Ajoh die 2 uurtjes...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef Adamo144 het volgende:
ja, je hebt ook wel gelijk, ik ben gewoon verwend dat alles zo dichtbij elkaar ligt in de randstadHet lijkt me gewoon totaal verrot als ik 1 1/2 a 2 uur in de trein en dan iets heb van 'hmm tja, was ik maar thuis gebleven' dat is altijd mijn grootste angst als ik naar een stad ga van verre, alhoewel ik al zoveel positieve verhalen over Groningen gehoord heb
Groningen is juist heel leuk,quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef Adamo144 het volgende:
ja, je hebt ook wel gelijk, ik ben gewoon verwend dat alles zo dichtbij elkaar ligt in de randstadHet lijkt me gewoon totaal verrot als ik 1 1/2 a 2 uur in de trein en dan iets heb van 'hmm tja, was ik maar thuis gebleven' dat is altijd mijn grootste angst als ik naar een stad ga van verre, alhoewel ik al zoveel positieve verhalen over Groningen gehoord heb
"Gruwelijk ver" is wel een beetje overdreven natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef Adamo144 het volgende:
ben nog nooit in Groningen geweeststaat echt al zolang op mn lijstje van 'steden die ik wil zien' maar het is ook zo gruwlijk ver (Gooi & Vechtstreek)
Dit dus ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Gruwelijk ver" is wel een beetje overdreven natuurlijk
Als ik richting het westen ga, beschouw ik dat meer als eventjes op en neer gaan. Boekje mee, MP3-spelert, je bent er zo.
Ik woon naast A'dam dus ik weet precies wat je bedoelt, het is maar 2 uurtjes idd.....maar ook weer terug hequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef LadyDanae het volgende:
Als je in Groningen woont raak je gewend aan lange afstanden reizen naar (bijna) alles. Ik vind het bijvoorbeeld geen enkel probleem om 's een dagje naar Amsterdam te gaan om vrienden op te zoeken, maar zij vinden Groningen verschrikkelijk ver weg.
Gaat best snel hoor. Het valt heus mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
Ik woon naast A'dam dus ik weet precies wat je bedoelt, het is maar 2 uurtjes idd.....maar ook weer terug he
Wat ik ook al zei, ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit de behoefte gehad om Groningen te verlaten.
Alles is hier wel te vinden.
Groningen heeft het grootste gehalte internationale studenten (ik ga er dagelijks mee om), dus zelfs dat kun je hier ook vindenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:04 schreef Adamo144 het volgende:
Tja dat ligt er wel aan wat voor type je bent denk ik. Ik zou denk ik de kriebels krijgen als ik in 1 stad/omgeving zou blijven jaren lang muv vakanties. Ik vind het juist wel prettig dat ik zo centraal woon, kan je lekker kiezen waar je zin in hebt om naartoe te gaan (a'dam, haarlem, utrecht, den haag, almere) het voelt een beetje internationaal (vooral a'dam), daar hou ik wel van
ok, ok, ik ben overtuigd, ik zet het op mn to-do lijstje van 2009quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Groningen heeft het grootste gehalte internationale studenten (ik ga er dagelijks mee om), dus zelfs dat kun je hier ook vinden
Hier kun je altijd vragen welke dingen je echt moet zien ende zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ok, ok, ik ben overtuigd, ik zet het op mn to-do lijstje van 2009![]()
maar oh wee he....
pfffquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef Adamo144 het volgende:
ben nog nooit in Groningen geweeststaat echt al zolang op mn lijstje van 'steden die ik wil zien' maar het is ook zo gruwlijk ver (Gooi & Vechtstreek)
Ah, ja dat bedoelde ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dat in Groningen juist veel te vinden is, en hoef dus ook nauwelijks te reizen.
Alleen in steden als Amsterdam e.d., vinden gewoon vaak de (grotere) concerten/theaterproducties (al komen die vaak ook wel in Groningen) e.d. plaats, dan moet je wel.
Maar verder is hier genoeg.
Nee, dat klikt logischquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Ah, ja dat bedoelde ik ook niet![]()
Ik bedoel meer dat als je naar elders in het land moet (familiebezoek, vrienden, andere goede redenen) dat je dan al snel 2 uur of meer onderweg bent (met het OV dan). Dus daar raak je dan aan gewend en vind je 2 uur een normale reistijd, terwijl mensen in de Randstad dat echt veeeeeel te lang vinden omdat ze gewend zijn dat andere steden dichtbij zijn.
Klinkt dat nog logisch of ben ik jullie al kwijt
speciaal om jou op te zoeken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
pfffmijn vriendin doet het dagelijks! Groningen hilversum en terug. Best te doen hoor, als je je er positief op instelt.
Nee, om te werken in Hilversum.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
speciaal om jou op te zoeken?
player
Dat lijkt me dan wel weer kut. Ben je 4+ uur van je vrije uren kwijt aan reizen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, om te werken in Hilversum.
Keuze tussen leuke baan / leuke stad... Dan moet je reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |