Wat post je toch een onzin Meki, begrijp je niet dat niemand je meer serieus neemt ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
voor mensen die achter de massamoorden van Israel staan is dat hun rechtvaardige leider.
Het is ook erg. Maar hun kozen zelf voor Hamas, Israel trok zich terug en als dank krijgen ze raketten. Dan kan je iets terug verwachten.quote:Op zondag 28 december 2008 13:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Een dode maar , elke dode is er teveel
Maar doe je ogen open en wees menselijk en zie wat er in Palestina gebeurt
Een mensenleven is meer of minder waard afhankelijk waar je geboren wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 12:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee Drugshond, want dat is Afrika, en zoals je weet is Afrika alleen belangrijk als we met zijn allen weer eens een inzamelingsactie houden, en daar een avondvullend programma voor op tv kunnen brengen en elke zichzelf serieus nemende BN'er daar zijn zegje kan doen, anders dan dat kunnen ze elkaar natuurlijk rustig met kapmessen de schedels inslaan, want niemand geeft natuurlijk echt iets om de Afrikaan.
En altijd weer die massamoorden... Tel alle onschuldige slachtoffers op van die laffe zelfmoordaanslagen waar jouw vriendjes zo goed in zijn en voila: massamoord (of beter nog genocide, jouw lievelingswoord).quote:Op zondag 28 december 2008 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
voor mensen die achter de massamoorden van Israel staan is dat hun rechtvaardige leider.
Die Palestijnen leefden daar samen met tienduizenden Joden. Toen kwamen er door ontwikkelingen elders op de wereld ineens miljoenen Joden bij. Dat is nou eenmaal niet anders maar dat betekent dat beide volkeren dat stuk land moeten delen.quote:Op zondag 28 december 2008 11:57 schreef Pedroso het volgende:
Grapjas. Je weet net zo goed als ik dat Israël niet voor dreigementen en intimidatie zwicht.
Jij maakt het helemaal bont, sta maar de helft van je land af aan een volk dat achter een terroristische organisatie als Hamas staat dat vernietiging van heel Israël tot doel heeft.
Israel is nu voornamelijk strategisch interessant omdat het om de hoek bij de wereldolievoorraad zit. Dat gaat dramatisch verliezen aan strategische waarde. Als je dan geen vrienden hebt in de regio, en de wapentransporten kunnen niet via Europa en komen niet meer uit Amerika, je mag niet meer meedoen met het Europese voetbal en het songfestival omdat we hier hun gestapomethoden beu zijn, dan wordt het een lastig verhaal. Israel heeft sterke vrienden die zwakker worden en hun vriendschap gaan heroverwegen.quote:En mocht het ooit zover komen dat er een einde aan de staat Israël komt, dan zal dat niet alleen het einde van Israël betekenen maar ook het einde van de landen die dat proberen te bewerkstelligen.
Ze isoleren gazastrook ze weigeren medicijnen eten en brandstof binnen Gazastrook,quote:Op zondag 28 december 2008 13:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, even afgezien van het dodenaantal aan beide kanten.
Heb ik het juist dat jij het goedkeurt dat de palestijnen dagelijks tig raketten richting Israel knallen?
Of keur je dat ook niet goed?
En die bezetting en de humanitaire ramp in Gaza was je die vergeten ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:03 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Het is ook erg. Maar hun kozen zelf voor Hamas, Israel trok zich terug en als dank krijgen ze raketten. Dan kan je iets terug verwachten.
quote:Op zondag 28 december 2008 13:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze isoleren gazastrook ze weigeren medicijnen eten en brandstof binnen Gazastrook,
humanitaire hulp mogen er niet in de Gazastrook.
Ik keur elke doden af. Maar rakketten zijn toegestaan net als hoe de meeste landen in de tweede wereldoorlog zich gingen verdedigen tegen Duitsland etc.
Tel de massamoorden van Libanon 2006 1996 en 1982quote:Op zondag 28 december 2008 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En altijd weer die massamoorden... Tel alle onschuldige slachtoffers op van die laffe zelfmoordaanslagen waar jouw vriendjes zo goed in zijn en voila: massamoord (of beter nog genocide, jouw lievelingswoord).
Maar dat telt zeker weer niet in jouw hypocriete ogen.
Lul er maar weer snel overheen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Tel de massamoorden van Libanon 2006 1996 en 1982
was je die vergeten ?
Humanitaire ramp? Dat handjevol klootjesvolk wat daar looptquote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
En die bezetting en de humanitaire ramp in Gaza was je die vergeten ?
Wie zegt dat Haaretz.com ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Hamas laat zelf hun eigen volk geen medische hulp krijgen in Egypte, verboden
Absoluut de straf wacht op alle mensen die een massamoorden hebben begaan.quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Humanitaire ramp? Dat handjevol klootjesvolk wat daar loopt
In Afrika is het erger gesteld met het hele humanitaire gebeuren dunkt me.
Heb je daar ook een mening over Meki?
quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Meki het volgende:
De meeste doden vielen in Gaza-Stad, waar op het terrein van de politie een bijeenkomst was voor de promotie van agenten op het moment dat de bommen vielen. Ook de chef van politie, Tawfiq Jabber, overleefde de aanvallen niet, meldde het radiostation van de radicale Hamasbeweging.
de realiteit en de waarheid is dat.quote:Op zondag 28 december 2008 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lul er maar weer snel overheen.
en welke straf kreeg mohamed dan?quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut de straf wacht op alle mensen die een massamoorden hebben begaan.
de straf wacht nog op hun zij krijgen de allergrootste straf.
Politieagenten ??quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
keurig dan van israel, dat ze niet de burgers hebben willen treffen. ze gaan weer een puntje omhoog in mijn favorietenlijst.
Nee een Egyptische ministerquote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie zegt dat Haaretz.com ?
Het allerbelangrijkste vergeet je de rakketten zijn begonnen nadat Israel de grenzen dicht gooiden en er een humanitaire ramp van maakten.
De meeste doden vielen in Gaza-Stad, waar op het terrein van de politie een bijeenkomst was voor de promotie van agenten op het moment dat de bommen vielen. Ook de chef van politie, Tawfiq Jabber, overleefde de aanvallen niet, meldde het radiostation van de radicale Hamasbeweging.
hamas politieagenten.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
keurig dan van israel, dat ze niet de burgers hebben willen treffen. ze gaan weer een puntje omhoog in mijn favorietenlijst.
Niet over Mo's maasa moordne beginnen dan ben je extreem rechtsquote:Op zondag 28 december 2008 13:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en welke straf kreeg mohamed dan?
Bron?quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef Meki het volgende:
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.
Klinkt als een oorlogsverklaring van Iran... precies zoals Israel het wenste... op die manier een vrijbrief krijgen voor een aanval op de installaties van Iran?quote:Iran beveelt moslims Palestijnen te steunen
TEHERAN - De hoogste geestelijk leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, heeft zondag een religieus decreet uitgevaardigd waarin moslims in de hele wereld worden bevolen de Palestijnen te verdedigen tegen Israëlische aanvallen op de Gazastrook
“Alle Palestijnse strijders en alle vrome mensen in de islamitische wereld zijn verplicht de weerloze vrouwen, kinderen en mensen in de Gazastrook te helpen op elke mogelijke manier. Wie gedood wordt in dit legitieme verweer wordt beschouwd als een martelaar”, aldus Khamenei voor de Iraanse televisie.
ships, keep forgetting that.quote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Niet over Mo's maasa moordne beginnen dan ben je extreem rechts
Nou als Nederland helpt meldt ik me aan voor het leger.quote:Op zondag 28 december 2008 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt als een oorlogsverklaring van Iran... precies zoals Israel het wenste... op die manier een vrijbrief krijgen voor een aanval op de installaties van Iran?
ik vroeg me af met welke maat meki rekent. sorry hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef IHVK het volgende:
Mohammed is volgens mij 1400 jaar geleden. Erg relevant ook voor de discussie over de Palestijns-Israelische oorlog.
Niet helemaal waar.quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie zegt dat Haaretz.com ?
Het allerbelangrijkste vergeet je de rakketten zijn begonnen nadat Israel de grenzen dicht gooiden en er een humanitaire ramp van maakten.
Hij vermoorde toch Jodenquote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef IHVK het volgende:
Mohammed is volgens mij 1400 jaar geleden. Erg relevant ook voor de discussie over de Palestijns-Israelische oorlog.
Wat ik mij dus afvraag: mocht er in Nederland ooit iets gebeuren, dan gaat men ook gebeurtenissen uit 1400 jaar geleden aankaarten om dingen te rechtvaardigen?
Lijkt me heel gevaarlijk, zo ben je net zo erg als de bommengooiers van gisteren/vandaag en terroristen.
Voor wat ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Nou als Nederland helpt meldt ik me aan voor het leger.
Met 2 matenquote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vroeg me af met welke maat meki rekent. sorry hoor.
Natuurlijk zegt Abbas dat.quote:Op zondag 28 december 2008 13:04 schreef niet_links het volgende:
Zelfs Abbas zegt dat het de schuld is van Hamas hier op Aljazeera.
Iran aanvallen, dat is de grootste bedreiging voor het fatsoenlijke westen.quote:
Nederland helpt?quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Nou als Nederland helpt meldt ik me aan voor het leger.
Wanneer dat al als een oorlogs verklaring door israel gezien wordt dan zijn ze nog gestoorder als men nu al ten toon spreid.quote:Op zondag 28 december 2008 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt als een oorlogsverklaring van Iran... precies zoals Israel het wenste... op die manier een vrijbrief krijgen voor een aanval op de installaties van Iran?
ok, het komt het electoraal wel uit, maar zou hij liegen in tijden dat de steun van hamas sneller kan groeien dan ooit?quote:
--------------------------------------------------------------------------------quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Het bestand van zes maanden liep afgelopen week af, waarop Israel de grensovergangen met de Gazastrook opende om voedsel en medicijnen uit onder meer Egypte door te laten en wat doet de Hamas als antwoord? Tientallen rakketten op Israel afvuren waarop Israel niet anders kon dan erop reageren. Logisch dat ze dan de boel weer dichtgooien.
Tja, ik vraag me af wat dat fatsoenlijk nou eens inhoudt, gezien hoe sommigen tekeer zijn gegaan de afgelopen decennia.quote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Iran aanvallen, dat is de grootste bedreiging voor het fatsoenlijke westen.
Het gaat toch om Joden v.s. Palestijnen/Islamieten 9nu Iran ook mee wil doen). Maar ja op antisemitisch FOK! zijn alleen Israëls fouten relevant.quote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
En de joden hebben jezus vermoord!!!
Relevant? Nee..
de enige die een gevaar is voor de westen is Israelquote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Iran aanvallen, dat is de grootste bedreiging voor het fatsoenlijke westen.
Alles wat tegen Israel is antisemitischquote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Het gaat toch om Joden v.s. Palestijnen/Islamieten 9nu Iran ook mee wil doen). Maar ja op antisemitisch FOK! zijn alleen Israëls fouten relevant.
ik denk dat Meki wel een punt heeft dat wij in het Westen wat meer Pro israelische berichtgeving krijgen. Net zoals men daar in de Arabisch wereld, en vermoedelijk de bronnen die Meki leest, wat meer Pro Palestijns/Hamas zijn.quote:
waar komt die tekst vandaan eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef Meki het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------
Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.
De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.
Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
Nou, nee. Het is ook Hamas aan te rekenen...quote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok, het komt het electoraal wel uit, maar zou hij liegen in tijden dat de steun van hamas sneller kan groeien dan ooit?
Dat is niet relevant Meki!!!!!!quote:die zelf alle banken omver hebben verworpen.
Misschien niet zo snel, maar feitelijk wordt opgeroepen dat "Vrome mensen in Islamitische landen by all means necessary" de Palestijnen moeten helpen. Ga je bij die hulp dood, ben je een martelaar. Hoe zit het dan met hun eigen piloten. Zijn dat geen vrome islamitische mensen dan? Moeten die dan niet helpen, aangezien hun eigen Ayatollah er toe oproept? Als ze het niet doen, zijn ze dan niet vroom meer?quote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wanneer dat al als een oorlogs verklaring door israel gezien wordt dan zijn ze nog gestoorder als men nu al ten toon spreid.![]()
maar ja alle is mogelijk bij mensen met een totaal gebrek aan zelf refecltie die in een slachtoffer rol gedrukt zijn. Dat zien we bij de gaza bewoners maar ook bij de israelische leiders die paranoide in elke scheet een bedreiging willen zien.
Nogal lousy, als je met gebeurtenissen van 1400 jaar geleden komt die er niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Het gaat toch om Joden v.s. Palestijnen/Islamieten 9nu Iran ook mee wil doen). Maar ja op antisemitisch FOK! zijn alleen Israëls fouten relevant.
Geen Nederlandse media die weigert de waarheid te vermelden meer alleen dan pro-israelquote:Op zondag 28 december 2008 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar komt die tekst vandaan eigenlijk?
Ach, meneer kan copy-pasten. Wat knapquote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef Meki het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------
Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.
De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.
Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
ik zou wel graag de bron willen weten.quote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Geen Nederlandse media die weigert de waarheid te vermelden meer alleen dan pro-israel
Maar maak je geen zorgen. je gelooft het toch niet. voor jou is het denk ik niet relevant
Hier ook weer zo'n persoon die zich ook in een slachtoffer rol moet wentelen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ow? Is dat de oorzaak van de kredietcrisis?quote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef Meki het volgende:
[..]
de enige die een gevaar is voor de westen is Israel
die zelf alle banken omver hebben verworpen.
ik vond het nogal relevant voor iemand die gilt dat het om genocide gaat. maar... ik had al sorry gezegd omdat het niet in jouw straatje past.quote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nogal lousy, als je met gebeurtenissen van 1400 jaar geleden komt die er niks mee te maken hebben.
BNW is ook een optie lijkt mij.quote:Op zondag 28 december 2008 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow? Is dat de oorzaak van de kredietcrisis?
Schopje naar AEX dan maar
Ja sorry (nu zeg ik het ook), maar ik lees Meki's post niet in het algemeen, dus dan zal ik het wel gemist hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het nogal relevant voor iemand die gilt dat het om genocide gaat. maar... ik had al sorry gezegd omdat het niet in jouw straatje past.
Dat je dit nog niet wist. pas nadat ik dit hier hem verteld ging je achter je oren knapperen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, meneer kan copy-pasten. Wat knap![]()
Ik zeg toch ook dat het bestand afliep. Ook zeg ik dat Israel zijn grenzen opende voor hulp en medicijnen. En dat ze die weer dichtgooiden omdat ze met raketten bedankt werden.
Dus wat je met deze c/p wil zeggen?
Dan houden we een inzamelaktie voor een mooie riem voor jequote:Op zondag 28 december 2008 13:29 schreef vosss het volgende:
Meki, waarom ga je eik je broeders en zusters niet helpen?
Die Ayatollah knakker van Iran heeft je opgeroepen!!
Is dat waar of niet waar.quote:Op zondag 28 december 2008 13:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou wel graag de bron willen weten.
Hun eigen ayatollah? Zover als ik weet is de ayatholla voornamelijk van belang in iran. En dan zal het natuurlijk ook nog maar voor 1 van de 2 grote stromen(soenieten/shiieten) binnen de islam zijn. Of gaat er dadelijk toch een verzoening tussen beide stromingen plaatsvinden.quote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien niet zo snel, maar feitelijk wordt opgeroepen dat "Vrome mensen in Islamitische landen by all means necessary" de Palestijnen moeten helpen. Ga je bij die hulp dood, ben je een martelaar. Hoe zit het dan met hun eigen piloten. Zijn dat geen vrome islamitische mensen dan? Moeten die dan niet helpen, aangezien hun eigen Ayatollah er toe oproept? Als ze het niet doen, zijn ze dan niet vroom meer?
Nee hoor. Ik plaatste mijn post VOORDAT jij jouw c/p tekst plaatste. Het was mij dus al bekend.quote:Op zondag 28 december 2008 13:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat je dit nog niet wist. pas nadat ik dit hier hem verteld ging je achter je oren knapperen.
totdat er een humentaire ramp er in de buurt is doen ze hem voor een paar uur open.
Nou dan kan je het met me eens zijn dat Hamas niks heeft gedaan !quote:Op zondag 28 december 2008 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik plaatste mijn post VOORDAT jij jouw c/p tekst plaatste. Het was mij dus al bekend.
En mijn oren zijn niet knapperig.
quote:Op zondag 28 december 2008 13:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Is dat waar of niet waar.
hier is de bron : http://empire.blogsome.com/
Op wat raketten na dan.quote:Op zondag 28 december 2008 13:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan kan je het met me eens zijn dat Hamas niks heeft gedaan !
http://www.omroepbrabant.nl/anp.aspx?mode=bui&id=281208062quote:DAMASCUS (ANP) - In meerdere steden in de Arabische wereld hebben demonstranten betoogd tegen de Israëlische aanvallen op de Gazastrook dit weekeinde waarbij meer dan 270 mensen omkwamen.
In de Syrische hoofdstad Damascus gingen duizenden mensen de straat op om te demonstreren. Daarbij werden Israëlische en Amerikaanse vlaggen verbrand. De betogers zwaaiden met Syrische en Palestijnse vlaggen en betuigden hun steun aan de radicale beweging Hamas en de sjiitische Hezbollah-beweging in Libanon.
In de Jemenitische stad Sanaa betoogden tienduizenden mensen tegen de luchtaanvallen. Ze veroordeelden ook de Arabische regeringsleiders die zich over het algemeen in stilzwijgen hullen. ,,Hoe lang kan deze stilte duren. Arabieren wordt wakker' stond op een spandoek te lezen.
De leden van de Arabische Liga komen 2 januari bijeen in Doha om de crisis te bespreken, aldus diplomaten in Caïro zondag.
Waarom zou ik. Mij kan het geen biet schelen dat ze zich daar over en weer finaal de tering in schieten.quote:Op zondag 28 december 2008 13:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Israel om daar verantwoordelijk te zijn voor een humantaire ramp en massamoorden.
Dat zijn een vergelding na 4 doden van Palestijnen en zijn weer een vergelding op een humaintaire ramp in GAZA strook.quote:
Niks gedaan??? Ze vuurden als dank tientallen raketten af man. Het is maar wat je niks noemt.quote:Op zondag 28 december 2008 13:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan kan je het met me eens zijn dat Hamas niks heeft gedaan !
300 DODEN ALLEEN MAAR ONSCHULDIGENquote:Op zondag 28 december 2008 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Mij kan het geen biet schelen dat ze zich daar over en weer finaal de tering in schieten.
Jou zit het kennelijk nogal hoog. Mij niet. Ik moet schijten en mijn wc-papier is op en nu moet ik door de kou naar mn buren lopen om een rolletje te lenen.
Dat vind ik veel erger
hoeveel doden zijn er gevallen 0quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks gedaan??? Ze vuurden als dank tientallen raketten af man. Het is maar wat je niks noemt.
onschuldigen? je gaf net zelf een link dat de meeste slachtoffers hamasleden zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 13:38 schreef Meki het volgende:
[..]
300 DODEN ALLEEN MAAR ONSCHULDIGEN
natuurlijk zit dit mij hoog
NIEMAND die hier wat aan doet. iedereen slaapt verder
in de westen keurt dit iedereen goed, Israel heeft de hele westen in hun greep.
westen zijn bang en laf voor Israel.
Dat ze niemand doden was onkunde, niet de bedoeling..quote:Op zondag 28 december 2008 13:39 schreef Meki het volgende:
[..]
hoeveel doden zijn er gevallen 0
en de rakketten zijn vergelding na vele doden in Gaza ervoor en na een humantaire ramp in Gaza
Dus? Zolang er geen doden vallen mogen ze gerust doorgaan met raketten afschieten? Want dat is een normale reaktie op het openen van grenzen voor hulp en medicijnen?quote:Op zondag 28 december 2008 13:39 schreef Meki het volgende:
[..]
hoeveel doden zijn er gevallen 0
en de rakketten zijn vergelding na vele doden in Gaza ervoor en na een humantaire ramp in Gaza
pi-pa-pallywood. je weet nooit of het waar is of niet.quote:Op zondag 28 december 2008 13:43 schreef Meki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[offtopic]quote:
Als dus als dus. Daar hebben we niks aanquote:Op zondag 28 december 2008 13:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus? Zolang er geen doden vallen mogen ze gerust doorgaan met raketten afschieten? Want dat is een normale reaktie op het openen van grenzen voor hulp en medicijnen?
Geef mij jouw adres dan maar. Dan gooi ik jouw hele omgeving plat, want zolang als er geen doden vallen is het blijkbaar ok volgens jou.
Tja dat Hamas nog steeds niet kan richtenquote:Op zondag 28 december 2008 13:43 schreef Meki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind je jezelf er wel heel makkelijk van af maken op deze manier alles uit palestina (pallywood) is niet waar en alles wat israel zegt is per defenitie waar.quote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pi-pa-pallywood. je weet nooit of het waar is of niet.
Meki is woordvoeder van Nederlandse tak van Hamasquote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef vosss het volgende:
Die kinderen hebben niks man. Die leggen ze er gewoon bij en geven ze een klap voor hun smoel zodat ze zielig kijken voor de foto.
Dat je dat niet doorhebt Meki
Diep in je hart raakt dit je welquote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pi-pa-pallywood. je weet nooit of het waar is of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |