Je kent het misschien een jaar? Daarom is het dus ook het woord van 2008.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat dus, het woord van 2008.
Waarom dat woord ken ik al minimaal 10 jaar. Hoe kan het nu ineens het woord van het jaar zijn?
Wat een klinklare nonsense!
Dat is kansloos en grappig tegelijk haha.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:15 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb een scheikundedocente en die zegt altijd swaffelzuur, ipv zwavelzuur.
TIEN 10 TIEN 10 jaar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je kent het misschien een jaar? Daarom is het dus ook het woord van 2008.
Ik wel, ik word er opgewonden van tijdens de seks als Paul dat woord zegtquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef Fha het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er zo geweldig is aan dat woord
Komt dat niet meer doordat Paul het zegt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wel, ik word er opgewonden van tijdens de seks als Paul dat woord zegt
![]()
Lezen josti.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je kent het misschien een jaar? Daarom is het dus ook het woord van 2008.
Mwah hij zegt wel meer tijdens de seks, maar juist als hij DAT woord zegt dan... Oeh fireworksquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt dat niet meer doordat Paul het zegt?
Laat ik dan maar eens in je fobo kijken of daar nog swaffelwaardig materiaal te vinden is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah hij zegt wel meer tijdens de seks, maar juist als hij DAT woord zegt dan... Oeh fireworks
Hmmz je zou daar een punt hebben, ware het niet dat Rotterdam net een nieuwe burgermeester heeft. Ik denk dat er voldoende draagkracht ligt daarin om te kunnen concluderen dat het al dan niet achterlopen van bepaalde bevolkingsgroepen niet langer in de weg staat van het recht tot spreken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Limburgers lopen sowieso achter, dus jullie hebben geen recht van spreken.
En het gegeven dat Geenstijl een oproep heeft gedaan om op dat woord te stemmen zal ook wel hebben geholpenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:36 schreef santax het volgende:
Ohja, onterechte klacht trouwens. Hier in Limburg kennen we dat woord pas sinds afgelopen zaterdag.
Je voelt 'm al hè?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik ken het al sinds ik een puber ben
Jij doet nu serieus Maastricht met Limburg verwarren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik ken het al sinds ik een puber ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je weet toch waarom een maastrichtenaar nooit aids kan krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |