heh heh hehquote:Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef Copycat het volgende:
Peter, OP-kapert dat je er staat!
En wat betekent Ondersam?
Dat rookt en ligt een beetje moeilijk. Denk ik hoor.quote:
Het is gewoon andersom, maar dan net even anders(om).quote:
Ciao Ccquote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Copycat het volgende:
Peuk op. Bedtijd.
Sleep tight and don't let the bed bugs bite!
Goed woord!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is gewoon andersom, maar dan net even anders(om).
Is vast wel een taalkundige term voor.
Hyperincognicatie of iets dergelijks.
Heeft nog geen hits op Google, dus ik heb hiermee iets achtergelaten voor de mensheid.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed woord!![]()
Ik moest het drie keer zeggen voordat het een beetje aannemelijk klonk
Slechts twintig procent van de Nederlanders (en Belgen) zal het ooit kunnen uitspreken, en het werkelijke aantal mensen dat het woord überhaupt ooit zal tegenkomen is waarschijnlijk nog geen honderd (I could be só wrong here...). Lekker dan, tis niet bepaald 'bier en tietuh'.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeft nog geen hits op Google, dus ik heb hiermee iets achtergelaten voor de mensheid.
"Mensen" die zich bedienen van een zachte g moeten niet worden meegerekend.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Slechts twintig procent van de Nederlanders (en Belgen) zal het ooit kunnen uitspreken, en het werkelijke aantal mensen dat het woord überhaupt ooit zal tegenkomen is waarschijnlijk nog geen honderd (I could be só wrong here...). Lekker dan, tis niet bepaald 'bier en tietuh'.
Als het vaak genoeg herhaald wordt krijgt Van Dale er misschien ook nog lucht vanquote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeft nog geen hits op Google, dus ik heb hiermee iets achtergelaten voor de mensheid.
Hoebedoelluquote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Mensen" die zich bedienen van een zachte g moeten niet worden meegerekend.
An waogom dan nie?! Heah!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Mensen" die zich bedienen van een zachte g moeten niet worden meegerekend.
ik zet het op een briefje en dat plak ik achter m'n keukenraam! Ik heb alleen een blinde buurman, maar misschien kan ik het in braille in z'n deur krassen. En dan een verhaspelde zin erbij om het duidelijk te maken..quote:Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het vaak genoeg herhaald wordt krijgt Van Dale er misschien ook nog lucht van
Hyperincognicatie
Die manse makah hun eije jakke woogd maag!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
An waogom dan nie?! Heah!
Dah zijn ook jewoon maag mensah hoag!
Dikke kans ja! Dat gaat razendsnel.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het vaak genoeg herhaald wordt krijgt Van Dale er misschien ook nog lucht van
Hyperincognicatie
Pee Amquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Die manse makah hun eije jakke woogd maag!
Je lult uit je nek Gert, het lijkt nergens op en ik weet als brabander niet eens wat je bedoelt. Probeer het eens in het itailaans, ik geloof dat ik daar meer van begrijp als van jou schrijfsels.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Die manse makah hun eije jakke woogd maag!
Nog al zo iemand.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pee Am![]()
Ja moar t gong me meah om ut dah ut dan jeen manse wagen!
An dah kan nie natuuk, das dascgiminazi
Het is ook geen brabants, suffe macaroni megool! Het is LAMBARRAJS! OTANTIEK LAMBARRAJS!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je lult uit je nek Gert, het lijkt nergens op en ik weet als brabander niet eens wat je bedoelt. Probeer het eens in het itailaans, ik geloof dat ik daar meer van begrijp als van jou schrijfsels.
Hyperincognicatiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
Nog stééds niks op dat kenker Google.
Hyperincognicatie Hyperincognicatie HyperincogniFUCKINnatie Hypercohennazi
oquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook geen brabants, suffe macaroni megool! Het is LAMBARRAJS! OTANTIEK LAMBARRAJS!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat was zonder onaardige bedoelingen!
L'ultima birra per mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schlampe![]()
![]()
ff wijntje intappen dan maar..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schlampe![]()
![]()
ff wijntje intappen dan maar..
Hier, ouwe brabo.quote:
Graziequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hyperincognicación, ook maar ff op z'n Spaans.
al goed, al goedquote:
kun je al eten / roken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hyperincognicación, ook maar ff op z'n Spaans.
kusje op je zachte g-spot dan maarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga mijn zachte G even te rusten leggen. Mijn harde G is nog niet zo moe, maar die moet ook mee.
Lavoro domani, ciao.
da's geen blijmakertje, p. dan ook nog in slow motion hahaquote:
Als het goed is heb ik deze maand nog een privémeet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's geen blijmakertje, p. dan ook nog in slow motion haha
ik zal je even opbeuren (hoop ik):
jij gaat toch ook mee naar de meet in aug. bij hondjens?
Ja hoor.quote:
De definitie is geworden: Een expres gemaakte dyslectische fout.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:06 schreef Smash-it het volgende:
Hyperincognicatie
nou, even serieus dan: stel stel stel dat het echt doorgaat, dan ros ik wel die kant op met de motor indien er minimaal nog een handvol (op zuh minst; waaronder ene peter6m) lui van hier komen. dan combineer ik het wel met een trip elders in de buurt (salouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik deze maand nog een privémeet.
En ik fungeer sociaal niet zo geweldig (in door alcohol doordrenkte groepen al helemaal niet).
Dus denk het niet.
Jij wel?
er zitten indeed hele leuke tussen. zoals bijv.die van sakamoto in dat topic wat jij de wind uit de zeilen nam, flapoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Goede ontwikkeling, dat mensen zelf videoclips maken bij mooie muziek.
Welk tipoc?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
er zitten indeed hele leuke tussen. zoals bijv.die van sakamoto in dat topic wat jij de wind uit de zeilen nam, flapoor
Een congruent goodbye.quote:
"komt ie weer terug, die lulhomo" (ikke, hoorquote:
Morguh koekje!quote:
En gaat het lukken denk je?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Goeiemorgen!
Auto bij de garage achtergelaten voor de APK. En nu zit ik te blauwbekken op mijn werk. Belachelijke zooi met een verwarming die het vaker niet dan wel doet.
Gaat wat lukken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Dementor het volgende:
En gaat het lukken denk je?
Goedemorgen trouwens.
Oh ik dacht dat de verwarming van de auto stuk was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat wat lukken?
Mijn auto komt wel door de keuring, de verwarming hier ... dat is a whole different ballgame.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de verwarming van de auto stuk was.
Zie je al hoe wakker ik ben?
En nu mag ik 3 uur reizen voor een gesprek van hooguit 20 minuten.
Hoera!
Oh ja, zo zou je het ook kunnen lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:06 schreef Dementor het volgende:
Oh ik dacht dat de verwarming van de auto stuk was.
Zie je al hoe wakker ik ben?
En nu mag ik 3 uur reizen voor een gesprek van hooguit 20 minuten.
Hoera!
Werd een uurtje geleden gebeld door een collega dat de verwarming op kantoor in A'dam weer stuk is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Goeiemorgen!
Auto bij de garage achtergelaten voor de APK. En nu zit ik te blauwbekken op mijn werk. Belachelijke zooi met een verwarming die het vaker niet dan wel doet.
Toen ik gisteren belde om vrij te nemen, zeiden ze dat de verwarming het weekend weer uit was gevallen en het dus stervenskoud was. Ik denken dat het probleem vandaag wel weer opgelost zou zijn. Niet dus. Zit hier met een lelijke fleece jas achter mijn computer. Ik typ maar extra hard om een beetje warm te worden. Ik geloof dat mijn neus op het punt van bevriezen staat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Gert het volgende:
Werd een uurtje geleden gebeld door een collega dat de verwarming op kantoor in A'dam weer stuk is.
Thuiswerken dus, vandaag. Ga daar een beetje zitten blauwbekken.
Thuis heb je gelukkig wél aanspraak. Oeh, stilte. Bah!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Werd een uurtje geleden gebeld door een collega dat de verwarming op kantoor in A'dam weer stuk is.
Thuiswerken dus, vandaag. Ga daar een beetje zitten blauwbekken.
quote:
En een straalkacheltje op kosten van de zaak? Mogen ze die meter zalm laten zitten eind van het jaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik gisteren belde om vrij te nemen, zeiden ze dat de verwarming het weekend weer uit was gevallen en het dus stervenskoud was. Ik denken dat het probleem vandaag wel weer opgelost zou zijn. Niet dus. Zit hier met een lelijke fleece jas achter mijn computer. Ik typ maar extra hard om een beetje warm te worden. Ik geloof dat mijn neus op het punt van bevriezen staat.
Kan niet. Ik heb mijn auto niet. Nu ben ik iedereen aan het opnaaien om ons morgen massaal ziek te melden. Anarchie muss sein!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:36 schreef beequeen het volgende:
Dat is kut Cc. Kun je niet, net als Gert, thuis gaan werken? Hup, spullen mee en gaan.
Muziekje aan Noek, ik heb ook een hekel aan stilte.![]()
Ik stook dadelijk gewoon mijn archief en boekenkast op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:38 schreef Gert het volgende:
En een straalkacheltje op kosten van de zaak? Mogen ze die meter zalm laten zitten eind van het jaar.
Zo, goedemorgen mr. Hyde.quote:
Bijna net zo moeilijk als,,, schrijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:10 schreef Aagjekat het volgende:
pffffffffffff.heb ik gezegd ..dilemma met de garage ..moeilijk he..lezen.
ga maar weer wat anders doen,,
Sjeesus, mensen kunnen echt niets meer hebben, lijkt het wel. Uit jouw post las ik dat je in dubio zat welke auto eerst naar de garage moest. Kun je meteen beginnen te bitchen met 'lezen is moeilijk' maar dan moet je niet raar opkijken wanneer ik terugbitch.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef Aagjekat het volgende:
wie een hond wil slaan, vindt altijd wel een stok..
veel plezier hier op fok...de groeten
Ik denk dat aagjekat jou niet zo mot, en dat ze je goed te grazen wil gaan nemen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus, mensen kunnen echt niets meer hebben, lijkt het wel. Uit jouw post las ik dat je in dubio zat welke auto eerst naar de garage moest. Kun je meteen beginnen te bitchen met 'lezen is moeilijk' maar dan moet je niet raar opkijken wanneer ik terugbitch.
Adem in en adem uit. En de groeten terug.
Geen aanspraak die rechtstreeks op je beeldscherm kan kijken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo, goedemorgen mr. Hyde.![]()
Hier ook weer aanspraak. Gratis op te halen trouwens.
Sorry.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:26 schreef Gert het volgende:
En bedankt hè Cc, met dat ziekelijke gesneer altijd.
sssst man!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen aanspraak die rechtstreeks op je beeldscherm kan kijken?
Kom op, post nog eens wat, je durft 't.
Kut. Ik duik nu onder.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat aagjekat jou niet zo mot, en dat ze je goed te grazen wil gaan nemen!
Maar ik bemoei me er niet verder mee, anders zou het wel stoken lijken!
Frigide dankzij CarO.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
Nee, ik. Maar nu snap ik je niet en daarom kom ik nooit meer.
Doei!
Cool!quote:
Deisyy ik had nog een hele verhandeling voor je opgeschreven, maar t was de sluitpost van dat topic, dus weet niet of je 't gelezen had.quote:
ikke niet! Noek! Die komt niet meer. Door jou.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Nu ben jij frigide dankzij mij?
Cool!
Oh! Jij! Jij! Jij! Krijg een pony!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik. Maar nu snap ik je niet en daarom kom ik nooit meer.
Doei!
Nou ja, niet minder cool dus!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
ikke niet! Noek! Die komt niet meer. Door jou.
Maar die kou hier trekt misschien wel op naar mijn kruis en dan ben ik ook een ijskast, de rest van mijn levenquote:
Doe niet zo naar, poes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Jij! Jij! Jij! Krijg een pony!!
[ afbeelding ]
Oh noes!quote:
Dan ga ik ook écht!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh noes!![]()
Nu vind er ook niets meer aan hier.![]()
Dag.
Kee.. effe een uurtje wat doen voor de lunch dan maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ga ik ook écht!![]()
Als jij ook niet meer komt.
Jawel. Klopt!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
mogguhhh
Wat ook wel gemakkelijk is als je koffie wilt drinken, om koffie in het filter te doen...
Ik ga mee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee.. effe een uurtje wat doen voor de lunch dan maar.
Wat is nog het nut van hier posten als iedereen er zomaar mee stopt.quote:
Ik heb het net gelezen, ben niet zo'n teruglezert! Wat liefquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Deisyy ik had nog een hele verhandeling voor je opgeschreven, maar t was de sluitpost van dat topic, dus weet niet of je 't gelezen had.
Maar het was een en al medeleven met je hoor![]()
Ja maar het blijft gewoon onhandig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen, ben niet zo'n teruglezert! Wat lief![]()
Dan heb jij het aardig zwaar gehad, gelukkig zijn mijn kinderen al groter en verplicht hun steentje bij te dragen![]()
Heb je je zieke kinderen toch naar school gestuurd??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef CarOnline het volgende:
Ahhhhh eindelijk het rijk voor mij alleen
ga je nu ook dreigen met weg gaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
En dat allemaal omdat ik iets verkeerd begreep.
Vaarwel wrede wereld.
Nee, het idee hier thuis het rijk alleen te hebben heb ik een paar jaar geleden al opgegevenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je je zieke kinderen toch naar school gestuurd??
krukken en een burostoelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar het blijft gewoon onhandig!
Grote of kleine kids, ik vond het echt wel een belasting hoor![]()
Heeft ie krukken? Of nog niet?
Ben jij zo slim of wij zo dom?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef blomst het volgende:
ik snap aagje wel, als dochter eerder begint dan staat de andere auto nog in bij de garage.
Waneer is je dochter uitgerekend??
ik heb de post van aagje 4 x gelezen en snapte het ook niet hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef blomst het volgende:
CC neemt meteen afscheid van de wereld, en dan aagje de schud krijgen.
Maar dat afscheid heeft volgens mij met de kapotte verwarming te maken.
Haha ja dat is wel een ideequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
krukken en een burostoel![]()
geweldig, die burostoel![]()
ik zit nu midden in een cursus, die oersaai is![]()
Ik ben er gewoon nog, hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef blomst het volgende:
CC neemt meteen afscheid van de wereld, en dan aagje de schud krijgen.
Maar dat afscheid heeft volgens mij met de kapotte verwarming te maken.
Kou in je kruis en roest aan je reet, ik heb écht met je te doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog, hoor.
This is just the Interweb.
Kan er alleen moeilijk tegen als mensen wel kunnen uitdelen, maar niet kunnen incasseren. Verder zal het me aan mijn reet roesten.
.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kou in je kruis en roest aan je reet, ik heb écht met je te doen
LOLquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat en dat kost 2 tientjes ben je nóg goedkoper uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef lies1958 het volgende:
Zo las net bij claire haar hyves haar nieuwe prijslijst van de salon. Waarom heeft ze die nou niet hier in de buurt geopend.Ik betaal altijd rond de 100 euro voor verven en knippen bij haar kost het maar 40 euro.
Dan zou ik lekker elke maand kunnen gaan ipv om de 6 weken of zo. Nooit meer uitgroei wat zou dat toch fijn zijn zeg.
Ja of ik pak de auto van mijn man die kost niets. Maar om nu ruim een uur te rijen om claire te zien gaat een beetje ver he. Vindt het een aardige meid maar mijn vrije tijd is ook kostbaar. Kan er natuurlijk wel een combidag van maken. Eerst kapper hilversum en dan in utrecht de stad in met vriendinnen die daar wonen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat en dat kost 2 tientjes ben je nóg goedkoper uit![]()
En je ziet Claire![]()
Ja maar als je 60 euro uitspaart hoef je eh weer 3 uur niet te werken ofzo!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja of ik pak de auto van mijn man die kost niets. Maar om nu ruim een uur te rijen om claire te zien gaat een beetje ver he. Vindt het een aardige meid maar mijn vrije tijd is ook kostbaar. Kan er natuurlijk wel een combidag van maken. Eerst kapper hilversum en dan in utrecht de stad in met vriendinnen die daar wonen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoi, ben ik toch weer even. Ik moest klaarover zijn, omdat ik donderdag niet kan.
Goed plan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef lies1958 het volgende:
Kan er natuurlijk wel een combidag van maken. Eerst kapper hilversum en dan in utrecht de stad in met vriendinnen die daar wonen.
geen dank, zo ben ik he!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut. Ik duik nu onder.
Bedankt voor je stookloze waarschuwing.
Ah, zijn alle liezen hun haren aan het verven?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed plan!
Kunnen je vriendinnen meteen je nieuwe hairdo bewonderen!
Krijg steeds meer goede tips om toch een keer naar claire te gaan. En als ik dan met het hele gezin ga verdien ik nog veel meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar als je 60 euro uitspaart hoef je eh weer 3 uur niet te werken ofzo!
Bij mij kost het maar ¤ 20,00 , maar ja ik kan er ook niks vanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef lies1958 het volgende:
Zo las net bij claire haar hyves haar nieuwe prijslijst van de salon. Waarom heeft ze die nou niet hier in de buurt geopend.Ik betaal altijd rond de 100 euro voor verven en knippen bij haar kost het maar 40 euro.
Dan zou ik lekker elke maand kunnen gaan ipv om de 6 weken of zo. Nooit meer uitgroei wat zou dat toch fijn zijn zeg.
Hah! En zo is dat!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Krijg steeds meer goede tips om toch een keer naar claire te gaan. En als ik dan met het hele gezin ga verdien ik nog veel meer.
Want die dochters van ons kleuren hun haar ook en dat betalen wij. Dus dat is alweer 120 euro verdient.
Besef me nu net dat het ons gezin als geheel dan maar 135 euro kost.
Ga het gelijk overleggen vanavond als ik thuis ben. Leuk daggie uit met het hele gezin. En mijn man maar klagen dat ik een gat in mijn hand heb, nou laat hem hier maar is tegenin gaan. Is toch een hele grote besparing die ik nu ga doen.
Als ik er naar toe zou gaan geef ik zeker jou naam op als diegene die mij over de streep heeft getrokken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hah! En zo is dat!![]()
Misschien krijg ik wel commissie van Claire met al mijn goeie ideeën
Haha jaaa doe maar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als ik er naar toe zou gaan geef ik zeker jou naam op als diegene die mij over de streep heeft getrokken.
MIsschien mag jij dan een keer met nog meer korting
Wat was 'dit'?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:35 schreef dieenebart het volgende:
ik ga zo terug lezen. Maar eerst dit:
tot zo!
quote:
dat komt omdat daar het linkje ook instond, snuggerequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[Beetje raar, Klonk heeft ook de link naar het topic weggehaald]
Sorry, ik ben groen en niet blauw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat komt omdat daar het linkje ook instond, snuggere
die spam had ik toen ook al weggehaaldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry, ik ben groen en niet blauw.![]()
Ik zag al geen spam meer (in dat topic) toen ik op de link in z'n quote klikte, maar goed![]()
Het is hier geen fb hè![]()
Linkje naar wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[Beetje raar, Klonk heeft ook de link naar het topic weggehaald]
Ah, dank. Weet ik veel dat je die link niet mag plaatsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit: Gezocht: oud-deelnemers aan BB, de Bus en DGK
Spamvrij inmiddels.
de eerstequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linkje naar wat?
Fruitenzuivel? De salon van Claire?
Bart, ouwe spammert, dat mag toch heul niet.
Nou, spannend hoor, sjonge!quote:
Je moet eerst toestemming vragen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef dieenebart het volgende:
Ah, dank. Weet ik veel dat je die link niet mag plaatsen.![]()
Doe ik anders nooit![]()
Aagje weer op de ka(s)t?
Geen flauw idee, jijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw Gelijk para is
wie is dat nou weer?!
Neuh, geen mannen hoor voor mij, als je je eigen soort vreet, das niet goed enzo; mijns inziens.quote:
Dus je bent ook nog een homohater.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Neuh, geen mannen hoor voor mij, als je je eigen soort vreet, das niet goed enzo; mijns inziens.
Zelfs god zag in dat het niet zonder vrouw kon en schiep....
Daten in het donker, veel leukerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil het overwegen, maar dan wel eerst een foto
and still in the closetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog een homohater.
Als je over de schepping gaat lullen wil ik me graag aansluiten bij de oproep van Copycat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Neuh, geen mannen hoor voor mij, als je je eigen soort vreet, das niet goed enzo; mijns inziens.
Nee geen hater lieverdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog een homohater.
Er zijn handzamer toestellen op de markt heur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Heb net geprobeerd om zo'n ouwe Nokia in m'n kont te stoppen, maar ik vind het maar nix, die telefoonsex.
Dat het past, ik zou het niet eens proberenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Heb net geprobeerd om zo'n ouwe Nokia in m'n kont te stoppen, maar ik vind het maar nix, die telefoonsex.
Hoe oud dan? Was het al wel met trilfunctie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Ja, maar dan is de uitdaging een beetje weg, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn handzamer toestellen op de markt heur.
telefoonsex zegt al genoeg, hij is er nog niet overheen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw Gelijk para is
wie is dat nou weer?!
Aartslelijk ook nog eens.quote:
Ik zie graag waar ik me bezig benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:54 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Daten in het donker, veel leuker
Je wil ook teveel ineens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Tis zo'n heel oud model, inderdaad met trilfunctie maar die is al twee jaar geleden gestopt met werken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe oud dan? Was het al wel met trilfunctie?
Ik zou het niet weten, nooit geprobeerd. En wat Gert zegt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef dieenebart het volgende:
Ja, maar dan is de uitdaging een beetje weg, vind je zelf ook niet?
Of met de antenne.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef CarOnline het volgende:
Je wil ook teveel ineens.
Begin eerst eens met de toetsjes ofzo.
Dank jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aartslelijk ook nog eens.
Dan mot je helemaal opzouten. Hier is alleen ruimte voor beautiful people.
Of de oplader.quote:
Of een telefooncel. Dat is echt retro. hihi, ik zei reet.quote:
Whehe je zei poep.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef telefoonsex het volgende:
Beautyfull poeple, is zo'n gaaf liedje
Hangt ervan af wie 't zingtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef telefoonsex het volgende:
Beautyfull people, is zo'n gaaf liedje
Dat nummer ken ik niet. Gelukkig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef telefoonsex het volgende:
Beautyfull poeple, is zo'n gaaf liedje
Dat klopt. Maar dat kan je aan de hand van die foto niet zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef telefoonsex het volgende:
copycat, ik heb je foto net bekeken, en tja jij bent echt mooi
Tering, jullie hebben echt allemaal goeie ideeën!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of een telefooncel. Dat is echt retro. hihi, ik zei reet.
kneusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef telefoonsex het volgende:
copycat, ik heb je foto net bekeken, en tja jij bent echt mooi
fotosex kan dat ook??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
kneus![]()
Stop die foto in je kont dan!
Ik wil niet in de kont van telefoonsex (SEKS!!!!) zitten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef dieenebart het volgende:
kneus![]()
Stop die foto in je kont dan!
Ohw, bij jou niet? verdommequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat kan je aan de hand van die foto niet zien.
Even een misverstand uit de wereld helpen... om de verveling tegen te gaan gebruikte god 1/1000e deel van de superieure man, slechts 1 ribje, om er een vrouw van te maken.. en krijg je er ooit dankbaarheid voor terug? Nimmer, die mokkels zijn allemaal verwende krengen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
wow, en dat voor oudere vrouwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef beequeen het volgende:
Schrijf eerst haar naam goed en begin dan met slijmen. Vuige fobogluurdert.
Bart! Is dat niet iets voor jou? Jij hebt daar toch ook aan meegedaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:04 schreef BrandX het volgende:
Ik doe ff een spampost: Gezocht: oud-deelnemers aan BB, de Bus en DGK
misschien weten jullie iets/iemand?
Je moet ook geen foto's online zetten dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil niet in de kont van telefoonsex (SEKS!!!!) zitten.
jij maakt er eigenlijk een slap aftreksel van de man van of LS danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wereld helpen... om de verveling tegen te gaan gebruikte god 1/1000e deel van de superieure man, slechts 1 ribje, om er een vrouw van te maken.. en krijg je er ooit dankbaarheid voor terug? Nimmer, die mokkels zijn allemaal verwende krengen!![]()
Tenminste dat heeft LS me gevraagd hier te vertellen!
Buurman van LS misschien of lees je ook al heeeeeel lang mee?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart! Is dat niet iets voor jou? Jij hebt daar toch ook aan meegedaan?
Sabienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
ja klopt, ik zal eens kijken. Misschien valt er nog wat te neuken
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wereld helpen... om de verveling tegen te gaan gebruikte god 1/1000e deel van de superieure man, slechts 1 ribje, om er een vrouw van te maken.. en krijg je er ooit dankbaarheid voor terug? Nimmer, die mokkels zijn allemaal verwende krengen!![]()
Tenminste dat heeft LS me gevraagd hier te vertellen!
slap aftreksel... dat is vanaf nu jouw queue ok? doe maar verder stilletjes daaro in een hoekje zitten, en ga maar fijn met deze kaasschaaf spelen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
jij maakt er eigenlijk een slap aftreksel van de man van of LS dan
Komop zeg, iedereen weet toch dat Bart Kelly heeft geneukt!quote:
Kelly dan?quote:
whahaha jij leefde in dat bb hok toch echt volgens het motto, als ik het niet kan vreten dan neuk ik het welquote:
Nee, vertel 's.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, iedereen weet toch dat Bart Kelly heeft geneukt!
klopt toch. hoewel ik vermoed dat jij dan weer bent geschapen uit de kalknagel van m'n oma, in plaats van uit een rib van een stoere kerel. Oh nee, je was een man hè?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
staat zelfs op een kaartje bij triviant:quote:
Man? Het lijkt me meer een komo-zak vol ingewanden zo achterlijk post het!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
klopt toch. hoewel ik vermoed dat jij dan weer bent geschapen uit de kalknagel van m'n oma, in plaats van uit een rib van een stoere kerel. Oh nee, je was een man hè?
haha! die had ik natuurlijk nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
staat zelfs op een kaartje bij triviant:
Wie heeft Bart in Big Brother 1 geneukt:
-Kelly
-Kelly
-Kelly
-Andries
zet maar aan de straat danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Man? Het lijkt me meer een komo-zak vol ingewanden zo achterlijk post het!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
whahaha jij leefde in dat bb hok toch echt volgens het motto, als ik het niet kan vreten dan neuk ik het wel
Wat een tragisch kadaver was dat!
heb geloof ik de allerbelangrijkste wereldnieuwsfeitjes misgelopen, maar is die gefabriceerde opblaasknol getrouwd nu dan ???quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
haha! die had ik natuurlijk nog nooit gehoord![]()
Ach, ik ben d'r in ieder geval niet mee getrouwd
quote:
Is dat niet strafbaar?quote:
Verbrandingsoven! Meteen korte metten mee maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
daaaaaaaaaaaaar moet een kliko inohwnee da's andersom
quote:
Of een mooie pinãta voor daklozen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbrandingsoven! Meteen korte metten mee maken.
Weet je wat ze vroeger deden doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef versabommie het volgende:
Of een mooie pinãta voor daklozen?
Jij weer, blijf nou es wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Heb je alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende OP die ik maak is die van topic 6000.
Voor je het weet krijg ik hier de naam van OP-kapert.
Ik dacht ff dat je op een quote van mij reageerdequote:
Ach, als die zak maar niet bij mij voor de deur staat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef versabommie het volgende:
Geloof me maar op mijn mooie blauwe ogen ( ben kleurenblind), ik wil echt geen rel forceren, maar volgens mij probeert hij je nu een prent aan te smeren
Wat heb jij toch tegen Bart???quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, als die zak maar niet bij mij voor de deur staat.
Je blijft het proberen hè? Gaat je niet lukken skattie.quote:
heb je m'n broertje gesproken of zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wat ze vroeger deden doen?
Nou?
Slaan! Met stokken!
eiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Bart???
Niet dat ik weet. Of hij moet verwarmingsmonteur zijn. Die heb ik net wel aangesproken en die stond de hele tijd met een hamer tegen mijn verwarming te slaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef dieenebart het volgende:
heb je m'n broertje gesproken of zo?
zo jammer hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je blijft het proberen hè? Gaat je niet lukken skattie.
nee ik moet nog, komende vrijdagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ei![]()
Enneh, JIJ was toch getrouwd???
Dat geeft toch niet? Je hebt best een aardige schare fans van jouw OP's.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Mij zit je niet in de wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Huiliequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, vind je lekker hèquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je op een quote van mij reageerdemaar nee hoor
![]()
Je verwaarloosd me Yvonne!
Het heerschtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Koppijn goffedomme.
Net als het merendeel van mijn collega's. De animo om ons morgen en masse ziek te melden, wordt groter en groter.
Kapotte verwarmingen?quote:
En griep, dodelijke combi!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kapotte verwarmingen?
En dan loopt die LUL van een directeur te oreren dat het heul niet koud is. Nee, bij jou in je ivoren torentjes niet, nee. Lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |