Halleau.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Rored het volgende:
Hallo allen,
Ik ben nieuw hier, leuk zo'n Groningen topic! (Jaja, alweer een nieuweling).
Het is koud hier in huis, 16 graden. Blijkbaar kan de verwarming het niet helemaal aan, zo'n oud tochtig huis op de hoek.
Ach, oldbie, newbie, het maakt niet uit, want niemand die je ziet. Tenzij je fobo bezocht wordt, foto's in US geplaatst worden, of zoiets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi Rored.![]()
Ik word zo langzamerhand al een oldbie hier.![]()
Het is ook wel erg lastig om een inlognaam en wachtwoord te onthouden, hoef je verder nergens voor te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Rored het volgende:
Moet dat tegenwoordig ook al met een DigiD? Paar maand geleden kon het nog zonder :S. Gelukkig is zo'n DigiD zo binnen. Ik zit ook al weer aan mijn 6e DigiD ofzo, ik vergeet die gegevens steeds.
Dat kan ook met een tijdelijke digid. Vorige week zelf nog gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Inkomen het volgende:
môgguh. Had vandaag verhuizing bij de gemeente willen doorgeven, maar nu heb ik weer zo'n DigiD-account aan moeten vragen.
Hier staat de teller ook op twee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het ook voor een tweede keer aan moeten vragen hoor
Dat heb ik dan totaal gemist, maar goed, inlogspul is al onderweg (hopen we dan maar).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat kan ook met een tijdelijke digid. Vorige week zelf nog gedaan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef maok het volgende:
En als ze ouder zijn moeten ze niet al te volwassen zijn. Ik vind die serieuze mannen eng.
quote:GRONINGEN - Bij sportcentrum Kardinge in Groningen is een scooterrijder met zijn voertuig op een zwakke plek door het ijs gezakt. Een omstander kon de man redden.
De man kwam met de schrik vrij. Duikers van de brandweer haalden de scooter uit het wak.
Drukte voor hulpdiensten
De hulpdiensten in onze provincie hebben het dinsdag tenminste dertien gewonden van het ijs gehaald. Het gaat om slachtoffers die door het ijs zijn gezakt of op het ijs zijn gevallen. Ook moesten er enkele dieren van het ijs worden gehaald.
Als je er elke dag meer dan 10 ziet gaan ze vervelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef 2cv het volgende:
Ohja, ambulances zijn tof ! Geen ambulances = veel dooien. En mijn babyboek lijkt meer op een medisch verslag dan op een babyboek
Lekker, heeft ie het ijs ook nog vernieldquote:
Niet meer dus, hopelijk is het wak dan weer dicht gegroeit. Maar ik wil wel mee, ben jij de hele dag vrij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb een schaatsafspraak voor donderdag 14:00 op de kardingerplas. Daar ligt prima ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |