Waar ga je wat huren dan Inkomen, en via welke woningbouwvereniging ?quote:Op maandag 5 januari 2009 02:19 schreef Inkomen het volgende:
Succes morgen!
Hier eigenlijk idem dito, hoewel nu wel kan slapen. Morgen huurcontract ondertekenen & dan beginnen met het inrichten & verhuizen.
Tevens weer eerste keer Groningen sinds half augustus.
Het voelt iig al teringkoudquote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef Mark_Boelen het volgende:
Middag
Vanacht stevige vorst las ik net, - 15 staat geschreven . . . .
Ik ben benieuwd
Logistiek medewerker bij en busdeurenfabriek.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Bob. het volgende:
Oeh, succes! Wat voor baan?
En mijn gesprek gaat niet door hoor ik net.Zenuwen voor nikssss.
Tof! feli!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Bob. het volgende:
WOEHA, mijn score van mijn superbelangrijke engels toets is wel binnen.117 van de 120 punten gescored, hihi.
![]()
(Die heb ik nodig om in het buitenland te studeren.)
Euh, het spermawit viel niet zo in de smaak bij Rosequote:
Super! Gefeliciteerd en veel succes!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Logistiek medewerker bij en busdeurenfabriek.Ging best goed op zich, dus ik begin morgenochtend
Klinkt goed!quote:[..]
Euh, het spermawit viel niet zo in de smaak bij Rosedus dat word allemaal iets zanderigs
De logeerkamer word een boekenkamer (met 5 boekenkasten
), de kamer met mijn verzameling gaat in die kasten, en dat word de computerkamer. Computer an dus uit de huiskamer, die ook opniuew ingericht word. En wat meuk van de oude bewoners word vervangen door mooie dingen, zoals de traploper (
), de keukenlamp (
) en de vitrages.
Dank je! En inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Super! Gefeliciteerd en veel succes!
[..]
Klinkt goed!
Als t als buschauffeur niet lukt: deze deur komt ook bij ons vandaanquote:Op maandag 5 januari 2009 17:09 schreef RealZeus het volgende:
Gefeliciteerd Alexxxx, ik hoop over een aantal maanden het product van jouw werk vaak te kunnen openen en sluiten.
Alle de Ergotruck is 10 jaar ouder qua ontwerpquote:Op maandag 5 januari 2009 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt bijna wel dezelfde deur als die van een Amba
blokverwarmingquote:
Studentenflat in Zeeheldenbuurt, via de In, die nu ineens met ingang van vandaag Lefier blijkt te heten.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Waar ga je wat huren dan Inkomen, en via welke woningbouwvereniging ?
Ik denk dat hij niet zo tevreden was over zijn buuvquote:Op maandag 5 januari 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
Waarom had je eigenlijk niet je oude kamer onderverhuurd zodat je daar nu naar terug kon Inkomen?
En gefeliciteerd Alex, super tof! En dat je morgen al kan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |