ga je nu ook dreigen met weg gaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
En dat allemaal omdat ik iets verkeerd begreep.
Vaarwel wrede wereld.
Nee, het idee hier thuis het rijk alleen te hebben heb ik een paar jaar geleden al opgegevenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je je zieke kinderen toch naar school gestuurd??
krukken en een burostoelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar het blijft gewoon onhandig!
Grote of kleine kids, ik vond het echt wel een belasting hoor![]()
Heeft ie krukken? Of nog niet?
Ben jij zo slim of wij zo dom?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef blomst het volgende:
ik snap aagje wel, als dochter eerder begint dan staat de andere auto nog in bij de garage.
Waneer is je dochter uitgerekend??
ik heb de post van aagje 4 x gelezen en snapte het ook niet hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef blomst het volgende:
CC neemt meteen afscheid van de wereld, en dan aagje de schud krijgen.
Maar dat afscheid heeft volgens mij met de kapotte verwarming te maken.
Haha ja dat is wel een ideequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
krukken en een burostoel![]()
geweldig, die burostoel![]()
ik zit nu midden in een cursus, die oersaai is![]()
Ik ben er gewoon nog, hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef blomst het volgende:
CC neemt meteen afscheid van de wereld, en dan aagje de schud krijgen.
Maar dat afscheid heeft volgens mij met de kapotte verwarming te maken.
Kou in je kruis en roest aan je reet, ik heb écht met je te doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog, hoor.
This is just the Interweb.
Kan er alleen moeilijk tegen als mensen wel kunnen uitdelen, maar niet kunnen incasseren. Verder zal het me aan mijn reet roesten.
.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kou in je kruis en roest aan je reet, ik heb écht met je te doen
LOLquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat en dat kost 2 tientjes ben je nóg goedkoper uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef lies1958 het volgende:
Zo las net bij claire haar hyves haar nieuwe prijslijst van de salon. Waarom heeft ze die nou niet hier in de buurt geopend.Ik betaal altijd rond de 100 euro voor verven en knippen bij haar kost het maar 40 euro.
Dan zou ik lekker elke maand kunnen gaan ipv om de 6 weken of zo. Nooit meer uitgroei wat zou dat toch fijn zijn zeg.
Ja of ik pak de auto van mijn man die kost niets. Maar om nu ruim een uur te rijen om claire te zien gaat een beetje ver he. Vindt het een aardige meid maar mijn vrije tijd is ook kostbaar. Kan er natuurlijk wel een combidag van maken. Eerst kapper hilversum en dan in utrecht de stad in met vriendinnen die daar wonen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat en dat kost 2 tientjes ben je nóg goedkoper uit![]()
En je ziet Claire![]()
Ja maar als je 60 euro uitspaart hoef je eh weer 3 uur niet te werken ofzo!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja of ik pak de auto van mijn man die kost niets. Maar om nu ruim een uur te rijen om claire te zien gaat een beetje ver he. Vindt het een aardige meid maar mijn vrije tijd is ook kostbaar. Kan er natuurlijk wel een combidag van maken. Eerst kapper hilversum en dan in utrecht de stad in met vriendinnen die daar wonen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoi, ben ik toch weer even. Ik moest klaarover zijn, omdat ik donderdag niet kan.
Goed plan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef lies1958 het volgende:
Kan er natuurlijk wel een combidag van maken. Eerst kapper hilversum en dan in utrecht de stad in met vriendinnen die daar wonen.
geen dank, zo ben ik he!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut. Ik duik nu onder.
Bedankt voor je stookloze waarschuwing.
Ah, zijn alle liezen hun haren aan het verven?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed plan!
Kunnen je vriendinnen meteen je nieuwe hairdo bewonderen!
Krijg steeds meer goede tips om toch een keer naar claire te gaan. En als ik dan met het hele gezin ga verdien ik nog veel meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar als je 60 euro uitspaart hoef je eh weer 3 uur niet te werken ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |