Bart! Is dat niet iets voor jou? Jij hebt daar toch ook aan meegedaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:04 schreef BrandX het volgende:
Ik doe ff een spampost: Gezocht: oud-deelnemers aan BB, de Bus en DGK
misschien weten jullie iets/iemand?
Je moet ook geen foto's online zetten dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil niet in de kont van telefoonsex (SEKS!!!!) zitten.
jij maakt er eigenlijk een slap aftreksel van de man van of LS danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wereld helpen... om de verveling tegen te gaan gebruikte god 1/1000e deel van de superieure man, slechts 1 ribje, om er een vrouw van te maken.. en krijg je er ooit dankbaarheid voor terug? Nimmer, die mokkels zijn allemaal verwende krengen!![]()
Tenminste dat heeft LS me gevraagd hier te vertellen!
Buurman van LS misschien of lees je ook al heeeeeel lang mee?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart! Is dat niet iets voor jou? Jij hebt daar toch ook aan meegedaan?
Sabienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
ja klopt, ik zal eens kijken. Misschien valt er nog wat te neuken
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wereld helpen... om de verveling tegen te gaan gebruikte god 1/1000e deel van de superieure man, slechts 1 ribje, om er een vrouw van te maken.. en krijg je er ooit dankbaarheid voor terug? Nimmer, die mokkels zijn allemaal verwende krengen!![]()
Tenminste dat heeft LS me gevraagd hier te vertellen!
slap aftreksel... dat is vanaf nu jouw queue ok? doe maar verder stilletjes daaro in een hoekje zitten, en ga maar fijn met deze kaasschaaf spelen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
jij maakt er eigenlijk een slap aftreksel van de man van of LS dan
Komop zeg, iedereen weet toch dat Bart Kelly heeft geneukt!quote:
Kelly dan?quote:
whahaha jij leefde in dat bb hok toch echt volgens het motto, als ik het niet kan vreten dan neuk ik het welquote:
Nee, vertel 's.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, iedereen weet toch dat Bart Kelly heeft geneukt!
klopt toch. hoewel ik vermoed dat jij dan weer bent geschapen uit de kalknagel van m'n oma, in plaats van uit een rib van een stoere kerel. Oh nee, je was een man hè?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
staat zelfs op een kaartje bij triviant:quote:
Man? Het lijkt me meer een komo-zak vol ingewanden zo achterlijk post het!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
klopt toch. hoewel ik vermoed dat jij dan weer bent geschapen uit de kalknagel van m'n oma, in plaats van uit een rib van een stoere kerel. Oh nee, je was een man hè?
haha! die had ik natuurlijk nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
staat zelfs op een kaartje bij triviant:
Wie heeft Bart in Big Brother 1 geneukt:
-Kelly
-Kelly
-Kelly
-Andries
zet maar aan de straat danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Man? Het lijkt me meer een komo-zak vol ingewanden zo achterlijk post het!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
whahaha jij leefde in dat bb hok toch echt volgens het motto, als ik het niet kan vreten dan neuk ik het wel
Wat een tragisch kadaver was dat!
heb geloof ik de allerbelangrijkste wereldnieuwsfeitjes misgelopen, maar is die gefabriceerde opblaasknol getrouwd nu dan ???quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
haha! die had ik natuurlijk nog nooit gehoord![]()
Ach, ik ben d'r in ieder geval niet mee getrouwd
quote:
Is dat niet strafbaar?quote:
Verbrandingsoven! Meteen korte metten mee maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
daaaaaaaaaaaaar moet een kliko inohwnee da's andersom
quote:
Of een mooie pinãta voor daklozen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbrandingsoven! Meteen korte metten mee maken.
Weet je wat ze vroeger deden doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef versabommie het volgende:
Of een mooie pinãta voor daklozen?
Jij weer, blijf nou es wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Heb je alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende OP die ik maak is die van topic 6000.
Voor je het weet krijg ik hier de naam van OP-kapert.
Ik dacht ff dat je op een quote van mij reageerdequote:
Ach, als die zak maar niet bij mij voor de deur staat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef versabommie het volgende:
Geloof me maar op mijn mooie blauwe ogen ( ben kleurenblind), ik wil echt geen rel forceren, maar volgens mij probeert hij je nu een prent aan te smeren
Wat heb jij toch tegen Bart???quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, als die zak maar niet bij mij voor de deur staat.
Je blijft het proberen hè? Gaat je niet lukken skattie.quote:
heb je m'n broertje gesproken of zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wat ze vroeger deden doen?
Nou?
Slaan! Met stokken!
eiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Bart???
Niet dat ik weet. Of hij moet verwarmingsmonteur zijn. Die heb ik net wel aangesproken en die stond de hele tijd met een hamer tegen mijn verwarming te slaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef dieenebart het volgende:
heb je m'n broertje gesproken of zo?
zo jammer hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je blijft het proberen hè? Gaat je niet lukken skattie.
nee ik moet nog, komende vrijdagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ei![]()
Enneh, JIJ was toch getrouwd???
Dat geeft toch niet? Je hebt best een aardige schare fans van jouw OP's.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Mij zit je niet in de wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Huiliequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, vind je lekker hèquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je op een quote van mij reageerdemaar nee hoor
![]()
Je verwaarloosd me Yvonne!
Het heerschtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Koppijn goffedomme.
Net als het merendeel van mijn collega's. De animo om ons morgen en masse ziek te melden, wordt groter en groter.
Kapotte verwarmingen?quote:
En griep, dodelijke combi!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kapotte verwarmingen?
En dan loopt die LUL van een directeur te oreren dat het heul niet koud is. Nee, bij jou in je ivoren torentjes niet, nee. Lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |