abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64847945
verdorie, nu wil ik het ook gewoon weten. Wat is er zo speciaal aan groningen behalve die verdraaide toren Ik wil weten wat je ECHT gezien moet hebben, wat je echt ervaren moet hebben in groningen en waarom het zo anders is als in de rest van nl.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 13:00:36 #277
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64848032
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef Adamo144 het volgende:
verdorie, nu wil ik het ook gewoon weten. Wat is er zo speciaal aan groningen behalve die verdraaide toren Ik wil weten wat je ECHT gezien moet hebben, wat je echt ervaren moet hebben in groningen en waarom het zo anders is als in de rest van nl.
Groningen is duidelijk een stad, maar wel met een dorps sfeertje.
Dat maakt het zo leuk, .
Niet zo dat gehaaste. . Bovendien vind ik het ook mooier dan veel andere steden, daar heb ik persoonlijk vaak dat het allemaal zo grijs is, echt zo stads. .
Hoe moet ik dat uitleggen, .
Halp ?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 januari 2009 @ 13:02:50 #278
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64848103
Het valt niet uit te leggen, Je moet het gewoon ervaren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_64848133
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Groningen is duidelijk een stad, maar wel met een dorps sfeertje.
Dat maakt het zo leuk, .
Niet zo dat gehaaste. . Bovendien vind ik het ook mooier dan veel andere steden, daar heb ik persoonlijk vaak dat het allemaal zo grijs is, echt zo stads. .
Hoe moet ik dat uitleggen, .
Halp ?
oke dan, maar hebben amersfoort/haarlem/maastricht niet precies hetzelfde
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 13:04:46 #280
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64848175
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:03 schreef Adamo144 het volgende:

[..]

Bij Amersfoort had ik dat totáál niet.
Haarlem en Maastricht nog nooit geweest.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 13:06:10 #281
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64848218
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:03 schreef Adamo144 het volgende:

[..]

http://portal.groningen.nl/ trouwens.
pi_64848320
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

foei maar kom dan iig met een paar een paar concrete namen (vergelijkingen) waar ik wat mee kan, want 'dorpssfeer' zegt me zo weinig. Mensen uit het buitenland zeggen pre-cies hetzelfde over Amsterdam (stad met dorpssfeer).
pi_64848332
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ook. Maastricht ben ik wel geweest, is wel mooi maar volgens mij ook heel anders.
Sowieso, Limburg en Groningen, dat is ongeveer net zo verschillend als Friesland en Groningen.

Haarlem schijnt heel leuk te zijn, volgens men.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64848371
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef Adamo144 het volgende:

[..]

foei maar kom dan iig met een paar een paar concrete namen (vergelijkingen) waar ik wat mee kan, want 'dorpssfeer' zegt me zo weinig. Mensen uit het buitenland zeggen pre-cies hetzelfde over Amsterdam (stad met dorpssfeer).
Groningen is ook het Amsterdam van het Noorden.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 13:10:46 #285
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64848377
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef Adamo144 het volgende:

[..]

Ja, maar wij zijn geen mensen uit het buitenland.
En iedereen ziet dat Amsterdam geen stad met dorpssfeer is.
En hoe kan ik nou direct concrete dingen noemen. Het is gewoon heel erg de sfeer die het 'm doet voor mij.
pi_64848496
Als je zo graag wilt weten hoe Groningen is, kom dan gewoon eens langs. Van een paar uurtjes treinen val je echt niet dood neer hoor.
pi_64848540
Je moet eens gaan stappen in groningen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 13:15:14 #288
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64848557
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef Bob. het volgende:
Als je zo graag wilt weten hoe Groningen is, kom dan gewoon eens langs. Van een paar uurtjes treinen val je echt niet dood neer hoor.
Enige goede oplossing.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 13:17:48 #289
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64848657
Oja, en als je geweest bent willen we uiteraard wel weten wat je er nou uiteindelijk van vond.
pi_64849088
Ik heb er trouwens echt genoeg van om thuis geen internet te hebben. Maar ik heb ook geen zin meer om met de Ziggo man aan de telefoon te hangen en hem uit te leggen waarom ons internet bij de onderburen binnen komt en waarom er 6 verschillende modems/routers door mijn hele huis heen hangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bob. op 09-01-2009 13:35:49 ]
pi_64849282
ik ga het denk ik zo doen: Als ik weer in NL ben (zit nu tijdelijk in buitenland dus hopelijk snel) ga ik als mooi weer voorspeld is naar Groningen (februari ergens). Omdat ik nogal treurig wordt van steden in de winter ga ik ook nog een keer in de zomer (onafhankelijk wat mijn eerste ervaring was).

kan ik een beter oordeel vellen lijkt me
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 13:34:55 #292
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64849304
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Adamo144 het volgende:
ik ga het denk ik zo doen: Als ik weer in NL ben (zit nu tijdelijk in buitenland dus hopelijk snel) ga ik als mooi weer voorspeld is naar Groningen (februari ergens). Omdat ik nogal treurig wordt van steden in de winter ga ik ook nog een keer in de zomer (onafhankelijk wat mijn eerste ervaring was).

kan ik een beter oordeel vellen lijkt me
In de zomer moet je het Noorderplantsoen niet overslaan, .
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 januari 2009 @ 13:35:28 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64849324
Goed plan

Vergeet vooral de kroegen niet met een bezoekje te vereren
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:37:00 #294
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64849392
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, en als je geweest bent willen we uiteraard wel weten wat je er nou uiteindelijk van vond.
Misschien kan je hem een rondleiding geven
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:37:31 #295
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64849421
Groningen vergeleken met A'foort is heel anders (ouders wonen er in de buurt dus kom er regelmatig). A'foort is iets afstandelijker, als je mensen groet kijken ze je heel vreemd aan terwijl dat in Groningen veel normaler is, ik vind personeel in winkels ed ook veel vriendelijker al zijn de buschaufeurs in Groningen weer veer sjacharijniger en die in A'foort veel aardiger. In Groningen is ook veel meer te doen omdat mensen van uit A'foort veel sneller even naar een andere plaats kunnen, bijvoorbeeld Utrecht terwijl je vanuit Groningen gelijk een stuk verder moet reizen naar een andere stad. Het centrum van A'foort ademt wel meer sfeer uit dan Groningen maar Groningen vind ik weer afwisselender qua architectuur. qua uitgaan 's avonds zit je weer beter in Groningen maar als je overdag even een terrasje wilt pakken vind ik A'foort weer leuker. Ik denk dat Groningen wel meer geschikt is om een dagje heen te gaan. Vanuit het hele ommeland (zo wordt hier de provincie buiten de stad genoemt) komen mensen naar de stad maar ook Duitsers en mensen uit de rest van het land. Omdat Groningers gewend zijn aan die toeristen voel je heel welkom en word je niet raar aangekeken als je graag op de foto wilt met de martinitoren en wordt je vriendelijk gehopen als je weg vraagd. Dat laatste komt waarschijnlijk omdat de meeste Groningers zo trots zijn op hun stad en hem graag willen laten zien.

Groningen vergeleken met Maastricht. Maastricht is een stuk kleiner waardoor je daar minder het 'stad gevoel' hebt dan in Groningen. Het is wel vergelijkbaar als je kijkt naar de hoeveelheid studenten die er rond loopt die zorgen dat er bepaald soort dingen georganiseerd worden. Maastrichtenaars zijn volgens mij wel meer open dan Groningers, maar omdat Groningen zoveel import mensen heeft zijn ze in het algemeen wel opner geworden. In Maastricht ben ik trouwens maar een paar keer geweest dus misschien klopt mijn beeld ook niet helemaal.

In Haarlem ben ik ook nog nooit geweest.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 13:42:39 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64849623
Ik kan het toch niet totaal met je eens zijn, maok.
Op sommige punten wel, maar ik vind juist dat het centrum van Groningen meer sfeer uitademt dan dat van A'foort. Daar zag ik nauwelijks sfeer.
Over de terrasjes kan ik niet superveel zeggen, maar ik vind dat ook hier in Groningen geen probleem.
Oja, én wij hebben Puur, . Folkingestraat. En daar kan haast niks tegenop.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:43:34 #297
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64849661
Leuk stukje. Alleen zou ik em nog ff doorlezen voor de spellingscheck...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 13:48:40 #298
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64849838
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Grulez het volgende:
Leuk stukje. Alleen zou ik em nog ff doorlezen voor de spellingscheck...
Daar kan ze niks aan doen, .
pi_64849896

Weekend

wel veel nakijkwerk....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:50:18 #300
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64849900
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Daar kan ze niks aan doen, .
Ok. Dan zal ik over vraagd heenkijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: