abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:03:54 #241
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65052542
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef Karrs het volgende:
Effe een paar delen gemist.

Nog steeds aanhangers van de haat-kant die hier de boventoon voeren?
Nee valt mee nu, Karrs
Waiting for This is it!
pi_65052572
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat Hamas Israel niet erkent is te verklaren als je het via de oogpunt van Hamas bekijkt, maar waarom zou Israel dat in DenHaag niet erkennen?
Komt ze slecht uit hoogstwaarschijnlijk.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65052720
Oh Dwainy heeft een ban
pi_65052757
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef damsco het volgende:

[..]

Een Jodenstreek?
Niet dan?
http://www.encyclo.nl/begrip/jodenstreek:
gemene streek, vooral in zaken van koophandel

OK, het gaat hier meer om koe- dan om koophandel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65052832
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh Dwainy heeft een ban
Maar dat weerlegt niet zijn argument. Als ik het een beetje gevolgd heb, ging dat meer over zijn optreden en taalgebruik. Dus zijn punt staat nog.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65052880
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar dat weerlegt niet zijn argument. Als ik het een beetje gevolgd heb, ging dat meer over zijn optreden en taalgebruik. Dus zijn punt staat nog.
Wat staat er dan in?
pi_65052887
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Kees22 het volgende:

Waarom niet gewoon antwoord geven?
Het is erg lastig zijn uitermate slechte Nederlands te begrijpen, maar wat is er eigenlijk mis met zijn argumentatie? Ik heb wel slechtere gezien. En zolang je een argument niet kunt ontzenuwen, zul je het moeten aanvaarden.
Nou ja die argumentatie gaat niet verder dan dat Israël de wereld wil veroveren en dat ook nog eens in stratenmakers nederlands. Ik vind het heel fijn voor jou dat jouw standpunten daarin terugkomen maar serieus kan ik het niet nemen.
pi_65052978
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Komt ze slecht uit hoogstwaarschijnlijk.
Wat moet Israël erkennen als hamas Israël niet erkent?
Sorry hoor maar er valt echt geen chocola meer van te maken.
pi_65053025
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat Hamas Israel niet erkent is te verklaren als je het via de oogpunt van Hamas bekijkt, maar waarom zou Israel dat in DenHaag niet erkennen?
Om dezelfde redenen als de VSvA het hof in 's-Gravenhage niet erkennen en om dezelfde reden als Israel het non-proliferatieverdrag (atoombommen) niet getekend hebben: ze willen zich gewoon aan geen enkele regel houden.
Beide landen gedragen zich als asociale mensen: ze vinden zichzelf belangrijker dan alle andere mensen en lappen dus gewoon alle regels aan hun laars. De overlast die ze veroorzaken, komt ten laste van mensen die in hun ogen toch al niet belangrijk zijn en telt dus niet mee. 1.000 Palestijnse doden wegen niet op tegen 9 Israelische doden (en 4 door eigen vuur).
pi_65053194
Oh! Er staat een artikel in de Time over de oorlog (doh!) zal ik vanavond eens even lezen

http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1870314,00.html

Hij staat ook online
pi_65053862
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wat staat er dan in?
Ik vertaal het naar mijn eigen mate van extremiteit en mijn eigen woorden. (En ik heb niet alle berichten van hem gelezen, eigenlijk alleen de eerste twee of drie en het laatste die de moderators hebben laten staan.)

Zijn punt is, dat Israel op verovering belust is en niet eerder zal rusten dan dat het de grenzen van een of ander historisch Groot-Israel bereikt zal hebben. En dat reikt van Egypte tot aan de Eufraat en de Tigris, volgens sommigen. Hij vergelijkt het land daarin met de VSvA, dat immers ook het land van de indianen afgepakt heeft, eveneens met grof geweld. Of met Australië, dat de aboriginals nogal fors onderdrukt heeft.

Ik denk, dat hij in feite een punt heeft, zij het niet in principe.

De afgelopen 100 jaar, en zeker de afgelopen 60 jaar, hebben we gezien dat de kolonisten en de staat Israel elke gelegenheid te baat hebben/heeft genomen om het joodse/Israelische gebied uit te breiden.
Zoals ik al eerder zei: de haviken hebben het veel makkelijker dan de duiven. Mensen laten zich nou eenmaal makkelijker op stang jagen dan tot rust en vrede brengen.
Tot nu toe heeft Israel voortdurend zijn grondgebied uitgebreid, ten koste van de Palestijnen. En zolang de Palestijnen de zwakkere partij zijn, zal het dat blijven doen.
Kortom: vrede is niet snel te verwachten.

De Palestijnen hebbn boven de indianen, aboriginals en Maori het voordeel van een getalsmatig gunstiger verhouding.
pi_65053895
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou ja: hij doet gewoon zijn werk. Bush is de echte hufter. En ik zou, als ik Condoleeza was en toch binnenkort werkeloos, gewoon zelf stemmen.
Wat ik dan wel weer een jodenstreek van Olmert vind, is dat hij Condoleeza achteraf belachelijk maakt.
ach, het maakt wel even duidelijk hoe de machtsverhoudingen echt liggen volgens de Joden .. Olmert die de Amerikaanse president op het matje roept en hem verteld wat die heeft te doen
pleased to meet you
pi_65054071
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik vertaal het naar mijn eigen mate van extremiteit en mijn eigen woorden. (En ik heb niet alle berichten van hem gelezen, eigenlijk alleen de eerste twee of drie en het laatste die de moderators hebben laten staan.)

Zijn punt is, dat Israel op verovering belust is en niet eerder zal rusten dan dat het de grenzen van een of ander historisch Groot-Israel bereikt zal hebben. En dat reikt van Egypte tot aan de Eufraat en de Tigris, volgens sommigen. Hij vergelijkt het land daarin met de VSvA, dat immers ook het land van de indianen afgepakt heeft, eveneens met grof geweld. Of met Australië, dat de aboriginals nogal fors onderdrukt heeft.

De afgelopen 100 jaar, en zeker de afgelopen 60 jaar, hebben we gezien dat de kolonisten en de staat Israel elke gelegenheid te baat hebben/heeft genomen om het joodse/Israelische gebied uit te breiden.
Zoals ik al eerder zei: de haviken hebben het veel makkelijker dan de duiven. Mensen laten zich nou eenmaal makkelijker op stang jagen dan tot rust en vrede brengen.
Tot nu toe heeft Israel voortdurend zijn grondgebied uitgebreid, ten koste van de Palestijnen. En zolang de Palestijnen de zwakkere partij zijn, zal het dat blijven doen.
Kortom: vrede is niet snel te verwachten.

De Palestijnen hebbn boven de indianen, aboriginals en Maori het voordeel van een getalsmatig gunstiger verhouding.
Deels met je eens. Overigens zal er nooit vrede zijn
pi_65054211
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hoe past het teruggeven van de Sinai aan Egypte hierin ? Een list van die sluwe joden om het later weer in te pikken ?
pi_65054327
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Wat moet Israël erkennen als hamas Israël niet erkent?
Sorry hoor maar er valt echt geen chocola meer van te maken.
dus je pikt andermans land in, met geweld, en daarna ontzeg je hem het recht om zichzelf tegen die bezetting te verdedigen, met oneigenlijke argumenten zoals 'er bestaat geen Palestina' terwijl de huizen van al die families er toch echt al een paar 100 jaar staan ..
en nadat je hun bestaan als volk/natie en al hun rechten hebt op de grond waarop zij al eeuwen wonen hebt ontkent eis je van hun dat ze eerst de staat die op hun grond is gesticht te erkennen voor je met hun wil praten .. nogal scheef dit ?
pleased to meet you
pi_65054380

Nothenstar heeft hem gepost
ik breng hem hier nogmaals ter duidelijkheid
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:47:38 #257
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65054382
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh! Er staat een artikel in de Time over de oorlog (doh!) zal ik vanavond eens even lezen

http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1870314,00.html

Hij staat ook online
De synopsis:
At some point, Israelis will have to choose between living with an independent Palestinian state or watching Jews become a minority in their own land.
<….>
Across Israel's political spectrum there seems to be a consensus that Hamas' provocative rocket barrages could not go unanswered — though whether Israel's response has been proportional to the threat is, at the least, questionable.
Here we are now, entertain us.
pi_65054490
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef Dwainy het volgende:
Ik begrijp dat wat ik allemaal schrijf niet leuk is maar ik kijk regelmatig TV... en dan lopen de tranen me over de wangen...... Israel geef ik geen respijt meer..... zij hebben de POWER om vrede te stichten.... en niet die armoedige mensjes om israel..... domme FOKKERS zijn jullie toch niet...????

Israel wil hetzelfde doen wat Amerika heeft gedaan met de INDIANEN... nl ...uitroeien en verhongeren en vernietigen... Daar lijkt het op… Dus zal er nooit geen vrede komen in het midden oosten.
Prioriteit blijft voor israel het; kleineren / kort houden / treiteren / boycotten… net zolang tot de verovering van alle Pallestijnse / Libaneese / syrische / Iraakse / jordaanse gebieden een feit is tot aan de Eufraath aan toe... Het Stichten van het Grote Joodse Koninkrijk met behulp van america. Daarom is er in het midden oosten nooit vrede... Israel wil alle opties voor zichzelf open houden tot het stichten van deze staat... zo is het in het joodse geloof... voorbestemd... Dus israel heeft geen belang in vrede maar ongebreidelde excuses om maar te kunnen escaleren en om alles krom te praten… om het dan ook nog eens in de schoenen te schuiven van 1 van deze landen... Klinkt dat verrot of klinkt dat echt verrot… JA precies… zodat israel in actie kan komen met hun politieke spelletjes... om alles daar te smoren en klein aangebonden te houden van deze gehele regio daarzooo... DAAR WORDT IK ALS MENS ERG DROEVIG EN MOEDELOOS VAN...ARME WERELD...

Ik gun Vrede voor iedereen.
Dwainy met jou valt er te praten
Je hebt helemaal gelijk.
pi_65054639
quote:
Gaza: klacht bij Strafhof uitgesteld

Meer dan 100, vooral Franse, organisaties die woensdag een klacht wilden indienen bij het Internationaal Strafhof in Den Haag voor oorlogsmisdaden tijdens het Israëlisch offensief in Gaza, hebben hun actie met een week uitgesteld.

"Het dossier zal volgende week ingediend worden, waarschijnlijk maandag", aldus meester Gilles Devers die het document heeft opgesteld. Volgens de advocaat heeft het uitstel te maken met de vele informatie uit alle hoeken van de wereld die nog verwerkt moet worden en de contacten die gelegd zijn met de Palestijnse Autoriteit.

Nadat tienduizenden mensen in Frankrijk hebben betoogd sinds het begin van het offensief, willen de organisaties nu mobiliseren "op het vlak van het recht en de justitie", zei Mouloud Aounit van de Beweging tegen Racisme en voor Vriendschap tussen de Volkeren.

Het begrip "oorlogsmisdaad" wordt gekarakteriseerd door de "buitenproportionele" aard van het Israëlische optreden, het aantal slachtoffers en burgerdoelwitten die worden geviseerd, zei de advocaat uit Lyon. bvb
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF14012009_174&ref=nieuwsoverzicht
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:53:54 #260
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65054669
Meki, ben jij zelf een Palestijn of heb je er op de een of andere manier mee te maken?
Waiting for This is it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')