Ik heb heul geen gebrekkige fantasie.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gebrekkige fantasie heb jij.![]()
Bovendien, bij alcoholmisbruik is er nog de leedvermaakfactor, bij babies is het gewoon zielig.
Dat was het moment dat ik besloot mijn haar te knippen, toen ik doodziek was, en met mn haar in een emmer kots hingquote:Op zondag 4 januari 2009 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een keer over mezelf heengekotst als kind
Ik boog voorover omdat ik me zo ellendig voelde, en ik had altijd al erg lang haar...en toen kotste ik dus zo over mijn eigen haar en toen moest ik heel hard huilen(ben prompt in bad gezet door mijn vader)
Gek dat je je dan geen grappig tafereel met een kotsende zuiplap kunt voorstellen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb heul geen gebrekkige fantasie.
En volgensquote:Volgens een woordvoerder van Essent was een grote trafo in een van de voedingsstations uitgevallen. "Er zat ergens een storing in die we niet zo snel konden ontdekken en daarom hebben we de verbinding snel overgezet op een ander station."
Boem daggaquote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hier doet alles het!![]()
Waar wonen jullie? Korrewegwijk, Oosterpark, die kant op?
Oosterpark.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de insiders is het raden van de wijk zo een makje
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hier doet alles het!![]()
Waar wonen jullie? Korrewegwijk, Oosterpark, die kant op?
[..]
Gek dat je je dan geen grappig tafereel met een kotsende zuiplap kunt voorstellen.
De hilariteit zit 'm misschien meestal ook niet in het kotsen zelf, dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan me dergelijke taferelen wel voorstellen, alleen zal ik het nooit hilarisch vinden, vanwege de triestheid.
Dat was het toch? Ik moest werken, in ieder geval.quote:
Op internet stond van niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was het toch? Ik moest werken, in ieder geval.
Dat dacht ik dus ook. Eerste zondag van de maand altijd toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was het toch? Ik moest werken, in ieder geval.
das eng!quote:Op zondag 4 januari 2009 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet eens zo'n achterlijke babypagina waar jij dan dingen gaat schrijven als "Vandaag had ik een heeeeeele grote poepluier!! en papa moest die schoonmaken, ik heb liggen kraaien van plezier omdat papa zo'n vies gezicht trok"?
Jij vindt hartjes al eng.quote:
afgestudeerd heftruckchauffeur, ik kan binnen een seconde 3 keer 180 graden draaien.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt wel alsof je iedere keer 180 graden draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |