Ja, dat vind ik ook altijd. Ik ben dan ook gezegend met een babyboek waarin mijn moeder dingen heeft geschreven als 'Vandaag wilde je bij het wandelen de beer echt niet naasft je hebben liggen, je gooide die steeds uit de kinderwagen" ipv "Ik vond de beer vandaag maar niks!"quote:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
het inrichten en verhuizen begint hier volgende week... dus zal danook wle een ritje ikea in de pijplijn zitten
Bewaar me!quote:Op zondag 4 januari 2009 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet eens zo'n achterlijke babypagina waar jij dan dingen gaat schrijven als "Vandaag had ik een heeeeeele grote poepluier!! en papa moest die schoonmaken, ik heb liggen kraaien van plezier omdat papa zo'n vies gezicht trok"?
Dat heeft mijn moeder ookquote:Op maandag 5 januari 2009 06:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd. Ik ben dan ook gezegend met een babyboek waarin mijn moeder dingen heeft geschreven als 'Vandaag wilde je bij het wandelen de beer echt niet naasft je hebben liggen, je gooide die steeds uit de kinderwagen" ipv "Ik vond de beer vandaag maar niks!"
Misschien dat sommige moeders nu een soort identiteitsstoornis hebbenquote:
Afwezig.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat sommige moeders nu een soort identiteitsstoornis hebben
Hoe is het met de sneeuw in Grun?
Die van jou is inderdaad heel erg leukquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef freecell het volgende:
Bij mij zaten er stickertjes met éerste woordje' ed bij en een kalender. Mijn moeder heeft het wel bijgehouden, maar ik peuterde als klein meisje altijd aan de stickertjes, dus die zitten niet echt meer op de goede plek.
ik miste je alquote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Bob. het volgende:
Hoipiepeloi
Internet wat al dagen niet werkt is stom. Lekke banden ook. Kou ook. Heel belangrijke tests die na een maand nog steeds geen uitslag geven ook. Eigenlijk alles.
Maar toch: een goedemiddag!
ik heb zo een sollicitatiegesprekquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Bob. het volgende:
ik moet zo een heel belangrijk gesprek hebben en ik heb alleen maar zin om op de grond te stampen en te jammeren.
Idemquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Bob. het volgende:
ik heb alleen maar zin om op de grond te stampen en te jammeren.
Tof! Moet er veel gebeuren?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een vrijgezellenwoning ombouwen tot een woning waar een stel kan wonen
Zwaai je wel terug?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef wuutwuut het volgende:
nieuwstad repressent. ik zie chipszak altijd met dr kont zwaaien op het cs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |