SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja het maakt voor mij niet heel erg uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef Waterweg het volgende:
dat schiphol-uitje wordt zaterdag de 20e, in de avond
misschien iets makkelijker?
Bijna nooit gebruiktquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef zuigmarmot het volgende:
Die ps2, wat zit er allemaal bij ?
Ik ben nog wel geinteresseerd in de magnetron, maar eeuh... hoe schoon is deze ?
Heb een bod voor de Ps2 van 50 incl, wat ik hoogstwaarschijnlijk ga aannemen, sowieso is je bod al veel te laag.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef zuigmarmot het volgende:
60 euro voor ps2 + magnetron (mits de magnetron een beetje schoon is)
okee, helder.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb een bod voor de Ps2 van 50 incl, wat ik hoogstwaarschijnlijk ga aannemen, sowieso is je bod al veel te laag.
mij is een dergelijk spelletje ook niet vreemd, maar je kan het natuurlijk overdrijvenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:44 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
dat het bod laag is is natuurlijk onderdeel van het spelletje, ik probeer een zo laag mogelijke prijs af te spreken, jij een zo hoog megelijke, vanuit mijn positie is het dus begrijpelijk dat ik niet meteen hoog inzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |