Dan mag dat wel in de krantquote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef teigan het volgende:
[..]
ik zag ze op oudejaarsdag nog bij jullie flat hoor....
Zonder Patrimonium ben je nergens met je harmonium?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Mark_Boelen het volgende:
tvp
Momenteel hier op 5hoog is het - 5
Iemand al lagere temperaturen gemeten?
Rijmen met patrimonium wil niet
De huismeesters zijn in kantooruren grote feestersquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef teigan het volgende:
iemand nog een mooi rijmpje met de huismeesters dan?
Dat loopt niet zo lekker, eigenlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De huismeesters zijn in kantooruren grote feesters
Dan mag jij een nieuwe verzinnenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat loopt niet zo lekker, eigenlijk.
quote:GRONINGEN - De oorzaak van de stroomstoringen afgelopen weekend in Groningen is gevonden. Dat heeft verantwoordelijk bedrijf Tennet, beheerder van het landelijk transportnet elektriciteit, na onderzoek bekend gemaakt.
Woordvoerder Stefan Wesselink van Tennet legt uit dat er in een transformatorstation een draadje los zat. Hierdoor viel zondagavond een deel van de stroom in Groningen uit, evenals vrijdag aan de Bloemsingel.
Lady Danae is nieuw! Niet te hebberig worden jij, wij vrouwen willen soms ook wel eens wat leuks.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef nietzman het volgende:
En waar blijven de nieuwe vrouwelijke fokkers..
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Die zat een beetje op te scheppen over d'r vriendje!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Bob. het volgende:
Lady Danae is nieuw! Niet te hebberig worden jij, wij vrouwen willen soms ook wel eens wat leuks.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar doe mij maar 22-30 jarigen. Niet te gespierd maar ook geen al te grote bierpens en niet kleiner dan 1,75mIk wil een man die alles voor me kan fixen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heb ik heb eigenlijk helemaal geen type waar ik op val, zelfs die leeftijd maakt niet zo veel uit.![]()
Alles kan kapot!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die zat een beetje op te scheppen over d'r vriendje!
En wat valt er te fixen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil een man die alles voor me kan fixen!
Al heb ik heb eigenlijk helemaal geen type waar ik op val, zelfs die leeftijd maakt niet zo veel uit.
Ow een beetje handig zijn is ook wel een voordeel ja, ik wil later als ik groot ben wel een klushuisje kopen, maar dan niet alles in mijn eentje moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil een man die alles voor me kan fixen!
Al heb ik heb eigenlijk helemaal geen type waar ik op val, zelfs die leeftijd maakt niet zo veel uit.
Ik woon in een woonerf warin je er maar in een kant in en uit kunt (achter mijn huis langs), ik neem aan dat ze niet voor de gein hier een rondje gaan rijden ofzo. Ik ben verder niet gaan kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef Mark_Boelen het volgende:
En en zijn ze ook in je straat gestopt?
En en is er iemand ingeladen?
Kan je ze niet gewoon in j rekenmachine zetten,quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja he, waarom denk je dat ik er een man voor nodig heb? Ik snap er de ballen van.
Ik mag geen rekenmachine gebruiken.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan je ze niet gewoon in j rekenmachine zetten,?
Dan snap ik het ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik mag geen rekenmachine gebruiken.
Maar nu ga ik toch even serieus aan de slag, om 10 uur gaat de UB dicht en ik moet nog zo veel.![]()
Daag.
Dat zou best kunnen, ze zijn nog niet terug gekomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef Mark_Boelen het volgende:
2 of meer ambulances bij 1 adres is meestal reanimatie
Ik ben niet gaan kijken, dan word ik zo'n ramptoerist en daar zit de persoon in kwestie of de gezinsleden vast niet op te wachten. Maar het was iig niet hier in het gebouw dus zal ik de persoon wel niet kennen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Al enig idee of de persoon van het woonerf is?
gelijk heb je ramptoeristen zijn en ramp iddquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben niet gaan kijken, dan wordt ik zo'n ramptoerist en daar zit de persoon in kwestie of de gezinsleden vast niet op te wachten. Maar het was iig niet hier in het gebouw dus zal ik de persoon wel niet kennen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef Mark_Boelen het volgende:
2 of meer ambulances bij 1 adres is meestal reanimatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Dat heb ik dus ook,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef nietzman het volgende:
Is het daadwerkelijk zo koud? Ik durref niet.
Met de fiets natuurlijk. Word je hard van!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:50 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. Ik weet nog niet of ik met deze kou nou met de fiets of met de bus moet gaan.
Ik heb geeneens een keus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:50 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. Ik weet nog niet of ik met deze kou nou met de fiets of met de bus moet gaan.
De actuele temperatuur op 80 meter hoogte in de Martinitoren in Groningen is nu -10 °C.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef nietzman het volgende:
Is het daadwerkelijk zo koud? Ik durref niet.
En bedanktquote:
32 is anders een prima leeftijd hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel mij hier als 32 jarige danig ongewenst.
En hoe oud ben jij precies?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou écht geen kerel van tussen de 20 en 24 willen hoor.. Broekjes.
Ik val er vanaf volgende maand buitenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
hmm, met mijn 25 jaar val ik ook al buiten de scope lees ik...
Ik zie een duidelijke stijgende lijn bij mijn vriendjes. De eerste was 2 jaar ouder, de tweede 4 jaar, de derde 8 jaar en Do2 is 9 jaar ouder dan ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef maok het volgende:
Ik val wel op broekjes, ik hou meestal mijn leeftijd -4 tot +4 jaar aan. Maar ik heb ook wel eens iemand die 5 jaar jonger leuk gevonden maar dat vond ik toen ook wel iets te jong dus maar geen werk van gemaakt. En als ze ouder zijn moeten ze niet al te volwassen zijn. Ik vind die serieuze mannen eng.
Hij zwakt nu anders behoorlijk afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijke stijgende lijn bij mijn vriendjes. De eerste was 2 jaar ouder, de tweede 4 jaar, de derde 8 jaar en Do2 is 9 jaar ouder dan ik.
Halleau.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Rored het volgende:
Hallo allen,
Ik ben nieuw hier, leuk zo'n Groningen topic! (Jaja, alweer een nieuweling).
Het is koud hier in huis, 16 graden. Blijkbaar kan de verwarming het niet helemaal aan, zo'n oud tochtig huis op de hoek.
Ach, oldbie, newbie, het maakt niet uit, want niemand die je ziet. Tenzij je fobo bezocht wordt, foto's in US geplaatst worden, of zoiets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi Rored.![]()
Ik word zo langzamerhand al een oldbie hier.![]()
Het is ook wel erg lastig om een inlognaam en wachtwoord te onthouden, hoef je verder nergens voor te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Rored het volgende:
Moet dat tegenwoordig ook al met een DigiD? Paar maand geleden kon het nog zonder :S. Gelukkig is zo'n DigiD zo binnen. Ik zit ook al weer aan mijn 6e DigiD ofzo, ik vergeet die gegevens steeds.
Dat kan ook met een tijdelijke digid. Vorige week zelf nog gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Inkomen het volgende:
môgguh. Had vandaag verhuizing bij de gemeente willen doorgeven, maar nu heb ik weer zo'n DigiD-account aan moeten vragen.
Hier staat de teller ook op twee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het ook voor een tweede keer aan moeten vragen hoor
Dat heb ik dan totaal gemist, maar goed, inlogspul is al onderweg (hopen we dan maar).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat kan ook met een tijdelijke digid. Vorige week zelf nog gedaan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef maok het volgende:
En als ze ouder zijn moeten ze niet al te volwassen zijn. Ik vind die serieuze mannen eng.
quote:GRONINGEN - Bij sportcentrum Kardinge in Groningen is een scooterrijder met zijn voertuig op een zwakke plek door het ijs gezakt. Een omstander kon de man redden.
De man kwam met de schrik vrij. Duikers van de brandweer haalden de scooter uit het wak.
Drukte voor hulpdiensten
De hulpdiensten in onze provincie hebben het dinsdag tenminste dertien gewonden van het ijs gehaald. Het gaat om slachtoffers die door het ijs zijn gezakt of op het ijs zijn gevallen. Ook moesten er enkele dieren van het ijs worden gehaald.
Als je er elke dag meer dan 10 ziet gaan ze vervelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef 2cv het volgende:
Ohja, ambulances zijn tof ! Geen ambulances = veel dooien. En mijn babyboek lijkt meer op een medisch verslag dan op een babyboek
Lekker, heeft ie het ijs ook nog vernieldquote:
Niet meer dus, hopelijk is het wak dan weer dicht gegroeit. Maar ik wil wel mee, ben jij de hele dag vrij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb een schaatsafspraak voor donderdag 14:00 op de kardingerplas. Daar ligt prima ijs.
Je moet wel wat vaker naar OOG TV kijken hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Van wat ik van RTV Noord begreep is het inderdaad voor het schaatsen:
ze vond buiten zo eng, die sneeuw viel haar niet eens op....quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef teigan het volgende:
Wij gaan zo ons kitten kennis laten maken met sneeuw... Ben benieuwd wat ze ervan vindt.
Aan de andere kant kan je beter een keer teveel dan een keer te weinig gaan natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:15 schreef 2cv het volgende:
Hart lijkt weer aardig hersteld gelukkig. Nog niet zoals het was, maar ik ga er niet mee naar een dokter. Ik denk dat tegen de tijd dat ik bij een dokter zit hij/zij niets (meer) kan vinden.
Het aantal koningen/wijzen wordt in de bijbel niet genoemd. Er kwamen wijze, want ze zagen een ster in het oosten (wat dus ook kan betekenen dat ze uit het westen kwamen en oostwaards trokken). Enfin, geen namen, geen aantal. Alleen dat ze 3 geschenken bij zich hadden, waaruit afgeleid werd dat er 3 wijzen waren. Het waren er 2 of meer, dat is alles wat we weten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef teigan het volgende:
Ik heb mijn leerlingen nog uit moeten leggen wat driekoningen was...
Maar er begonnen er een stel te roepen dat er vier koningen waren, en dat kwam ergens uit een programma of film die laatst op tv was volgens mij, maar ik weet niet meer welke...
iemand daar een idee over?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat is een Redbull reclame, die brengt dan Redbull mee voor Jezus.
nu je het zegt, dat was hem ja....quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat is een Redbull reclame, die brengt dan Redbull mee voor Jezus.
OOG is zo veel beter dan Noord.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je moet wel wat vaker naar OOG TV kijken hoor
Kijk, een kennerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Middag.
[..]
OOG is zo veel beter dan Noord.
Mja, das dan met Kees van Keulen. De programma's van 12 tot 14 en 16:30 tot 18:00 zijn ook altijd leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef maok het volgende:
Opzich niets, maar het ging hier boven over OOG TV en niet over OOG radio.![]()
* maok staat op met OOG radio, precies als het weerbericht begint rond 7.00 uur![]()
Ik voetbal samen met Beno. Wordt hij gewoon stadjer van het jaarquote:
Om maar even wat te noemen. Allemaal door die geweldige omroepquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik voetbal samen met Beno. Wordt hij gewoon stadjer van het jaar
quote:
Insider.quote:
Nog best fit voor zo'n ouwe knakker hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik voetbal samen met Beno. Wordt hij gewoon stadjer van het jaar![]()
Oi! T is wel mn werk hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef Bob. het volgende:
Ik haat bussen.![]()
En over de mannen leeftijdscategorie: ik ben zelf ook nog maar een jonkie, dan mag je broekies leuk vinden.
Een collega van me had er van de week ook al over, toen wist ook al niemand waarvoor het was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
Avond, ik kwam net langs het station en ineens viel mij op dat er langs het fietspad bij het station langs het water bloemen, kaarsjes en beertjes liggen.
Heb ik iets gemist?
*checkt fobo* Volgens mij heb ik jou er ook wel eens gezien.quote:
wel goed opletten wie er aan je auto gaan zitten!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef maok het volgende:
Lijkt me best gezellig, ik heb tenslotte ook een citroën, en die is nog een beetje stuk ook, hoef ik alleen hulpeloos te kijken zodat ik er hopelijk achter kom wat er mis is![]()
Aan een kapotte intervalstand van een ruitenwissen en een niet goed werkend deursluitmeganisme kun je volgens mij niet zo veel slopen. Alhoewel, straks werkt de ruitenwisser helemaal niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel goed opletten wie er aan je auto gaan zitten!
Als Emiel aan je auto zit: kijken en genieten.. Maar er komen ook een paar.. euhm.... tsja... zelfbenoemde experts die stiekem hlemaal geen experts zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ja, grote kans...ben er vrijwel dagelijksquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
*checkt fobo* Volgens mij heb ik jou er ook wel eens gezien.
De winnaar van de EK pool.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, grote kans...ben er vrijwel dagelijks
Wie ben jij dan? Ik geen geen Frits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Suequote:
Relaxedquote:
Ik heb ook wel zin in colaquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Rored het volgende:
Goedemorgen! Groene thee, dat is een stuk beter (en lekkerder) dan mijn cola
Of dan mijn vieze automaten koffie hier op Zernike.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Rored het volgende:
Goedemorgen! Groene thee, dat is een stuk beter (en lekkerder) dan mijn cola
Nouja, de gewone is inderdaad erg zoet, vooral op de vroege ochtend. Had liever koffie gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in cola(light dan wel, gewone is echt te zoet
)
Waar wille naartoe dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef Bob. het volgende:
Maar oke, een plek binnen Europa is ook leuk.
Ofzo.
Punten uit het 2e jaar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:07 schreef Rored het volgende:
[..]
Nouja, de gewone is inderdaad erg zoet, vooral op de vroege ochtend. Had liever koffie gehad.
Maar, zoals Bob. ook zegt, die automatenkoffie op Zernike is niet te zuipen. Dus dan maar cola.
Wat lullig dat je nu binnen Europa moet blijven >.<. Maar je hebt al wel >= 70 punten, maar nog geen P? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik ging helemaal van mijn eigen studie uit, beetje kortzichtig van me. Bij mij is het onmogelijk om na 5,5 kwartalen meer dan 70 punten te hebben zonder de P. 42 punten uit het 1e jaar = 3 periodes gehaald plus wellicht alle SLB-meuk gehaald is 46 punten. Dan 1e periode uit het 2e jaar, is 60 punten na 5 kwartalen. Maar dan is mijn studie ook heel erg opgedeeld per periode en vaste hoeveelheid punten enzo.quote:
Ligt er al vanaf begin december, ligt er ieder jaar weer in die maandquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
Avond, ik kwam net langs het station en ineens viel mij op dat er langs het fietspad bij het station langs het water bloemen, kaarsjes en beertjes liggen.
Heb ik iets gemist?
Ajoh die 2 uurtjes...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef Adamo144 het volgende:
ja, je hebt ook wel gelijk, ik ben gewoon verwend dat alles zo dichtbij elkaar ligt in de randstadHet lijkt me gewoon totaal verrot als ik 1 1/2 a 2 uur in de trein en dan iets heb van 'hmm tja, was ik maar thuis gebleven' dat is altijd mijn grootste angst als ik naar een stad ga van verre, alhoewel ik al zoveel positieve verhalen over Groningen gehoord heb
Groningen is juist heel leuk,quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef Adamo144 het volgende:
ja, je hebt ook wel gelijk, ik ben gewoon verwend dat alles zo dichtbij elkaar ligt in de randstadHet lijkt me gewoon totaal verrot als ik 1 1/2 a 2 uur in de trein en dan iets heb van 'hmm tja, was ik maar thuis gebleven' dat is altijd mijn grootste angst als ik naar een stad ga van verre, alhoewel ik al zoveel positieve verhalen over Groningen gehoord heb
"Gruwelijk ver" is wel een beetje overdreven natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef Adamo144 het volgende:
ben nog nooit in Groningen geweeststaat echt al zolang op mn lijstje van 'steden die ik wil zien' maar het is ook zo gruwlijk ver (Gooi & Vechtstreek)
Dit dus ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Gruwelijk ver" is wel een beetje overdreven natuurlijk
Als ik richting het westen ga, beschouw ik dat meer als eventjes op en neer gaan. Boekje mee, MP3-spelert, je bent er zo.
Ik woon naast A'dam dus ik weet precies wat je bedoelt, het is maar 2 uurtjes idd.....maar ook weer terug hequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef LadyDanae het volgende:
Als je in Groningen woont raak je gewend aan lange afstanden reizen naar (bijna) alles. Ik vind het bijvoorbeeld geen enkel probleem om 's een dagje naar Amsterdam te gaan om vrienden op te zoeken, maar zij vinden Groningen verschrikkelijk ver weg.
Gaat best snel hoor. Het valt heus mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
Ik woon naast A'dam dus ik weet precies wat je bedoelt, het is maar 2 uurtjes idd.....maar ook weer terug he
Wat ik ook al zei, ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit de behoefte gehad om Groningen te verlaten.
Alles is hier wel te vinden.
Groningen heeft het grootste gehalte internationale studenten (ik ga er dagelijks mee om), dus zelfs dat kun je hier ook vindenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:04 schreef Adamo144 het volgende:
Tja dat ligt er wel aan wat voor type je bent denk ik. Ik zou denk ik de kriebels krijgen als ik in 1 stad/omgeving zou blijven jaren lang muv vakanties. Ik vind het juist wel prettig dat ik zo centraal woon, kan je lekker kiezen waar je zin in hebt om naartoe te gaan (a'dam, haarlem, utrecht, den haag, almere) het voelt een beetje internationaal (vooral a'dam), daar hou ik wel van
ok, ok, ik ben overtuigd, ik zet het op mn to-do lijstje van 2009quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Groningen heeft het grootste gehalte internationale studenten (ik ga er dagelijks mee om), dus zelfs dat kun je hier ook vinden
Hier kun je altijd vragen welke dingen je echt moet zien ende zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ok, ok, ik ben overtuigd, ik zet het op mn to-do lijstje van 2009![]()
maar oh wee he....
pfffquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef Adamo144 het volgende:
ben nog nooit in Groningen geweeststaat echt al zolang op mn lijstje van 'steden die ik wil zien' maar het is ook zo gruwlijk ver (Gooi & Vechtstreek)
Ah, ja dat bedoelde ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dat in Groningen juist veel te vinden is, en hoef dus ook nauwelijks te reizen.
Alleen in steden als Amsterdam e.d., vinden gewoon vaak de (grotere) concerten/theaterproducties (al komen die vaak ook wel in Groningen) e.d. plaats, dan moet je wel.
Maar verder is hier genoeg.
Nee, dat klikt logischquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Ah, ja dat bedoelde ik ook niet![]()
Ik bedoel meer dat als je naar elders in het land moet (familiebezoek, vrienden, andere goede redenen) dat je dan al snel 2 uur of meer onderweg bent (met het OV dan). Dus daar raak je dan aan gewend en vind je 2 uur een normale reistijd, terwijl mensen in de Randstad dat echt veeeeeel te lang vinden omdat ze gewend zijn dat andere steden dichtbij zijn.
Klinkt dat nog logisch of ben ik jullie al kwijt
speciaal om jou op te zoeken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
pfffmijn vriendin doet het dagelijks! Groningen hilversum en terug. Best te doen hoor, als je je er positief op instelt.
Nee, om te werken in Hilversum.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
speciaal om jou op te zoeken?
player
Dat lijkt me dan wel weer kut. Ben je 4+ uur van je vrije uren kwijt aan reizen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, om te werken in Hilversum.
Keuze tussen leuke baan / leuke stad... Dan moet je reizen
Mja... per dag, nota bene. Ik was er al flauw van dat ik in het begin van m'n studie dagelijks van Emmen naar Groningen op en neer moest, is toch ook bijna 4 uur per dag reizen in totaal. Gelukkig had ik toen 'al' na 3 maanden een kamer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer kut. Ben je 4+ uur van je vrije uren kwijt aan reizen.
je bent vanmiddag dus nog flink aan het zoeken geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef maok het volgende:
Voor mijn ouders is op visite in Groningen ook altijd een hele reis terwijl ik het heel normaal vind om eventjes voor een dagje die kant op te gaan (buurt van a'foort).
Wat ik trouwens altijd hoor van mensen uit de randstad dat Groningen altijd zo'n andere sfeer heeft dan daar, vriendelijke mensen en gewoon rustig aan doen ipv steeds maar lopen te haasten en te rennen.
En vandaag toch nog mooi ijs gevondenop het Friezeveen
Het meer Friezenveen? Lag dat mooi dicht? Inclusief de vele zijtakken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef maok het volgende:
Voor mijn ouders is op visite in Groningen ook altijd een hele reis terwijl ik het heel normaal vind om eventjes voor een dagje die kant op te gaan (buurt van a'foort).
Wat ik trouwens altijd hoor van mensen uit de randstad dat Groningen altijd zo'n andere sfeer heeft dan daar, vriendelijke mensen en gewoon rustig aan doen ipv steeds maar lopen te haasten en te rennen.
En vandaag toch nog mooi ijs gevondenop het Friezeveen
Het hoort er ook anders uit te zien, met preview van het filmpje en niet dwars door de tekst heen.quote:
Ah mèn. Zit ik weer in zo'n matige droom waarin ik in de eighties beland ben?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:58 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Jij hebt toch helemaal nietz?
Ja. Dat is ook 1 van mijn banden met Groningen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Je hebt al lang problemen rondom je hart 2cv?
Kort er voor was ik verkouden, maar dat was toen weer over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Was je ziek toen je die inspanning hebt geleverd, 2cv?
Heb ik ook een keer gehad.Geen pretje.
Als ik een cent krijg voor elke keer dat ik een dokter zie was ik nu multimiljardairquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je beter een keer teveel dan een keer te weinig gaan natuurlijk
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:08 schreef maok het volgende:
[..]
Aan een kapotte intervalstand van een ruitenwissen en een niet goed werkend deursluitmeganisme kun je volgens mij niet zo veel slopen. Alhoewel, straks werkt de ruitenwisser helemaal niet meer. Goede tip.
Je mag die dag ook niet sleutelen. Anders trek iedereen ter plekke zijn/haar auto uit elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:
Idem. Daarna 150 km in slecht weer gefietst. Ging me niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:40 schreef 2cv het volgende:
Kort er voor was ik verkouden, maar dat was toen weer over.
Dankjequote:
Ik denk dat ik voor ik de 150km vol maak ik al lang van mijn fiets gepleurd ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Morgen.![]()
[..]
Idem. Daarna 150 km in slecht weer gefietst. Ging me niet in de koude kleren zitten.
Dat was ook echt op z'n elvendertigst zoals ze dat noemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat ik voor ik de 150km vol maak ik al lang van mijn fiets gepleurd ben.
Zeur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet zo'n taalnazi, maar soms...
Groningen is duidelijk een stad, maar wel met een dorps sfeertje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef Adamo144 het volgende:
verdorie, nu wil ik het ook gewoon weten. Wat is er zo speciaal aan groningen behalve die verdraaide torenIk wil weten wat je ECHT gezien moet hebben, wat je echt ervaren moet hebben in groningen en waarom het zo anders is als in de rest van nl.
oke dan, maar hebben amersfoort/haarlem/maastricht niet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Groningen is duidelijk een stad, maar wel met een dorps sfeertje.
Dat maakt het zo leuk,.
Niet zo dat gehaaste.. Bovendien vind ik het ook mooier dan veel andere steden, daar heb ik persoonlijk vaak dat het allemaal zo grijs is, echt zo stads.
.
Hoe moet ik dat uitleggen,.
Halp?
Bij Amersfoort had ik dat totáál niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:03 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
oke dan, maar hebben amersfoort/haarlem/maastricht niet precies hetzelfde
http://portal.groningen.nl/ trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:03 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
oke dan, maar hebben amersfoort/haarlem/maastricht niet precies hetzelfde
foeiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij Amersfoort had ik dat totáál niet.
Haarlem en Maastricht nog nooit geweest.
Ik ook. Maastricht ben ik wel geweest, is wel mooi maar volgens mij ook heel anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij Amersfoort had ik dat totáál niet.
Haarlem en Maastricht nog nooit geweest.
Groningen is ook het Amsterdam van het Noorden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
foeimaar kom dan iig met een paar een paar concrete namen (vergelijkingen) waar ik wat mee kan, want 'dorpssfeer' zegt me zo weinig. Mensen uit het buitenland zeggen pre-cies hetzelfde over Amsterdam (stad met dorpssfeer).
Ja, maar wij zijn geen mensen uit het buitenland.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
foeimaar kom dan iig met een paar een paar concrete namen (vergelijkingen) waar ik wat mee kan, want 'dorpssfeer' zegt me zo weinig. Mensen uit het buitenland zeggen pre-cies hetzelfde over Amsterdam (stad met dorpssfeer).
Enige goede oplossing.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef Bob. het volgende:
Als je zo graag wilt weten hoe Groningen is, kom dan gewoon eens langs. Van een paar uurtjes treinen val je echt niet dood neer hoor.
In de zomer moet je het Noorderplantsoen niet overslaan,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Adamo144 het volgende:
ik ga het denk ik zo doen: Als ik weer in NL ben (zit nu tijdelijk in buitenland dus hopelijk snel) ga ik als mooi weer voorspeld is naar Groningen (februari ergens). Omdat ik nogal treurig wordt van steden in de winter ga ik ook nog een keer in de zomer (onafhankelijk wat mijn eerste ervaring was).
kan ik een beter oordeel vellen lijkt me
Misschien kan je hem een rondleiding gevenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, en als je geweest bent willen we uiteraard wel weten wat je er nou uiteindelijk van vond.
Daar kan ze niks aan doen,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Grulez het volgende:
Leuk stukje. Alleen zou ik em nog ff doorlezen voor de spellingscheck...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |