nee, met zo'n buurvrouw zou ik ook maken dat ik wegkwam....quote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zo tevreden was over zijn buuv
Ik hoop dat mijn passagiers minder stinkenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als t als buschauffeur niet lukt: deze deur komt ook bij ons vandaan
[ afbeelding ]
(foto marcel1970)
Jullie oude koelkast is een beetje op hol geslagen, hij maakt het geluid alsof hij tanden aan het poetsen is met een electrische tandenborstel en alles wat er in zit wordt enorm koud terwijl hij wel normaal ingesteld staat. Ik zet hem dus maar even wat warmer, misschien dat dat helptquote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, met zo'n buurvrouw zou ik ook maken dat ik wegkwam....
ik heb van ijsmeis .. euh.. Anne haar ouders een koelkast gekregen, en die heeft datook soms. een flinke klap bovenop helpt meestal voor een paar weken/maanden, en zo niet een harde schop tefen de deur (niet kapot schoppen)quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef maok het volgende:
[..]
Jullie oude koelkast is een beetje op hol geslagen, hij maakt het geluid alsof hij tanden aan het poetsen is met een electrische tandenborstel en alles wat er in zit wordt enorm koud terwijl hij wel normaal ingesteld staat. Ik zet hem dus maar even wat warmer, misschien dat dat helpt
mijn oom klaagde daar ook altijd over, hij had hetzelfde merk.... Maar misschien helpt het om hem wat harder te zetten...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef maok het volgende:
[..]
Jullie oude koelkast is een beetje op hol geslagen, hij maakt het geluid alsof hij tanden aan het poetsen is met een electrische tandenborstel en alles wat er in zit wordt enorm koud terwijl hij wel normaal ingesteld staat. Ik zet hem dus maar even wat warmer, misschien dat dat helpt
Volgens mij kon onderverhuren niet via de In, maar dat weet ik niet zeker meer (iedereen riep wat andersquote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
Waarom had je eigenlijk niet je oude kamer onderverhuurd zodat je daar nu naar terug kon Inkomen?
En gefeliciteerd Alex, super tof! En dat je morgen al kan beginnen.
Die klap helpt 10 seconden.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb van ijsmeis .. euh.. Anne haar ouders een koelkast gekregen, en die heeft datook soms. een flinke klap bovenop helpt meestal voor een paar weken/maanden, en zo niet een harde schop tefen de deur (niet kapot schoppen)
Bij de IN kun je voor max een jaar je kamer onderverhurenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Volgens mij kon onderverhuren niet via de In, maar dat weet ik niet zeker meer (iedereen riep wat anders). In ieder geval heb ik na zo'n semester in het buitenland ook weinig zin om op de oude manier verder te gaan, dus een verandering van woonplek is ideaal om weer enigszins opnieuw te beginnen.
O ja, & die buren...
Pardon?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
IN is IN niet meer. Nu kunnen we niet meer al die leuke woordspelingen maken
Het lijkt wel een biermerk.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:18 schreef maok het volgende:
Met Lefier moet toch ook wel wat slechts te bedenken zijn. Wel irritant dat ze steeds hun naam veranderen. Toen ik hier kwam wonen hete het de ssh, toen de IN en nu Lefier.
ik zag ze op oudejaarsdag nog bij jullie flat hoor....quote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
De mensen van Lefier? Die komen nooit hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |