Ik weet wel zeker dat ie dat niet op prijs steltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En daarnaast weet je natuurlijk nooit of je baas het op prijs stelt als je onder werktijd gaat zitten FOK!ken
Ik weet niet wat voor werk je doet maar als het modden van NWS ontspanning is vergeleken met je baan dan moet het idd een behoorlijke stressjob zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ie dat niet op prijs steltEn ik heb een stressjob
Dus dan af en toe is het fijn om even te 'ontspannen en wat knopjes te gebruiken'
![]()
Moest vanochtend nog aan je denkenWe kregen cake bij de koffie hier
Ik was altijd een simpele (Transport)Plannerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet maar als het modden van NWS ontspanning is vergeleken met je baan dan moet het idd een behoorlijke stressjob zijn.
Goed puntquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet maar als het modden van NWS ontspanning is vergeleken met je baan dan moet het idd een behoorlijke stressjob zijn.
Sorry ik ben niet zo van de SC. Zo nu en dan een post kan ik je aan helpen maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik was altijd een simpele (Transport)PlannerSinds kort een Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot
Elke afleiding is dan even welkom
Waarom werkt de SC hier wel en niet als ik in het SC topic een schreeuw om aandacht geef![]()
Met een linkje d'r bij zou het makkelijker gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef g0dz0r het volgende:
Frutsel, prima dat je mijn reactie wegedit maar doe die van Meki (waar het een reactie op is) ook meteen.
Naja, meer dan 'zo nu en dan een post' wordt er op dit moment ook niet gezegd hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo van de SC. Zo nu en dan een post kan ik je aan helpen maar dat is het wel.
Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot... Je hebt iig een mooie titel!
Zo simpel is TransportPlanner niet (althans bij een drukke organisatiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik was altijd een simpele (Transport)PlannerSinds kort een Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot
![]()
Hehe.. Het is zeker geen megabedrijf, met honderden chauffeurs/vrachtwagens. Ook deels seizoensgebonden, nu wat rustigerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zo simpel is TransportPlanner niet (althans bij een drukke organisatie)
Je nieuwe functie doet mij meer denken aan *manusje van alles* (Dat duizendpoten hè, zet je ook koffie? )
AFTPVD (kun je geen afko met TVP maken? Transport& Voorraadbeheer Planning? Dat daar administratieve werkzaamheden bij zitten is een logisch gevolg van je functie als TVP''r )
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Misschien trek ik zelf teveel werk naar me toe en mag ik dus niet klagen. Ik vind het ook vervelend als iemand 'mijn werk doet'![]()
....back to business =quote:Maar goed, back to business(of in SC/PM)
quote:Het onderdeel privacy wordt door sommigen niet als probleem ervaren. Aan die users: blijf buiten deze reeks, jullie voegen niets toe aan het onderwerp zelf, namelijk de chipkaart die nog steeds, na al die jaren en al die honderden miljoenen, beginnersfouten heeft, naast de verkeerde insteek van de kaart. Wat jullie wel doen weet ik niet, jullie zijn overtuigd van jullie gelijk: fijn, geniet er van, schreeuw het van de daken, maar niet hier.
Dat mag hij toch vinden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef Meki het volgende:
Israel-Hamas #51 Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei
Tiesemans noemt mij lager dan karbonade
Loedertje is dan ook hooguit 2 slavinkjes en 3 stukjes kipfilet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:51 schreef Meki het volgende:
Jah maar wat schiet je daarmee op
Ik noem jou toch ook geen Gourmetschotel ofwel ?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Loedertje is dan ook hooguit 2 slavinkjes en 3 stukjes kipfilet.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Biefstuk! Plakjes rosbief maar géén slavinken.
Meki's lievelingseten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we maar weer gaan draaien ?
Post zijn bewerkt en genote. Maar wat onnodig is, is dat je eerst in het topic gaat reageren op hem en daarna hier komt klagen. Laat dat eerste achterwege.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:31 schreef Meki het volgende:
Israel-Hamas #51 Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei
Tiesemans valt een moderator persoonlijk aan en verwijt enkel leugens op hem.
En wat noemt ie je nu? Een gehaktbal kiekeboe?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:51 schreef Meki het volgende:
Israel-Hamas #52 - Hier verder
Tiesemans begint weer bashen.
Het is altijd de schuld van iemand anders hè Meki, anderen beginnen áltijd toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:51 schreef Meki het volgende:
Israel-Hamas #52 - Hier verder
Tiesemans begint weer bashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |