Bij mij kost het maar ¤ 20,00 , maar ja ik kan er ook niks vanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef lies1958 het volgende:
Zo las net bij claire haar hyves haar nieuwe prijslijst van de salon. Waarom heeft ze die nou niet hier in de buurt geopend.Ik betaal altijd rond de 100 euro voor verven en knippen bij haar kost het maar 40 euro.
Dan zou ik lekker elke maand kunnen gaan ipv om de 6 weken of zo. Nooit meer uitgroei wat zou dat toch fijn zijn zeg.
Hah! En zo is dat!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Krijg steeds meer goede tips om toch een keer naar claire te gaan. En als ik dan met het hele gezin ga verdien ik nog veel meer.
Want die dochters van ons kleuren hun haar ook en dat betalen wij. Dus dat is alweer 120 euro verdient.
Besef me nu net dat het ons gezin als geheel dan maar 135 euro kost.
Ga het gelijk overleggen vanavond als ik thuis ben. Leuk daggie uit met het hele gezin. En mijn man maar klagen dat ik een gat in mijn hand heb, nou laat hem hier maar is tegenin gaan. Is toch een hele grote besparing die ik nu ga doen.
Als ik er naar toe zou gaan geef ik zeker jou naam op als diegene die mij over de streep heeft getrokken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hah! En zo is dat!![]()
Misschien krijg ik wel commissie van Claire met al mijn goeie ideeën
Haha jaaa doe maar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als ik er naar toe zou gaan geef ik zeker jou naam op als diegene die mij over de streep heeft getrokken.
MIsschien mag jij dan een keer met nog meer korting
Wat was 'dit'?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:35 schreef dieenebart het volgende:
ik ga zo terug lezen. Maar eerst dit:
tot zo!
quote:

dat komt omdat daar het linkje ook instond, snuggerequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[Beetje raar, Klonk heeft ook de link naar het topic weggehaald]
Sorry, ik ben groen en niet blauw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat komt omdat daar het linkje ook instond, snuggere
die spam had ik toen ook al weggehaaldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry, ik ben groen en niet blauw.![]()
Ik zag al geen spam meer (in dat topic) toen ik op de link in z'n quote klikte, maar goed![]()
Het is hier geen fb hè![]()
Linkje naar wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[Beetje raar, Klonk heeft ook de link naar het topic weggehaald]
Ah, dank. Weet ik veel dat je die link niet mag plaatsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit: Gezocht: oud-deelnemers aan BB, de Bus en DGK
Spamvrij inmiddels.
de eerstequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linkje naar wat?
Fruitenzuivel? De salon van Claire?
Bart, ouwe spammert, dat mag toch heul niet.
Nou, spannend hoor, sjonge!quote:
Je moet eerst toestemming vragen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef dieenebart het volgende:
Ah, dank. Weet ik veel dat je die link niet mag plaatsen.![]()
Doe ik anders nooit![]()
Aagje weer op de ka(s)t?
Geen flauw idee, jijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw Gelijk para is
wie is dat nou weer?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |