ik wist dat het die hoek was, waar precies het ene ophoudt en het andere begint weet ik dus echt niet..quote:
Ik denk dat ze verliefd isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Eerste van het jaar, laatste van het seizoenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef Inkomen het volgende:
ha, mijn laatste chocoladeletter van het jaar. of eerste, eigenlijk.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:47 schreef 2cv het volgende:
Teigan: zijn de mailtjes al gestopt ?
[..]
Ik denk dat ze verliefd isInteressante gokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat was 'm.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Eerste van het jaar, laatste van het seizoen
Gravenburg ligt ten westen van De Held, aan de zuidkant van de Friesestraatweg. Reitdiep ligt langs het Reitdiep, net ten westen van het Zernike terrein en ten noorden van Vinkhuizenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef teigan het volgende:
[..]
ik wist dat het die hoek was, waar precies het ene ophoudt en het andere begint weet ik dus echt niet..
knopje? *zoekt*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, hebben jullie allemaal je knopje weer gevonden?
Welk knopjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, hebben jullie allemaal je knopje weer gevonden?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef teigan het volgende:
2cv, ze zijn ongeveer een uur geleden gestopt met binnenkomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
6 januariquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:02 schreef maok het volgende:
Na 3 koningen, waneer is dat ook al weer?
6 januariquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:02 schreef maok het volgende:
Na 3 koningen, waneer is dat ook al weer?
Je postknopje! Ineens zit iedereen weer als een idioot te lullen!quote:
nee, maar hij viel me net ineens weer op...quote:
Die knop heb ik al tijden geleden weer gevondenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je postknopje! Ineens zit iedereen weer als een idioot te lullen!
Dat valt mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef LadyDanae het volgende:
Het is inderdaad best druk hier![]()
En dat woont dus allemaal in Groningen. Je zou zeggen dat je elkaar dan wel redelijk vaak moet tegenkomen, of niet?
Zo af en toequote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef LadyDanae het volgende:
Het is inderdaad best druk hier![]()
En dat woont dus allemaal in Groningen. Je zou zeggen dat je elkaar dan wel redelijk vaak moet tegenkomen, of niet?
Kwam je ze normaal wel tegen dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:18 schreef JH87 het volgende:
Ik heb ook niet zoveel fokkers meer gezien de laatste tijd, geloof ik. De appeltaart smaakt me trouwens goed.
quote:
En Hyves? Anders hoort ie er later niet bij he. Als z'n vriendjes hebben dan al hyves sinds 2008 en hij pas sinds 2018 ofzo, dan is ie veel minder cool dan de rest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft Leander al een account hier trouwens?
Ja echt heel fijn. Kijk precies de peperstraat inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef LadyDanae het volgende:
Coole plek Kiko!
Ja, wie komt er nou in de Actionquote:
Ik ben heul geen mevrouwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef LadyDanae het volgende:
HahaIk weet van jou Maok dat je wel eens in de Action bent (check wel 's het Actiontopic voor coole aanbiedingen) dus als ik daar ben denk ik wel eens "misschien is die mevrouw voor me wel.."
Of ben ik nou heel triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Fotoboek!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef LadyDanae het volgende:
HahaIk weet van jou Maok dat je wel eens in de Action bent (check wel 's het Actiontopic voor coole aanbiedingen) dus als ik daar ben denk ik wel eens "misschien is die mevrouw voor me wel.."
Of ben ik nou heel triest
Lady.quote:
Ik zou er niet willen wonen, elke dag dronken mensen onder je raam. Of heb je je slaapkamer aan de achterkant?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja echt heel fijn. Kijk precies de peperstraat in
En Jesse_ houdt er niet van dat mensen tegen hem zeggen dat hij ondanks zijn negatieviteit toch wel lief is, grote kans dat hij nu weer voor een tijdje verdwenen is. Of hij gaat nu expres nog negatiever posten om zijn reputatie te behouden. Jesse_quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lady.
Dit is Jesse_.
Jesse_ is altijd heel negatief, maar stiekem houden we allemaal van hem.
Ja, aan de achterkantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zou er niet willen wonen, elke dag dronken mensen onder je raam. Of heb je je slaapkamer aan de achterkant?
Zo negatief ben ik de laatste tijd niet meer anders!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef maok het volgende:
[..]
En Jesse_ houdt er niet van dat mensen tegen hem zeggen dat hij ondanks zijn negatieviteit toch wel lief is, grote kans dat hij nu weer voor een tijdje verdwenen is. Of hij gaat nu expres nog negatiever posten om zijn reputatie te behouden. Jesse_
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo negatief ben ik de laatste tijd niet meer anders!
Af en toe moet het er gewoon even uit hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar het kan zo weer terugkomen of niet?
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Af en toe moet het er gewoon even uit hè
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben heul geen mevrouwIk ben nog steeds een meisje, toch, toch?
Goedenavond mevrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er al mensen die u verteld hebben dat uw hartjes eng zijn?
Mag ik even zeggen dat u er nog verbazingwekkend goed uitziet voor iemand van uw leeftijd?
Als die laatste niet dodelijk is
Je bent nu meer van de kwaliteitsposts?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo negatief ben ik de laatste tijd niet meer anders!
Is het opgevallen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent nu meer van de kwaliteitsposts?
ja voor 46 jaar zie ik er nog best goed uit tochquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goedenavond mevrouw.
Zijn er al mensen die u verteld hebben dat uw hartjes eng zijn?
Mag ik even zeggen dat u er nog verbazingwekkend goed uitziet voor iemand van uw leeftijd?
Als die laatste niet dodelijk is
Best wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef maok het volgende:
[..]
ja voor 46 jaar zie ik er nog best goed uit toch
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef maok het volgende:
[..]
ja voor 46 jaar zie ik er nog best goed uit toch
Ik was al benieuwd wanneer je er iets van ging zeggen!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kreeg nooit chocoladeletters. Ik vind ze vies.
Onmiddellijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd wanneer je er iets van ging zeggen!
Ze smaken niet!quote:
He, rij jij in een Unimog (wat het ook mag zijn)?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet de verpakking er ook om weg halen.
Ik ben tevreden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, nog niet mooi genoeg eigenlijk
Ik heb een extra groot beeldscherm gekocht voor dit nieuwe topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij kijkt echt iedere keer met een vergrootglas naar de OP?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef maok het volgende:
[..]
He, rij jij in een Unimog (wat het ook mag zijn)?
Vrachtwagen door ijs gezakt
22 inch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb een extra groot beeldscherm gekocht voor dit nieuwe topic.
Ik heb hier inderdaad nog een kerstkaart liggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg Alex, ik verwachtte eigenlijk een kerstkaartje van je. Komt die nog?.
voertuig onbekend? BB kijken!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef maok het volgende:
[..]
He, rij jij in een Unimog (wat het ook mag zijn)?
Vrachtwagen door ijs gezakt
Jeweettog.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:22 schreef 2cv het volgende:
Welke koningen ?
Die Ludolfsquote:
Niet eens zo'n achterlijke babypagina waar jij dan dingen gaat schrijven als "Vandaag had ik een heeeeeele grote poepluier!! en papa moest die schoonmaken, ik heb liggen kraaien van plezier omdat papa zo'n vies gezicht trok"?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:37 schreef freecell het volgende:
Leander heeft nog geen hyves, geen account, geen mailadres ed, en dat laten we nog mooi even zo
Ja, ik moet maar even zien wat ik allemaal aan bonte was heb. Misschien kan ik wel gewoon alles in één keer erin gooien, ik was bont toch altijd maar op 30 graden.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:07 schreef teigan het volgende:
Of je mikt er allemaal donkere dingen bij, waarbij het niet opvalt dat je spijkerbroek afgeeft....
Ja, nogal.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:43 schreef teigan het volgende:
Je verveelt je CZ.?
Het is ook wel erg triest weer...
Toen ik 'm aanklikte wel, als ik op een ander filmpje klik niet.quote:
Ja, maar ik heb geen real player dus geen filmpje.quote:
Plugin mag ookquote:Op zondag 4 januari 2009 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Moet je daar écht per se real player voor hebben?
quote:Op zondag 4 januari 2009 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet eens zo'n achterlijke babypagina waar jij dan dingen gaat schrijven als "Vandaag had ik een heeeeeele grote poepluier!! en papa moest die schoonmaken, ik heb liggen kraaien van plezier omdat papa zo'n vies gezicht trok"?
Heb je nog iemand onder gekotst?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:59 schreef JH87 het volgende:
Ik heb hier wel zo'n boekje liggen dat het kinderdagverblijf vroeger over me bijhield. Da's wel heul erg grappig om terug te lezen.
quote:
Ja. Maar dat is niet grappig, want dat is je eigen schuld.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb een Romeins monument ondergekotst. Te veel wodka.![]()
Oh sorry, kinderkots, hilarisch.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is niet grappig, want dat is je eigen schuld.
Wij hebben het over kinderkots.
In ieder geval hilarischer dan kots omdat iemand teveel heeft gedronken,quote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh sorry, kinderkots, hilarisch.
Niet altijd...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In ieder geval hilarischer dan kots omdat iemand teveel heeft gedronken,.
Jawel.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel een pot stroop omgekeerd op de vloerbedekking.
Gebrekkige fantasie heb jij.quote:
Vanochtend?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik wel , ik wel
Ik heb in de kerk mijn vaders zondagse pak volledig ondergekotst toen ik gedoopt werd.
tubgirl in de dopquote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oeh, daar was je moeder vast blij mee.
Ik zat als klein kind in bad en toen heb ik in het badje gepoept.
Ik heel blij:"Mam, kijk eens wat ik heb."
Mijn moeder:![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan ruim 31 jaar geleden.quote:
Nee, ik had mijn benen niet in mijn nek liggen en ik had geen hogedrukpoep.quote:[..]
tubgirl in de dop
Ik heb heul geen gebrekkige fantasie.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gebrekkige fantasie heb jij.![]()
Bovendien, bij alcoholmisbruik is er nog de leedvermaakfactor, bij babies is het gewoon zielig.
Dat was het moment dat ik besloot mijn haar te knippen, toen ik doodziek was, en met mn haar in een emmer kots hingquote:Op zondag 4 januari 2009 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een keer over mezelf heengekotst als kind
Ik boog voorover omdat ik me zo ellendig voelde, en ik had altijd al erg lang haar...en toen kotste ik dus zo over mijn eigen haar en toen moest ik heel hard huilen(ben prompt in bad gezet door mijn vader)
Gek dat je je dan geen grappig tafereel met een kotsende zuiplap kunt voorstellen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb heul geen gebrekkige fantasie.
En volgensquote:Volgens een woordvoerder van Essent was een grote trafo in een van de voedingsstations uitgevallen. "Er zat ergens een storing in die we niet zo snel konden ontdekken en daarom hebben we de verbinding snel overgezet op een ander station."
Boem daggaquote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hier doet alles het!![]()
Waar wonen jullie? Korrewegwijk, Oosterpark, die kant op?
Oosterpark.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de insiders is het raden van de wijk zo een makje
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hier doet alles het!![]()
Waar wonen jullie? Korrewegwijk, Oosterpark, die kant op?
[..]
Gek dat je je dan geen grappig tafereel met een kotsende zuiplap kunt voorstellen.
De hilariteit zit 'm misschien meestal ook niet in het kotsen zelf, dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan me dergelijke taferelen wel voorstellen, alleen zal ik het nooit hilarisch vinden, vanwege de triestheid.
Dat was het toch? Ik moest werken, in ieder geval.quote:
Op internet stond van niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was het toch? Ik moest werken, in ieder geval.
Dat dacht ik dus ook. Eerste zondag van de maand altijd toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was het toch? Ik moest werken, in ieder geval.
das eng!quote:Op zondag 4 januari 2009 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet eens zo'n achterlijke babypagina waar jij dan dingen gaat schrijven als "Vandaag had ik een heeeeeele grote poepluier!! en papa moest die schoonmaken, ik heb liggen kraaien van plezier omdat papa zo'n vies gezicht trok"?
Jij vindt hartjes al eng.quote:
afgestudeerd heftruckchauffeur, ik kan binnen een seconde 3 keer 180 graden draaien.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt wel alsof je iedere keer 180 graden draait
Ja, dat vind ik ook altijd. Ik ben dan ook gezegend met een babyboek waarin mijn moeder dingen heeft geschreven als 'Vandaag wilde je bij het wandelen de beer echt niet naasft je hebben liggen, je gooide die steeds uit de kinderwagen" ipv "Ik vond de beer vandaag maar niks!"quote:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
het inrichten en verhuizen begint hier volgende week... dus zal danook wle een ritje ikea in de pijplijn zitten
Bewaar me!quote:Op zondag 4 januari 2009 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ookquote:Op maandag 5 januari 2009 06:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd. Ik ben dan ook gezegend met een babyboek waarin mijn moeder dingen heeft geschreven als 'Vandaag wilde je bij het wandelen de beer echt niet naasft je hebben liggen, je gooide die steeds uit de kinderwagen" ipv "Ik vond de beer vandaag maar niks!"
Misschien dat sommige moeders nu een soort identiteitsstoornis hebbenquote:
Afwezig.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat sommige moeders nu een soort identiteitsstoornis hebben
Hoe is het met de sneeuw in Grun?
Die van jou is inderdaad heel erg leukquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef freecell het volgende:
Bij mij zaten er stickertjes met éerste woordje' ed bij en een kalender. Mijn moeder heeft het wel bijgehouden, maar ik peuterde als klein meisje altijd aan de stickertjes, dus die zitten niet echt meer op de goede plek.
ik miste je alquote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Bob. het volgende:
Hoipiepeloi
Internet wat al dagen niet werkt is stom. Lekke banden ook. Kou ook. Heel belangrijke tests die na een maand nog steeds geen uitslag geven ook. Eigenlijk alles.
Maar toch: een goedemiddag!
ik heb zo een sollicitatiegesprekquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Bob. het volgende:
ik moet zo een heel belangrijk gesprek hebben en ik heb alleen maar zin om op de grond te stampen en te jammeren.
Idemquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Bob. het volgende:
ik heb alleen maar zin om op de grond te stampen en te jammeren.
Tof! Moet er veel gebeuren?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een vrijgezellenwoning ombouwen tot een woning waar een stel kan wonen
Zwaai je wel terug?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef wuutwuut het volgende:
nieuwstad repressent. ik zie chipszak altijd met dr kont zwaaien op het cs
Waar ga je wat huren dan Inkomen, en via welke woningbouwvereniging ?quote:Op maandag 5 januari 2009 02:19 schreef Inkomen het volgende:
Succes morgen!
Hier eigenlijk idem dito, hoewel nu wel kan slapen. Morgen huurcontract ondertekenen & dan beginnen met het inrichten & verhuizen.
Tevens weer eerste keer Groningen sinds half augustus.
Het voelt iig al teringkoudquote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef Mark_Boelen het volgende:
Middag
Vanacht stevige vorst las ik net, - 15 staat geschreven . . . .
Ik ben benieuwd
Logistiek medewerker bij en busdeurenfabriek.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Bob. het volgende:
Oeh, succes! Wat voor baan?
En mijn gesprek gaat niet door hoor ik net.Zenuwen voor nikssss.
Tof! feli!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Bob. het volgende:
WOEHA, mijn score van mijn superbelangrijke engels toets is wel binnen.117 van de 120 punten gescored, hihi.
![]()
(Die heb ik nodig om in het buitenland te studeren.)
Euh, het spermawit viel niet zo in de smaak bij Rosequote:
Super! Gefeliciteerd en veel succes!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Logistiek medewerker bij en busdeurenfabriek.Ging best goed op zich, dus ik begin morgenochtend
Klinkt goed!quote:[..]
Euh, het spermawit viel niet zo in de smaak bij Rosedus dat word allemaal iets zanderigs
De logeerkamer word een boekenkamer (met 5 boekenkasten
), de kamer met mijn verzameling gaat in die kasten, en dat word de computerkamer. Computer an dus uit de huiskamer, die ook opniuew ingericht word. En wat meuk van de oude bewoners word vervangen door mooie dingen, zoals de traploper (
), de keukenlamp (
) en de vitrages.
Dank je! En inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Super! Gefeliciteerd en veel succes!
[..]
Klinkt goed!
Als t als buschauffeur niet lukt: deze deur komt ook bij ons vandaanquote:Op maandag 5 januari 2009 17:09 schreef RealZeus het volgende:
Gefeliciteerd Alexxxx, ik hoop over een aantal maanden het product van jouw werk vaak te kunnen openen en sluiten.
Alle de Ergotruck is 10 jaar ouder qua ontwerpquote:Op maandag 5 januari 2009 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt bijna wel dezelfde deur als die van een Amba
blokverwarmingquote:
Studentenflat in Zeeheldenbuurt, via de In, die nu ineens met ingang van vandaag Lefier blijkt te heten.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Waar ga je wat huren dan Inkomen, en via welke woningbouwvereniging ?
Ik denk dat hij niet zo tevreden was over zijn buuvquote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
Waarom had je eigenlijk niet je oude kamer onderverhuurd zodat je daar nu naar terug kon Inkomen?
En gefeliciteerd Alex, super tof! En dat je morgen al kan beginnen.
nee, met zo'n buurvrouw zou ik ook maken dat ik wegkwam....quote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zo tevreden was over zijn buuv
Ik hoop dat mijn passagiers minder stinkenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als t als buschauffeur niet lukt: deze deur komt ook bij ons vandaan
[ afbeelding ]
(foto marcel1970)
Jullie oude koelkast is een beetje op hol geslagen, hij maakt het geluid alsof hij tanden aan het poetsen is met een electrische tandenborstel en alles wat er in zit wordt enorm koud terwijl hij wel normaal ingesteld staat. Ik zet hem dus maar even wat warmer, misschien dat dat helptquote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, met zo'n buurvrouw zou ik ook maken dat ik wegkwam....
ik heb van ijsmeis .. euh.. Anne haar ouders een koelkast gekregen, en die heeft datook soms. een flinke klap bovenop helpt meestal voor een paar weken/maanden, en zo niet een harde schop tefen de deur (niet kapot schoppen)quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef maok het volgende:
[..]
Jullie oude koelkast is een beetje op hol geslagen, hij maakt het geluid alsof hij tanden aan het poetsen is met een electrische tandenborstel en alles wat er in zit wordt enorm koud terwijl hij wel normaal ingesteld staat. Ik zet hem dus maar even wat warmer, misschien dat dat helpt
mijn oom klaagde daar ook altijd over, hij had hetzelfde merk.... Maar misschien helpt het om hem wat harder te zetten...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef maok het volgende:
[..]
Jullie oude koelkast is een beetje op hol geslagen, hij maakt het geluid alsof hij tanden aan het poetsen is met een electrische tandenborstel en alles wat er in zit wordt enorm koud terwijl hij wel normaal ingesteld staat. Ik zet hem dus maar even wat warmer, misschien dat dat helpt
Volgens mij kon onderverhuren niet via de In, maar dat weet ik niet zeker meer (iedereen riep wat andersquote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
Waarom had je eigenlijk niet je oude kamer onderverhuurd zodat je daar nu naar terug kon Inkomen?
En gefeliciteerd Alex, super tof! En dat je morgen al kan beginnen.
Die klap helpt 10 seconden.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb van ijsmeis .. euh.. Anne haar ouders een koelkast gekregen, en die heeft datook soms. een flinke klap bovenop helpt meestal voor een paar weken/maanden, en zo niet een harde schop tefen de deur (niet kapot schoppen)
Bij de IN kun je voor max een jaar je kamer onderverhurenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Volgens mij kon onderverhuren niet via de In, maar dat weet ik niet zeker meer (iedereen riep wat anders). In ieder geval heb ik na zo'n semester in het buitenland ook weinig zin om op de oude manier verder te gaan, dus een verandering van woonplek is ideaal om weer enigszins opnieuw te beginnen.
O ja, & die buren...
Pardon?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
IN is IN niet meer. Nu kunnen we niet meer al die leuke woordspelingen maken
Het lijkt wel een biermerk.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:18 schreef maok het volgende:
Met Lefier moet toch ook wel wat slechts te bedenken zijn. Wel irritant dat ze steeds hun naam veranderen. Toen ik hier kwam wonen hete het de ssh, toen de IN en nu Lefier.
ik zag ze op oudejaarsdag nog bij jullie flat hoor....quote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
De mensen van Lefier? Die komen nooit hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |