Naar mijn mening is het nogal een kinderlijke gedachte om alles weg te vagen, daarmee bereik je al helemaal niets. Toen ik klein was deed ik dat ook, als ik iets niet kreeg dan kreeg een ander het ook niet, gevolg daarvan waren 2 huilende kinderenquote:foto Op dinsdag 6 januari 2009 01:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Beter alles weg daar dan een oorlogszuchtig egocentrisch volkje daar, wat elke groep mensen behalve zichzelf als "parasieten" beschouwt.
Gezien hun expansiegedrag sinds 1947 is het enige parasiterende daar Israel zelf.
[ afbeelding ]
quote:
Ik praat niet over vrede, vrede is saai.quote:dus ga je wat anders onzinnig roepen
Ik haat Israel op dit moment hoe ze omgaan met de mensheid in Palestina
Ik haat Israel die een hele bevolkingsgroep in Gaza vernietigd.
Hoe durf jij te praten over vrede als je achter Israel aanschaarst.
Nou dan heb je een verkeerd persoon voor jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je stelde helemaal geen vraag krullenbol.
[..]
Ik praat niet over vrede, vrede is saai.
Daarmee zou het probleem in de wereld wel een stuk serieuzer genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:24 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ik wens een kernwapen voor Iran though. Opdat er consessies kunnen worden gemaakt door Israël in dit conflict.
De komende tijd zullen wel heel wat gruwelijkheden van Israel naar buiten gebracht worden. Het is zo ontzettend dom dat ze dit doen. Daarmee kweek je natuurlijk geen goodwill.quote:foto Op dinsdag 6 januari 2009 01:31 schreef Specularium het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WP White Phosphorus over Gaza
Het is zo triest dat hier niks aan gedaan wordt door de internationale gemeenschapquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:31 schreef venomsnake het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doctor Decries Israeli Attacks
Jij zegt dat je achter vrede staat, maar je blijft haat en geweld richting je tegenstanders verheerlijken, dus misschien moet je eens eerlijk tegen jezelf zijn en toegeven dat je mooie woorden over vrede en samenwerking hypocriet waardeloos geleuter zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan heb je een verkeerd persoon voor je
Ik sta wel achter vrede, jij duidelijk dus niet
Ik richt mijn haat speciaal aan niet-vrede willende Israelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jij zegt dat je achter vrede staat, maar je blijft haat en geweld richting je tegenstanders verheerlijken, dus misschien moet je eens eerlijk tegen jezelf zijn en toegeven dat je mooie woorden over vrede en samenwerking hypocriet waardeloos geleuter zijn.
Ik geef tenminste toe dat het me niets kan schelen, jij lult maar wat.
De internationale gemeenschap wordt denk ik ook een beetje moe van dit onnozele geruzie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:35 schreef Meki het volgende:
Het is zo triest dat hier niks aan gedaan wordt door de internationale gemeenschap
Hoe weet je dat die mensen na dit leven gestraft worden? Ben je er geweest?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:35 schreef Meki het volgende:
Ze denken dat ze de straf kunnen vluchten, vlucht hem maar in deze leven.
Maar de straf wacht op al deze niet-vrede willende mensen die hier bloed aan hebben.
de straf ontkomt niemand.
Het is toch niet moeilijk om te oordelen dat deze mensen toch hun straf niet ontlopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:40 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
De internationale gemeenschap wordt denk ik ook een beetje moe van dit onnozele geruzie.
[..]
Hoe weet je dat die mensen na dit leven gestraft worden? Ben je er geweest?
Oh, wacht! Dat staat in zo'n boek, hè?
Volledig Afrika, India en Zuid-Amerika. Reken maar dat men vroeger gewoon het land uitdeelde groepen die politiek gezien gunstig gezind waren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:22 schreef voyeur het volgende:
Ken jij wel veel landen waar de voormalige koloniale mogendheid bepaalt wie er mogen gaan wonen?
Ik doel natuurlijk op doelen die niet overeenstemmen met het collectieve belang van de Palestijnse bevolking. Hamas heeft zijn eigen verborgen politieke doelstellingen, het volledig schrappen van Israël tegen iedere prijs bijvoorbeeld.quote:Hamas is een politieke beweging waar de Palestijnen op gestemd hebben. Beetje gek om ze te verwijten politieke doelen te hebben.
Ja, gewoon onder 'curatele' stellen door zeer zware economische sancties. Dan luistert men snel, let maar op. Echter gezien de beperkt, gecontroleerde omvang van het conflict sust men de boel liever want doortastend acteren kan economische schade veroorzaken bij SA, de VS, Turkije en Iran.quote:Waar wil je heen? Het afschaffen van regeringen?
Wat je zegt zit zeker waarheid in. Maarja, als ik kijk hoe sommige mensen tot in den zotten Israel steunen in het onnodig vermoorden van burgers, dan kan ik ook zo'n manier van denken gaan hanterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:30 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het nogal een kinderlijke gedachte om alles weg te vagen, daarmee bereik je al helemaal niets. Toen ik klein was deed ik dat ook, als ik iets niet kreeg dan kreeg een ander het ook niet, gevolg daarvan waren 2 huilende kinderen
In mijn ogen moet Israel Palestijnen de ruimte bieden, hoe dat precies ingericht dient te worden is een ander vraagstuk waar iedereen ook zijn eigen mening over heeft. Allereerst dient er een basis hiervoor te ontstaan en dat is op dit moment nog heel ver weg.
Ik denk dat het iets anders is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:40 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
De internationale gemeenschap wordt denk ik ook een beetje moe van dit onnozele geruzie.
Dit heeft een hoop internationaal terrorisme tot gevolg over enkele jaren denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets anders is.
U.S. blocks U.N. statement on Gaza
Zelfs een statement, een simpele oproep tot een wapenstilstand wordt tegengehouden.
De VN is impotent (gemaakt) als het om Israel gaat. Er zijn meer gebieden waar dit voor opgaat maar Israel staat eenzaam bovenaan op de lijst. De internationale gemeenschap kan niks doen via de VN, punt.
Wat overblijft zijn particuliere initiatieven maar die zijn zonder steun van hogeraf veel moeilijker van de grond te krijgen en effectief te maken.
De VN stelt dan ook niet veel voor als het om echt belangrijke zaken gaat. Zoveel landen kunnen nooit met één stem spreken. Zelfs de in omvang flink beperkte Veiligheidsraad is vaak diep verdeeld.quote:foto Op dinsdag 6 januari 2009 01:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets anders is.
U.S. blocks U.N. statement on Gaza
Zelfs een statement, een simpele oproep tot een wapenstilstand wordt tegengehouden.
De VN is impotent (gemaakt) als het om Israel gaat. Er zijn meer gebieden waar dit voor opgaat maar Israel staat eenzaam bovenaan op de lijst. De internationale gemeenschap kan niks doen via de VN, punt.
Wat overblijft zijn particuliere initiatieven maar die zijn zonder steun van hogeraf veel moeilijker van de grond te krijgen en effectief te maken.
Dat niet alleen. Dwingende sancties of bindende maatregelen tegen landen vallen enkel de besluiten genomen onder hoofdstuk 7 van het handvest. De resoluties tegen Israël zijn daar nooit onder gevallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De VN stelt dan ook niet veel voor als het om echt belangrijke zaken gaat. Zoveel landen kunnen nooit met één stem spreken. Zelfs de in omvang flink beperkte Veiligheidsraad is vaak diep verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop