Ik woon in een woonerf warin je er maar in een kant in en uit kunt (achter mijn huis langs), ik neem aan dat ze niet voor de gein hier een rondje gaan rijden ofzo. Ik ben verder niet gaan kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef Mark_Boelen het volgende:
En en zijn ze ook in je straat gestopt?
En en is er iemand ingeladen?
Kan je ze niet gewoon in j rekenmachine zetten,quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja he, waarom denk je dat ik er een man voor nodig heb? Ik snap er de ballen van.
Ik mag geen rekenmachine gebruiken.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan je ze niet gewoon in j rekenmachine zetten,?
Dan snap ik het ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik mag geen rekenmachine gebruiken.
Maar nu ga ik toch even serieus aan de slag, om 10 uur gaat de UB dicht en ik moet nog zo veel.![]()
Daag.
Dat zou best kunnen, ze zijn nog niet terug gekomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef Mark_Boelen het volgende:
2 of meer ambulances bij 1 adres is meestal reanimatie
Ik ben niet gaan kijken, dan word ik zo'n ramptoerist en daar zit de persoon in kwestie of de gezinsleden vast niet op te wachten. Maar het was iig niet hier in het gebouw dus zal ik de persoon wel niet kennen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Al enig idee of de persoon van het woonerf is?
gelijk heb je ramptoeristen zijn en ramp iddquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben niet gaan kijken, dan wordt ik zo'n ramptoerist en daar zit de persoon in kwestie of de gezinsleden vast niet op te wachten. Maar het was iig niet hier in het gebouw dus zal ik de persoon wel niet kennen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef Mark_Boelen het volgende:
2 of meer ambulances bij 1 adres is meestal reanimatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |