ik doe m wel nuchterquote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh leuk, wie heeft er zin in een alcoholtestje? En wel je eerlijke score posten hè?
Een alcoholtestje als je al een liter hebt weggetiktquote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh leuk, wie heeft er zin in een alcoholtestje? En wel je eerlijke score posten hè?
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk maar uit, anders ga ik Mis erbij halen, en dan is Mikkie de sjaak.
Omdat jullie elkaar bijten.quote:
Een bias, je gebruikt wel de goeie termquote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef Mikkie het volgende:
Het is gewoon een testje over je alcoholgebruik. Als je nu al hebt gebruikt kan dat wel een bias zijn ja, maar vooruit, die nemen we voor lief. Ik ga even wat knip- en plakwerk doen, brb.
Ja, dit wordt een contest tot morgenvroegquote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
en inmiddels heeft Groningen weer bijgepost?
Ik ben enigszins bekend met onderzoeksmethodologiequote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een bias, je gebruikt wel de goeie term.
Mja, dronken is geheid een bias, maar vooruit. Even alle antwoorden op een blaadje schrijven, komt zo de normeringquote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
moet je die test dronken maken of gaat ie alleen maar daar over
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Jullie liggen nog steeds 78 STA-topics achter hoor
Post je 'm nietquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan.
Belangrijk: denk goed na over de vragen. Geef geen impulsieve antwoorden maar overweeg je antwoorden goed en wees eerlijk. Een onbetrouwbare score levert jezelf niks op.
De normering zal ik achteraf bekend maken.
1. Hoe vaak drinkt u alcoholhoudende drank?
a) Nooit
b) Maandelijks of minder
c) 2-4 keer/maand
d) 2-3 keer/week
e) 4 of meer keer/week
2. Als u drinkt, hoeveel glazen alcohol drinkt u dan gemiddeld?
a) 1 of 2
b) 3 of 4
c) 5 of 6
d) 7, 8 of 9
e) 10 of meer
3. Hoe vaak drinkt u 6 glazen of meer bij één gelegenheid?
a) Nooit
b) Minder dan maandelijks
c) Maandelijks
d) Wekelijks
e) (Bijna) Dagelijks
4. Hoe vaak hebt u in het afgelopen jaar gemerkt dat nadat u eenmaal begonnen was met drinken u niet meer kon stoppen?
a) Nooit
c) Maandelijks
d) Wekelijks
e) (Bijna) Dagelijks
5. Hoe vaak hebt u het afgelopen jaar vanwege uw alcoholgebruik dingen niet gedaan die u eigenlijk wel had willen doen?
a) Nooit
c) Maandelijks
d) Wekelijk
e) (Bijna) Dagelijks
6. Hoe vaak had u gedurende het afgelopen jaar als eerste in de ochtend alcohol nodig om de dag te beginnen?
a) Nooit
c) Maandelijks
d) Wekelijks
e) (Bijna) Dagelijks
7. Hoe vaak hebt u zich het afgelopen jaar schuldig gevoeld vanwege uw alcoholgebruik?
a) Nooit
b) Minder dan maandelijks elk jaar na carnaval houd ik mezelf voor nooit meer zoveel te drinken
c) Maandelijks
d) Wekelijks
e) Dagelijks
8. Hoe vaak kon u zich in het afgelopen jaar gebeurtenissen van de dag daarvoor niet meer precies herinneren vanwege uw alcoholgebruik?
a) Nooit
c) Maandelijks
d) Wekelijks
e) (Bijna) Dagelijks
9. Bent u of iemand anders wel eens gewond geraakt vanwege uw alcoholgebruik?
a) nee
b) ja, maar niet in het laatste jaar
c) Ja, tijdens het afgelopen jaar carnaval, probeer niet elkaars fiets te besturen, dat gaat fout
10. Heeft een familielid, vriend of huisarts wel eens gezegd dat hij zich zorgen maakt over uw alcoholgebruik?
a) nee
b) ja, maar niet in het laatste jaar
c) ja, tijdens het afgelopen jaar
altijd hetzelfde, kutluiquote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan jullie rap opeens.
Ik heb gvd in m'n vakantie collegepresentaties van BB moeten halen, je mag niet klagenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet ik m helemaal kopieren en zulks...
Ok
Goed plan.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet ze gewoon in een spoiler, kan iedereen 'm nog maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle punten optellen, of course.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Mjah ik ga aan de cola als ik hem begin te voelen. Maar ik drink er nog wel bij. Is dat ook "niet meer kunnen stoppen"?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die "niet meer kan stoppen" vraag vind ik wel tricky trouwens. Hoe interpreteer je die. Ik iig als in, als ik zou moeten stoppen terwijl iedereen gewoon door zou drinken zou ik 't wel echt kut vinden. Zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |