Wat was je beeld hiervoor dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mikkie! Nee!
Mijn beeld van jou, wat doe je
Nu pas?quote:
De ironiequote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
homo
ik kijk harry potter(naja t staat aan, mn zusje kijkt
)
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed, de eerste quote hebben we te pakken.
BWHEEHEHEHEHEHEHE EN JIJ LEKKER NIET HÈquote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat zou de enige aflevering zijn waarbij ik wél helemaal stuk zou gaan![]()
dudequote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
BWHEEHEHEHEHEHEHE EN JIJ LEKKER NIET HÈROT VOOR JE! NOT!! BWHAHAHAHA PWND LOLLEREINZ!!!11!!~1EINZ!11!!11!1!1!!! OMFGWTFLOLLERCOPTERBBQ!!!
En daar heeft die Robert ten fucking Brink 't niet over, hele persoonlijkeden worden verwoestquote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Mikkie! Ik vond je stoer en mannelijk, nu een sissy![]()
quote:
Peer pressure enzulksquote:Op woensdag 24 december 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook maar een biertje gepakt, als iedereen 't erover heeft kan ik echt niet achterblijven. Dat wordt ook wel verslaving genoemd.
Eerst ff m'n biertje opdrinken, ik heb 'm toch gekocht.quote:
Het voordeel van geen persoonlijkheid hebben, is dat ie ook niet verwoest kan worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef Mikkie het volgende:
Peer pressure enzulks. Daar had je laatst in Samson ook al last van. Wanneer gaan we weer zuipen, Piet?
Iedereen heeft z'n zwakke kanten op sommige momenten.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Mikkie! Ik vond je stoer en mannelijk, nu een sissy![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het voordeel van geen persoonlijkheid hebben, is dat ie ook niet verwoest kan worden.
stamp er dan ook nog ff opquote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst ff m'n biertje opdrinken, ik heb 'm toch gekocht.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst ff m'n biertje opdrinken, ik heb 'm toch gekocht.
Oh, om nog even een mini-college te geven deze woensdagavond: van verslaving is pas sprake na tien tot vijftien jaar. Daarvoor heet het misbruik of afhankelijkheid.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook maar een biertje gepakt, als iedereen 't erover heeft kan ik echt niet achterblijven. Dat wordt ook wel verslaving genoemd.
Bij de gemiddelde film was ik al in slaap gevallenquote:
Misbruik klinkt zo eng, doe maar afhankelijkheidquote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef Mikkie het volgende:
Oh, om nog even een mini-college te geven deze woensdagavond: van verslaving is pas sprake na tien tot vijftien jaar. Daarvoor heet het misbruik of afhankelijkheid.
Zat op WFL, kom ik nooitquote:Op woensdag 24 december 2008 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
wie is gfawkes die is ook op zwart
Wiki cp'en kunnen wij ook. Interpretatie van de wet, daar gaat 't om.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten.
Nee, dat was geen hintquote:
Oh leuk, wie heeft er zin in een alcoholtestje? En wel je eerlijke score posten hè?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misbruik klinkt zo eng, doe maar afhankelijkheid.
ik had gewoon verwacht dat het wel wat sneller zou gaanquote:
ik doe m wel nuchterquote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh leuk, wie heeft er zin in een alcoholtestje? En wel je eerlijke score posten hè?
Een alcoholtestje als je al een liter hebt weggetiktquote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh leuk, wie heeft er zin in een alcoholtestje? En wel je eerlijke score posten hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |