Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Was ik de sjaak en mocht ik een nieuw topic openen
Achteraan sluiten hequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trouwens daar rechtsboven in de OP, tussen maok en ChipsZak, daar past mijn avatar precies.![]()
Peterselieman?
Inderdaad, SR isquote:
Sorry, die plaats is voorbehouden aan DevilsAndDustquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trouwens daar rechtsboven in de OP, tussen maok en ChipsZak, daar past mijn avatar precies.![]()
Peterselieman?
Ok, ken haar (toch?) ava niet dus ik wist niet dat die er niet tussen staat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sorry, die plaats is voorbehouden aan DevilsAndDust
En nieuwelingen krijgen een proefperiode voor de OP geloof ik hier
Bepaalde= bedoelde? Dan is het Missy-Mirjam ofzoquote:
Of kaheemsaid (zo'n friese vlag ontsierd de OP toch ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Achteraan idd.
Maar wat mij betreft mag Viking er ook wel uit gegooid.
Dat is idd MissyMirjam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef maok het volgende:
[..]
Bepaalde= bedoelde? Dan is het Missy-Mirjam ofzo
[..]
Of kaheemsaid (zo'n friese vlag ontsierd de OP toch ook wel een beetje.
Idd en iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is idd MissyMirjam.
Ja,maar.
Viking noemde ons oppervlakkig, dus nu kunnen we oppervlakkig haar UI verwijderen,.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is idd MissyMirjam.
Ja,maar.
Viking noemde ons oppervlakkig, dus nu kunnen we oppervlakkig haar UI verwijderen,.
Welterustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:30 schreef maok het volgende:
Nou mensen, ik ga slapen, nog een dagje werken en dan eigendelijk ook vakantie.![]()
![]()
Poll: Hou jij ook niet van schaatsen of is CZ. de enige?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik houd niet van schaatsen. Ben ik de enige?
Dat is correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef MaxMark het volgende:
DaD staat er inmiddels al weer in, zie ik 14.gif
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Je staat er geheel terecht ook niet inquote:
Kut, wat heb ik nou weer gezegd.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Bob. het volgende:
Wanneer ben je een echte Groninger? Als je er bent geboren? Niet als je import bent?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Bob. het volgende:
Wanneer ben je een echte Groninger? Als je er bent geboren? Niet als je import bent?
Ja, hard hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kut, wat heb ik nou weer gezegd.
Tien dagen in het ziekenhuis "gewoond"?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben ik een echte Groninger, ik ben in het oude RKZ geboren en heb 10 dagen in Groningen gewoond.
Toffe CD is datquote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, ik heb eindelijk de cd " 't beste" van Pé Daalemmer en Rooie Rinus
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, hard hoor.
Gapske, ik ben ook heul geen Groningse.![]()
En hurrah RZWaar woon jij nu dan eigenlijk?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tien dagen in het ziekenhuis "gewoond"?
Zo bedoelde ik het niet. Welkom in onze gastvrije woonplaats, met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, hard hoor.
Gapske, ik ben ook heul geen Groningse.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Als je daar ook bent opgegroeid hebben wij vast gezamenlijke kennissen.quote:
Alcohol is het gaafstquote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, wij draaiden hem vroeger in de jeugdsoos heel veel.
en natuurlijk
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je daar ook bent opgegroeid hebben wij vast gezamenlijke kennissen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Welkom in onze gastvrije woonplaats, met terugwerkende kracht.
Wat lief, zo'n warm welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben een Gelderlander, veel beter dan Groningers en Friezen.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat lief, zo'n warm welkom.
En ik ben een Gelderlander, veel beter dan Groningers en Friezen.
Nee, een paar vriendjes van mij van de middelbare school. En mijn eerste kalverliefde woonde erquote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]Daar ben ik idd opgegroeid.
Jij ook?
Doe eens namen geven?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, een paar vriendjes van mij van de middelbare school. En mijn eerste kalverliefde woonde er(zelfde connectie).
Dat laatste vind ik dan weer jammer.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat lief, zo'n warm welkom.
En ik ben een Gelderlander, veel beter dan Groningers en Friezen.
Jaaaa, die ging mijn zus voor me downloaden toen ik vertelde dat ik ook naar Groningen vertrok.quote:
Eigenlijk vind ik er ook alleen Nijmegen en Wageningen leuk, maar je moet toch ergens trots op zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Bible-belt ligt in Gelderland, dat vind ik niet positief.
Achterhoekers zijn wel tof.
Kuddo's voor je zusquote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ging mijn zus voor me downloaden toen ik vertelde dat ik ook naar Groningen vertrok.
"Hee stomme oliebol, blijf toch af van die alcohol."
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ging mijn zus voor me downloaden toen ik vertelde dat ik ook naar Groningen vertrok.
"Hee stomme oliebol, blijf toch af van die alcohol."
Waar uit Gelderland kom jij dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik er ook alleen Nijmegen en Wageningen leuk, maar je moet toch ergens trots op zijn.
Wageningen!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waar uit Gelderland kom jij dan?
Trusten importje.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Bob. het volgende:
Oke, bedtijd. Welterusten echte/nep Groningers.
Trusten Gelders meisjequote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Bob. het volgende:
Oke, bedtijd. Welterusten echte/nep Groningers.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk een onvervalste Drent..
Hoe sneuquote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In mijn paspoort staat bij geboorteplaats:"Groningen"
(In Zuidlaren zeggen we:"Ik ben geen Groninger, ik ben geen Drent, ik ben een Zuidlaarder.")
quote:
De kop had er ook gewoon af gemoetenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar het vandaan komt.
Waarschijnlijk komt het doordat Zuidlaren in Drenthe ligt, maar wij Groningen benoemen als de Stad. En in Zuidlaren praten we meer Gronings dan Drents.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De kop had er ook gewoon af gemoeten
Fryslân boppequote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef 2cv het volgende:
Op een gegeven moment woonde ik het merendeel van mijn leven in Groningen. Al wet ik niet of het wel officieel wonen is.
Je moet niet zo hard rennen want van rennen wordt je moe.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef MaxMark het volgende:
Baukelien, waar ga je naar toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die optocht van SBS dus..![]()
9 uur vroeger dan bij mij. Nog geen tien uur.quote:Op woensdag 24 december 2008 06:39 schreef Inkomen het volgende:
Dat zal vast niet lang duren; zolang ik er maar achter kom hoe laat het hier eigenlijk is.
Deze al gezien?quote:Op woensdag 24 december 2008 06:36 schreef Inkomen het volgende:
Niks gemist dus, & dat van de FC had ik gelukkig al meegekregen, dat volg ik nog op de voet.
ik doe even mee...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef JH87 het volgende:
Verliefdheid is een toverbal van meer dan duizend kleuren!
Ik kijk 't op tv, mag dat wel?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:59 schreef Bob. het volgende:
Je moet ook geen radio luisteren, da's nooit goed!
Doen we.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:03 schreef JH87 het volgende:
Oké, beste Fokkers, willen jullie erop letten dat ik nu even flink aan de slag ga met opruimen en inpakken zodat ik 12.44 de trein kan halen?
Hup, naar de winkel.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:13 schreef Bob. het volgende:
Ik moet ook al om 11:44 en ik moet ook nog allemaal inkopen gaan doen zo, en ik ben zo dramatisch slecht in haasten.
quote:Zwolle-Amersfoort
Woensdag 24 December 10:14
Oorzaak: Tussen Harderwijk en Nunspeet rijden geen treinen door een aanrijding.
Verwachting: Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 11:15 uur verholpen.
Reisadvies: Reizigers tussen Amersfoort en Zwolle reizen via Deventer.
Opruimen jij.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef JH87 het volgende:
Ik stap gelukkig altijd in Zwolle over.
En ik moet gewoon een treinkaartje betalen vandaag, dat was andere jaren nooit.
Ok, ik had vanmorgen een ander bericht gelezen, iemand die onder een trein was gekomen, maar dat is dan dus niet dit..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef maok het volgende:
In het bericht staat botsing met auto en trein maar dat de toedracht niet bekend is gemaakt en de storings melding komt van de NS site, maar de storing staat er nog niet zo lang op.
De Bible-belt loopt van Zeeland door Zuid Holland naar Gelderland en dan dwars door Overijssel en Drenthe naar Groningen, het is echt een 'belt' dwars door Nederland heenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Bible-belt ligt in Gelderland, dat vind ik niet positief.
Achterhoekers zijn wel tof.
true, beetje zelfde hoek als Kampen, Staphorst etc., wat dan weer Overijssel is. Urk is wel een beetje een geval apart gezien haar vroegere status als eiland.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef teigan het volgende:
Vergeet Urk niet... Dat is in Flevoland... Of is dat officieel geen deel van de bible belt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef maok het volgende:
boe
Ik heb niet het idee dat jullie alsin de mensen die ik uit dit topic ken 'eng' gelovig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook redelijk wat gewend gezien het feit dat mijn ouders beiden een theologische achtergrond hebben en ook voor de kerk werken.
Don't think twice, it's all right.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef maok het volgende:
boe
Ik denk dat JH87 toch echt de zwarte kousen bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CZ. tussenstand: maok, JH87, TARA, freecell, Kleiduif en LoudGirlIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik ben agnost.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn eigenlijk gelovig?
Gelovig in wat ? Ik geloof bijvoorbeeld dat Lelijke Eenden best leuke auto's zijn zeg maarquote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn eigenlijk gelovig?
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:06 schreef MaxMark het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een poll van CZ. nu
Schade viel mee. Oude plaatje deed het niet meerquote:Op woensdag 24 december 2008 09:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik uit de OP geweest?. Gelukkig sta ik er nieuw en shiny weer in!
Eens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Inderdaad, SR isen
.
En sowieso voor tuig van beneden de rivieren.
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik houd niet van schaatsen. Ben ik de enige?
Oi!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zaterdag een meeting op Urkquote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef teigan het volgende:
Vergeet Urk niet... Dat is in Flevoland... Of is dat officieel geen deel van de bible belt?
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef maok het volgende:
Wel voor 12 uur 's nachts weg wezen dan hé
Ik lach je uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef JH87 het volgende:
Oké, nieuw afwasdieptepunt. Ik heb mezelf zojuist met een wokpan in m'n oog geslagen. Nu maar hopen dat 't geen blauw oog wordt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef JH87 het volgende:
Oké, nieuw afwasdieptepunt. Ik heb mezelf zojuist met een wokpan in m'n oog geslagen. Nu maar hopen dat 't geen blauw oog wordt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef JH87 het volgende:
serieus? Ik dacht dat hij er nog wel een paar dagen over zou doen zeg....quote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef maok het volgende:
Bedankt voor de kerstkaart Teigan, hij is er nu al
Precies wat ik ook dacht!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef maok het volgende:
Wiets, hij is hier ^
Hier ookquote:Op woensdag 24 december 2008 17:03 schreef teigan het volgende:
[..]
serieus? Ik dacht dat hij er nog wel een paar dagen over zou doen zeg....![]()
![]()
Maar alsjeblieft
Dan is Leander al één!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook
Bedankt
Wij gaan volgend jaar kerstkaarten aan mensen sturen, heus!
Jemig, daar ben je danquote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef nietzman het volgende:
Wat gaan jullie vlot.
hihi, ik zag het jaquote:Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef maok het volgende:
Wiets, hij is hier ^
Datquote:Op woensdag 24 december 2008 11:04 schreef JH87 iets anders dan dit maar het leek er wat op en dat scheelde mij weer typen:
Ik weet niet of ik wel echt gelovig ben. Ik kan er hele verhalen over gaan houden, maar punt is dat ik met een aantal dingen van de kerk en gedragingen van echte kerkgangers gewoon ontzettend veel moeite heb.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef JH87 het volgende:
Waarom pas je mijn quote aan? Nu is het net alsof ik dat gezegd heb.
Dat zal ongetwijfeld maar als ik kijk naar de bende die wij wereld noemen dan vraag ik me af of ze dat daarboven wel zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo jammer![]()
Jezus is heus leuker dan de meeste christenen
Maar die is zo negatiefquote:Op woensdag 24 december 2008 19:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ben meer van de Pat Condell lichting.
Christenen zijn ook heus niet beter dan niet-christenen, ze hebben alleen een andere overtuiging. En hypocrisie is gewoon altijd jammerquote:Op woensdag 24 december 2008 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld maar als ik kijk naar de bende die wij wereld noemen dan vraag ik me af of ze dat daarboven wel zien.
Ik ben zondag nog naar een kerk geweest omdat mijn nichtje werd opgedragen (een dienst van 2 uur!!) en daar werd in de preek gezegd dat we afstand moesten nemen van mensen die niet geloofden, terwijl ik in mijn leven het meest gesteund ben door niet gelovigen.
En in Het Gooi beginnen over het feit dat hebzucht niet mag vond ik ook hypocriet. Het merendeel is goed bekend met slinkse manieren om de belasting te ontduiken
Die vraag kun je ook anders stellen: waarom iemand het geloof opdringen?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar die is zo negatief
Ik snap nooit de meerwaarde van iemand tot het atheisme bekeren. Waarom iemand zijn geloof afnemen? Zelfs al zou het allemaal onzin zijn (ik ben er van overtuigd dat dat niet zo is trouwens) dan nóg. Ik haal er hoop uit en vertrouwen en wordt er een leuker iemand van, wat is het probleem?
Nee, maar de meesten vinden dat wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Christenen zijn ook heus niet beter dan niet-christenen, ze hebben alleen een andere overtuiging. En hypocrisie is gewoon altijd jammer![]()
Dat stond in 2 Kronieken nogwat., als ik het goed heb.quote:En een opdraagdienst van 2 uur? Klinkt als vrije baptistenHadden ze ook een redenering waarom je afstand moest nemen van niet-gelovigen? Want dat heb ik nog niet echt eerder gehoord eigenlijk..
Ons kabinet is nog altijd democratisch gekozen, dus blijkbaar wil de meerderheid het zoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die vraag kun je ook anders stellen: waarom iemand het geloof opdringen?
Of wat ons "Christelijke"kabinet doet: iedereen hun christelijke normen en waarden opleggen?
Pat Condell wil helemaal niemand bekeren, want dan is hij hetzelfde aan het doen als veel gelovigen en dat haat hij juist. Het voornaamste waar hij toe oproept is secularisme.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar die is zo negatief
Ik snap nooit de meerwaarde van iemand tot het atheisme bekeren. Waarom iemand zijn geloof afnemen? Zelfs al zou het allemaal onzin zijn (ik ben er van overtuigd dat dat niet zo is trouwens) dan nóg. Ik haal er hoop uit en vertrouwen en wordt er een leuker iemand van, wat is het probleem?
Tja mensen generaliseren nou eenmaal snel. Je hoeft maar 1 'verkeerde' christen tegenkomen en ze zijn het allemaal. Maar aan de andere kant moet je je daar ook totaal niet druk om maken wat anderen van je zouden vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:04 schreef freecell het volgende:
Dat kan![]()
Ik vind alleen het beeld dat veel mensen hebben van christenen zo jammer, vandaar
Ach joh, jij kan ons straks allemaal van boven uitlachen.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:04 schreef freecell het volgende:
Dat kan![]()
Ik vind alleen het beeld dat veel mensen hebben van christenen zo jammer, vandaar
Het gaat tenslotte om wat Jezus vindtquote:Op woensdag 24 december 2008 20:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Tja mensen generaliseren nou eenmaal snel. Je hoeft maar 1 'verkeerde' christen tegenkomen en ze zijn het allemaal. Maar aan de andere kant moet je je daar ook totaal niet druk om maken wat anderen van je zouden vinden.
Dan was jij niet bij de laatste opdraagdienst bij ons, ow daar was je wel maar jullie moesten weg omdat het zo lang duurde, nadat jullie na een uur een 3 kwartier weg gingen duurde het nog een half uurquote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Christenen zijn ook heus niet beter dan niet-christenen, ze hebben alleen een andere overtuiging. En hypocrisie is gewoon altijd jammer
En een opdraagdienst van 2 uur? Klinkt als vrije baptistenHadden ze ook een redenering waarom je afstand moest nemen van niet-gelovigen? Want dat heb ik nog niet echt eerder gehoord eigenlijk..
Ik schoot hardop in de lachquote:Op woensdag 24 december 2008 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach joh, jij kan ons straks allemaal van boven uitlachen.
Ja, ga de deur eens open doen. Tot straksquote:Op woensdag 24 december 2008 20:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik schoot hardop in de lach![]()
Zouden er mensen zijn die zo denken?
Maar ik ga, want ik moet naar de kerstnachtdienst
Het is dat je er een knipoog bij hebt gezet...quote:Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef freecell het volgende:
Ons kabinet is nog altijd democratisch gekozen, dus blijkbaar wil de meerderheid het zo
Nee. De Christenunie zit er omdat SP en CDA het niet eens konden worden. Dus dit is niet het kabinet van de meerderheid.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ons kabinet is nog altijd democratisch gekozen, dus blijkbaar wil de meerderheid het zo
En geloof opdringen is ook niet erg verstandig m.i. Al was het alleen maar omdat opdringen niet werkt
Dat beeld scheppen ze zelf.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:04 schreef freecell het volgende:
Dat klopt, maar dat geldt voor beiden.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Leven en laat leven ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik krijg magnetronslippers met kerst.
Ik heb net nog op je gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Had ik gezien ja. Top.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik heb net nog op je gestemd.
groeten vanuit nijmegen, en fijne kerstdagenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
met deze post is groningen definitief ingehaald
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
groeten vanuit nijmegen, en fijne kerstdagen
Niet doen, dan lopen ze alleen nog maar meer uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
De tegenpost is al gemaakt door mij
hoe bedoelde je die peterseliemanquote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Jullie liggen nog steeds 78 STA-topics achter hoor
Leg 's uit, ik snap je niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bedoelde je die peterselieman? omdat we vanuit uvt kwamen
was t een grap of nietquote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heeft één van jullie nog een magnetron in de aanbieding?
Of weet een adresje waar je een goedkope op de kop kan tikken?
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:23 schreef FritsVanEgters het volgende:graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Nee, geen grap. Ik heb geen magnetron en die sloffen zijn praktisch binnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was t een grap of niet?
anders: [TK] Koelkast, Magnetron en ander zooi.
alkmaar en utrecht.. niet dichtbij, niet verweg
Iddquote:Op woensdag 24 december 2008 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bedoelde je die peterselieman? omdat we vanuit uvt kwamen
Is dat gemiddelde al bij gesteld sinds ik me mijn wachtwoord weer herinner?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben gemiddeld 15 topics per maand meer dan jullie dus nog 5,2 maand zijn we echt helemaal definitief voorbij
sinds hoelang post je weer mee?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat gemiddelde al bij gesteld sinds ik me mijn wachtwoord weer herinner?
Maandje ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sinds hoelang post je weer mee?
Nijmegen of Groningen?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
topics in:
augustus 9
september 7
oktober 7
november 6
Viel ik onder de topposters?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
en de topposters uit deze reeks even wat minder zin hadden
groningen natuurlijkquote:
Allemaal bagger.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
wij zitten redelijk stabiel op de 26 topics per maand sinds april, met 3 uitschieters naar 35+ in mei en september en november
Welterusten. Fijne kerst.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:43 schreef Bob. het volgende:
Oke, ik ga naar bed. Want dan heb ik morgen weer genoeg energie om gezellig en kerstig te doen.
Gaad.
Zwelgje was op tv, dat kon ik niet weerstaan.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is niet overdag slapen! Hup, bed in!
Mogguh!
daar heb ik ook nog even naar gekeken. Dat was er toen ik klein was eerst altijd op met kerst... Daarna hebben ze een aantal jaar de GVR uitgezonden.... Was altijd veel leuker dan het aan tafel zitten en eten....quote:Op donderdag 25 december 2008 11:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zwelgje was op tv, dat kon ik niet weerstaan.
Fijne kerstdagen ChipsZak.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom wenst niemand mij fijne kerstdagen terug?
Volgend jaar geen fijne kerstdagen meer aan jullie gewenst!
Dankje.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Fijne kerstdagen ChipsZak.![]()
Ik vind je tekening ook heel mooi.
Ik hoopte het.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Dat ben ik, maar dat had je vast al door.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
O ja, en waarom stemt er niemand op mijn avatar?![]()
Dankjewel.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hoopte het.![]()
Mooie kleren heb je aan.
Dankje!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:58 schreef Mark_Boelen het volgende:
Fijne kerstdagen chipszak
Ga je nog wat leuks doen met kerst?
Indd mooie kleren Chipszak, stond er bij mij maar zo iets naast de kerstboom, . . . . bedenkt zich net dat ie geen kerstboom heeft
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
En geen kerstboom hebben is een zonde.
En de foto sloeg op mezelf..quote:
Too slow!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Wtf, waarom gaat er telkens net iemand een fractie van een seconde eerder posten dan ik?![]()
Er komen telkens andere mensen tussen,
Ook met een tiara erop?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
Chipszak, zat net even je in je fotoalbum te kijken, en ik heb net z'n cowboyhoed maar dan in het oranje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |