Het is dat je het zegt ...quote:Op woensdag 17 december 2008 00:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind je eerder een maffe fries.
Knappe chick.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:35 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen Groningen! Het is fijn weer fris en fruitig op te kunnen staan.
[..]
Maar, als je al weken last hebt van de kou, waarom ga je dan een uur buiten staan? Wat voor een knappe man stond er in hemelsnaam voor je deur?
Zit Jesse_ er tussen?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef Bob. het volgende:
Ik zit hie echt naast de ernstigste Vindi's die ik ooit heb gezien. (Envooral gehoord)
Heb het gevoel alsof ik in een aflevering van de lullo's ben beland. Help me.
Ik mag dus wel een half uurtje eerder naar huisquote:Woensdag 24 december, de laatste dag voor Kerstmis, mag iedereen om 16.00 uur naar huis.
Dat is nog eens geluk hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:02 schreef maok het volgende:
En van het intranet:
[..]
Ik mag dus wel een half uurtje eerder naar huis
Nee, ook deze keer nog niet gezien; tot nu toe alleen binnenkant hotel, taxi, McDonald'squote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef Peterselieman het volgende:Inkomen
Heb je Obama nog gespot daar?
Groeten aan Blagojevich.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, ook deze keer nog niet gezien; tot nu toe alleen binnenkant hotel, taxi, McDonald's.
De huidige situatie van Inkomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was me nog niet eens opgevallen dat het een Isuzu was, zie je niet zo veel hier. Heb trouwens intussen wel een aardig voorraadje foto's opgebouwd, moet me bij thuiskomst eens even voor je forum aan gaan melden.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Rare bumper op die Isuzu, typisch Amerikaans, apart om dat op een Japans truckje te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |