abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65048927
Ik begrijp dat wat ik allemaal schrijf niet leuk is maar ik kijk regelmatig TV... en dan lopen de tranen me over de wangen...... Israel geef ik geen respijt meer..... zij hebben de POWER om vrede te stichten.... en niet die armoedige mensjes om israel..... domme FOKKERS zijn jullie toch niet...????

Israel wil hetzelfde doen wat Amerika heeft gedaan met de INDIANEN... nl ...uitroeien en verhongeren en vernietigen... Daar lijkt het op… Dus zal er nooit geen vrede komen in het midden oosten.
Prioriteit blijft voor israel het; kleineren / kort houden / treiteren / boycotten… net zolang tot de verovering van alle Pallestijnse / Libaneese / syrische / Iraakse / jordaanse gebieden een feit is tot aan de Eufraath aan toe... Het Stichten van het Grote Joodse Koninkrijk met behulp van america. Daarom is er in het midden oosten nooit vrede... Israel wil alle opties voor zichzelf open houden tot het stichten van deze staat... zo is het in het joodse geloof... voorbestemd... Dus israel heeft geen belang in vrede maar ongebreidelde excuses om maar te kunnen escaleren en om alles krom te praten… om het dan ook nog eens in de schoenen te schuiven van 1 van deze landen... Klinkt dat verrot of klinkt dat echt verrot… JA precies… zodat israel in actie kan komen met hun politieke spelletjes... om alles daar te smoren en klein aangebonden te houden van deze gehele regio daarzooo... DAAR WORDT IK ALS MENS ERG DROEVIG EN MOEDELOOS VAN...ARME WERELD...

Ik gun Vrede voor iedereen.
pi_65049015
Tief nu maar op dwainy.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 21:50:42 #205
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65049036
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

De joodse gemeenschap in GB is flink te klos. De Britse overheid islamitische radicalen jarenlang hun gang laten gaan, met dit als voorlopig resultaat.
Vraagje.

Is Israel er wel of niet blij mee dat joden wereldwijd de dupe worden van wat Israel uitspookt?
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:52:08 #206
8781 crew  Frutsel
pi_65049116
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef Dwainy het volgende:
Ik begrijp dat wat ik allemaal schrijf niet leuk is maar ik kijk regelmatig TV... en dan lopen de tranen me over de wangen...... Israel geef ik geen respijt meer.....

Gaat er niet om dat het leuk moet zijn voor iedereen, gaat erom hoe je het zegt... dus doe die caps maar uit, maak fatsoenlijke en normale zinnen en onderbouw je mening aub. En niet van die loze one-liners waar de fosfor vanaf druipt enzo
Thx
pi_65049195
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef moussie het volgende:

[..]

maar is Hamas wel diegene die hiervoor heeft gezorgd, hoe zit dat dan met het verhaal over die Joodse inval begin November ?
Vertel?

Vergeet niet dat Hamas alleen al in 2008, zo'n 3000 raketten op Israel afgevuurd heeft!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:56:18 #208
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65049332
Heren, ik ben er weer. Is de discussie al wat afgekoeld?
pi_65049410
Respect moet je verdienen........
hoe vaak moet een mens teleurgesteld worden...... Tot hij ervaart dat alles een grote leugen blijkt te zijn...??
en het hellemaal niet gaat om VREDE..... maar om ongebrijdelde power ""macht""?
Sorry dat ik zo hard overkom.... mensen

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 23:00:50 ]
pi_65049413
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Vraagje.

Is Israel er wel of niet blij mee dat joden wereldwijd de dupe worden van wat Israel uitspookt?
Dat hangt er natuurlijk af wat de motieven van Israël zijn. Ik denk dat de behandeling van Joodse mensen buiten Israël naar aanleiding van de acties van Israël een ingecalculeerd risico is.
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:58:25 #211
8781 crew  Frutsel
pi_65049432
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:56 schreef damsco het volgende:
Heren, ik ben er weer. Is de discussie al wat afgekoeld?
Dat was een korte ban
Verkeerde knopje gedrukt

Ja het loopt weer normaal, naja als dat uberhaupt gaat in zon conflict...
We willen het graag zo houden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:58:33 #212
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_65049438
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Maar zodra jij zegt zonder bron dat de soldaten van israel nog niet op burgers hebben geschoten is dat niet ongecontroleerd?
Waar zei ik dat dan?
Ik zei, niet expres
Trotse papa van Eden
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:01:02 #213
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65049548
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat was een korte ban
Verkeerde knopje gedrukt

Ja het loopt weer normaal, naja als dat uberhaupt gaat in zon conflict...
We willen het graag zo houden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was even wat anders gaan doen om die reden inderdaad. Nog belangrijke ontwikkelingen de afgelopen uren?
pi_65049638
ik ben zelf semmiet... en ik vindt dat wij de wereld niets moeten gaan opleggen... maar verder helpen...
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 22:11:38 #215
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65050066
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat hangt er natuurlijk af wat de motieven van Israël zijn. Ik denk dat de behandeling van Joodse mensen buiten Israël naar aanleiding van de acties van Israël een ingecalculeerd risico is.
Beschouwen ze het uberhaupt als een risico?

De Israel paradox:

Israel's demographic timebomb
Jews risk becoming a minority in their own land. They should face up to this unpalatable truth
quote:
French Jews 'must move to Israel

Israeli Prime Minister Ariel Sharon has urged all French Jews to move to Israel immediately to escape anti-Semitism.

He told a meeting of the American Jewish Association in Jerusalem that Jews around the world should relocate to Israel as early as possible.

But for those living in France, he added, moving was a "must" because of rising violence against Jews there.

BBC
quote:
"It is essential that the sufferings of Jews become worse. The anti-semites will assist us thereby in that they will strengthen the persecution and oppression of Jews. The anti-semites shall be our best friends"

Theodor Herzl (grondlegger van het Zionisme)
pi_65050213
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 14-01-2009 22:16:43 (probeer het nog eens opnieuw) ]
pi_65050358
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Maar dan zou niemand iets kunnen doen tegen burger milities.
Dus Hamas of Hezbolla zou raketten kunnen afvuren op Israel, maar Israel zou niets mogen ondernemen, omdat ze zich dan gelijk onder de burgerbevolking schaart.
Immers collectieve straf is verboden
even te herinnering .. dat waren 7 burgers in 10 jaar tijd ..

en nee, natuurlijk is het niet leuk om met de gedachte te leven dat je ieder moment zo'n ding op je kop kan krijgen, en dat ergens schuilen ook niet echt helpt omdat die zelfbouw-pakketten nogal grillig zijn in hun vluchtroute ..

maar hoe is het om te leven als Palestijn, wiens huis ieder moment gesloopt kan worden voor een of ander joods project, die ieder moment van de straat geplukt kan worden en voor jaren zonder proces opgesloten, die nog niet eens meer durft te demonstreren tegen het onrecht dat hem aan wordt gedaan omdat het Israëlische leger de 'broken bones' methode toepast, waarvan filmpies te vinden op youtube, en andere intimidatie-tactieken (zak over je hoofd en op korte afstand beschieten met rubberen kogels) , ook daarvan filmpies te vinden op youtube ..
om nog maar te zwijgen over de provocaties van de settlers, onder het wakende en beschermende oog van de IDF

en tja, feit is nu eenmaal dat de Palestijnen die nu bij elkaar gepropt zitten in Gaza en op de Westbank vroeger verspreid woonden over de grond die nu Israël heet .. ergens kan je de situatie van de Palestijnen vergelijken met die van de Indianen, of de Aboriginals, en nogal primitieve beschaving die van de kaart geveegd wordt door een modernere ..
dat ze onderhand zouden moeten inzien dat ze dit gevecht niet kunnen winnen is een ander verhaal, maar in beginsel hebben ze wel degelijk het recht om zich met alle beschikbare middelen te verzetten tegen het inpikken van hun grond
pleased to meet you
pi_65050372
Laatste nieuws:

23:15 Israel demands UN launch probe into rocket fire from Lebanon into Israel (Haaretz)

22:47 Study: Google is the most popular brand name in Israel (Army Radio)

22:06 Jordanian King Abdullah urges UN to give `priority` to halting Gaza violence (DPA)

22:01 Ahmadinejad: Arabs should cut Israel ties, pressure Israel`s Western backers (AP)

21:59 Doctors around the world call for an end to violence in Gaza (AP)

21:29 Five people treated for shock after rocket explodes in Ashdod (Haaretz)

21:09 Foreign Ministry director heads to U.S. to discuss efforts to end Gaza fighting (AP)

21:00 Israel to send top negotiator to Cairo for Gaza truce talks (Reuters)
pi_65050631
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef Mr_Memory het volgende:
Laatste nieuws:

23:15 Israel demands UN launch probe into rocket fire from Lebanon into Israel (Haaretz)
say what ? Zich zelf aan alle kanten niets aantrekken van resoluties etc etc en nu een onderzoek eisen ?
pleased to meet you
pi_65050676
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef moussie het volgende:

[..]

say what ? Zich zelf aan alle kanten niets aantrekken van resoluties etc etc en nu een onderzoek eisen ?
De UN zou het inderdaad gewoon moeten negeren, net zoals Israel dat doet.
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:29:28 #221
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_65050952
Jezus, Dwainy! Interpunctie! Wel eens van gehoord?

Dit is echt onleesbaar zo!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_65051434
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 14-01-2009 22:46:41 (probeer het nog eens opnieuw) ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:42:35 #223
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65051528
He VMBO, rot anders even op ofzo.
pi_65051695
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef moussie het volgende:

[..]

even te herinnering .. dat waren 7 burgers in 10 jaar tijd ..

en nee, natuurlijk is het niet leuk om met de gedachte te leven dat je ieder moment zo'n ding op je kop kan krijgen, en dat ergens schuilen ook niet echt helpt omdat die zelfbouw-pakketten nogal grillig zijn in hun vluchtroute ..

maar hoe is het om te leven als Palestijn, wiens huis ieder moment gesloopt kan worden voor een of ander joods project, die ieder moment van de straat geplukt kan worden en voor jaren zonder proces opgesloten, die nog niet eens meer durft te demonstreren tegen het onrecht dat hem aan wordt gedaan omdat het Israëlische leger de 'broken bones' methode toepast, waarvan filmpies te vinden op youtube, en andere intimidatie-tactieken (zak over je hoofd en op korte afstand beschieten met rubberen kogels) , ook daarvan filmpies te vinden op youtube ..
om nog maar te zwijgen over de provocaties van de settlers, onder het wakende en beschermende oog van de IDF

en tja, feit is nu eenmaal dat de Palestijnen die nu bij elkaar gepropt zitten in Gaza en op de Westbank vroeger verspreid woonden over de grond die nu Israël heet .. ergens kan je de situatie van de Palestijnen vergelijken met die van de Indianen, of de Aboriginals, en nogal primitieve beschaving die van de kaart geveegd wordt door een modernere ..
dat ze onderhand zouden moeten inzien dat ze dit gevecht niet kunnen winnen is een ander verhaal, maar in beginsel hebben ze wel degelijk het recht om zich met alle beschikbare middelen te verzetten tegen het inpikken van hun grond
Je hoeft mij niet te vertellen dat de Palastijnen het slecht hebben onder het joods bewind.
Kolonisten zijn ook varkens, ook dat is mij bekend.

Dat de Palastijnen het recht hebben tot verzet ben ik ook mee eens, maar hou dan ook rekening met de verliezen als Israel terugslaat.
Ze weten immers dat Israel, wel of niet terecht, keihard zal terugslaan.

Echt, ik begrijp de ellende, maar ik vind deze oorlog zo zinloos, vooral voor de burgers van Gaza.
Hoe ze het op moeten lossen weet ik ook niet, maar stop deze slachting.
pi_65051801
edit

[ Bericht 92% gewijzigd door Frutsel op 14-01-2009 22:50:03 (dan niet) ]
pi_65051898
quote:
US Secretary of State Condoleezza Rice was left shame-faced after President George W. Bush ordered her to abstain in a key UN vote on the Gaza war, Israeli Prime Minister Ehud Olmert said on Monday.

"She was left shamed. A resolution that she prepared and arranged, and in the end she did not vote in favour," Olmert said in a speech in the southern town of Ashkelon.

(...)

"In the night between Thursday and Friday, when the secretary of state wanted to lead the vote on a ceasefire at the Security Council, we did not want her to vote in favour," Olmert said.

"I said 'get me President Bush on the phone'. They said he was in the middle of giving a speech in Philadelphia. I said I didn't care. 'I need to talk to him now'. He got off the podium and spoke to me.

"I told him the United States could not vote in favour. It cannot vote in favour of such a resolution. He immediately called the secretary of state and told her not to vote in favour."
http://news.yahoo.com/s/a(...)mertusrice_newsmlmmd

Olmert pumpt up the goodwill, jeweetz, . Wat een hufter.
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:51:22 #227
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_65051916
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Dwainy het volgende:
edit

[ Bericht 9% gewijzigd door StateOfMind op 14-01-2009 22:52:19 (post is al weg) ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_65051966
Heel Orthodox hier bij Fok.niet praten met vreemden...negeer ze en kijk ze niet aan....
pi_65052026
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nogmaals bevestigend dat Olmert en en de Westerse politici en de "vrienden van Israël" en de kennelijke "^O^ Israel "-Fok!kers een groot gevaar zijn voor Israël en joden in de rest van de wereld, groter dan een of ander Marokkaantje met een grote mond in Utrecht.
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 22:54:14 #230
8781 crew  Frutsel
pi_65052033
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Dwainy het volgende:
Heel Orthodox hier bij Fok.niet praten met vreemden...negeer ze en kijk ze niet aan....
Jij negeert de waarschuwingen en de berichten die aan jouw adres zijn gestuurd.
Succes verder
pi_65052123
quote:

[..]

Nou ja: hij doet gewoon zijn werk. Bush is de echte hufter. En ik zou, als ik Condoleeza was en toch binnenkort werkeloos, gewoon zelf stemmen.
Wat ik dan wel weer een jodenstreek van Olmert vind, is dat hij Condoleeza achteraf belachelijk maakt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65052149
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat had echter een te sterke reactie opgeroepen in de wereld. Zolang ze de Palestijnse gebieden op lange termijn kunnen annexeren, vinden de Joden het wel best denk ik.
Schopje BNW
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:56:54 #233
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65052162
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou ja: hij doet gewoon zijn werk. Bush is de echte hufter. En ik zou, als ik Condoleeza was en toch binnenkort werkeloos, gewoon zelf stemmen.
Wat ik dan wel weer een jodenstreek van Olmert vind, is dat hij Condoleeza achteraf belachelijk maakt.
Een Jodenstreek?
pi_65052166
Dwainy doe even normaal wil je, en vooral: schrijf normaal.
Ik probeer mee te lezen hier, en dan ga jij lopen schreeuwen.
Life is Music
pi_65052266
"I said 'get me President Bush on the phone'. They said he was in the middle of giving a speech in Philadelphia. I said I didn't care. 'I need to talk to him now'. He got off the podium and spoke to me.

Die Olmert zegt gewoon Bush is my bitch & he knows it.
pi_65052360
Effe een paar delen gemist.

Nog steeds aanhangers van de haat-kant die hier de boventoon voeren?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:01:36 #237
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65052408
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Salvad0R het volgende:

Die Olmert zegt gewoon Bush is my bitch & he knows it.
Ik vind dat Olmert en Israel veel last van machtsvertoon hebben.
Waiting for This is it!
pi_65052416
quote:
Ik begrijp dat wat ik allemaal schrijf niet leuk is maar ik kijk regelmatig TV... en dan lopen de tranen me over de wangen...... Israel geef ik geen respijt meer..... zij hebben de POWER om vrede te stichten.... en niet die armoedige mensjes om israel..... domme FOKKERS zijn jullie toch niet...????

Israel wil hetzelfde doen wat Amerika heeft gedaan met de INDIANEN... nl ...uitroeien en verhongeren en vernietigen... Daar lijkt het op… Dus zal er nooit geen vrede komen in het midden oosten.
Prioriteit blijft voor israel het; kleineren / kort houden / treiteren / boycotten… net zolang tot de verovering van alle Pallestijnse / Libaneese / syrische / Iraakse / jordaanse gebieden een feit is tot aan de Eufraath aan toe... Het Stichten van het Grote Joodse Koninkrijk met behulp van america. Daarom is er in het midden oosten nooit vrede... Israel wil alle opties voor zichzelf open houden tot het stichten van deze staat... zo is het in het joodse geloof... voorbestemd... Dus israel heeft geen belang in vrede maar ongebreidelde excuses om maar te kunnen escaleren en om alles krom te praten… om het dan ook nog eens in de schoenen te schuiven van 1 van deze landen... Klinkt dat verrot of klinkt dat echt verrot… JA precies… zodat israel in actie kan komen met hun politieke spelletjes... om alles daar te smoren en klein aangebonden te houden van deze gehele regio daarzooo... DAAR WORDT IK ALS MENS ERG DROEVIG EN MOEDELOOS VAN...ARME WERELD...

Waarom niet gewoon antwoord geven?
Het is erg lastig zijn uitermate slechte Nederlands te begrijpen, maar wat is er eigenlijk mis met zijn argumentatie? Ik heb wel slechtere gezien. En zolang je een argument niet kunt ontzenuwen, zul je het moeten aanvaarden.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65052527
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het is erg lastig zijn uitermate slechte Nederlands te begrijpen, maar wat is er eigenlijk mis met zijn argumentatie? Ik heb wel slechtere gezien. En zolang je een argument niet kunt ontzenuwen, zul je het moeten aanvaarden.
Hij moet maar wat tijd in zijn interpunctie stoppen... Dan ben ik bereid het te lezen. Hij doet dat niet, heel mooi, maar dan ga ik het ook niet lezen.

Daarnaast is hem al meerdere keren gevraagd om zijn posts een beetje te wijzigen en dat doet hij niet.. (dit allemaal nog los staand van het feit dat hij alles in bold zet )
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:03:44 #240
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_65052532
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef B4CO het volgende:

[..]

Nee, die erkennen dat niet, net zoals Hamas Israel niet erkent.. problemen ermee?
Dat Hamas Israel niet erkent is te verklaren als je het via de oogpunt van Hamas bekijkt, maar waarom zou Israel dat in DenHaag niet erkennen?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:03:54 #241
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65052542
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef Karrs het volgende:
Effe een paar delen gemist.

Nog steeds aanhangers van de haat-kant die hier de boventoon voeren?
Nee valt mee nu, Karrs
Waiting for This is it!
pi_65052572
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat Hamas Israel niet erkent is te verklaren als je het via de oogpunt van Hamas bekijkt, maar waarom zou Israel dat in DenHaag niet erkennen?
Komt ze slecht uit hoogstwaarschijnlijk.
pi_65052720
Oh Dwainy heeft een ban
pi_65052757
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef damsco het volgende:

[..]

Een Jodenstreek?
Niet dan?
http://www.encyclo.nl/begrip/jodenstreek:
gemene streek, vooral in zaken van koophandel

OK, het gaat hier meer om koe- dan om koophandel.
pi_65052832
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh Dwainy heeft een ban
Maar dat weerlegt niet zijn argument. Als ik het een beetje gevolgd heb, ging dat meer over zijn optreden en taalgebruik. Dus zijn punt staat nog.
pi_65052880
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar dat weerlegt niet zijn argument. Als ik het een beetje gevolgd heb, ging dat meer over zijn optreden en taalgebruik. Dus zijn punt staat nog.
Wat staat er dan in?
pi_65052887
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Kees22 het volgende:

Nou ja die argumentatie gaat niet verder dan dat Israël de wereld wil veroveren en dat ook nog eens in stratenmakers nederlands. Ik vind het heel fijn voor jou dat jouw standpunten daarin terugkomen maar serieus kan ik het niet nemen.
pi_65052978
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Komt ze slecht uit hoogstwaarschijnlijk.
Wat moet Israël erkennen als hamas Israël niet erkent?
Sorry hoor maar er valt echt geen chocola meer van te maken.
pi_65053025
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:

[..]

Om dezelfde redenen als de VSvA het hof in 's-Gravenhage niet erkennen en om dezelfde reden als Israel het non-proliferatieverdrag (atoombommen) niet getekend hebben: ze willen zich gewoon aan geen enkele regel houden.
Beide landen gedragen zich als asociale mensen: ze vinden zichzelf belangrijker dan alle andere mensen en lappen dus gewoon alle regels aan hun laars. De overlast die ze veroorzaken, komt ten laste van mensen die in hun ogen toch al niet belangrijk zijn en telt dus niet mee. 1.000 Palestijnse doden wegen niet op tegen 9 Israelische doden (en 4 door eigen vuur).
pi_65053194
Oh! Er staat een artikel in de Time over de oorlog (doh!) zal ik vanavond eens even lezen

http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1870314,00.html

Hij staat ook online
pi_65053862
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wat staat er dan in?
Ik vertaal het naar mijn eigen mate van extremiteit en mijn eigen woorden. (En ik heb niet alle berichten van hem gelezen, eigenlijk alleen de eerste twee of drie en het laatste die de moderators hebben laten staan.)

Zijn punt is, dat Israel op verovering belust is en niet eerder zal rusten dan dat het de grenzen van een of ander historisch Groot-Israel bereikt zal hebben. En dat reikt van Egypte tot aan de Eufraat en de Tigris, volgens sommigen. Hij vergelijkt het land daarin met de VSvA, dat immers ook het land van de indianen afgepakt heeft, eveneens met grof geweld. Of met Australië, dat de aboriginals nogal fors onderdrukt heeft.

Ik denk, dat hij in feite een punt heeft, zij het niet in principe.

De afgelopen 100 jaar, en zeker de afgelopen 60 jaar, hebben we gezien dat de kolonisten en de staat Israel elke gelegenheid te baat hebben/heeft genomen om het joodse/Israelische gebied uit te breiden.
Zoals ik al eerder zei: de haviken hebben het veel makkelijker dan de duiven. Mensen laten zich nou eenmaal makkelijker op stang jagen dan tot rust en vrede brengen.
Tot nu toe heeft Israel voortdurend zijn grondgebied uitgebreid, ten koste van de Palestijnen. En zolang de Palestijnen de zwakkere partij zijn, zal het dat blijven doen.
Kortom: vrede is niet snel te verwachten.

De Palestijnen hebbn boven de indianen, aboriginals en Maori het voordeel van een getalsmatig gunstiger verhouding.
pi_65053895
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

ach, het maakt wel even duidelijk hoe de machtsverhoudingen echt liggen volgens de Joden .. Olmert die de Amerikaanse president op het matje roept en hem verteld wat die heeft te doen
pleased to meet you
pi_65054071
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik vertaal het naar mijn eigen mate van extremiteit en mijn eigen woorden. (En ik heb niet alle berichten van hem gelezen, eigenlijk alleen de eerste twee of drie en het laatste die de moderators hebben laten staan.)

Zijn punt is, dat Israel op verovering belust is en niet eerder zal rusten dan dat het de grenzen van een of ander historisch Groot-Israel bereikt zal hebben. En dat reikt van Egypte tot aan de Eufraat en de Tigris, volgens sommigen. Hij vergelijkt het land daarin met de VSvA, dat immers ook het land van de indianen afgepakt heeft, eveneens met grof geweld. Of met Australië, dat de aboriginals nogal fors onderdrukt heeft.

De afgelopen 100 jaar, en zeker de afgelopen 60 jaar, hebben we gezien dat de kolonisten en de staat Israel elke gelegenheid te baat hebben/heeft genomen om het joodse/Israelische gebied uit te breiden.
Zoals ik al eerder zei: de haviken hebben het veel makkelijker dan de duiven. Mensen laten zich nou eenmaal makkelijker op stang jagen dan tot rust en vrede brengen.
Tot nu toe heeft Israel voortdurend zijn grondgebied uitgebreid, ten koste van de Palestijnen. En zolang de Palestijnen de zwakkere partij zijn, zal het dat blijven doen.
Kortom: vrede is niet snel te verwachten.

De Palestijnen hebbn boven de indianen, aboriginals en Maori het voordeel van een getalsmatig gunstiger verhouding.
Deels met je eens. Overigens zal er nooit vrede zijn
pi_65054211
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hoe past het teruggeven van de Sinai aan Egypte hierin ? Een list van die sluwe joden om het later weer in te pikken ?
pi_65054327
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Wat moet Israël erkennen als hamas Israël niet erkent?
Sorry hoor maar er valt echt geen chocola meer van te maken.
dus je pikt andermans land in, met geweld, en daarna ontzeg je hem het recht om zichzelf tegen die bezetting te verdedigen, met oneigenlijke argumenten zoals 'er bestaat geen Palestina' terwijl de huizen van al die families er toch echt al een paar 100 jaar staan ..
en nadat je hun bestaan als volk/natie en al hun rechten hebt op de grond waarop zij al eeuwen wonen hebt ontkent eis je van hun dat ze eerst de staat die op hun grond is gesticht te erkennen voor je met hun wil praten .. nogal scheef dit ?
pleased to meet you
pi_65054380

Nothenstar heeft hem gepost
ik breng hem hier nogmaals ter duidelijkheid
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:47:38 #257
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65054382
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh! Er staat een artikel in de Time over de oorlog (doh!) zal ik vanavond eens even lezen

http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1870314,00.html

Hij staat ook online
De synopsis:
At some point, Israelis will have to choose between living with an independent Palestinian state or watching Jews become a minority in their own land.
<….>
Across Israel's political spectrum there seems to be a consensus that Hamas' provocative rocket barrages could not go unanswered — though whether Israel's response has been proportional to the threat is, at the least, questionable.
Here we are now, entertain us.
pi_65054490
quote:

Dwainy met jou valt er te praten
Je hebt helemaal gelijk.
pi_65054639
quote:
Gaza: klacht bij Strafhof uitgesteld

Meer dan 100, vooral Franse, organisaties die woensdag een klacht wilden indienen bij het Internationaal Strafhof in Den Haag voor oorlogsmisdaden tijdens het Israëlisch offensief in Gaza, hebben hun actie met een week uitgesteld.

"Het dossier zal volgende week ingediend worden, waarschijnlijk maandag", aldus meester Gilles Devers die het document heeft opgesteld. Volgens de advocaat heeft het uitstel te maken met de vele informatie uit alle hoeken van de wereld die nog verwerkt moet worden en de contacten die gelegd zijn met de Palestijnse Autoriteit.

Nadat tienduizenden mensen in Frankrijk hebben betoogd sinds het begin van het offensief, willen de organisaties nu mobiliseren "op het vlak van het recht en de justitie", zei Mouloud Aounit van de Beweging tegen Racisme en voor Vriendschap tussen de Volkeren.

Het begrip "oorlogsmisdaad" wordt gekarakteriseerd door de "buitenproportionele" aard van het Israëlische optreden, het aantal slachtoffers en burgerdoelwitten die worden geviseerd, zei de advocaat uit Lyon. bvb
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF14012009_174&ref=nieuwsoverzicht
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:53:54 #260
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65054669
Meki, ben jij zelf een Palestijn of heb je er op de een of andere manier mee te maken?
Waiting for This is it!
pi_65054759
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Dwainy met jou valt er te praten
Je hebt helemaal gelijk.
Nou, of er te praten valt met hem is maar de vraag.
En helemaal gelijk is te veel eer.
Maar hij heeft een punt, en dat verdient gehoord te worden.
pi_65054770
quote:
goh, dat zal zoden aan de dijk zetten .. alsof we niet weten wat Israël doet met uitspraken van dit gerechtshof, resoluties van de VN etc
pleased to meet you
pi_65054805
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef Robijn1961 het volgende:
Meki, ben jij zelf een Palestijn of heb je er op de een of andere manier mee te maken?
Ik ben een Palestijn. ik ben voor de Palestijnse volk, terwijl andere mensen voor IDF zijn het moordmachines des duivels
pi_65054846
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:43 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Hoe past het teruggeven van de Sinai aan Egypte hierin ? Een list van die sluwe joden om het later weer in te pikken ?
De Sinaï. Was dat niet die zandbak waar niet eens delfstoffen in te vinden waren?
pi_65054922
http://www.liveleak.com/view?i=b5e_1231961051

Video waarin Israeliers in de val worden gelokt
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:00:56 #266
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65054971
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben een Palestijn. ik ben voor de Palestijnse volk, terwijl andere mensen voor IDF zijn het moordmachines des duivels
Vandaar je eenzijdige berichtgeving. Heb je er wel eens over nagedacht om de terreurorganisatie en moordend regime genaamd Hamas te steunen?
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:01:44 #267
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65054998
quote:

[..]

Okee, dat maakt je houding wat duidelijker.
Ik vraag me echter af of je niet beter wat genuanceerder te werk kunt gaan, dit zet geen zoden aan de dijk...en alsjeblieft, scheer niet iedereen over een kam, ik bijvoorbeeld heb ook meer genoeg van het machtsvertoon van Israel. En velen met mij, denk ik.
Hoe dan ook, haat jegens een ander helpt niet.
Waiting for This is it!
pi_65055016
quote:

[..]

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1055188.html
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:03:51 #269
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055077
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:59 schreef Meki het volgende:

Als je denkt dat je hiermee de als een mens overkomt heb je het mis.
pi_65055129
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef damsco het volgende:

[..]

Vandaar je eenzijdige berichtgeving. Heb je er wel eens over nagedacht om de terreurorganisatie en moordend regime genaamd Hamas te steunen?
Absoluut eenzijdig en daar ben ik blij om. want de 1000 doden en 5000 gewonden zijn in Gaza gevallen een heel complete volk wordt geterroriseerd in Gaza niet Israel.

Ik steun geen terroristische organisatie. ik steun de humantaire tak van Hamas , andere takken niet. ik haat geweld en oorlog integendeel tot jou waarin je openlijk voor geweld uitsprak
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:05:28 #271
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65055140
quote:

[..]

Jij bent toch een geboren Nederlander met ouders van Marokkaanse afkomst?
pi_65055181
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:01 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Okee, dat maakt je houding wat duidelijker.
Ik vraag me echter af of je niet beter wat genuanceerder te werk kunt gaan, dit zet geen zoden aan de dijk...en alsjeblieft, scheer niet iedereen over een kam, ik bijvoorbeeld heb ook meer genoeg van het machtsvertoon van Israel. En velen met mij, denk ik.
Hoe dan ook, haat jegens een ander helpt niet.
Geef me een manier hoe ik dat zou moeten doen als er humantaire ramp plaats vindt in Gaza.
Moet ik ook me ogen dicht maken en enkel luisteren naar CIDI ?.

Hoe moet ik het volgens jou doen.
pi_65055212
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Jah doet dat er wat aan toe. Ik leef voor de vrede en rechtvaardigheid.
en er is een plaats op dit moment in deze hele wereld waar deze 2 moie woorden keihard nodig hebben.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:07:39 #274
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055215
quote:

quote:
...de profeet -zegen en vrede zij met hem- heeft gezegd: „De jongste dag zal niet komen voordat de moslims tegen de Joden strijden (en de Joden doden) en de Jood zich achter stenen en bomen verstopt. De stenen en bomen zullen zeggen: O moslim, een Jood verstopt zich achter mij, kom en dood hem. Maar de Gharqad boom zal niets zeggen, omdat het een boom van de joden is.”
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:08:26 #275
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055246
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Absoluut eenzijdig en daar ben ik blij om. want de 1000 doden en 5000 gewonden zijn in Gaza gevallen een heel complete volk wordt geterroriseerd in Gaza niet Israel.

Ik steun geen terroristische organisatie. ik steun de humantaire tak van Hamas , andere takken niet. ik haat geweld en oorlog integendeel tot jou waarin je openlijk voor geweld uitsprak
Veroordeel dan al het geweld van Hamas.
pi_65055247
quote:

[..]

Ik ben een Turk maar ook Palestijn. We zijn allemaal broeders!
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:09:29 #277
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055296
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef Gizmo12 het volgende:

[..]

Er zijn zat Turken die daar anders over denken.
pi_65055301
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:07 schreef damsco het volgende:

[..]

[..]
Ik ga niet op die teksten in die jou onwetenheid enkel groter maakt. je kent de koran niet en haalt enkel teksten uit google meer niet.

en plus is de topic er niet voor.
Ik heb alle talmoed-teksten hier buiten beschouwing gezet.
pi_65055315
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef voyeur het volgende:

[..]

Even los van die onzin over atoombommen op de grens van Israel is het ook de vraag of de luchtmacht wel zo precies is.
In het Kosovo conflict bijvoorbeeld zijn in 10 weken ongeveer 500 doden gevallen terwijl er iets van 40.000 missies gevlogen zijn. Vergelijk dat met de 2300 missies van Israel en de pak 'm beet 1000 doden.
Het verschil waaraan jij voorbij gaat is dat Kosovo iets meer dan 2.000.000 inwoners heeft op een totaal oppervlakte van ruim 10.000 km² en dat de Gazastrook 150 km² en daar 1.400.000 burgers wonen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:10:18 #280
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65055321
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef Gizmo12 het volgende:

[..]

Ik weet dat er een hoop inteelt is in die culturen, maar dat is echt niet gezond jongens.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:11:08 #281
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055359
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ga niet op die teksten in die jou onwetenheid enkel groter maakt. je kent de koran niet en haalt enkel teksten uit google meer niet.

en plus is de topic er niet voor.
Ik heb alle talmoed-teksten hier buiten beschouwing gezet.
Meki, staat dit in de Koran of niet?
pi_65055360
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef damsco het volgende:

[..]

Oh, en jij bent jood en dat verklaart je eenzijdige berichtgeving?
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:11:32 #283
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055375
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh, en jij bent jood en dat verklaart je eenzijdige berichtgeving?
Was ik maar een Jood. Ik zou het als een compliment zien.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:11:35 #284
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65055378
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Geef me een manier hoe ik dat zou moeten doen als er humantaire ramp plaats vindt in Gaza.
Moet ik ook me ogen dicht maken en enkel luisteren naar CIDI ?.

Hoe moet ik het volgens jou doen.
Ik denk dat je beter kan accepteren dat het op het moment zo is. Ik zie je vaak hier helemaal over de rooie gaan, en jezelf en de Palestijnen verdedigen, maar dit doe je hier op een extreme manier, waardoor je anderen tegen je in het harnas jaagt. Ik denk dat jou dat niet helpt.
Deze wereld IS niet rechtvaardig helaas, en je kan dat beter accepteren, denk ik.
Waiting for This is it!
pi_65055400
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef damsco het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, ik veroordeel geweld bloed en verderf. ik steun vrede en rechtvaardigheid.
Als Hamas burgers als schild gebruikt veroordeel ik dat en ontloopt Hamas zijn straf niet. enkel is het verboden in de Islaam om burgers als schild te gebruiken en Hamas voer dus de Islamitische jihaad uit in Gaza. dus vandaar dat ik de burgersschild als onzin en bullshit beschouw want dat is strikt verboden.

geweld op onschuldige burgers is verboden ook terzake in Zuid-Israel waar die kleine rakketten is slecht voor de rechtvaardigheid.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:13:29 #286
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055431
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, ik veroordeel geweld bloed en verderf. ik steun vrede en rechtvaardigheid.
Als Hamas burgers als schild gebruikt veroordeel ik dat en ontloopt Hamas zijn straf niet. enkel is het verboden in de Islaam om burgers als schild te gebruiken en Hamas voer dus de Islamitische jihaad uit in Gaza. dus vandaar dat ik de burgersschild als onzin en bullshit beschouw want dat is strikt verboden.

geweld op onschuldige burgers is verboden ook terzake in Zuid-Israel waar die kleine rakketten is slecht voor de rechtvaardigheid.
Ook ik steun vrede en rechtvaardigheid, maar toch staan we lijnrecht tegenover elkaar.
pi_65055432
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef damsco het volgende:

[..]

Meki, staat dit in de Koran of niet?
Dag des Oordeels.
verdiep je meer daarin.
voor de rest verwijs ik je naar levensbeschouwing en geloofsovertuiging.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:13:54 #288
154880 Bolter
Awesomeness
pi_65055449
quote:

Ze schieten met RPGs op woonhuizen! Moordenaars! Moord! Brand!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:14:40 #289
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055464
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Dag des Oordeels.
verdiep je meer daarin.
voor de rest verwijs ik je naar levensbeschouwing en geloofsovertuiging.
Dan beschouw ik dat als een ja.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:14:49 #290
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_65055467
quote:

[..]

Tja, als het er op aankomt de Joden het leven zuur te maken maakt dat voor Moslims niet uit.
pi_65055477
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter kan accepteren dat het op het moment zo is. Ik zie je vaak hier helemaal over de rooie gaan, en jezelf en de Palestijnen verdedigen, maar dit doe je hier op een extreme manier, waardoor je anderen tegen je in het harnas jaagt. Ik denk dat jou dat niet helpt.
Deze wereld IS niet rechtvaardig helaas, en je kan dat beter accepteren, denk ik.
Ik zal nooit en met 100 % nooit alle vormen steunen die leidt tot geweld , kwaad en verderf.
Ik ben openlijk voor de Palestijnse volk en voor de burgersbevolking in Gaza, ik kom er openlijk uit en er vele pro-Israeliers kunnen daar zeer moeilijk tegen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:15:16 #292
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055480
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:14 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Tja, als het er op aankomt de Joden het leven zuur te maken maakt dat voor Moslims niet uit.
"we zijn broeders"
pi_65055498
quote:
Mja jij had m al eerder gepost.

http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSTRE50D41N20090114

JERUSALEM (Reuters) - After another sleepless night of terrifying Israeli bombardment in her battered Gaza neighborhood, Um Mohammed was at the end of her tether.

"We are scared to death, but where should we go? Does fighting Hamas mean wiping out Gaza?" the mother of five asked.

In the thick of a 19-day-old blitz that Israel says is meant to deter Hamas fighters from firing rockets at it, Palestinians focused on survival find it hard to contemplate what lies ahead.
pi_65055502
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:13 schreef damsco het volgende:

[..]

Ook ik steun vrede en rechtvaardigheid, maar toch staan we lijnrecht tegenover elkaar.
Enkel heb jij gezegd dat alle doden in Gaza eigen schuld is en ze maar geen Hamas als democratische regering moesten kiezen.

dat is geen weg voor vrede maar een zeer slechte kant van het kwaad.
pi_65055513
quote:

[..]

Ah, je bent eenzijdig uit volledig vrije keuze?
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:17:09 #296
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65055528
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zal nooit en met 100 % nooit alle vormen steunen die leidt tot geweld , kwaad en verderf.
Ik ben openlijk voor de Palestijnse volk en voor de burgersbevolking in Gaza, ik kom er openlijk uit en er vele pro-Israeliers kunnen daar zeer moeilijk tegen.
Negeer de "pro-Israëliërs" dan, dit heeft toch geen zin
Waiting for This is it!
pi_65055549
quote:

[..]

ik schaam me atm voor iedere druppel die door mijn aderen stroomt .. ik zie hier de ene slimme jodenstreek op de ander gestapeld worden en de sullen hier hebben het nog niet eens door hoe ze bespeelt worden
pleased to meet you
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:18:05 #298
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65055553
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Enkel heb jij gezegd dat alle doden in Gaza eigen schuld is en ze maar geen Hamas als democratische regering moesten kiezen.

dat is geen weg voor vrede maar een zeer slechte kant van het kwaad.
Inderdaad, alle doden zijn schuld van Hamas. En als dit betekent dat er geen weg is naar vrede, dan zij het zo. Ik zie Hamas echter als het kwaad, ik zou het ook wel "the devil in disguise" willen noemen.
pi_65055566
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef damsco het volgende:

[..]

Veroordeel dan al het geweld van Israel.
pi_65055579
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Negeer de "pro-Israëliërs" dan, dit heeft toch geen zin
Doe ik ook. maar zij willen graag discussie en ik geef ze ook een discussie ook al weet ik dat we nooit op een lijn komen. kan wel maar ze willen niet

ik vraag ze een ding en dat is ogen open en voor vrede rechtvaardigheid. meer vraag ik ze niet
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:19:12 #301
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65055587
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:18 schreef damsco het volgende:

[..]

Inderdaad, alle doden zijn schuld van Hamas. En als dit betekent dat er geen weg is naar vrede, dan zij het zo. Ik zie Hamas echter als het kwaad, ik zou het ook wel "the devil in disguise" willen noemen.
Wauw Damsco, ook al zo extremistisch?
Waiting for This is it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')