Hoe heb je dat gehad?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:04 schreef Bob. het volgende:
En ik heb mezelf net ernstig verwond met een plastic bordje.
Overdrijven is ook een vakquote:En het was net buiten zo koud dat ik dacht dat mijn gezicht er af zou vallen.
Viel genoeg mee hoorquote:En op mijn werk zat ik op de 7e verdieping en toen zag ik helemaal niks meer door de mist.![]()
Oke, einde bericht.
moeten het niet haar vingers voorstellen die ze er overheen legt?quote:
Verstopt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:33 schreef Mark_Boelen het volgende:
jah die had ik ook al gezien
Wel leuk vestopt
Ik zie toch echt duidelijk maar 1 neus.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef maok het volgende:
Ze heeft ook 2 neuzen en een rare navel
klopt. ik was ook verbaasd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:08 schreef JH87 het volgende:
En het plaatje komt van politie.nl?![]()
Tuvup.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:15 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb een scheikundedocente en die zegt altijd swaffelzuur, ipv zwavelzuur.
nee, dat is er gelukkig niet een van mij hoor.. Zulke woorden gebruik ik niet hoor...quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Is dit een van jou leerlingen, teigan?![]()
[..]
Je bent gewoon een beetje een aandachtshoer dus?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:09 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens 51 handtekeningen binnengehaald. Het was heel tof, erg gezellig en presenteren cq. verhaaltjes vertellen blijft echt m'n lievelingshobby.
Het is behandelbaar.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zo weer terug uit kardinge
Gelijk maar een 12 rittenkaart gekocht, dus volgende week weer schaatsen
en de container staat niet aan de Kornoeljestraat maar aan de Iepenlaanquote:0401998 23:15:16 16-12-08 Pr 2 PAPIERCONTAINERBRAND KORNOELJESTRAAT GRONINGEN 748
Monitorcode Brandweer Groningen
0400419 23:15:16 16-12-08 Pr 2 PAPIERCONTAINERBRAND KORNOELJESTRAAT GRONINGEN 748
Kazernealarm Groningen-VinkHuizen
0400392 23:15:16 16-12-08 Pr 2 PAPIERCONTAINERBRAND KORNOELJESTRAAT GRONINGEN 748
Kazernealarm (brand) Groningen-VinkHuizen
0400271 23:15:16 16-12-08 Pr 2 PAPIERCONTAINERBRAND KORNOELJESTRAAT GRONINGEN 748
Tankautospuit-748 Groningen-Hoofdpost
Dat is al weer meer dan tien jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
verdorie!
Voor welke pizzaboer bezorg je?
Ze weten precies waar het ding staat. Is een routinerit gewordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:24 schreef maok het volgende:
Ik kwam er net langs en zag de papiercontainer fikken. Ik hoop alleen dat ze naar de goede kant rijden want ik zie dit in de melding staan:
[..]
en de container staat niet aan de Kornoeljestraat maar aan de Iepenlaan
Geen fooi snap ik van studenten best, maar bel dan pizzeria uit de buurt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
Studenten he
Maar ik, ook al ben ik student, rond meestal af naar boven, of een euro extra.
Ik moet ook als student nog werken voor mijn geld
Zo klonk die kerel die ik aan de telefoon had niet, eerst verstond hij de straat ook nog verkeerd. Maar zijn brandweervriendjes weten het vast beter. Nog niet gespot?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze weten precies waar het ding staat. Is een routinerit geworden
Ik dacht al, dat duurt wel lang, maar dat valt. Het kan ook niet moeilijk zijn om zo'n container te blussen.quote:
Ik werk zelf ook in de horeca en weet dat het gewoon op een of andere manier fijn is om een fooi te krijgen dus probeer ik die ook altijd zelf te geven.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geen fooi snap ik van studenten best, maar bel dan pizzeria uit de buurt.![]()
Dat moet haast wel want goedkoop waren ze niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef Mark_Boelen het volgende:
Misschien is jullie pizza zo lekker dat mensen hem graag bij jullie weg hebben?
Ik heb zicht op die container ja. En ze zijn net weg. Zometeen komt de gemeente nog langs om de rotzooi op te ruimenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jullie kunnen het zien vanuit jullie raam?
Richting de rug / hanze zit ook een bij de super de boer in het pand, die vind ik zelf ook wel te eten, en bezorgd voor een nette prijs.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat moet haast wel want goedkoop waren ze niet.
Nou dat ligt er dus aan. Dit vind ik eng.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Klink vrij gay inderdaad.
not that there's anything wrong with that
Aangrenzende slaapkamers?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou dat ligt er dus aan. Dit vind ik eng.
Bedankt.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Sterkte G.
Mijn huis (kamer links voor)quote:Op woensdag 17 december 2008 00:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb een huis uit de jaren tachtig, bijna nooit last van m'n buren.
Bedanktquote:Op woensdag 17 december 2008 00:04 schreef Grulez het volgende:
Vergeleken met hem ben jij zelfs een stoere macho.
Ik vind je eerder een maffe fries.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:25 schreef Peterselieman het volgende:
Dat niet, maar met zoals ik het las, klonk het voor mij wel erg negatief.
Enorm veel sterkte... Ik ga nog ff een interview uitwerkenquote:Op woensdag 17 december 2008 01:07 schreef Bob. het volgende:
Saw V was echt voor mietjes, ik had verwacht dat het iets schokkends zou zijn.![]()
En nu moet ik verplicht de kroeg in maar ik wil slapen.
Maar, als je al weken last hebt van de kou, waarom ga je dan een uur buiten staan? Wat voor een knappe man stond er in hemelsnaam voor je deur?quote:Op woensdag 17 december 2008 03:46
schreef Bob. het volgende:
En ben zo door en door koud, haast een uur buiten staan praten.
Ik moet elke post 3x opnieuw doen omdat mijn bevroren vringers de verkeerde toetsen indrukken.
Zo kan ik toch niet gaan slapen?
Het is dat je het zegt ...quote:Op woensdag 17 december 2008 00:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind je eerder een maffe fries.
Knappe chick.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:35 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen Groningen! Het is fijn weer fris en fruitig op te kunnen staan.
[..]
Maar, als je al weken last hebt van de kou, waarom ga je dan een uur buiten staan? Wat voor een knappe man stond er in hemelsnaam voor je deur?
Zit Jesse_ er tussen?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef Bob. het volgende:
Ik zit hie echt naast de ernstigste Vindi's die ik ooit heb gezien. (Envooral gehoord)
Heb het gevoel alsof ik in een aflevering van de lullo's ben beland. Help me.
Ik mag dus wel een half uurtje eerder naar huisquote:Woensdag 24 december, de laatste dag voor Kerstmis, mag iedereen om 16.00 uur naar huis.
Dat is nog eens geluk hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:02 schreef maok het volgende:
En van het intranet:
[..]
Ik mag dus wel een half uurtje eerder naar huis
Nee, ook deze keer nog niet gezien; tot nu toe alleen binnenkant hotel, taxi, McDonald'squote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef Peterselieman het volgende:Inkomen
Heb je Obama nog gespot daar?
Groeten aan Blagojevich.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, ook deze keer nog niet gezien; tot nu toe alleen binnenkant hotel, taxi, McDonald's.
De huidige situatie van Inkomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was me nog niet eens opgevallen dat het een Isuzu was, zie je niet zo veel hier. Heb trouwens intussen wel een aardig voorraadje foto's opgebouwd, moet me bij thuiskomst eens even voor je forum aan gaan melden.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Rare bumper op die Isuzu, typisch Amerikaans, apart om dat op een Japans truckje te zien.
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:25 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wil ik best voor je doen, maar dat gaat je natuurlijk wel geld kosten.
Chevrolet en GMC verkopen de middelzware Isuzu's met hun eigen logo er op, dus Isuzu is zelf idd niet zo heel actiefquote:Op woensdag 17 december 2008 19:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen dat het een Isuzu was, zie je niet zo veel hier. Heb trouwens intussen wel een aardig voorraadje foto's opgebouwd, moet me bij thuiskomst eens even voor je forum aan gaan melden.
Overigens meer nieuws op jouw gebied: ik heb een echte, authentieke Missouri license plate als aandenken meegekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik dit keer wel en ik hoop dat ik dat voornemen minder dan 2 maanden vol hoef te houdenquote:Op donderdag 18 december 2008 00:34 schreef Bob. het volgende:
Maken jullie eigenlijk goede voornemens?
Semester aan Saint Louis University gestudeerd. Nu met het post-semester terug-naar-huis-reizen-met-gigantische-omweg begonnen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heb je gedaan in Amerika? (Ik had gelezen dat je in St. Louis zat.)
Weer één gezien vandaag, een zwarte. Over zwarte trucks gesproken: sleepwagens van de NYPD Traffic Departmentquote:Op woensdag 17 december 2008 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Chevrolet en GMC verkopen de middelzware Isuzu's met hun eigen logo er op, dus Isuzu is zelf idd niet zo heel actief![]()
En tof en tof
Wattan?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik dit keer wel en ik hoop dat ik dat voornemen minder dan 2 maanden vol hoef te houden
Bienvenue?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:04 schreef Inkomen het volgende:
Welke (goede) eettenten & koffiezaken etc. in Stad zijn 's nachts eigenlijk open?
Hasretquote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bienvenue?
Toepasselijke naam ook voor als je net terug bent.
Is het een franchise ofzo, of noem je gewoon alle Döners die je kent?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er zijn 3 Hasrets, 1 in de Poelestraat, 1 op de hoek van de Steentilstraat en 1 bij de Westerhaven.
Ik vind die in de Ebbinge wel goed, maar dat is blijkbaar dus geen Hasret.quote:
Er zijn er 2 in de Ebbinge: 1 Özan (ook een franchise zit ook in de Poelestraat) en een kleintje die er schuin tegenover zit.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind die in de Ebbinge wel goed, maar dat is blijkbaar dus geen Hasret.
Özan bedoel ik inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er zijn er 2 in de Ebbinge: 1 Özan (ook een franchise zit ook in de Poelestraat) en een kleintje die er schuin tegenover zit.
Fotooo!!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Bob. het volgende:
Neehee, pizza moet je halen bij Atalia's!
En ik heb mijn droomjurk gekocht.
Vanavond galaaaa
Ook fotoquote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet mn droomjurk, maar wel een jurkje gekocht vandaag.
Ik doe de foto denkk zondag of maandag.quote:
Is volgens mij ook gelinkt aan de hasret. Volgens mij zijn dat neven ofzo.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Özan bedoel ik inderdaad.
Mack Midlinerquote:Op donderdag 18 december 2008 05:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Semester aan Saint Louis University gestudeerd. Nu met het post-semester terug-naar-huis-reizen-met-gigantische-omweg begonnen.
[..]
Weer één gezien vandaag, een zwarte. Over zwarte trucks gesproken: sleepwagens van de NYPD Traffic Department.
Buit van vandaag:
[ afbeelding ]
En Groningen is weer één dag dichterbij.
Jassen heb ik zelf wel, ik moet eerder een man zoeken die me zijn broek geeft.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef maok het volgende:
Heb je geen leuke mannelijk date die jou zijn jasje uitleend als je het koud hebt?
Ja, bij de Hema! Gewoon een zwarte,ik heb hem nog niet uitgetest, maar ik ben vol vertrouwen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bestaan die, thermopanty's?. Wij hadden bedacht om in Antwerpen op oudjaarsavond sjiek uit eten te gaan (en dan moet het jurkje dus aan), dan weer even terug naar het hotel om om te kleden, en ons dan voor 12 uur weer in het uitgaansleven te storten. Dus héél lang ben ik er niet mee buiten, waarschijnlijk. Maar toch.
.
Een vriendin van mij heeft wel een keer op een feestje haar rokje voor een broek verruild met een jongen..quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jassen heb ik zelf wel, ik moet eerder een man zoeken die me zijn broek geeft.![]()
[..]
Ja, bij de Hema! Gewoon een zwarte,ik heb hem nog niet uitgetest, maar ik ben vol vertrouwen.
Dat nieuws is mij gisteren totaal ontgaan.quote:Wallage vertrekt deze zomer: 'Goed voor stad en voor mij'
GRONINGEN - Jacques Wallage vertrekt per 1 juli 2009 als burgemeester van Groningen. "Van alle functies die ik heb gehad, ligt deze me het dichtst bij het hart", zei Wallage vanmiddag in de Groninger gemeenteraad waar hij zijn vertrek bekend maakte. "Je moet voorkomen dat Stadjers hun burgemeester bedoelen als ze het over d'Olle Grieze hebben."
Wallage lichtte dinsdagavond zijn wethouders in over zijn vertrek. Wethouder Frank de Vries (PvdA) vindt het moment dat Wallage heeft gekozen getuigen 'van inzicht in wat het lokaal bestuur nodig heeft'. "We zijn ruim voor het verkiezingsjaar 2010 voorzien van een nieuwe burgervader of –moeder", aldus De Vries. "Ik ben er niet blij mee, maar ik heb er wel respect voor."
Wethouder Karin Dekker (GroenLinks) vindt het 'verschrikkelijk' dat Wallage vertrekt. "Ik verlies een maatje. Jacques is voor mij de belichaming van iemand die wel ouder wordt, maar ook scherper. Ik gun het hem heel erg, maar ik ga hem enorm missen. Hij is een oprechte sociaal-democraat met hart voor de stad."
Wallage denkt dat zijn vertrek 'goed is voor de stad en goed voor mij'. "Je moet niet tot het meubilair gaan behoren. En ik win mijn vrijheid terug nadat ik sinds mijn 24-ste in dit tempo heb gewerkt."
...
Ik ook. Ben wel 's bij hem in z'n ambtskamer geweest.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef prosey het volgende:
Oh, he, dat wist ik ook helemaal niet. Ik heb die man ooit nog een handje geschud
Met de deur op slot?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ook. Ben wel 's bij hem in z'n ambtskamer geweest.
Zou best kunnen. Die kamer is heel goed beveiligd, met een soort sluis.quote:
Collega.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:28 schreef JH87 het volgende:
Ik heb 'm geinterviewd. Jammer dat de beste man stopt inderdaad.
Wat weegt een Visa ? Hoe breed is een Visa ?quote:
Ik heb een verlepte krop sla, bedorven yoghurt en een pot rode pesto in mijn koelkast. Wie kan daar wat lekkers van maken!?quote:
Nee, iedereen rent huilend weg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef prosey het volgende:
Oh, en post-kater bob is niet zo schoon om aan te zien?
volgend jaar pas weerquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:14 schreef JH87 het volgende:
Ik doe m'n deuren alvast op slot en de ramen dicht. Gordijnen gesloten, geen teken van leven laten zien. Misschien kan iemand 't alarm af laten gaan?
Mijn tosti!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef prosey het volgende:
Oja!
* prosey klimt bovenop de euromast, neemt een aanloopje en gooit het kerstkransje heel ver weg...
200m verderop valt een meeuw dood neer.....
Hee ga je zondag mee zuipen dan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ook al volgeboekt morgenavond. En vanavond een feestje in Eelde, maar dat is 1. heel ver fietsen en 2. financieel niet verstandig. Barre ellende.
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Iedereen alle gala's overleefd?
Nee? Ben je doodgevroren zoals vooraf gevreesd? Of gewoon geveld door een buitensporige hoeveelheid alcohol?quote:
Ze hebben geen hele afdelingen met tasjes daar, maar rond deze tijd meestal wel een paar dingen. Zou gewoon even een rondje stad doen, kom je vast wel iets tegen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:25 schreef maok het volgende:
Ow H&M is wel een goed idee. Ik ben niet zo'n tasjes mens en denk dan gelijk aan tassen en schoenenwinkels waar ze ook tassen verkopen.
Zouden ze bij de HEMA ook tasjes hebben? Ik heb een cadeaukaart als kerstpaket gekregen dit jaar.
Intertoys (serieus)quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:19 schreef maok het volgende:
Iemand een idee waar ik in de stad een tasje voor bij een zwart/wit kerst outfit kan kopen ivm met het ontbreken van zakken? Gewoon een inimi ding waar telefoon en portemonee enzo inpast. Met iets simpels zwarts ben ik te vreden. Ik zat al te denken aan de Bristol ofzo, iemand nog een goed idee?
Een beaurrel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:12 schreef JH87 het volgende:
Ik heb hier een bezopen huisgenoot op de bank liggen. Kansloze vrijmibeau's. Paupers.
Ik maak er altijd eau van want dat klinkt meer elitair.quote:
2/2e? Dus zegmaar.. een hele?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:05 schreef Grulez het volgende:
Goede avond. Weer een beetje bij de levenden... Een 2/2 fles wodka opdrinken is toch niet echt een heldendaad gebleken...![]()
heheh... eh ja daar zijn we nog niet over uit. De fles was iig leeg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
2/2e? Dus zegmaar.. een hele?
En mooi dat je een tasje hebt Maok.
Ik ben meer van Trans-Siberian Orchestraquote:
Ik zeg niet dat Nijmegen beter is dan Groningen, maar als ik zou moeten kiezen voor een stad die ons in mocht halen, zou ik toch zeker een Nijmegen of een Maastricht noemen. Zeker geen Almere ofzo. Of heeft dat geen topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |