heh heh hehquote:Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef Copycat het volgende:
Peter, OP-kapert dat je er staat!
En wat betekent Ondersam?
Dat rookt en ligt een beetje moeilijk. Denk ik hoor.quote:
Het is gewoon andersom, maar dan net even anders(om).quote:
Ciao Ccquote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Copycat het volgende:
Peuk op. Bedtijd.
Sleep tight and don't let the bed bugs bite!
Goed woord!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is gewoon andersom, maar dan net even anders(om).
Is vast wel een taalkundige term voor.
Hyperincognicatie of iets dergelijks.
Heeft nog geen hits op Google, dus ik heb hiermee iets achtergelaten voor de mensheid.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed woord!![]()
Ik moest het drie keer zeggen voordat het een beetje aannemelijk klonk
Slechts twintig procent van de Nederlanders (en Belgen) zal het ooit kunnen uitspreken, en het werkelijke aantal mensen dat het woord überhaupt ooit zal tegenkomen is waarschijnlijk nog geen honderd (I could be só wrong here...). Lekker dan, tis niet bepaald 'bier en tietuh'.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeft nog geen hits op Google, dus ik heb hiermee iets achtergelaten voor de mensheid.
"Mensen" die zich bedienen van een zachte g moeten niet worden meegerekend.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Slechts twintig procent van de Nederlanders (en Belgen) zal het ooit kunnen uitspreken, en het werkelijke aantal mensen dat het woord überhaupt ooit zal tegenkomen is waarschijnlijk nog geen honderd (I could be só wrong here...). Lekker dan, tis niet bepaald 'bier en tietuh'.
Als het vaak genoeg herhaald wordt krijgt Van Dale er misschien ook nog lucht vanquote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeft nog geen hits op Google, dus ik heb hiermee iets achtergelaten voor de mensheid.
Hoebedoelluquote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Mensen" die zich bedienen van een zachte g moeten niet worden meegerekend.
An waogom dan nie?! Heah!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Mensen" die zich bedienen van een zachte g moeten niet worden meegerekend.
ik zet het op een briefje en dat plak ik achter m'n keukenraam! Ik heb alleen een blinde buurman, maar misschien kan ik het in braille in z'n deur krassen. En dan een verhaspelde zin erbij om het duidelijk te maken..quote:Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het vaak genoeg herhaald wordt krijgt Van Dale er misschien ook nog lucht van
Hyperincognicatie
Die manse makah hun eije jakke woogd maag!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
An waogom dan nie?! Heah!
Dah zijn ook jewoon maag mensah hoag!
Dikke kans ja! Dat gaat razendsnel.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het vaak genoeg herhaald wordt krijgt Van Dale er misschien ook nog lucht van
Hyperincognicatie
Pee Amquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Die manse makah hun eije jakke woogd maag!
Je lult uit je nek Gert, het lijkt nergens op en ik weet als brabander niet eens wat je bedoelt. Probeer het eens in het itailaans, ik geloof dat ik daar meer van begrijp als van jou schrijfsels.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Die manse makah hun eije jakke woogd maag!
Nog al zo iemand.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pee Am![]()
Ja moar t gong me meah om ut dah ut dan jeen manse wagen!
An dah kan nie natuuk, das dascgiminazi
Het is ook geen brabants, suffe macaroni megool! Het is LAMBARRAJS! OTANTIEK LAMBARRAJS!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je lult uit je nek Gert, het lijkt nergens op en ik weet als brabander niet eens wat je bedoelt. Probeer het eens in het itailaans, ik geloof dat ik daar meer van begrijp als van jou schrijfsels.
Hyperincognicatiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
Nog stééds niks op dat kenker Google.
Hyperincognicatie Hyperincognicatie HyperincogniFUCKINnatie Hypercohennazi
oquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook geen brabants, suffe macaroni megool! Het is LAMBARRAJS! OTANTIEK LAMBARRAJS!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat was zonder onaardige bedoelingen!
L'ultima birra per mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schlampe![]()
![]()
ff wijntje intappen dan maar..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schlampe![]()
![]()
ff wijntje intappen dan maar..
Hier, ouwe brabo.quote:
Graziequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hyperincognicación, ook maar ff op z'n Spaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |