Ja. Dat is ook 1 van mijn banden met Groningen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Je hebt al lang problemen rondom je hart 2cv?
Kort er voor was ik verkouden, maar dat was toen weer over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Was je ziek toen je die inspanning hebt geleverd, 2cv?
Heb ik ook een keer gehad.Geen pretje.
Als ik een cent krijg voor elke keer dat ik een dokter zie was ik nu multimiljardairquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je beter een keer teveel dan een keer te weinig gaan natuurlijk
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:08 schreef maok het volgende:
[..]
Aan een kapotte intervalstand van een ruitenwissen en een niet goed werkend deursluitmeganisme kun je volgens mij niet zo veel slopen. Alhoewel, straks werkt de ruitenwisser helemaal niet meer. Goede tip.
Je mag die dag ook niet sleutelen. Anders trek iedereen ter plekke zijn/haar auto uit elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:
Idem. Daarna 150 km in slecht weer gefietst. Ging me niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:40 schreef 2cv het volgende:
Kort er voor was ik verkouden, maar dat was toen weer over.
Dankjequote:
Ik denk dat ik voor ik de 150km vol maak ik al lang van mijn fiets gepleurd ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Morgen.![]()
[..]
Idem. Daarna 150 km in slecht weer gefietst. Ging me niet in de koude kleren zitten.
Dat was ook echt op z'n elvendertigst zoals ze dat noemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat ik voor ik de 150km vol maak ik al lang van mijn fiets gepleurd ben.
Zeur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet zo'n taalnazi, maar soms...
Groningen is duidelijk een stad, maar wel met een dorps sfeertje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef Adamo144 het volgende:
verdorie, nu wil ik het ook gewoon weten. Wat is er zo speciaal aan groningen behalve die verdraaide torenIk wil weten wat je ECHT gezien moet hebben, wat je echt ervaren moet hebben in groningen en waarom het zo anders is als in de rest van nl.
oke dan, maar hebben amersfoort/haarlem/maastricht niet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Groningen is duidelijk een stad, maar wel met een dorps sfeertje.
Dat maakt het zo leuk,.
Niet zo dat gehaaste.. Bovendien vind ik het ook mooier dan veel andere steden, daar heb ik persoonlijk vaak dat het allemaal zo grijs is, echt zo stads.
.
Hoe moet ik dat uitleggen,.
Halp?
Bij Amersfoort had ik dat totáál niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:03 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
oke dan, maar hebben amersfoort/haarlem/maastricht niet precies hetzelfde
http://portal.groningen.nl/ trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:03 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
oke dan, maar hebben amersfoort/haarlem/maastricht niet precies hetzelfde
foeiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij Amersfoort had ik dat totáál niet.
Haarlem en Maastricht nog nooit geweest.
Ik ook. Maastricht ben ik wel geweest, is wel mooi maar volgens mij ook heel anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij Amersfoort had ik dat totáál niet.
Haarlem en Maastricht nog nooit geweest.
Groningen is ook het Amsterdam van het Noorden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
foeimaar kom dan iig met een paar een paar concrete namen (vergelijkingen) waar ik wat mee kan, want 'dorpssfeer' zegt me zo weinig. Mensen uit het buitenland zeggen pre-cies hetzelfde over Amsterdam (stad met dorpssfeer).
Ja, maar wij zijn geen mensen uit het buitenland.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
foeimaar kom dan iig met een paar een paar concrete namen (vergelijkingen) waar ik wat mee kan, want 'dorpssfeer' zegt me zo weinig. Mensen uit het buitenland zeggen pre-cies hetzelfde over Amsterdam (stad met dorpssfeer).
Enige goede oplossing.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef Bob. het volgende:
Als je zo graag wilt weten hoe Groningen is, kom dan gewoon eens langs. Van een paar uurtjes treinen val je echt niet dood neer hoor.
In de zomer moet je het Noorderplantsoen niet overslaan,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Adamo144 het volgende:
ik ga het denk ik zo doen: Als ik weer in NL ben (zit nu tijdelijk in buitenland dus hopelijk snel) ga ik als mooi weer voorspeld is naar Groningen (februari ergens). Omdat ik nogal treurig wordt van steden in de winter ga ik ook nog een keer in de zomer (onafhankelijk wat mijn eerste ervaring was).
kan ik een beter oordeel vellen lijkt me
Misschien kan je hem een rondleiding gevenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, en als je geweest bent willen we uiteraard wel weten wat je er nou uiteindelijk van vond.
Daar kan ze niks aan doen,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Grulez het volgende:
Leuk stukje. Alleen zou ik em nog ff doorlezen voor de spellingscheck...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |