abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64426576
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:00 schreef Meki het volgende:

[..]

voor mensen die achter de massamoorden van Israel staan is dat hun rechtvaardige leider.
Wat post je toch een onzin Meki, begrijp je niet dat niemand je meer serieus neemt ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64426588
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Een dode maar , elke dode is er teveel
Maar doe je ogen open en wees menselijk en zie wat er in Palestina gebeurt
Het is ook erg. Maar hun kozen zelf voor Hamas, Israel trok zich terug en als dank krijgen ze raketten. Dan kan je iets terug verwachten.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
  zondag 28 december 2008 @ 13:03:40 #103
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_64426591
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee Drugshond, want dat is Afrika, en zoals je weet is Afrika alleen belangrijk als we met zijn allen weer eens een inzamelingsactie houden, en daar een avondvullend programma voor op tv kunnen brengen en elke zichzelf serieus nemende BN'er daar zijn zegje kan doen, anders dan dat kunnen ze elkaar natuurlijk rustig met kapmessen de schedels inslaan, want niemand geeft natuurlijk echt iets om de Afrikaan.
Een mensenleven is meer of minder waard afhankelijk waar je geboren wordt.
Sad but true.

En dat is met dit conflict niet anders, aan welke zijde de doden ook vallen.
pi_64426599
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:00 schreef Meki het volgende:

[..]

voor mensen die achter de massamoorden van Israel staan is dat hun rechtvaardige leider.
En altijd weer die massamoorden... Tel alle onschuldige slachtoffers op van die laffe zelfmoordaanslagen waar jouw vriendjes zo goed in zijn en voila: massamoord (of beter nog genocide, jouw lievelingswoord).

Maar dat telt zeker weer niet in jouw hypocriete ogen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 28 december 2008 @ 13:04:06 #105
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_64426603
Zelfs Abbas zegt dat het de schuld is van Hamas hier op Aljazeera.
mai pen rai
pi_64426630
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:57 schreef Pedroso het volgende:
Grapjas. Je weet net zo goed als ik dat Israël niet voor dreigementen en intimidatie zwicht.
Jij maakt het helemaal bont, sta maar de helft van je land af aan een volk dat achter een terroristische organisatie als Hamas staat dat vernietiging van heel Israël tot doel heeft.
Die Palestijnen leefden daar samen met tienduizenden Joden. Toen kwamen er door ontwikkelingen elders op de wereld ineens miljoenen Joden bij. Dat is nou eenmaal niet anders maar dat betekent dat beide volkeren dat stuk land moeten delen.

Wat dan precies een eerlijke verdeling is, is lastig. Maar feit is dat de verdeling waarbij de Joden de overgrote meerderheid van het land en het beste land krijgen niet eerlijk is. Feit is ook dat er meerdere keren een akkoord over is gesloten en dat dan Israel daarna toch weer met geweld meer land in komt pikken. Dan drijf je de Palestijnen in handen van organisaties die willen vechten en weg van de organisaties die vooral willen praten. Hoe groot denk jij dat Hamas was na het sluiten van de Oslo-akkoorden? Hoeveel Palestijnen wilden toen de vernietiging van Israel?

Als die Palestijnen kunnen leven naast Israel kan Israel blijven bestaan. Als Israel een beleid voert wat er alleen maar toe kan leiden dat de Palestijnen van hun land verdreven worden, dan moet Israel verdwijnen om die Palestijnen hun leven te laten leiden. Het punt is dat Israel het als militair sterkste partij het allemaal in de hand heeft. Israel kiest voor het verdrijven van de Palestijnen.
quote:
En mocht het ooit zover komen dat er een einde aan de staat Israël komt, dan zal dat niet alleen het einde van Israël betekenen maar ook het einde van de landen die dat proberen te bewerkstelligen.
Israel is nu voornamelijk strategisch interessant omdat het om de hoek bij de wereldolievoorraad zit. Dat gaat dramatisch verliezen aan strategische waarde. Als je dan geen vrienden hebt in de regio, en de wapentransporten kunnen niet via Europa en komen niet meer uit Amerika, je mag niet meer meedoen met het Europese voetbal en het songfestival omdat we hier hun gestapomethoden beu zijn, dan wordt het een lastig verhaal. Israel heeft sterke vrienden die zwakker worden en hun vriendschap gaan heroverwegen.

Israel zal echt niet meer macht krijgen dan het nu heeft, ze zitten nu op het hoogtepunt van hun macht mede dankzij Bush. Een ander bewind in Saudi-Arabië en het is al een heel ander verhaal. Herinner je je de oliecrisis nog?

Vrede moet je sluiten als je sterk staat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64426684
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Maargoed, even afgezien van het dodenaantal aan beide kanten.
Heb ik het juist dat jij het goedkeurt dat de palestijnen dagelijks tig raketten richting Israel knallen?

Of keur je dat ook niet goed?
Ze isoleren gazastrook ze weigeren medicijnen eten en brandstof binnen Gazastrook,
humanitaire hulp mogen er niet in de Gazastrook.

Ik keur elke doden af. Maar rakketten zijn toegestaan net als hoe de meeste landen in de tweede wereldoorlog zich gingen verdedigen tegen Duitsland etc.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64426706
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:03 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Het is ook erg. Maar hun kozen zelf voor Hamas, Israel trok zich terug en als dank krijgen ze raketten. Dan kan je iets terug verwachten.
En die bezetting en de humanitaire ramp in Gaza was je die vergeten ?
pi_64426710
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Ze isoleren gazastrook ze weigeren medicijnen eten en brandstof binnen Gazastrook,
humanitaire hulp mogen er niet in de Gazastrook.

Ik keur elke doden af. Maar rakketten zijn toegestaan net als hoe de meeste landen in de tweede wereldoorlog zich gingen verdedigen tegen Duitsland etc.

Hamas laat zelf hun eigen volk geen medische hulp krijgen in Egypte, verboden
pi_64426729
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En altijd weer die massamoorden... Tel alle onschuldige slachtoffers op van die laffe zelfmoordaanslagen waar jouw vriendjes zo goed in zijn en voila: massamoord (of beter nog genocide, jouw lievelingswoord).

Maar dat telt zeker weer niet in jouw hypocriete ogen.
Tel de massamoorden van Libanon 2006 1996 en 1982
was je die vergeten ?
pi_64426745
1982 is wel heel lang terug he.
pi_64426769
pi_64426783
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Tel de massamoorden van Libanon 2006 1996 en 1982
was je die vergeten ?
Lul er maar weer snel overheen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_64426792
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef Meki het volgende:

[..]

En die bezetting en de humanitaire ramp in Gaza was je die vergeten ?
Humanitaire ramp? Dat handjevol klootjesvolk wat daar loopt
In Afrika is het erger gesteld met het hele humanitaire gebeuren dunkt me.

Heb je daar ook een mening over Meki?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_64426796
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Hamas laat zelf hun eigen volk geen medische hulp krijgen in Egypte, verboden
Wie zegt dat Haaretz.com ?
Het allerbelangrijkste vergeet je de rakketten zijn begonnen nadat Israel de grenzen dicht gooiden en er een humanitaire ramp van maakten.

De meeste doden vielen in Gaza-Stad, waar op het terrein van de politie een bijeenkomst was voor de promotie van agenten op het moment dat de bommen vielen. Ook de chef van politie, Tawfiq Jabber, overleefde de aanvallen niet, meldde het radiostation van de radicale Hamasbeweging.
pi_64426815
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Humanitaire ramp? Dat handjevol klootjesvolk wat daar loopt
In Afrika is het erger gesteld met het hele humanitaire gebeuren dunkt me.

Heb je daar ook een mening over Meki?
Absoluut de straf wacht op alle mensen die een massamoorden hebben begaan.
de straf wacht nog op hun zij krijgen de allergrootste straf.
pi_64426829
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.
  zondag 28 december 2008 @ 13:11:51 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64426840
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Meki het volgende:

De meeste doden vielen in Gaza-Stad, waar op het terrein van de politie een bijeenkomst was voor de promotie van agenten op het moment dat de bommen vielen. Ook de chef van politie, Tawfiq Jabber, overleefde de aanvallen niet, meldde het radiostation van de radicale Hamasbeweging.
keurig dan van israel, dat ze niet de burgers hebben willen treffen. ze gaan weer een puntje omhoog in mijn favorietenlijst.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64426846
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Lul er maar weer snel overheen.
de realiteit en de waarheid is dat.
  zondag 28 december 2008 @ 13:12:32 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64426869
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Absoluut de straf wacht op alle mensen die een massamoorden hebben begaan.
de straf wacht nog op hun zij krijgen de allergrootste straf.
en welke straf kreeg mohamed dan?
pi_64426870
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

keurig dan van israel, dat ze niet de burgers hebben willen treffen. ze gaan weer een puntje omhoog in mijn favorietenlijst.
Politieagenten ??
pi_64426885
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Wie zegt dat Haaretz.com ?
Het allerbelangrijkste vergeet je de rakketten zijn begonnen nadat Israel de grenzen dicht gooiden en er een humanitaire ramp van maakten.

Nee een Egyptische minister
  zondag 28 december 2008 @ 13:13:02 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64426886
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Politieagenten ??
hamas politieagenten.
pi_64426900
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ten eerste is dit pure oorlogspropaganda. En een politie agent is wat anders dan een soldaat.
pi_64426917
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en welke straf kreeg mohamed dan?
Niet over Mo's maasa moordne beginnen dan ben je extreem rechts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')