Bron?quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef Meki het volgende:
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.
Klinkt als een oorlogsverklaring van Iran... precies zoals Israel het wenste... op die manier een vrijbrief krijgen voor een aanval op de installaties van Iran?quote:Iran beveelt moslims Palestijnen te steunen
TEHERAN - De hoogste geestelijk leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, heeft zondag een religieus decreet uitgevaardigd waarin moslims in de hele wereld worden bevolen de Palestijnen te verdedigen tegen Israëlische aanvallen op de Gazastrook
“Alle Palestijnse strijders en alle vrome mensen in de islamitische wereld zijn verplicht de weerloze vrouwen, kinderen en mensen in de Gazastrook te helpen op elke mogelijke manier. Wie gedood wordt in dit legitieme verweer wordt beschouwd als een martelaar”, aldus Khamenei voor de Iraanse televisie.
ships, keep forgetting that.quote:Op zondag 28 december 2008 13:13 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Niet over Mo's maasa moordne beginnen dan ben je extreem rechts
Nou als Nederland helpt meldt ik me aan voor het leger.quote:Op zondag 28 december 2008 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt als een oorlogsverklaring van Iran... precies zoals Israel het wenste... op die manier een vrijbrief krijgen voor een aanval op de installaties van Iran?
ik vroeg me af met welke maat meki rekent. sorry hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef IHVK het volgende:
Mohammed is volgens mij 1400 jaar geleden. Erg relevant ook voor de discussie over de Palestijns-Israelische oorlog.
Niet helemaal waar.quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie zegt dat Haaretz.com ?
Het allerbelangrijkste vergeet je de rakketten zijn begonnen nadat Israel de grenzen dicht gooiden en er een humanitaire ramp van maakten.
Hij vermoorde toch Jodenquote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef IHVK het volgende:
Mohammed is volgens mij 1400 jaar geleden. Erg relevant ook voor de discussie over de Palestijns-Israelische oorlog.
Wat ik mij dus afvraag: mocht er in Nederland ooit iets gebeuren, dan gaat men ook gebeurtenissen uit 1400 jaar geleden aankaarten om dingen te rechtvaardigen?
Lijkt me heel gevaarlijk, zo ben je net zo erg als de bommengooiers van gisteren/vandaag en terroristen.
Voor wat ?quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Nou als Nederland helpt meldt ik me aan voor het leger.
Met 2 matenquote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vroeg me af met welke maat meki rekent. sorry hoor.
Natuurlijk zegt Abbas dat.quote:Op zondag 28 december 2008 13:04 schreef niet_links het volgende:
Zelfs Abbas zegt dat het de schuld is van Hamas hier op Aljazeera.
Iran aanvallen, dat is de grootste bedreiging voor het fatsoenlijke westen.quote:
Nederland helpt?quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Nou als Nederland helpt meldt ik me aan voor het leger.
Wanneer dat al als een oorlogs verklaring door israel gezien wordt dan zijn ze nog gestoorder als men nu al ten toon spreid.quote:Op zondag 28 december 2008 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt als een oorlogsverklaring van Iran... precies zoals Israel het wenste... op die manier een vrijbrief krijgen voor een aanval op de installaties van Iran?
ok, het komt het electoraal wel uit, maar zou hij liegen in tijden dat de steun van hamas sneller kan groeien dan ooit?quote:
--------------------------------------------------------------------------------quote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Het bestand van zes maanden liep afgelopen week af, waarop Israel de grensovergangen met de Gazastrook opende om voedsel en medicijnen uit onder meer Egypte door te laten en wat doet de Hamas als antwoord? Tientallen rakketten op Israel afvuren waarop Israel niet anders kon dan erop reageren. Logisch dat ze dan de boel weer dichtgooien.
Tja, ik vraag me af wat dat fatsoenlijk nou eens inhoudt, gezien hoe sommigen tekeer zijn gegaan de afgelopen decennia.quote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Iran aanvallen, dat is de grootste bedreiging voor het fatsoenlijke westen.
Het gaat toch om Joden v.s. Palestijnen/Islamieten 9nu Iran ook mee wil doen). Maar ja op antisemitisch FOK! zijn alleen Israëls fouten relevant.quote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
En de joden hebben jezus vermoord!!!
Relevant? Nee..
de enige die een gevaar is voor de westen is Israelquote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Iran aanvallen, dat is de grootste bedreiging voor het fatsoenlijke westen.
Alles wat tegen Israel is antisemitischquote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Het gaat toch om Joden v.s. Palestijnen/Islamieten 9nu Iran ook mee wil doen). Maar ja op antisemitisch FOK! zijn alleen Israëls fouten relevant.
ik denk dat Meki wel een punt heeft dat wij in het Westen wat meer Pro israelische berichtgeving krijgen. Net zoals men daar in de Arabisch wereld, en vermoedelijk de bronnen die Meki leest, wat meer Pro Palestijns/Hamas zijn.quote:
waar komt die tekst vandaan eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef Meki het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------
Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.
De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.
Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
Nou, nee. Het is ook Hamas aan te rekenen...quote:Op zondag 28 december 2008 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok, het komt het electoraal wel uit, maar zou hij liegen in tijden dat de steun van hamas sneller kan groeien dan ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |