Het is dat je het zegt ...quote:Op woensdag 17 december 2008 00:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind je eerder een maffe fries.
Knappe chick.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:35 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen Groningen! Het is fijn weer fris en fruitig op te kunnen staan.
[..]
Maar, als je al weken last hebt van de kou, waarom ga je dan een uur buiten staan? Wat voor een knappe man stond er in hemelsnaam voor je deur?
Zit Jesse_ er tussen?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef Bob. het volgende:
Ik zit hie echt naast de ernstigste Vindi's die ik ooit heb gezien. (Envooral gehoord)
Heb het gevoel alsof ik in een aflevering van de lullo's ben beland. Help me.
Ik mag dus wel een half uurtje eerder naar huisquote:Woensdag 24 december, de laatste dag voor Kerstmis, mag iedereen om 16.00 uur naar huis.
Dat is nog eens geluk hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:02 schreef maok het volgende:
En van het intranet:
[..]
Ik mag dus wel een half uurtje eerder naar huis
Nee, ook deze keer nog niet gezien; tot nu toe alleen binnenkant hotel, taxi, McDonald'squote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef Peterselieman het volgende:Inkomen
Heb je Obama nog gespot daar?
Groeten aan Blagojevich.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, ook deze keer nog niet gezien; tot nu toe alleen binnenkant hotel, taxi, McDonald's.
De huidige situatie van Inkomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was me nog niet eens opgevallen dat het een Isuzu was, zie je niet zo veel hier. Heb trouwens intussen wel een aardig voorraadje foto's opgebouwd, moet me bij thuiskomst eens even voor je forum aan gaan melden.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Rare bumper op die Isuzu, typisch Amerikaans, apart om dat op een Japans truckje te zien.
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:25 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wil ik best voor je doen, maar dat gaat je natuurlijk wel geld kosten.
Chevrolet en GMC verkopen de middelzware Isuzu's met hun eigen logo er op, dus Isuzu is zelf idd niet zo heel actiefquote:Op woensdag 17 december 2008 19:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen dat het een Isuzu was, zie je niet zo veel hier. Heb trouwens intussen wel een aardig voorraadje foto's opgebouwd, moet me bij thuiskomst eens even voor je forum aan gaan melden.
Overigens meer nieuws op jouw gebied: ik heb een echte, authentieke Missouri license plate als aandenken meegekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik dit keer wel en ik hoop dat ik dat voornemen minder dan 2 maanden vol hoef te houdenquote:Op donderdag 18 december 2008 00:34 schreef Bob. het volgende:
Maken jullie eigenlijk goede voornemens?
Semester aan Saint Louis University gestudeerd. Nu met het post-semester terug-naar-huis-reizen-met-gigantische-omweg begonnen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heb je gedaan in Amerika? (Ik had gelezen dat je in St. Louis zat.)
Weer één gezien vandaag, een zwarte. Over zwarte trucks gesproken: sleepwagens van de NYPD Traffic Departmentquote:Op woensdag 17 december 2008 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Chevrolet en GMC verkopen de middelzware Isuzu's met hun eigen logo er op, dus Isuzu is zelf idd niet zo heel actief![]()
En tof en tof
Wattan?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik dit keer wel en ik hoop dat ik dat voornemen minder dan 2 maanden vol hoef te houden
Bienvenue?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:04 schreef Inkomen het volgende:
Welke (goede) eettenten & koffiezaken etc. in Stad zijn 's nachts eigenlijk open?
Hasretquote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bienvenue?
Toepasselijke naam ook voor als je net terug bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |