RUNNERS UPquote:conleche 123
admiraal_anaal 115
Arcee 66
FritsVanEgters 64
Harajuku 55
Anosmie 38
MariaEtcetera 35
ijsmeis 32
Paaskonijn 30
MissBliss 28
duidelijke top 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nee.quote:
Heb je nog ergens tien FOK! vrienden (ongeband), want het scheelt maar 30 punten.quote:
Nee, die 10 stemmen zijn dus allemaal gepwnd door Yvonne's razzia.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je nog ergens tien FOK! vrienden (ongeband), want het scheelt maar 30 punten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:27 schreef Adelante het volgende:TUSSENSTAND
TOP 10
[..]
RUNNERS UPWhehe na de 1e tussenstand heb ik nog maar 5 punten gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duidelijke top 5
benieuwd of er nog ergens een offensief users daar verandering in kan brengen
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef RacerDKB het volgende:
[1] admiraal_anaal
[ afbeelding ]
[2] Tabloid
[ afbeelding ]
[3] Sackboy
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Doe even mij op 1. En dan twee random mensen onder me op 2 en 3. Dan pas telt iequote:Op donderdag 25 december 2008 20:44 schreef jimmyrodgers het volgende:
ik stem op paaskonijn want hij zij stem op mij dus doe ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |