Fotoboek!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef LadyDanae het volgende:
HahaIk weet van jou Maok dat je wel eens in de Action bent (check wel 's het Actiontopic voor coole aanbiedingen) dus als ik daar ben denk ik wel eens "misschien is die mevrouw voor me wel.."
Of ben ik nou heel triest
Lady.quote:
Ik zou er niet willen wonen, elke dag dronken mensen onder je raam. Of heb je je slaapkamer aan de achterkant?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja echt heel fijn. Kijk precies de peperstraat in
En Jesse_ houdt er niet van dat mensen tegen hem zeggen dat hij ondanks zijn negatieviteit toch wel lief is, grote kans dat hij nu weer voor een tijdje verdwenen is. Of hij gaat nu expres nog negatiever posten om zijn reputatie te behouden. Jesse_quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lady.
Dit is Jesse_.
Jesse_ is altijd heel negatief, maar stiekem houden we allemaal van hem.
Ja, aan de achterkantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zou er niet willen wonen, elke dag dronken mensen onder je raam. Of heb je je slaapkamer aan de achterkant?
Zo negatief ben ik de laatste tijd niet meer anders!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef maok het volgende:
[..]
En Jesse_ houdt er niet van dat mensen tegen hem zeggen dat hij ondanks zijn negatieviteit toch wel lief is, grote kans dat hij nu weer voor een tijdje verdwenen is. Of hij gaat nu expres nog negatiever posten om zijn reputatie te behouden. Jesse_
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo negatief ben ik de laatste tijd niet meer anders!
Af en toe moet het er gewoon even uit hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar het kan zo weer terugkomen of niet?
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Af en toe moet het er gewoon even uit hè
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben heul geen mevrouwIk ben nog steeds een meisje, toch, toch?
Goedenavond mevrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er al mensen die u verteld hebben dat uw hartjes eng zijn?
Mag ik even zeggen dat u er nog verbazingwekkend goed uitziet voor iemand van uw leeftijd?
Als die laatste niet dodelijk is
Je bent nu meer van de kwaliteitsposts?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo negatief ben ik de laatste tijd niet meer anders!
Is het opgevallen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent nu meer van de kwaliteitsposts?
ja voor 46 jaar zie ik er nog best goed uit tochquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goedenavond mevrouw.
Zijn er al mensen die u verteld hebben dat uw hartjes eng zijn?
Mag ik even zeggen dat u er nog verbazingwekkend goed uitziet voor iemand van uw leeftijd?
Als die laatste niet dodelijk is
Best wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef maok het volgende:
[..]
ja voor 46 jaar zie ik er nog best goed uit toch
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef maok het volgende:
[..]
ja voor 46 jaar zie ik er nog best goed uit toch
Ik was al benieuwd wanneer je er iets van ging zeggen!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kreeg nooit chocoladeletters. Ik vind ze vies.
Onmiddellijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd wanneer je er iets van ging zeggen!
Ze smaken niet!quote:
He, rij jij in een Unimog (wat het ook mag zijn)?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet de verpakking er ook om weg halen.
Ik ben tevreden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, nog niet mooi genoeg eigenlijk
Ik heb een extra groot beeldscherm gekocht voor dit nieuwe topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij kijkt echt iedere keer met een vergrootglas naar de OP?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef maok het volgende:
[..]
He, rij jij in een Unimog (wat het ook mag zijn)?
Vrachtwagen door ijs gezakt
22 inch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb een extra groot beeldscherm gekocht voor dit nieuwe topic.
Ik heb hier inderdaad nog een kerstkaart liggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg Alex, ik verwachtte eigenlijk een kerstkaartje van je. Komt die nog?.
voertuig onbekend? BB kijken!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef maok het volgende:
[..]
He, rij jij in een Unimog (wat het ook mag zijn)?
Vrachtwagen door ijs gezakt
Jeweettog.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:22 schreef 2cv het volgende:
Welke koningen ?
Die Ludolfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |