Buitenlandse Zaken, Ahmed Abul Gheit, zondag gezegd.
Hij voegde eraan toe niet te weten waarom Hamas de gewonden tegenhoudt.
Door de Israëlische luchtaanvallen zijn zeker 270 mensen omgekomen en meer dan zeshonderd gewond geraakt. Caïro opende zaterdag de grens zodat de gewonden naar ziekenhuizen in Egypte kunnen. Egypte had met Hamas een overeenkomst gesloten over de opvang van slachtoffers.
Aan de Egyptische kant van de grens stonden zondag bij Rafah tientallen ambulances te wachten om de gewonde Palestijnen te vervoeren. Maar tot dusver heeft niemand zich gemeld. ,Niemand is gekomen, we weten niet waarom ze de grens aan de andere kant hebben gesloten'', aldus een Egyptische veiligheidsfunctionaris.
werkt niet. de moslimlanden zitten niet te wachten op palestijnen en daarnaast is dit voorstel een klap in het gezicht voor moslims. een jood die wint is on-fucking-mogelijk. liever blazen ze zichzelf op.quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef jimmyrodgers het volgende:
Palestijnen laten emigreren naar Iran, Egypte, Marokko, Pakistan, Afghanistan & Irak. Alle <oslim landen nemen een paar Palestijnen en het probleem is voor eens en altijd opgelost!
Vrij lullig.quote:GAZA (Reuters) – A rocket apparently fired by Palestinians on Friday struck a house in the Gaza Strip, killing two Palestinian sisters aged five and 13, Palestinian medics said.
Tuurlijk, kunnen er nog wat foto's van stervende mensen worden gemaakt, alles voor het ideaalquote:Op zondag 28 december 2008 12:18 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
De gewonden moeten natuurlijk eerst worden gebruikt propagandadoeleinden.
ja, dat s wel het equvalent omdat moslimlanden geen joden dulden.quote:Op zondag 28 december 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of gewoon alle joden op de Noordpool dumpen natuurlijk.
quote:Op zondag 28 december 2008 12:05 schreef Wheelgunner het volgende:
Is Israel niet juist teruggetrokken uit een hoop gebieden de laatste jaren? Hebben ze zelf niet actief extremistische kolonisten verwijderd?
Tja, jimmyrodgers wil precies hetzelfde, alle Palestijnen ergens anders droppen.quote:Op zondag 28 december 2008 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dat s wel het equvalent omdat moslimlanden geen joden dulden.
dit plaatje ken je vast wel, uit de tijd van Reaganquote:Op zondag 28 december 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of gewoon alle joden op de Noordpool dumpen natuurlijk.
nou nee, de noordpool is nou niet echt een plek waar je makkelijk kan overleven.quote:Op zondag 28 december 2008 12:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, jimmyrodgers wil precies hetzelfde, alle Palestijnen ergens anders droppen.
Madagascar dan...quote:Op zondag 28 december 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, de noordpool is nou niet echt een plek waar je makkelijk kan overleven.
ghehehe, nee die kende ik nog niet, erg geestigquote:Op zondag 28 december 2008 12:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
dit plaatje ken je vast wel, uit de tijd van Reagan
Palestijnen op de Noordpool was het idee
[ afbeelding ]
Nou goed, in de bossen in Rusland is ook vast nog wel een plekje over ergens.quote:Op zondag 28 december 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, de noordpool is nou niet echt een plek waar je makkelijk kan overleven.
wat jij even hiervoor voorstelde was veel beter.quote:
De Sinaï woestijn begint toch linksonder de witte lijnen en het groen vlakje links is de gaza strook waar we ook witte vlekken zien ontstaan. Is dat land wat wit wordt in gaza geconfisqeerd of gekocht?quote:Op zondag 28 december 2008 12:21 schreef schatje het volgende:
Dat plaatje klopt toch niet? Israël heeft zich teruggetrokken uit de Sinaï woestijn en de Gazastrook.
quote:Op zondag 28 december 2008 12:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
dit plaatje ken je vast wel, uit de tijd van Reagan
Palestijnen op de Noordpool was het idee
[ afbeelding ]
Omdat het volkomen begrijpelijk is. Die palestijnen schieten elke week minstens 10 raketten op Israel af,, en dan moeten zij gewoon lief blijven zitten en niets doen? Ik snap niet dat iemand daarachter kan staan. Als de buurman vuurpijlen door mijn raam zou schieten zou ik hem ook een klap op zijn muil gevenquote:Op zondag 28 december 2008 12:23 schreef Meki het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat er mensen achter een massamoord staan die 300 levens hebben ge=eist. Zijn die mensen ook achter de bomaanslagen die elders zijn gepleegd ?.
Jij vindt een genocide begrijpvol ?quote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het volkomen begrijpelijk is. Die palestijnen schieten elke week minstens 10 raketten op Israel af,, en dan moeten zij gewoon lief blijven zitten en niets doen? Ik snap niet dat iemand daarachter kan staan. Als de buurman vuurpijlen door mijn raam zou schieten zou ik hem ook een klap op zijn muil geven
Nee, wel begrijpelijk. En 300 doden is helemaal door niemand bevestigd. We hebben alleen palestijnse bronnen die dat zeggen, en die zijn wellicht ietswat bevooroordeeld.quote:
dit jaar waren het er gemiddeld 57 per week...quote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het volkomen begrijpelijk is. Die palestijnen schieten elke week minstens 10 raketten op Israel af,, en dan moeten zij gewoon lief blijven zitten en niets doen? Ik snap niet dat iemand daarachter kan staan. Als de buurman vuurpijlen door mijn raam zou schieten zou ik hem ook een klap op zijn muil geven
misschien hadden ze dan gebruik moeten maken van de ambulances die egypte klaar had staan?quote:Op zondag 28 december 2008 12:35 schreef Meki het volgende:
Tja...quote:Op zondag 28 december 2008 12:35 schreef Meki het volgende:
Jij alles is gelogen he. Wat ben jij voor een diep triest man die genocide kan begrijpen.quote:Op zondag 28 december 2008 12:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, wel begrijpelijk. En 300 doden is helemaal door niemand bevestigd. We hebben alleen palestijnse bronnen die dat zeggen, en die zijn wellicht ietswat bevooroordeeld.
Ik snap niet waarom jij je hier zorgen om moet maken ? jij vond die doden toch goed.quote:Op zondag 28 december 2008 12:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tja...
'Hamas houdt gewonden tegen'
Uitgegeven: 28 december 2008 11:29
Laatst gewijzigd: 28 december 2008 11:29
CAIRO - De Palestijnse organisatie Hamas houdt gewonde Palestijnen tegen die naar Egypte willen gaan voor medische behandeling. Dat heeft de Egyptische minister van Buitenlandse Zaken, Ahmed Abul Gheit, zondag gezegd.
Hij voegde eraan toe niet te weten waarom Hamas de gewonden tegenhoudt.
Door de Israëlische luchtaanvallen zijn zeker 270 mensen omgekomen en meer dan zeshonderd gewond geraakt. Caïro opende zaterdag de grens zodat de gewonden naar ziekenhuizen in Egypte kunnen. Egypte had met Hamas een overeenkomst gesloten over de opvang van slachtoffers.
Aan de Egyptische kant van de grens stonden zondag bij Rafah tientallen ambulances te wachten om de gewonde Palestijnen te vervoeren. Maar tot dusver heeft niemand zich gemeld. ,Niemand is gekomen, we weten niet waarom ze de grens aan de andere kant hebben gesloten'', aldus een Egyptische veiligheidsfunctionaris.
Jij begrijpt niet dat Israel de plek vanwaar raketten worden afgevuurd zo nu en dan eens goed platbrand?quote:
verleg de discussie niet steeds ....quote:Op zondag 28 december 2008 12:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij je hier zorgen om moet maken ? jij vond die doden toch goed.
Ik wel ja. En ik durf gerust te stellen als wij dezelfde opvoeding hadden genoten dat het voor ons een eer was geweest om die bommen daar af te mogen laten gaan.quote:Jij begrijpt dan ook de aanslagen in Madrid toch of niet ?
quote:Op zondag 28 december 2008 12:38 schreef NewsVan het volgende:
Israël roept reservisten op 28-12-08
Israël roept op voorstel van minister Barak van Defensie reservisten op. Die worden mogelijk ingezet bij een inval in de Gazastrook. Onbekend is hoeveel militairen worden opgeroepen.
De Israëlische regering waarschuwde eerder vandaag voor een grondoffensief in de Gazastrook " als dat nodig mocht zijn".
Gisteren zei Barak dat de actie in de Gazastrook nodig is om de Israëlische burgers te beschermen. De terroristische infrastructuur moet volgens hem worden vernietigd. Israëlische helikopters en gevechtsvliegtuigen hebben naar eigen zeggen 230 doelen geraakt
Welke bron heeft het gezegd Israel zekerquote:Op zondag 28 december 2008 12:37 schreef niet_links het volgende:
@meki,
Die ziekenhuizen kunnen het niet meer aan. Waarom nemen ze dan het aanbod van Egypte niet aan ?. Kan het zijn dat ze juist dat soort beelden willen hebben voor propaganda. Dat propaganda ze meer waard is als een mensenleven.
Een klap op zijn muil is in ieder geval wat meer in proportie als met het meest geavanceerde wapentuig wat men heeft terug slaan.quote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er gevallen in Israel 0quote:Op zondag 28 december 2008 12:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat Israel de plek vanwaar raketten worden afgevuurd zo nu en dan eens goed platbrand?
aljazeera...quote:Op zondag 28 december 2008 12:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke bron heeft het gezegd Israel zeker
Kijk maar naar Aljazeera daar zie je absoluut ook de egyptische ziekenhuizen.
Prima toch? Wat is je probleem? Die mensen lokken het zelf uit Meki en dan zielig doen als ze op hun bek gaan.quote:Op zondag 28 december 2008 12:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er gevallen in Israel 0
hoeveel doden zijn er gevallen in Palestina 300
Ik heb het over de laatste paar jaar.quote:Op zondag 28 december 2008 12:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leg ons eens uit dan wat we hier op dit plaatje zien. Ik zie de palestijnse gebieden toch alleen maar krimpen. Misschien dat ik verkeerd naar plaatjes kijk dat kan zo zijn.
Als jij werkelijk het verschil niet ziet tussen deze actie en de aanslagen in madrid ben je nog dommer dan ik al dacht. Ik zal het je uitleggen. Wel goed lezen hoor, anders is het wellicht te ingewikkeld voor je.quote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij alles is gelogen he. Wat ben jij voor een diep triest man die genocide kan begrijpen.
Jij begrijpt dan ook de aanslagen in Madrid toch of niet ?
als je weet dat je buurman geen klap op je muil geeft maar je kapot schiet, waarom zou je dan doorgaan met vuurpijlen afschieten?quote:Op zondag 28 december 2008 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een klap op zijn muil is in ieder geval wat meer in proportie als met het meest geavanceerde wapentuig wat men heeft terug slaan.
Ik dacht trouwens dat men tegenwoordig al zover gevorderd was dat men een raketschild heeft, werkt een raket schild niet eens tegen die vuurpijlen van de palestijen.
Afgelopen jaar alleen al honderden.quote:Op zondag 28 december 2008 12:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat begrijp ik waarom je dat niet belangrijk vindtquote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Prima toch? Wat is je probleem? Die mensen lokken het zelf uit Meki en dan zielig doen als ze op hun bek gaan.
Ik heb er geen medelijden mee
Ik ook niet maar dat heb ik al eerder gepost.quote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Prima toch? Wat is je probleem? Die mensen lokken het zelf uit Meki en dan zielig doen als ze op hun bek gaan.
Ik heb er geen medelijden mee
Bron ?quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Afgelopen jaar alleen al honderden.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij werkelijk het verschil niet ziet tussen deze actie en de aanslagen in madrid ben je nog dommer dan ik al dacht. Ik zal het je uitleggen. Wel goed lezen hoor, anders is het wellicht te ingewikkeld voor je.
De aanslagen in madrid hadden geen doel, behalve dan aandacht te genereren en mensen te vermoorden. Zinloos dus.
De inval van Israel op de palestijnen had wel degelijk een doel. Namelijk te voorkomen dat er nog meer israelische slachtoffers zouden vallen door alle raketten -gemiddeld 50 per week het afgelopen jaar- die Hamas afvuurt op Israel. Zelfverdediging dus. Iedereen wil dat we Palestina als een land aanvaarden, raketten afvuren is dus duidelijk een oorlogsverklaring. In een oorlog vallen nu eenmaal burgerslachtoffers, spijtig, maar onvermijdelijk.
Daar gaat het niet om, het gaat om het feit van vanuit gaza constant raketten worden afgevuurd, dat dat door zo'n beetje alle Palestijnen daar aangemoedigd word, dat de zogenaamde auotoriteiten daar het verder allemaal wel best vinden, en dat het gewoon door blijft gaan, of Israel nou wel of niet terugslaat. Dat er aan Israelische kant zo weinig slachtoffers vallen komt puur en alleen omdat die kneuzen van hamas geen fatsoenlijke raketten kunnen produceren, anders was het leed niet te overzien geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 12:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat doe je zelf net zo hard.quote:
Ik heb geen liefde voor Israel. Die joden kunnen me finaal gestolen worden en als hitler korte metten met ze gemaakt had, had ik ze niet gemist.quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat begrijp ik waarom je dat niet belangrijk vindt
jou liefde voor Israel is tientallen groter dan voor de mensheid.
Nou dan vindt jou het ook niet erg dat Israel wordt vernietigd of niet ??quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat heb ik al eerder gepost.
Een organisatie die geweld als uitgangspunt heeft moet niet raar staan te kijken dat er eens wordt terug geslagen
De laatste weken tot wel 80 raketten en mortieren per dag.quote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij werkelijk het verschil niet ziet tussen deze actie en de aanslagen in madrid ben je nog dommer dan ik al dacht. Ik zal het je uitleggen. Wel goed lezen hoor, anders is het wellicht te ingewikkeld voor je.
De aanslagen in madrid hadden geen doel, behalve dan aandacht te genereren en mensen te vermoorden. Zinloos dus.
De inval van Israel op de palestijnen had wel degelijk een doel. Namelijk te voorkomen dat er nog meer israelische slachtoffers zouden vallen door alle raketten -gemiddeld 50 per week het afgelopen jaar- die Hamas afvuurt op Israel. Zelfverdediging dus. Iedereen wil dat we Palestina als een land aanvaarden, raketten afvuren is dus duidelijk een oorlogsverklaring. In een oorlog vallen nu eenmaal burgerslachtoffers, spijtig, maar onvermijdelijk.
het enige wat je erkent zijn de duivelse aanvallen.quote:Op zondag 28 december 2008 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen liefde voor Israel. Die joden kunnen me finaal gestolen worden en als hitler korte metten met ze gemaakt had, had ik ze niet gemist.
Het is gewoon normaal wat Israel nu doet. Die worden continu getreiterd en dan vroeg of laat krijgen die palestijnen een koekje van eigen deeg.
Misschien is dat koekje wat groter en zwaarder dan de koekjes die de palestijnen zelf hebben, maar dat wisten ze! Waarom dan toch doorgaan met etteren?
dat is het hele eieren eten. als ze nou eens zouden doen waar ze hun bek van vol hebben, de vernietiging van israel en joden, dan kan israel eindelijk echt hard kunnen terugslaan.quote:Op zondag 28 december 2008 12:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan vindt jou het ook niet erg dat Israel wordt vernietigd of niet ??
Wat moet je anders na een genocide meneer State of mind.quote:
Die hebben niet geweld als uitgangspunt..quote:Op zondag 28 december 2008 12:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan vindt jou het ook niet erg dat Israel wordt vernietigd of niet ??
Ook al ontlopen ze hier de straf. Maar de straf voor Israel die wacht op ze. die heeft geen haast.quote:Op zondag 28 december 2008 12:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is het hele eieren eten. als ze nou eens zouden doen waar ze hun bek van vol hebben, de vernietiging van israel en joden, dan kan israel eindelijk echt hard kunnen terugslaan.
En het komt niet in je op dat ook de palestijnen continue getreiterd worden?quote:Op zondag 28 december 2008 12:46 schreef vosss het volgende:
Het is gewoon normaal wat Israel nu doet. Die worden continu getreiterd en dan vroeg of laat krijgen die palestijnen een koekje van eigen deeg.
Misschien is dat koekje wat groter en zwaarder dan de koekjes die de palestijnen zelf hebben, maar dat wisten ze! Waarom dan toch doorgaan met etteren?
Zeggende als Pro-Israel.quote:Op zondag 28 december 2008 12:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die hebben niet geweld als uitgangspunt..
en duizenden raketten in één jaar op een land afvuren vind jij niet duivels?quote:Op zondag 28 december 2008 12:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Met deze woorden weet ik dat je dus de menselijkheid niet erkent. het enige wat je erkent zijn de duivelse aanvallen.
Ze zullen pas achter hun oren knapperen. als er ook een muur tussen Noord en Zuid holland komen. dan pas zien ze hoe groot de ellende is.quote:Op zondag 28 december 2008 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat ook de palestijnen continue getreiterd worden?
- een muur bouwen
- geen toegang tot welke voorziening dan ook
- niet mogen werken aan de andere kant van die muur
Konden we maar dat hele gebied zo in zee laten zakken dat alle extremisten en alle geschiedenis daar in 1 maal verdween.
Hoe bevalt dat nou, de wereld in zwart-wit?quote:Op zondag 28 december 2008 12:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeggende als Pro-Israel.
je hebt gelijk die hebben geweld niet als uitgangspunt. ze hebben barbaarse duivelse terroristische aanvallen als uitgangspunt.
Ik praat niet met mensen die genocide goedkeuren.quote:Op zondag 28 december 2008 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en duizenden raketten in één jaar op een land afvuren vind jij niet duivels?
Nee Drugshond, want dat is Afrika, en zoals je weet is Afrika alleen belangrijk als we met zijn allen weer eens een inzamelingsactie houden, en daar een avondvullend programma voor op tv kunnen brengen en elke zichzelf serieus nemende BN'er daar zijn zegje kan doen, anders dan dat kunnen ze elkaar natuurlijk rustig met kapmessen de schedels inslaan, want niemand geeft natuurlijk echt iets om de Afrikaan.quote:Op zondag 28 december 2008 12:48 schreef Drugshond het volgende:
Zullen we het eens over Dafur/Congo hebben.![]()
Dat conflict is >> dan wat er nu in Israël gaande is.
In de lijst van 'echte' onrusthaarden... is deze oorlog slechts een voetnoot.
quote:Op zondag 28 december 2008 12:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik praat niet met mensen die genocide goedkeuren.
De menselijkheid niet erkennen? Omdat ik zeg dat ik geen flikker geef om de joden? Of om de palestijnen? Of om de aidsnegertjes in afrika?quote:Met deze woorden weet ik dat je dus de menselijkheid niet erkent. het enige wat je erkent zijn de duivelse aanvallen.
JIJ valt anderen aan op het feit dat ze doden verheerlijken. JIJ doet echter precies hetzelfde. JIJ bent dus hypocriet (what else is new).quote:Op zondag 28 december 2008 12:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat moet je anders na een genocide meneer State of mind.
Wat moet je anders nadat een bevolkinsgroep zo wordt getetoriseerd ?
Wat moet je met 300 doden en 0 doden van Israel ?
ja psychologische slachtoffers. Daar slingeren er zelfs hier een hele stapel van rond die zich zover in die slachtofferrol wentelen en op die manier maar alle disproportionele daden van israel goed praten.quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Afgelopen jaar alleen al honderden.
quote:TEHERAN (ANP) - De hoogste geestelijk leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, heeft zondag een religieus decreet uitgevaardigd waarin moslims in de hele wereld worden bevolen de Palestijnen te verdedigen tegen Israëlische aanvallen op de Gazastrook.
,,Alle Palestijnse strijders en alle vrome mensen in de islamitische wereld zijn verplicht de weerloze vrouwen, kinderen en mensen in de Gazastrook te helpen op elke mogelijke manier. Wie gedood wordt in dit legitieme verweer wordt beschouwd als een martelaar'', aldus Khamenei voor de Iraanse televisie.
Maar het laffe middel van terrorisme is doodnormaal toch ?quote:Op zondag 28 december 2008 12:23 schreef Meki het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat er mensen achter een massamoord staan die 300 levens hebben ge=eist. Zijn die mensen ook achter de bomaanslagen die elders zijn gepleegd ?.
Meki ga jij nu maar schaatsen kopen en de oud hollandse gewoonte schaatsen je eigen maken, ipv hier zoveel onzin te verkondingen en totaal alles uit verband te trekken.quote:Op zondag 28 december 2008 12:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze zullen pas achter hun oren knapperen. als er ook een muur tussen Noord en Zuid holland komen. dan pas zien ze hoe groot de ellende is.
Nogmaals hoeveel doden heb jij er gezien 0 in israelquote:Op zondag 28 december 2008 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
JIJ valt anderen aan op het feit dat ze doden verheerlijken. JIJ doet echter precies hetzelfde. JIJ bent dus hypocriet (what else is new).
Diezelfde al qaeda die ontstaan is uit de muhjahedin welke toendertijd weer gefinancierd werd door de VSquote:Op zondag 28 december 2008 12:55 schreef rja het volgende:
De oorlog in Afghanistan is begonnen, omdat de Taliban openlijk Al-Qaeda steunde.
Dat is onze leider heul niet!quote:Op zondag 28 december 2008 12:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals hoeveel doden heb jij er gezien 0 in israel
kijk deze video wat je leider op het laast zegt.
De Israelis kunnen blijkbaar beter mikkenquote:Op zondag 28 december 2008 12:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals hoeveel doden heb jij er gezien 0 in israel
kijk deze video wat je leider op het laast zegt.
quote:Op zondag 28 december 2008 12:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
Er is er sowieso 1 bekent, en in Israël houden ze doden buiten de media om strek te lijken.
Maargoed, even afgezien van het dodenaantal aan beide kanten.quote:Op zondag 28 december 2008 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
voor mensen die achter de massamoorden van Israel staan is dat hun rechtvaardige leider.
Yeah right en de aarde is vlak en de zon draait rond de aarde.quote:Op zondag 28 december 2008 12:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
Er is er sowieso 1 bekent, en in Israël houden ze doden buiten de media om strek te lijken.
Wat post je toch een onzin Meki, begrijp je niet dat niemand je meer serieus neemt ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
voor mensen die achter de massamoorden van Israel staan is dat hun rechtvaardige leider.
Het is ook erg. Maar hun kozen zelf voor Hamas, Israel trok zich terug en als dank krijgen ze raketten. Dan kan je iets terug verwachten.quote:Op zondag 28 december 2008 13:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Een dode maar , elke dode is er teveel
Maar doe je ogen open en wees menselijk en zie wat er in Palestina gebeurt
Een mensenleven is meer of minder waard afhankelijk waar je geboren wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 12:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee Drugshond, want dat is Afrika, en zoals je weet is Afrika alleen belangrijk als we met zijn allen weer eens een inzamelingsactie houden, en daar een avondvullend programma voor op tv kunnen brengen en elke zichzelf serieus nemende BN'er daar zijn zegje kan doen, anders dan dat kunnen ze elkaar natuurlijk rustig met kapmessen de schedels inslaan, want niemand geeft natuurlijk echt iets om de Afrikaan.
En altijd weer die massamoorden... Tel alle onschuldige slachtoffers op van die laffe zelfmoordaanslagen waar jouw vriendjes zo goed in zijn en voila: massamoord (of beter nog genocide, jouw lievelingswoord).quote:Op zondag 28 december 2008 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Die Palestijnen leefden daar samen met tienduizenden Joden. Toen kwamen er door ontwikkelingen elders op de wereld ineens miljoenen Joden bij. Dat is nou eenmaal niet anders maar dat betekent dat beide volkeren dat stuk land moeten delen.quote:Op zondag 28 december 2008 11:57 schreef Pedroso het volgende:
Grapjas. Je weet net zo goed als ik dat Israël niet voor dreigementen en intimidatie zwicht.
Jij maakt het helemaal bont, sta maar de helft van je land af aan een volk dat achter een terroristische organisatie als Hamas staat dat vernietiging van heel Israël tot doel heeft.
Israel is nu voornamelijk strategisch interessant omdat het om de hoek bij de wereldolievoorraad zit. Dat gaat dramatisch verliezen aan strategische waarde. Als je dan geen vrienden hebt in de regio, en de wapentransporten kunnen niet via Europa en komen niet meer uit Amerika, je mag niet meer meedoen met het Europese voetbal en het songfestival omdat we hier hun gestapomethoden beu zijn, dan wordt het een lastig verhaal. Israel heeft sterke vrienden die zwakker worden en hun vriendschap gaan heroverwegen.quote:En mocht het ooit zover komen dat er een einde aan de staat Israël komt, dan zal dat niet alleen het einde van Israël betekenen maar ook het einde van de landen die dat proberen te bewerkstelligen.
Ze isoleren gazastrook ze weigeren medicijnen eten en brandstof binnen Gazastrook,quote:Op zondag 28 december 2008 13:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, even afgezien van het dodenaantal aan beide kanten.
Heb ik het juist dat jij het goedkeurt dat de palestijnen dagelijks tig raketten richting Israel knallen?
Of keur je dat ook niet goed?
En die bezetting en de humanitaire ramp in Gaza was je die vergeten ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:03 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Het is ook erg. Maar hun kozen zelf voor Hamas, Israel trok zich terug en als dank krijgen ze raketten. Dan kan je iets terug verwachten.
quote:Op zondag 28 december 2008 13:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze isoleren gazastrook ze weigeren medicijnen eten en brandstof binnen Gazastrook,
humanitaire hulp mogen er niet in de Gazastrook.
Ik keur elke doden af. Maar rakketten zijn toegestaan net als hoe de meeste landen in de tweede wereldoorlog zich gingen verdedigen tegen Duitsland etc.
Tel de massamoorden van Libanon 2006 1996 en 1982quote:Op zondag 28 december 2008 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En altijd weer die massamoorden... Tel alle onschuldige slachtoffers op van die laffe zelfmoordaanslagen waar jouw vriendjes zo goed in zijn en voila: massamoord (of beter nog genocide, jouw lievelingswoord).
Maar dat telt zeker weer niet in jouw hypocriete ogen.
Lul er maar weer snel overheen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Tel de massamoorden van Libanon 2006 1996 en 1982
was je die vergeten ?
Humanitaire ramp? Dat handjevol klootjesvolk wat daar looptquote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
En die bezetting en de humanitaire ramp in Gaza was je die vergeten ?
Wie zegt dat Haaretz.com ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Hamas laat zelf hun eigen volk geen medische hulp krijgen in Egypte, verboden
Absoluut de straf wacht op alle mensen die een massamoorden hebben begaan.quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Humanitaire ramp? Dat handjevol klootjesvolk wat daar loopt
In Afrika is het erger gesteld met het hele humanitaire gebeuren dunkt me.
Heb je daar ook een mening over Meki?
quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Meki het volgende:
De meeste doden vielen in Gaza-Stad, waar op het terrein van de politie een bijeenkomst was voor de promotie van agenten op het moment dat de bommen vielen. Ook de chef van politie, Tawfiq Jabber, overleefde de aanvallen niet, meldde het radiostation van de radicale Hamasbeweging.
de realiteit en de waarheid is dat.quote:Op zondag 28 december 2008 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lul er maar weer snel overheen.
en welke straf kreeg mohamed dan?quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut de straf wacht op alle mensen die een massamoorden hebben begaan.
de straf wacht nog op hun zij krijgen de allergrootste straf.
Politieagenten ??quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
keurig dan van israel, dat ze niet de burgers hebben willen treffen. ze gaan weer een puntje omhoog in mijn favorietenlijst.
Nee een Egyptische ministerquote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie zegt dat Haaretz.com ?
Het allerbelangrijkste vergeet je de rakketten zijn begonnen nadat Israel de grenzen dicht gooiden en er een humanitaire ramp van maakten.
De meeste doden vielen in Gaza-Stad, waar op het terrein van de politie een bijeenkomst was voor de promotie van agenten op het moment dat de bommen vielen. Ook de chef van politie, Tawfiq Jabber, overleefde de aanvallen niet, meldde het radiostation van de radicale Hamasbeweging.
hamas politieagenten.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
keurig dan van israel, dat ze niet de burgers hebben willen treffen. ze gaan weer een puntje omhoog in mijn favorietenlijst.
Niet over Mo's maasa moordne beginnen dan ben je extreem rechtsquote:Op zondag 28 december 2008 13:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en welke straf kreeg mohamed dan?
Bron?quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef Meki het volgende:
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.
Klinkt als een oorlogsverklaring van Iran... precies zoals Israel het wenste... op die manier een vrijbrief krijgen voor een aanval op de installaties van Iran?quote:Iran beveelt moslims Palestijnen te steunen
TEHERAN - De hoogste geestelijk leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, heeft zondag een religieus decreet uitgevaardigd waarin moslims in de hele wereld worden bevolen de Palestijnen te verdedigen tegen Israëlische aanvallen op de Gazastrook
“Alle Palestijnse strijders en alle vrome mensen in de islamitische wereld zijn verplicht de weerloze vrouwen, kinderen en mensen in de Gazastrook te helpen op elke mogelijke manier. Wie gedood wordt in dit legitieme verweer wordt beschouwd als een martelaar”, aldus Khamenei voor de Iraanse televisie.
ships, keep forgetting that.quote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Niet over Mo's maasa moordne beginnen dan ben je extreem rechts
Nou als Nederland helpt meldt ik me aan voor het leger.quote:Op zondag 28 december 2008 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt als een oorlogsverklaring van Iran... precies zoals Israel het wenste... op die manier een vrijbrief krijgen voor een aanval op de installaties van Iran?
ik vroeg me af met welke maat meki rekent. sorry hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef IHVK het volgende:
Mohammed is volgens mij 1400 jaar geleden. Erg relevant ook voor de discussie over de Palestijns-Israelische oorlog.
Niet helemaal waar.quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie zegt dat Haaretz.com ?
Het allerbelangrijkste vergeet je de rakketten zijn begonnen nadat Israel de grenzen dicht gooiden en er een humanitaire ramp van maakten.
Hij vermoorde toch Jodenquote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef IHVK het volgende:
Mohammed is volgens mij 1400 jaar geleden. Erg relevant ook voor de discussie over de Palestijns-Israelische oorlog.
Wat ik mij dus afvraag: mocht er in Nederland ooit iets gebeuren, dan gaat men ook gebeurtenissen uit 1400 jaar geleden aankaarten om dingen te rechtvaardigen?
Lijkt me heel gevaarlijk, zo ben je net zo erg als de bommengooiers van gisteren/vandaag en terroristen.
Voor wat ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Nou als Nederland helpt meldt ik me aan voor het leger.
Met 2 matenquote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vroeg me af met welke maat meki rekent. sorry hoor.
Natuurlijk zegt Abbas dat.quote:Op zondag 28 december 2008 13:04 schreef niet_links het volgende:
Zelfs Abbas zegt dat het de schuld is van Hamas hier op Aljazeera.
Iran aanvallen, dat is de grootste bedreiging voor het fatsoenlijke westen.quote:
Nederland helpt?quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Nou als Nederland helpt meldt ik me aan voor het leger.
Wanneer dat al als een oorlogs verklaring door israel gezien wordt dan zijn ze nog gestoorder als men nu al ten toon spreid.quote:Op zondag 28 december 2008 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt als een oorlogsverklaring van Iran... precies zoals Israel het wenste... op die manier een vrijbrief krijgen voor een aanval op de installaties van Iran?
ok, het komt het electoraal wel uit, maar zou hij liegen in tijden dat de steun van hamas sneller kan groeien dan ooit?quote:
--------------------------------------------------------------------------------quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Het bestand van zes maanden liep afgelopen week af, waarop Israel de grensovergangen met de Gazastrook opende om voedsel en medicijnen uit onder meer Egypte door te laten en wat doet de Hamas als antwoord? Tientallen rakketten op Israel afvuren waarop Israel niet anders kon dan erop reageren. Logisch dat ze dan de boel weer dichtgooien.
Tja, ik vraag me af wat dat fatsoenlijk nou eens inhoudt, gezien hoe sommigen tekeer zijn gegaan de afgelopen decennia.quote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Iran aanvallen, dat is de grootste bedreiging voor het fatsoenlijke westen.
Het gaat toch om Joden v.s. Palestijnen/Islamieten 9nu Iran ook mee wil doen). Maar ja op antisemitisch FOK! zijn alleen Israëls fouten relevant.quote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
En de joden hebben jezus vermoord!!!
Relevant? Nee..
de enige die een gevaar is voor de westen is Israelquote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Iran aanvallen, dat is de grootste bedreiging voor het fatsoenlijke westen.
Alles wat tegen Israel is antisemitischquote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Het gaat toch om Joden v.s. Palestijnen/Islamieten 9nu Iran ook mee wil doen). Maar ja op antisemitisch FOK! zijn alleen Israëls fouten relevant.
ik denk dat Meki wel een punt heeft dat wij in het Westen wat meer Pro israelische berichtgeving krijgen. Net zoals men daar in de Arabisch wereld, en vermoedelijk de bronnen die Meki leest, wat meer Pro Palestijns/Hamas zijn.quote:
waar komt die tekst vandaan eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef Meki het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------
Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.
De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.
Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
Nou, nee. Het is ook Hamas aan te rekenen...quote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok, het komt het electoraal wel uit, maar zou hij liegen in tijden dat de steun van hamas sneller kan groeien dan ooit?
Dat is niet relevant Meki!!!!!!quote:die zelf alle banken omver hebben verworpen.
Misschien niet zo snel, maar feitelijk wordt opgeroepen dat "Vrome mensen in Islamitische landen by all means necessary" de Palestijnen moeten helpen. Ga je bij die hulp dood, ben je een martelaar. Hoe zit het dan met hun eigen piloten. Zijn dat geen vrome islamitische mensen dan? Moeten die dan niet helpen, aangezien hun eigen Ayatollah er toe oproept? Als ze het niet doen, zijn ze dan niet vroom meer?quote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wanneer dat al als een oorlogs verklaring door israel gezien wordt dan zijn ze nog gestoorder als men nu al ten toon spreid.![]()
maar ja alle is mogelijk bij mensen met een totaal gebrek aan zelf refecltie die in een slachtoffer rol gedrukt zijn. Dat zien we bij de gaza bewoners maar ook bij de israelische leiders die paranoide in elke scheet een bedreiging willen zien.
Nogal lousy, als je met gebeurtenissen van 1400 jaar geleden komt die er niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Het gaat toch om Joden v.s. Palestijnen/Islamieten 9nu Iran ook mee wil doen). Maar ja op antisemitisch FOK! zijn alleen Israëls fouten relevant.
Geen Nederlandse media die weigert de waarheid te vermelden meer alleen dan pro-israelquote:Op zondag 28 december 2008 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar komt die tekst vandaan eigenlijk?
Ach, meneer kan copy-pasten. Wat knapquote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef Meki het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------
Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.
De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.
Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
ik zou wel graag de bron willen weten.quote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Geen Nederlandse media die weigert de waarheid te vermelden meer alleen dan pro-israel
Maar maak je geen zorgen. je gelooft het toch niet. voor jou is het denk ik niet relevant
Hier ook weer zo'n persoon die zich ook in een slachtoffer rol moet wentelen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ow? Is dat de oorzaak van de kredietcrisis?quote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef Meki het volgende:
[..]
de enige die een gevaar is voor de westen is Israel
die zelf alle banken omver hebben verworpen.
ik vond het nogal relevant voor iemand die gilt dat het om genocide gaat. maar... ik had al sorry gezegd omdat het niet in jouw straatje past.quote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nogal lousy, als je met gebeurtenissen van 1400 jaar geleden komt die er niks mee te maken hebben.
BNW is ook een optie lijkt mij.quote:Op zondag 28 december 2008 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow? Is dat de oorzaak van de kredietcrisis?
Schopje naar AEX dan maar
Ja sorry (nu zeg ik het ook), maar ik lees Meki's post niet in het algemeen, dus dan zal ik het wel gemist hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het nogal relevant voor iemand die gilt dat het om genocide gaat. maar... ik had al sorry gezegd omdat het niet in jouw straatje past.
Dat je dit nog niet wist. pas nadat ik dit hier hem verteld ging je achter je oren knapperen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, meneer kan copy-pasten. Wat knap![]()
Ik zeg toch ook dat het bestand afliep. Ook zeg ik dat Israel zijn grenzen opende voor hulp en medicijnen. En dat ze die weer dichtgooiden omdat ze met raketten bedankt werden.
Dus wat je met deze c/p wil zeggen?
Dan houden we een inzamelaktie voor een mooie riem voor jequote:Op zondag 28 december 2008 13:29 schreef vosss het volgende:
Meki, waarom ga je eik je broeders en zusters niet helpen?
Die Ayatollah knakker van Iran heeft je opgeroepen!!
Is dat waar of niet waar.quote:Op zondag 28 december 2008 13:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou wel graag de bron willen weten.
Hun eigen ayatollah? Zover als ik weet is de ayatholla voornamelijk van belang in iran. En dan zal het natuurlijk ook nog maar voor 1 van de 2 grote stromen(soenieten/shiieten) binnen de islam zijn. Of gaat er dadelijk toch een verzoening tussen beide stromingen plaatsvinden.quote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien niet zo snel, maar feitelijk wordt opgeroepen dat "Vrome mensen in Islamitische landen by all means necessary" de Palestijnen moeten helpen. Ga je bij die hulp dood, ben je een martelaar. Hoe zit het dan met hun eigen piloten. Zijn dat geen vrome islamitische mensen dan? Moeten die dan niet helpen, aangezien hun eigen Ayatollah er toe oproept? Als ze het niet doen, zijn ze dan niet vroom meer?
Nee hoor. Ik plaatste mijn post VOORDAT jij jouw c/p tekst plaatste. Het was mij dus al bekend.quote:Op zondag 28 december 2008 13:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat je dit nog niet wist. pas nadat ik dit hier hem verteld ging je achter je oren knapperen.
totdat er een humentaire ramp er in de buurt is doen ze hem voor een paar uur open.
Nou dan kan je het met me eens zijn dat Hamas niks heeft gedaan !quote:Op zondag 28 december 2008 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik plaatste mijn post VOORDAT jij jouw c/p tekst plaatste. Het was mij dus al bekend.
En mijn oren zijn niet knapperig.
quote:Op zondag 28 december 2008 13:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Is dat waar of niet waar.
hier is de bron : http://empire.blogsome.com/
Op wat raketten na dan.quote:Op zondag 28 december 2008 13:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan kan je het met me eens zijn dat Hamas niks heeft gedaan !
http://www.omroepbrabant.nl/anp.aspx?mode=bui&id=281208062quote:DAMASCUS (ANP) - In meerdere steden in de Arabische wereld hebben demonstranten betoogd tegen de Israëlische aanvallen op de Gazastrook dit weekeinde waarbij meer dan 270 mensen omkwamen.
In de Syrische hoofdstad Damascus gingen duizenden mensen de straat op om te demonstreren. Daarbij werden Israëlische en Amerikaanse vlaggen verbrand. De betogers zwaaiden met Syrische en Palestijnse vlaggen en betuigden hun steun aan de radicale beweging Hamas en de sjiitische Hezbollah-beweging in Libanon.
In de Jemenitische stad Sanaa betoogden tienduizenden mensen tegen de luchtaanvallen. Ze veroordeelden ook de Arabische regeringsleiders die zich over het algemeen in stilzwijgen hullen. ,,Hoe lang kan deze stilte duren. Arabieren wordt wakker' stond op een spandoek te lezen.
De leden van de Arabische Liga komen 2 januari bijeen in Doha om de crisis te bespreken, aldus diplomaten in Caïro zondag.
Waarom zou ik. Mij kan het geen biet schelen dat ze zich daar over en weer finaal de tering in schieten.quote:Op zondag 28 december 2008 13:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Israel om daar verantwoordelijk te zijn voor een humantaire ramp en massamoorden.
Dat zijn een vergelding na 4 doden van Palestijnen en zijn weer een vergelding op een humaintaire ramp in GAZA strook.quote:
Niks gedaan??? Ze vuurden als dank tientallen raketten af man. Het is maar wat je niks noemt.quote:Op zondag 28 december 2008 13:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan kan je het met me eens zijn dat Hamas niks heeft gedaan !
300 DODEN ALLEEN MAAR ONSCHULDIGENquote:Op zondag 28 december 2008 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Mij kan het geen biet schelen dat ze zich daar over en weer finaal de tering in schieten.
Jou zit het kennelijk nogal hoog. Mij niet. Ik moet schijten en mijn wc-papier is op en nu moet ik door de kou naar mn buren lopen om een rolletje te lenen.
Dat vind ik veel erger
hoeveel doden zijn er gevallen 0quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks gedaan??? Ze vuurden als dank tientallen raketten af man. Het is maar wat je niks noemt.
onschuldigen? je gaf net zelf een link dat de meeste slachtoffers hamasleden zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 13:38 schreef Meki het volgende:
[..]
300 DODEN ALLEEN MAAR ONSCHULDIGEN
natuurlijk zit dit mij hoog
NIEMAND die hier wat aan doet. iedereen slaapt verder
in de westen keurt dit iedereen goed, Israel heeft de hele westen in hun greep.
westen zijn bang en laf voor Israel.
Dat ze niemand doden was onkunde, niet de bedoeling..quote:Op zondag 28 december 2008 13:39 schreef Meki het volgende:
[..]
hoeveel doden zijn er gevallen 0
en de rakketten zijn vergelding na vele doden in Gaza ervoor en na een humantaire ramp in Gaza
Dus? Zolang er geen doden vallen mogen ze gerust doorgaan met raketten afschieten? Want dat is een normale reaktie op het openen van grenzen voor hulp en medicijnen?quote:Op zondag 28 december 2008 13:39 schreef Meki het volgende:
[..]
hoeveel doden zijn er gevallen 0
en de rakketten zijn vergelding na vele doden in Gaza ervoor en na een humantaire ramp in Gaza
pi-pa-pallywood. je weet nooit of het waar is of niet.quote:Op zondag 28 december 2008 13:43 schreef Meki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[offtopic]quote:
Als dus als dus. Daar hebben we niks aanquote:Op zondag 28 december 2008 13:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus? Zolang er geen doden vallen mogen ze gerust doorgaan met raketten afschieten? Want dat is een normale reaktie op het openen van grenzen voor hulp en medicijnen?
Geef mij jouw adres dan maar. Dan gooi ik jouw hele omgeving plat, want zolang als er geen doden vallen is het blijkbaar ok volgens jou.
Tja dat Hamas nog steeds niet kan richtenquote:Op zondag 28 december 2008 13:43 schreef Meki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind je jezelf er wel heel makkelijk van af maken op deze manier alles uit palestina (pallywood) is niet waar en alles wat israel zegt is per defenitie waar.quote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pi-pa-pallywood. je weet nooit of het waar is of niet.
Meki is woordvoeder van Nederlandse tak van Hamasquote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef vosss het volgende:
Die kinderen hebben niks man. Die leggen ze er gewoon bij en geven ze een klap voor hun smoel zodat ze zielig kijken voor de foto.
Dat je dat niet doorhebt Meki
Diep in je hart raakt dit je welquote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pi-pa-pallywood. je weet nooit of het waar is of niet.
Israel boeit me weinig. De Palestijnen ook niet.quote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Als dus als dus. Daar hebben we niks aan
kijk naar de realiteit en kijk wat er deze 2 dagen zijn gebeurd.
Ik kan jou heel erg goed begrijpen jij wilt niet dat mensen verkeerde dingen zeggen over Israel.
De pallyknuffelaars doen precies hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2008 13:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind je jezelf er wel heel makkelijk van af maken op deze manier alles uit palestina (pallywood) is niet waar en alles wat israel zegt is per defenitie waar.
Lekker makkelijke zwart wit wereld maar zo zit de echte weerld toch echt niet in elkaar.
Israel is het meest gehate land ter wereld.quote:Op zondag 28 december 2008 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
Bij alles wat Israel zegt, zeg jij dat het propaganda is meki. Waarom zou dit geen propaganda van de Palestijnen kunnen zijn? Bovendien is hulp aangeboden door Egypte (ambulances e.d.), maar Hamas weigert dit.
Alsnog sta je Israel met hart en ziel te verdedigenquote:Op zondag 28 december 2008 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Israel boeit me weinig. De Palestijnen ook niet.
Zucht.... dit is geen bron maar een stukkie tekst. Geef dan op zijn minst de link van waar je dit gevonden hebt.quote:Op zondag 28 december 2008 13:14 schreef Meki het volgende:
Een week lang heeft de pro-Israël media de Nederlandse geesten rijp gemaakt voor consensus voor deze laffe aanval op de grootste openluchtgevangenis en een van de dichstbevolkte gebieden ter wereld. Met het nauwgezet documenteren van Kassam-aanvallen op Israël - en de Israëlische aanvallen en het aantal van hun mortiergranaten op Gaza te verzwijgen. En wanneer er bericht werd dat Israël een aanval uitvoerden, was dat altijd ter ‘vergelding’.
Ook hier lezen we weer: "De afgelopen dagen zijn vanuit de Gazastrook tientallen raketten op Israël afgevuurd." Geen woord over de Israëlische aanvallen. Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.
Dit is gewoon opgenomen in een linkse Hollywood-studio man. Zie je dat niet, die steen daar onder dat kind is dezelfde steen als die daar onder dat zogenaamde lijk op de 2e foto -goed stilgelegen trouwens, props voor de acteurs-.quote:
Door jou matties johquote:Op zondag 28 december 2008 13:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel is het meest gehate land ter wereld.
en propoganda komt meest van Israel vandaan
dit is de realiteit kijk naar de foto's
Ditzelfde geldt ook voor degenen die achter de Palestijnen staan.quote:Op zondag 28 december 2008 13:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind je jezelf er wel heel makkelijk van af maken op deze manier alles uit palestina (pallywood) is niet waar en alles wat israel zegt is per defenitie waar.
Lekker makkelijke zwart wit wereld maar zo zit de echte weerld toch echt niet in elkaar.
Mooi dat tuig stuurt mensen op zelfmoord missie in scholen en winkelcentraquote:Op zondag 28 december 2008 13:47 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoorde dat Israel een paar hoge officials van Hamas naar de klote heeft geschoten
Keep up the good work Israel.![]()
ik heb zelfs eerste kerstdag een kaarsje gebrand in een carmelitessenklooster met de wens dat het gedonder eindelijk eens afgelopen zal zijn. helaas heeft het niet veel geholpen, au contrairequote:Op zondag 28 december 2008 13:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Diep in je hart raakt dit je wel
Maar alleen jij wilt het niet zeggen.. jij wilt niet de menselijkheid accepteren maar diep in je hart denk ik wel dat je een goede mens bent. alleen wil je sterk hier blijven om het niet te laten zien.
Heb ik al gegeven in de vorige topic.quote:Op zondag 28 december 2008 13:49 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zucht.... dit is geen bron maar een stukkie tekst. Geef dan op zijn minst de link van waar je dit gevonden hebt.
De Palestijnen hebben al zo vaak zaken in scene gezet om zielige foto's en filmpjes te krijgen voor hun propaganda, natuurlijk zijn de meeste mensen sceptisch. Dat jij er zo gemakkelijk intrapt is omdat je niet zo snugger bent.quote:Op zondag 28 december 2008 13:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Yep.quote:Op zondag 28 december 2008 13:50 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Mooi dat tuig stuurt mensen op zelfmoord missie in scholen en winkelcentra
Er is niets feestelijks aan een oorlog.quote:Op zondag 28 december 2008 13:36 schreef Yildiz het volgende:
Wat was nu de aanleiding van deze hele feestelijke oorlog waar vele mensen voor 100% achter staan eigenlijk?
Of, offensief, er gaan tientallen burgers dood, maar, goed, offensief. Ook goed.
Foto's kunnen voor propagandadoeleinden geensceneerd worden.quote:Op zondag 28 december 2008 13:49 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 13:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben al zo vaak zaken in scene gezet om zielige foto's en filmpjes te krijgen voor hun propaganda, natuurlijk zijn de meeste mensen sceptisch. Dat jij er zo gemakkelijk intrapt is omdat je niet zo snugger bent.
Palestijnse media is niet de eerste die incidenten naspeelt om betere beelden te krijgen. FOX News doet dit bijvoorbeeld ook.quote:Op zondag 28 december 2008 13:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben al zo vaak zaken in scene gezet om zielige foto's en filmpjes te krijgen voor hun propaganda, natuurlijk zijn de meeste mensen sceptisch. Dat jij er zo gemakkelijk intrapt is omdat je niet zo snugger bent.
Ik weet niet of het je opgevallen is , maar volgens mijn zijn er hier niet veel mensen pro palestina.quote:Op zondag 28 december 2008 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
De pallyknuffelaars doen precies hetzelfde
Ik denk dat je het daar wel aardig mee samenvat Meki.quote:Israel is lief en Palestina is fout he
even een kleine correctie. hamasleden hebben dit gewoon over zichzelf afgeroepen, dus heb ik geen medelijden met hen. met kinderen wel.quote:Op zondag 28 december 2008 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk dit is verzonnen he
al die 300 doden is verzonnen en niet eens gebeurt he
Israel is lief en Palestina is fout he
de massamoord in Palestina is niet gebeurt he
dit zijn foto's van gisteren wat daar is gebeurtquote:Op zondag 28 december 2008 13:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Foto's kunnen voor propagandadoeleinden geensceneerd worden.
Propaganda komt van BEIDE partijen. Zo werkt dat nou eenmaal in een conflict/oorlog.
Hier misschien niet, maar in het algemeen zijn er heel veel Nederlanders die Joden nog netzo haten als rond 1930 en verder... Het verschil is alleen dat de Joden vroeger de schuld kregen omdat ze kapitalisten zouden zijn en tegenwoordig krijgen ze de schuld vanwege het politieke beleid, maar de haat is in principe hetzelfde.quote:Op zondag 28 december 2008 13:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je opgevallen is , maar volgens mijn zijn er hier niet veel mensen pro palestina.
Massamoord is helaas gebuert, maar je moet je terug verdedigen tegen dat TUIG. En ja Israël lief, Palestina stomquote:Op zondag 28 december 2008 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Boeiend of het echt is, het is allemaal leuk vermaak voor op het nieuws.quote:Op zondag 28 december 2008 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar de doden zijn allemaal onschuldigen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even een kleine correctie. hamasleden hebben dit gewoon over zichzelf afgeroepen, dus heb ik geen medelijden met hen. met kinderen wel.
Nogmaals, wat is er onschuldig aan die Hamas klojo's?quote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar de doden zijn allemaal onschuldigen.
nee dat zijn het niet. israel heeft niet doelbewust op burgers geschoten. er zitten vast een paar onschuldigen tussen en laten we bidden dat ze nu een fijn plekje hebben. volgens de ayatollah is dat zo.quote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar de doden zijn allemaal onschuldigen.
Denken jullie echt dat als de poltieke tak van hamas gezegd zou hebben nu is het over met die rakketten, dat de extremisten dan zouden stoppen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is er onschuldig aan die Hamas klojo's?
Hamas klojo'squote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is er onschuldig aan die Hamas klojo's?
Vast niet, des te meer reden voor Israel om dat zooitje verder terug de steentijd in te knallen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Denken jullie echt dat als de poltieke tak van hamas gezegd zou hebben nu is het over met die rakketten, dat de extremisten dan zouden stoppen.
Verzetshelden.quote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Hamas klojo's
en hoe noem je de Nederlandse vrijheidsstrijders die agreren tegen Duitsland ??
Nomaals: foto's kun je ensceneren met de bedoeling om de opinie te beinvloeden. Wat zielige kindjes erbij doet het altijd goed. Propaganda komt van BEIDE partijen, niet alleen van Israel.quote:Op zondag 28 december 2008 13:55 schreef Meki het volgende:
[..]
dit zijn foto's van gisteren wat daar is gebeurt
hoe achterlijk kan je zijn om dit te ontkennen hoe achterlijk kan je 300 doden zo snel ontkennen en propoganda noemen ?
ontken maar gelijk dat de tweede wereldoorlog niet is gebeurt.
Nou die verzetshelden zijn dat ook die nu vechten tegen de Israelische bezetting.quote:
Welk een ferme taal toch.quote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Vast niet, des te meer reden voor Israel om dat zooitje verder terug de steentijd in te knallen.
Met alle respect: Karadzic wordt door de VN op dezelfde manier verantwoordelijk gehouden als Hamas. Terwijl Karadzic nog minder invloed had op die lui dan Hamas op zijn eigen mensen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Denken jullie echt dat als de poltieke tak van hamas gezegd zou hebben nu is het over met die rakketten, dat de extremisten dan zouden stoppen.
Die palestijnse doden zijn geen propoganda het is echt gebeurdquote:Op zondag 28 december 2008 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nomaals: foto's kun je ensceneren met de bedoeling om de opinie te beinvloeden. Wat zielige kindjes erbij doet het altijd goed. Propaganda komt van BEIDE partijen, niet alleen van Israel.
En nergens ontken ik dat er doden gevallen zijn. En wat heeft WW2 hier mee te maken?
En er is in dit hele topic maar 1 achterlijk persoon te vinden en dat ben jij.
Omdat de Palestijnen goedkope troep gebruiken, en omdat de Israeli's goed materieel en training hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 14:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Welk een ferme taal toch.
Ik vraag het me nog steeds af. Hoezo weten Israëlische raketten wel dat diegenen die geraakt worden schuldig zijn, en Palestijnse raketten niet?
Niks te maken met je vorige topic of whatever....Jij doet hier allerlij beweringen en ik wil weten hoe je erbij komt... Is een normale vraag hoor in deze discussie.quote:Op zondag 28 december 2008 13:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik al gegeven in de vorige topic.
Alleen ben ik bang dat je er niks aan hebt.
Dat ligt maar aan je perspectief, dat is natuurlijk niet hoe ik het zie.quote:Op zondag 28 december 2008 14:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou die verzetshelden zijn dat ook die nu vechten tegen de Israelische bezetting.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Omdat de Palestijnen goedkope troep gebruiken, en omdat de Israeli's goed materieel en training hebben.
En als je maar goed genoeg getraind bent, kun je vanuit een vliegtuig met 1000km/h, op 6km hoogte, aan de hand van een paar pixels van de camera op de voorkant van de raket bepalen of datgene wat geraakt wordt schuldig is?quote:Op zondag 28 december 2008 14:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Omdat de Palestijnen goedkope troep gebruiken, en omdat de Israeli's goed materieel en training hebben.
Hoe dom moet je zijn om zulke uitstparken te doen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Vast niet, des te meer reden voor Israel om dat zooitje verder terug de steentijd in te knallen.
Fijne verzetshelden zijn dat die zich in volle bussen en op markten temidden van burgers opblazen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou die verzetshelden zijn dat ook die nu vechten tegen de Israelische bezetting.
Hoe durf je Nederlandse verzet strijders met hamas tuig te verglijken.quote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Hamas klojo's
en hoe noem je de Nederlandse vrijheidsstrijders die agreren tegen Duitsland ??
quote:VREDE SALAAM PEACE
En ze zullen keer op keer weggevaagd worden, evenals de arme burgers waartussen die laffe honden zich verbergen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook al komen ze met duizenden bommen. de verzetshelden zullen alsnog doorvechten tegen de bezetters.
Inderdaad, die nederlanders waren maar laf vergeleken met Hamas.quote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Hoe durf je Nederlandse verzet strijders met hamas tuig te verglijken.
http://empire.blogsome.com/quote:Op zondag 28 december 2008 14:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Niks te maken met je vorige topic of whatever....Jij doet hier allerlij beweringen en ik wil weten hoe je erbij komt... Is een normale vraag hoor in deze discussie.
En hoezo ben je bang dat ik niks aan je bron heb? Omdat ik het misschien niet kan lezen? Geef gewoon die link...
Met als subtiel verschil dat onze verzetshelden voor het merendeel de oorlog hebben overleefd omdat ze er niet voor kozen de binnenkant van een bus te versieren met hun ingewanden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:01 schreef Meki het volgende:
Fijne helden heb jij die massamoorden en genocides plegen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Fijne verzetshelden zijn dat die zich in volle bussen en op markten temidden van burgers opblazen.
Ik heb het niet over de doden; ik heb het over de bovenstaande foto's. Leer lezen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Die palestijnse doden zijn geen propoganda het is echt gebeurd
jij ontkent wat er echt is gebeurt.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef ouderejongere het volgende:
Er is nog steeds geen enkel bewijs voor het aantal doden aan Palestijnse kant. Als hun aantallen over de laatste 30 jaar kloppen was er nu geen enkele Palestijn meer over.
misschien daarom dat ze geen gebruik hebben gemaakt van egyptische ziekenwagens?quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef ouderejongere het volgende:
Er is nog steeds geen enkel bewijs voor het aantal doden aan Palestijnse kant. Als hun aantallen over de laatste 30 jaar kloppen was er nu geen enkele Palestijn meer over.
Ik vroeg me al af waar de massamoorden en genocides bleven.quote:Op zondag 28 december 2008 14:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Fijne helden heb jij die massamoorden en genocides plegen.
En misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op zondag 28 december 2008 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar de massamoorden en genocides bleven.
Die zelfmoordaanslagen ZIJN massamoorden.
Wanneer is zelfmoordaanslag voor het laast gebeurd ?? 3 jaar geleden hoeveel doden aan de Israelische kant 30 40 mensen. hoeveel doden aan de Palestijnse kant tienduizenden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar de massamoorden en genocides bleven.
Die zelfmoordaanslagen ZIJN massamoorden.
Maar op de een of andere manier ziet meki dat anders. De aanvallen gepleegd door Israel zijn in zijn ogen wel massamoord, maar de aanslagen van de Palestijnen niet...quote:Op zondag 28 december 2008 14:10 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En misdaden tegen de menselijkheid.
Mensen die zichzelf opblazen (alsmede degenen die zulks organiseren) zijn dan ook geen verzetshelden, maar oorlogsmisdadigers.quote:
Ja, laten we Olmert, Sharon en Barak eens langs de meetlat van het Joegoslaviëtribunaal leggen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:01 schreef JohnDope het volgende:
Met alle respect: Karadzic wordt door de VN op dezelfde manier verantwoordelijk gehouden als Hamas. Terwijl Karadzic nog minder invloed had op die lui dan Hamas op zijn eigen mensen.
Misschien moet je ze dat even gaan vertellen, hoe durven ze jouw religie te besmeuren.quote:Op zondag 28 december 2008 14:10 schreef Meki het volgende:
en zelfmoord is verboden in de Islaam.
Ben wel benieuwd naar je antwoordquote:Op zondag 28 december 2008 14:05 schreef vosss het volgende:
Als jij daar de baas was, hoe zou je het aanpakken en waarom zou je het zo aanpakken?
eens daar zijn we het eens.quote:Op zondag 28 december 2008 14:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf opblazen (alsmede degene die zulks organiseren) zijn dan ook geen verzetshelden, maar oorlogsmisdadigers.
Zeer makkelijk, Israel brengen naar planeet Mars kunnen ze de wereld ook niks aandoen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:12 schreef vosss het volgende:
Meki, zou je willen reageren op mijn vorige post?
Roepen dat Israel de boosdoener is en zelf terroristen zijn en dat ze alleen maar onschuldigen dood maken schiet niemand wat mee op.
Hoe zou jij het probleem tussen die 2 oplossen?
Er moet gewoon niet met twee maten gemeten worden in de wereld. En laat iedereen zich vooral niet afleiden door Israel van de echte problemen in de wereld. Laat die anti Joodse critici bijvoorbeeld lekker huilie gaan doen over Darfur. Want over Darfur zie je niks op de televisie, maar als er iets de hel op aarde is, dan is het wel Darfur.quote:Op zondag 28 december 2008 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, laten we Olmert, Sharon en Barak eens langs de meetlat van het Joegoslaviëtribunaal leggen.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeer makkelijk, Israel brengen naar planeet Mars kunnen ze de wereld ook niks aandoen.
Zo dacht Hitler erook eroverquote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er moet gewoon niet met twee maten gemeten worden in de wereld.
Laat Israel gewoon dit zakie even afmaken, daar kan de wereld alleen maar veiliger op worden.
Aah, arresteren en deporteren, de stalin aanpak. Er schuilt dus toch een dictator in jequote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeer makkelijk, Israel brengen naar planeet Mars kunnen ze de wereld ook niks aandoen.
Want Hitler begon niet eerst hequote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo dacht Hitler erook erover
is de wereld veiliger geworden ??
[..]
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Verluste het volgende:
En zo gaat iedere discussie over het Palestina conflict op het internet.
Voor- en tegenstanders vliegen elkaar in de haren zonder dat ze maar 10% van het conflict af weten. Schaam jullie. Er zijn duizenden boeken over geschreven. Ga eens een fractie daarvan lezen en kom dan hier weer terug. Het zou de discussie ten goede komen.
Ik meng me hier niet in omdat iemand die WEL belezen is in het onderwerp altijd een roepende in de woestijn zal zijn in internet discussies. Iedereen wilt zijn gelijk hebben, en niemand wint.
Meedoen aan zo'n discussie als dit op internet is alsof je meedoet aan een sporttoernooi voor zwaar geestelijk gehandicapten: even if you win, you will still be retarded.
Het enige goede wat je nu kan doen is jouw visie op het onderwerp geven en elkaar met rust laten, zo wordt het alleen maar meer een flamewar.
Hypocriet !quote:Op zondag 28 december 2008 14:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Fijne helden heb jij die massamoorden en genocides plegen.
Wat wil je nou, met dezelfe maat meten of Israel die streek daar etnisch laten zuiveren?quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er moet gewoon niet met twee maten gemeten worden in de wereld. En laat iedereen zich vooral niet afleiden door Israel van de echte problemen in de wereld. Laat die anti Joodse critici bijvoorbeeld lekker huilie gaan doen over Darfur. Want over Darfur zie je niks op de televisie, maar als er iets de hel op aarde is, dan is het wel Darfur.
Laat Israel gewoon dit zakie even rustig afmaken, daar kan de wereld alleen maar veiliger op worden.
Verschrikkelijk zoveel doden, maar ik meen dat Hamas dit toch wel een beetje over zichzelf heeft afgeroepen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
eens daar zijn we het eens.
Maar waarom zeg jij nu niks over de oorlogsmisdadigers die nu een Palestijnen gaan aanvallen ?
Inderdaad, zie ook Jenin in 2002:quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef ouderejongere het volgende:
Je vindt je zelf wel heel intelligent & interessant he?quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Verluste het volgende:
En zo gaat iedere discussie over het Palestina conflict op het internet.
Voor- en tegenstanders vliegen elkaar in de haren zonder dat ze maar 10% van het conflict af weten. Schaam jullie. Er zijn duizenden boeken over geschreven. Ga eens een fractie daarvan lezen en kom dan hier weer terug. Het zou de discussie ten goede komen.
Ik meng me hier niet in omdat iemand die WEL belezen is in het onderwerp altijd een roepende in de woestijn zal zijn in internet discussies. Iedereen wilt zijn gelijk hebben, en niemand wint.
Meedoen aan zo'n discussie als dit op internet is alsof je meedoet aan een sporttoernooi voor zwaar geestelijk gehandicapten: even if you win, you will still be retarded.
Het enige goede wat je nu kan doen is jouw visie op het onderwerp geven en elkaar met rust laten, zo wordt het alleen maar meer een flamewar.
Mijn visie is dit: Israel moet zich zo snel mogelijk terugtrekken achter de grenzen van 1967 en Palestina de (economische) levensruimte geven waar het recht op heeft. Hamas is democratisch gekozen en dient gerespecteerd te worden door zowel Israel als de internationale rechtsorde. Zelfs als Hamas zegt dat Israel van de kaart dient te worden geveegd (wat in de ogen van veel getergde Palestijnen niet meer dan rechtvaardig is).
Een echte oplossing voor het conflict op de lange termijn zou een federatie zijn waarin Israel en Palestina politiek en economisch 1 zijn. Net zoals dat met Irak wordt geopperd.
dit is nou ook geen toonbeeld van concessies. zeker niet je korte termijn visie. en indien hamas democratisch is gekozen, dan zie ik niet in wat er verkeerd is aan de aanval van israel gister, vandaag en morgen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Verluste het volgende:
Mijn visie is dit: Israel moet zich zo snel mogelijk terugtrekken achter de grenzen van 1967 en Palestina de (economische) levensruimte geven waar het recht op heeft. Hamas is democratisch gekozen en dient gerespecteerd te worden door zowel Israel als de internationale rechtsorde. Zelfs als Hamas zegt dat Israel van de kaart dient te worden geveegd (wat in de ogen van veel getergde Palestijnen niet meer dan rechtvaardig is).
Een echte oplossing voor het conflict op de lange termijn zou een federatie zijn waarin Israel en Palestina politiek en economisch 1 zijn. Net zoals dat met Irak wordt geopperd.
Ik weet dat je pacifist bent, maar je weet toch wel genoeg van militaire zaken om te begrijpen dat het zo niet werkt? Doelen worden eerst uitgezocht door inlichtingendiensten natuurlijk, en de Israeli's hebben de technologie om van veel grotere afstanden hun doelen te raken.quote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En als je maar goed genoeg getraind bent, kun je vanuit een vliegtuig met 1000km/h, op 6km hoogte, aan de hand van een paar pixels van de camera op de voorkant van de raket bepalen of datgene wat geraakt wordt schuldig is?
Is dit serieus ?quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Inderdaad, zie ook Jenin in 2002:
10 april: 150 doden gemeld (BBC)
11 april: 500 doden (Saeb Erekat, PLO)
12 april: Duizenden doden (PA secretaris-generaal)
13 april: 900 doden in een massagraf (PA minister)
30 april: 56 doden (het echte aantal)
Israel wilt de Palestijnen simpelweg weg hebben waar ook ter wereldquote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus jij wilt de Israëliërs simpelweg weg hebben waar ook ter wereld.....
Zeer makkelijke manier om de massamoorden te ontkennen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Inderdaad, zie ook Jenin in 2002:
10 april: 150 doden gemeld (BBC)
11 april: 500 doden (Saeb Erekat, PLO)
12 april: Duizenden doden (PA secretaris-generaal)
13 april: 900 doden in een massagraf (PA minister)
30 april: 56 doden (het echte aantal)
Niet te geloven dit, geen wonder dat er geen gewonden naar Egypte gaan..quote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Eh, ja. http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Jenin
Jij toch ook? Ik vraag je net naar wat in jouw ogen een mogelijke oplossing zou kunnen zijn en jij komt aan met dat mars verhaal.quote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel wilt de Palestijnen simpelweg weg hebben waar ook ter wereld
Ongeveer 150 doden vind ik niet onwaarschijnlijk, als er tientallen gerichte aanvallen zijn uitgevoerd op Hamas-lui en -instellingen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef ouderejongere het volgende:
Er is nog steeds geen enkel bewijs voor het aantal doden aan Palestijnse kant.
Israel moet gewoon doen wat ze moeten doen. En daar zijn ze nu mee begonnen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat wil je nou, met dezelfe maat meten of Israel die streek daar etnisch laten zuiveren?
Oplossing is simpelquote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij toch ook? Ik vraag je net naar wat in jouw ogen een mogelijke oplossing zou kunnen zijn en jij komt aan met dat mars verhaal.
Je wil dus eigenlijk hetzelfde als Meki?quote:Op zondag 28 december 2008 14:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Israel moet gewoon doen wat ze moeten doen. En daar zijn ze nu mee begonnen.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:27 schreef jimmyrodgers het volgende:
Israël trok zich terug, gaf een voedsel-blokkade en Hamas geeft raketten als dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |