Morguh koekje!quote:
En gaat het lukken denk je?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Goeiemorgen!
Auto bij de garage achtergelaten voor de APK. En nu zit ik te blauwbekken op mijn werk. Belachelijke zooi met een verwarming die het vaker niet dan wel doet.
Gaat wat lukken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Dementor het volgende:
En gaat het lukken denk je?
Goedemorgen trouwens.
Oh ik dacht dat de verwarming van de auto stuk was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat wat lukken?
Mijn auto komt wel door de keuring, de verwarming hier ... dat is a whole different ballgame.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de verwarming van de auto stuk was.
Zie je al hoe wakker ik ben?
En nu mag ik 3 uur reizen voor een gesprek van hooguit 20 minuten.
Hoera!
Oh ja, zo zou je het ook kunnen lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:06 schreef Dementor het volgende:
Oh ik dacht dat de verwarming van de auto stuk was.
Zie je al hoe wakker ik ben?
En nu mag ik 3 uur reizen voor een gesprek van hooguit 20 minuten.
Hoera!
Werd een uurtje geleden gebeld door een collega dat de verwarming op kantoor in A'dam weer stuk is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Goeiemorgen!
Auto bij de garage achtergelaten voor de APK. En nu zit ik te blauwbekken op mijn werk. Belachelijke zooi met een verwarming die het vaker niet dan wel doet.
Toen ik gisteren belde om vrij te nemen, zeiden ze dat de verwarming het weekend weer uit was gevallen en het dus stervenskoud was. Ik denken dat het probleem vandaag wel weer opgelost zou zijn. Niet dus. Zit hier met een lelijke fleece jas achter mijn computer. Ik typ maar extra hard om een beetje warm te worden. Ik geloof dat mijn neus op het punt van bevriezen staat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Gert het volgende:
Werd een uurtje geleden gebeld door een collega dat de verwarming op kantoor in A'dam weer stuk is.
Thuiswerken dus, vandaag. Ga daar een beetje zitten blauwbekken.
Thuis heb je gelukkig wél aanspraak. Oeh, stilte. Bah!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Werd een uurtje geleden gebeld door een collega dat de verwarming op kantoor in A'dam weer stuk is.
Thuiswerken dus, vandaag. Ga daar een beetje zitten blauwbekken.
quote:
En een straalkacheltje op kosten van de zaak? Mogen ze die meter zalm laten zitten eind van het jaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik gisteren belde om vrij te nemen, zeiden ze dat de verwarming het weekend weer uit was gevallen en het dus stervenskoud was. Ik denken dat het probleem vandaag wel weer opgelost zou zijn. Niet dus. Zit hier met een lelijke fleece jas achter mijn computer. Ik typ maar extra hard om een beetje warm te worden. Ik geloof dat mijn neus op het punt van bevriezen staat.
Kan niet. Ik heb mijn auto niet. Nu ben ik iedereen aan het opnaaien om ons morgen massaal ziek te melden. Anarchie muss sein!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:36 schreef beequeen het volgende:
Dat is kut Cc. Kun je niet, net als Gert, thuis gaan werken? Hup, spullen mee en gaan.
Muziekje aan Noek, ik heb ook een hekel aan stilte.![]()
Ik stook dadelijk gewoon mijn archief en boekenkast op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:38 schreef Gert het volgende:
En een straalkacheltje op kosten van de zaak? Mogen ze die meter zalm laten zitten eind van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |