abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 21:19:33 #176
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65047359
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Pumatje het volgende:

in ieder geval, hadden ze dat kind moeten negeren of in veiligheid moeten brengen, daar ben ik het volledig mee eens, maar als menselijk schild......

Dat maken de Journalisten ervan

Die gemene journalisten toch!
pi_65047436
@ Mutant01
Waarom hebben al die strijders, millitanten altijd zo'n soort bivakmuts op.
(je weet wel als in die propaganda filmpjes)

Heeft dat een rede, iets religieus ofzo?
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:20:48 #178
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65047448
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

OK maar is Kosovo net zo groot als de Gaza strip, ik zou het echt niet weten
Welnee, is veel groter. Die bombardementen zijn natuurlijk niet echt te vegelijken; er waren bijvoorbeeld veel meer zujiver militaire doelen etc.

Ik wilde alleen wat handen en voeten geven aan al die one-liners. Ik weet niet of het IDF weinig slachtoffers maakt op het aantal vluchten, maar sommige Israel fans gaan daar blindelings van uit. Door een vergelijking te maken met een ander conflict met een moderne luchtmacht wordt het in ieder geval iets concreter.

Het lijkt mij dat je met minder bommen ook de raketten uit de Gaza wel had kunnen stoppen, dus disproportioneel vind ik het in ieder geval.
Here we are now, entertain us.
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:20:56 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65047461
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Dwainy het volgende:
Israel is ook een irritant land..... die hebben het voor alle goedwillende mensen allang verpest... Israel kan in mijn ogen niets meer goed doen... terwijl ik zelf Semmiet ben.... het geduld met israel is op... het voordeel van de twijfel geef ik z3e niet meer....... zij zijn daar in die regio de grote militaire power.... dus moeten zij ook de vrede opdringen.... maar zelfs dat zit er niet in.... nee...ze gaan boven elke wet in de wereld staan... WAAAROM...?????... Israel is een voor uitstrevend volk... WAAROM...???
daarom

welke wet staan ze precies boven?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_65047472
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Dwainy het volgende:
Israel is ook een irritant land..... die hebben het voor alle goedwillende mensen allang verpest... Israel kan in mijn ogen niets meer goed doen... terwijl ik zelf Semmiet ben.... het geduld met israel is op... het voordeel van de twijfel geef ik z3e niet meer....... zij zijn daar in die regio de grote militaire power.... dus moeten zij ook de vrede opdringen.... maar zelfs dat zit er niet in.... nee...ze gaan boven elke wet in de wereld staan... WAAAROM...?????... Israel is een voor uitstrevend volk... WAAROM...???
1 simpel antwoord: Omdat.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65047497
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

daarom

welke wet staan ze precies boven?
GMTA
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:23:00 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65047571
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Mr_Memory het volgende:
@ Mutant01

denk dat ze niet herkend willen worden?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_65047573
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Die gemene journalisten toch!
Mmm dit zou de mensen die de hele tijd roepen dat alleen palesteinen dit doen aan het denken zetten
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:24:39 #184
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65047654
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Mr_Memory het volgende:
@ Mutant01

Dat zie je overal op de wereld; zelfs de Nederlandse krakers droegen bivakmutsen. Het heeft twee redenen:
- militanten willen graag op hun eigen propaganda filmpjes lijken anders is het weggegooid geld
- geen heethoofd zonder muts
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 21:26:01 #185
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65047716
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Sargon het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om laf of dapper, begrijp dat strijders dat zo graag willen zien. Het gaat hier om een staat die zichzelf beschermt.
Nee het gaat om komende verkiezingen in Israel en een Amerikaanse president die opstapt.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:27:56 #186
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65047802
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee het gaat om komende verkiezingen in Israel en een Amerikaanse president die opstapt.
Suggestief, iedereen denkt dat Obama een geheel andere koers gaat varen, dat gaat ze nog tegenvallen. Zal zoiets als de koers van Bill Clinton worden, die ook Israel niet is afgevallen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:32:13 #187
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65048034
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ze vallen geen bevolking aan , ze pakken Hamas aan die schiet namelijk raketten op willekeurige doelen in Israël af. Dat Hamas zich verschuilt ( Opzettelijk ) tussen de vrouwen en kinderen maakt het zo'n Ellende.

Waren het echte mannen gingen ze de strijd aan zonder zich te verstoppen tussen onschuldige lui.
maargoed, aan de andere kant hebben ze allemaal zelf voor Hamas gekozen daarzo.. en de stemmen in Gaza waren enorm hoog... ze konden een offensief verwachten dus tjah

Collectieve verantwoordelijkheid mag je hier wel gebruiken, zuigt helaas voor de Palestijnen.Hadden ze maar geen Hamas moeten kiezen ? Kregen ze deze ellende niet..

en dit was echt het laatste wat ik erover zeg.

Israël is op hamas uit.
Als je nu eens diep ademhaalt en als een militair denkt...
Vind je dat het IDF als echte kerels al die bombardementen had moeten overslaan, de tanks had moeten laten staan en gewoon die Hamas kerels neer hadden moeten slaan in een echte strijd?
Vast niet. Waarom verwacht je dan dat Hamas strijders in een veld gaan staan wachten naast een grote vlag totdat de Israelische luchtmacht een paar clusterbommen gooit?

Collectieve verantwoordelijkheid die leidt tot collectieve straf is verboden in oorlogsrecht; dat heb je toch wel geleerd als militair?
pi_65048043
Triest maar waarrr>>>>>>>>>>DEJA VU>>>>>>>>>>>>>>Herhaling>>>>>>>>>>>>>VERHAAL
Jullie kletsen allemaal maar een stuk in het rond..... luister....
Er zal NOOIT geen vrede komen in het midden oosten... Voor Libanon / Jordanie / Syrie / Irak en alle Pallesteinen… daar ben ik 99,9% zeker van... WAAROM..??? Omdat israel nog geen GROOT Israel is...
Het gaat helemaal niet om geloof…wat sommigen willen beweren en proberen te beargumenteren.
Maar om ideologische zaken… en daar wordt geloof bij gebruikt…om mee te besmeuren / kleineren / vernederen / vermoorden.… Voor alle duidelijk heid…

Luister…. Waarom ik dat denk….
In america zijn er een paar grote joodse families... die in alles de dienst uitmaken… zei zijn de echte grote bazen… en niet de president van america of israel “”Lobbyisten”” over al het beleid van Israel en america… ook op internationaal vlak... en die steunen en beslissen alle plannen voor Israel en america... daar zit de echte leiding van Israel.... Het echte DOEL is het STICHTEN van het grote israelitisch rijk...zo staat het geschreven in de JOODSE boeken....en daar zetten ze alles voor opzij... dat is al lang hun grootste wens… hun grootste ideologie... en daar houden ze verbitterd hard aan vast... het is hun ideologie... ze willen trouwens al sinds mensen heugenis de Koningen zijn van alle volkeren van deze aarde... zo zien zei zichzelf Alle volkeren van deze de aarde zijn volgens de echte orthodoxe joden allen “” HEIDENEN van deze aarde”” (untermenschen) ""grootheidswaan""??? in mijn ogen wel…

-edit- nog een keer deze en ik note en gooi gewoon weg

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 22:51:28 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:33:24 #189
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65048103
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Dwainy het volgende:
Er zal NOOIT geen vrede komen in het midden oosten... Voor Libanon / Jordanie / Syrie / Irak en alle Pallesteinen… daar ben ik 99,9% zeker van... WAAROM..??? Omdat israel nog geen GROOT Israel is...
Het gaat helemaal niet om geloof…wat sommigen willen beweren en proberen te beargumenteren.
Maar om ideologische zaken… en daar wordt geloof bij gebruikt…om mee te besmeuren / kleineren / vernederen / vermoorden.… Voor alle duidelijk heid…

In america zijn er een paar grote joodse families... die in alles de dienst uitmaken… zei zijn de echte grote bazen… en niet de president van america of israel “”Lobbyisten”” over al het beleid van Israel en america… ook op internationaal vlak... en die steunen en beslissen alle plannen voor Israel en america... daar zit de echte leiding van Israel.... Het echte DOEL is het STICHTEN van het grote israelitisch rijk...zo staat het geschreven in de JOODSE boeken....en daar zetten ze alles voor opzij... dat is al lang hun grootste wens… hun grootste ideologie... en daar houden ze verbitterd hard aan vast... het is hun ideologie... ze willen trouwens al sinds mensen heugenis de Koningen zijn van alle volkeren van deze aarde... zo zien zei zichzelf Alle volkeren van deze de aarde zijn volgens de echte orthodoxe joden allen “” HEIDENEN van deze aarde”” (untermenschen) ""grootheidswaan""??? in mijn ogen wel…

Mensen die het bovenstaande niet kunnen lezen en of niet willen BEGRIJPEN… Die moeten haast wel zijn besmet met het UBER menschen Syndroom… zoals in die sci-film… War of the Worlds met Tom Cruise.
Je klinkt als iemand die net een propaganda film van Hitler heeft gekeken.
pi_65048130
quote:

Mensen die het bovenstaande niet kunnen lezen en of niet willen BEGRIJPEN… Die moeten haast wel zijn besmet met het UBER menschen Syndroom… zoals in die sci-film… War of the Worlds met Tom Cruise.
Leer normaal typen gozer, ik heb geen eens zin om dit te lezen, en met mij zijn velen denk ik. Je brabbelt maar wat.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:37:57 #191
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65048348
quote:

Zijn jouw ouders broer en zus?
pi_65048349
Golf van antisemitisme in Groot-Brittannië

http://www.telegraaf.nl/b(...)ot-Brittannie__.html

LONDEN - Britse parlementariërs constateren een golf van antisemitisme tegen Joden in Groot-Brittannië sinds het Israëlische offensief in de Gazastrook. Een synagoge was het doelwit van een aanslag, andere joodse gebedshuizen werden beschadigd.

Ook zouden enkele Joden zijn uitgescholden en bedreigd, aldus de afgevaardigden woensdag. Zij riepen op tot verdraagzaamheid.

Joodse organisaties in Frankrijk meldden dinsdag dat zich daar sinds de Israëlische operatie 55 anti-Joodse aanvallen hebben voorgedaan. In een week waren drie synagoges het doelwit van een aanval. Ook worden antisemitische sms'jes en e-mails verspreid.
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 21:38:27 #193
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65048374
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:27 schreef Sargon het volgende:

[..]

Suggestief, iedereen denkt dat Obama een geheel andere koers gaat varen, dat gaat ze nog tegenvallen. Zal zoiets als de koers van Bill Clinton worden, die ook Israel niet is afgevallen.
Denkt iedereen dat? Goh dat is dan voor het eerst dat alle mensen hetzelfde denken.

Nee zoals al in veel topics over Obama aan de orde is geweest is bekend wie de mensen achter Obama zijn. Zonder dat allemaal opnieuw te herhalen is het imo te verwachten dat de steun voor Israel gelijk blijft maar Israel geen vrij spel meer krijgt zoals onder Bush het geval was.

Plus de komende interne verkiezingen waarbij Kadima/Labour stoer en daadkrachtig moet overkomen tov Likud maakt dat dit het ideale tijdsstip was om all-out te gaan.

Iets wat al lang in de planning stond gezien dat men 4 november koos om het staakt het vuren verdrag te verbreken. De dag van de Amerikaanse presidentsverkiezingen en dus de aandacht van de hele wereld daarop gevestigd was.
pi_65048439
jullie willen het niet begrijpen..... daarom is er in de wereld altijd zoveel ellende geweest met foute semmieten.

Ik vraag me af WAAROM..???? . >>>>> vroeger de EGYPTENAREN ""farao’s"" en de ROMEINEN en later de SPANJAARDEN en de FRANSEN en ook nog de POLEN en de RUSSEN… + die gekke duitsers ""vroeger"" de joden grotendeels toen hebben verdreven / vervolgt / uitgebannen / vermoordt... WAAROM????? en nu alweer bijna 100 jaar lang… zitten ze in deze tragedie met de PALESTIJNEN.... wat moet ik als mens daar nou van denken? Is het joodse volk gedoemd tot ellende en verdraaiing van woorden en historie???? hellaas heb ik momenteel geen enkele begrip voor Israel maar ik gun ze wel een eigen STAAT…!!!
pi_65048454
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef voyeur het volgende:

[..]

Welnee, is veel groter. Die bombardementen zijn natuurlijk niet echt te vegelijken; er waren bijvoorbeeld veel meer zujiver militaire doelen etc.
Dat dacht ik al, vooral dat laatste, maak het wel makkelijker om de juiste doelen te vinden.
quote:
Ik wilde alleen wat handen en voeten geven aan al die one-liners. Ik weet niet of het IDF weinig slachtoffers maakt op het aantal vluchten, maar sommige Israel fans gaan daar blindelings van uit. Door een vergelijking te maken met een ander conflict met een moderne luchtmacht wordt het in ieder geval iets concreter.
Die one-liners lees ik al niet eens meer, veel te vermoeiend.
quote:
Het lijkt mij dat je met minder bommen ook de raketten uit de Gaza wel had kunnen stoppen, dus disproportioneel vind ik het in ieder geval.
Nou, met het nu gevoerde aantal raids kunnen ze het niet eens stoppen, 0 raketten is volgens mij een utopie.
Disproportioneel valt dus nog over te twisten.
En trouwens na Libanon, had Hamas kunnen weten dat Israel zo reageerd, of het goed is of niet, maar ze wisten het wel.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_65048494
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dwainy het volgende:
jullie willen het niet begrijpen..... daarom is er in de wereld altijd zoveel ellende geweest met foute semmieten.

Ik vraag me af WAAROM..???? . >>>>> vroeger de EGYPTENAREN ""farao’s"" en de ROMEINEN en later de SPANJAARDEN en de FRANSEN en ook nog de POLEN en de RUSSEN… + die gekke duitsers ""vroeger"" de joden grotendeels toen hebben verdreven / vervolgt / uitgebannen / vermoordt... WAAROM????? en nu alweer bijna 100 jaar lang… zitten ze in deze tragedie met de PALESTIJNEN.... wat moet ik als mens daar nou van denken? Is het joodse volk gedoemd tot ellende en verdraaiing van woorden en historie???? hellaas heb ik momenteel geen enkele begrip voor Israel maar ik gun ze wel een eigen STAAT…!!!
OK MAN!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65048501
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Golf van antisemitisme in Groot-Brittannië

http://www.telegraaf.nl/b(...)ot-Brittannie__.html

LONDEN - Britse parlementariërs constateren een golf van antisemitisme tegen Joden in Groot-Brittannië sinds het Israëlische offensief in de Gazastrook. Een synagoge was het doelwit van een aanslag, andere joodse gebedshuizen werden beschadigd.

Ook zouden enkele Joden zijn uitgescholden en bedreigd, aldus de afgevaardigden woensdag. Zij riepen op tot verdraagzaamheid.

Joodse organisaties in Frankrijk meldden dinsdag dat zich daar sinds de Israëlische operatie 55 anti-Joodse aanvallen hebben voorgedaan. In een week waren drie synagoges het doelwit van een aanval. Ook worden antisemitische sms'jes en e-mails verspreid.
De joodse gemeenschap in GB is flink te klos. De Britse overheid heeft islamitische radicalen jarenlang hun gang laten gaan, met dit als voorlopig resultaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrWolffenstein op 14-01-2009 21:49:57 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:41:41 #198
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65048563
quote:

Drugs en alcohol zijn slecht voor je.
pi_65048592
quote:

NOU DAT IS MOOI VOOR JE MAN, MAAR GA NU MAAR WEER WEG!
pi_65048679
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

De joodse gemeenschap in GB is flink te klos. De Britse overheid islamitische radicalen jarenlang hun gang laten gaan, met dit als voorlopig resultaat.
In Frankrijk zullen ze het nu ook niet al te plezierig hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')