kun je al eten / roken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hyperincognicación, ook maar ff op z'n Spaans.
kusje op je zachte g-spot dan maarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga mijn zachte G even te rusten leggen. Mijn harde G is nog niet zo moe, maar die moet ook mee.
Lavoro domani, ciao.
da's geen blijmakertje, p. dan ook nog in slow motion hahaquote:
Als het goed is heb ik deze maand nog een privémeet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's geen blijmakertje, p. dan ook nog in slow motion haha
ik zal je even opbeuren (hoop ik):
jij gaat toch ook mee naar de meet in aug. bij hondjens?
Ja hoor.quote:
De definitie is geworden: Een expres gemaakte dyslectische fout.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:06 schreef Smash-it het volgende:
Hyperincognicatie
nou, even serieus dan: stel stel stel dat het echt doorgaat, dan ros ik wel die kant op met de motor indien er minimaal nog een handvol (op zuh minst; waaronder ene peter6m) lui van hier komen. dan combineer ik het wel met een trip elders in de buurt (salouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik deze maand nog een privémeet.
En ik fungeer sociaal niet zo geweldig (in door alcohol doordrenkte groepen al helemaal niet).
Dus denk het niet.
Jij wel?
er zitten indeed hele leuke tussen. zoals bijv.die van sakamoto in dat topic wat jij de wind uit de zeilen nam, flapoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Goede ontwikkeling, dat mensen zelf videoclips maken bij mooie muziek.
Welk tipoc?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
er zitten indeed hele leuke tussen. zoals bijv.die van sakamoto in dat topic wat jij de wind uit de zeilen nam, flapoor
Een congruent goodbye.quote:
"komt ie weer terug, die lulhomo" (ikke, hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |