Is het een franchise ofzo, of noem je gewoon alle Döners die je kent?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er zijn 3 Hasrets, 1 in de Poelestraat, 1 op de hoek van de Steentilstraat en 1 bij de Westerhaven.
Ik vind die in de Ebbinge wel goed, maar dat is blijkbaar dus geen Hasret.quote:
Er zijn er 2 in de Ebbinge: 1 Özan (ook een franchise zit ook in de Poelestraat) en een kleintje die er schuin tegenover zit.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind die in de Ebbinge wel goed, maar dat is blijkbaar dus geen Hasret.
Özan bedoel ik inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er zijn er 2 in de Ebbinge: 1 Özan (ook een franchise zit ook in de Poelestraat) en een kleintje die er schuin tegenover zit.
Fotooo!!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Bob. het volgende:
Neehee, pizza moet je halen bij Atalia's!
En ik heb mijn droomjurk gekocht.
Vanavond galaaaa
Ook fotoquote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet mn droomjurk, maar wel een jurkje gekocht vandaag.
Ik doe de foto denkk zondag of maandag.quote:
Is volgens mij ook gelinkt aan de hasret. Volgens mij zijn dat neven ofzo.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Özan bedoel ik inderdaad.
Mack Midlinerquote:Op donderdag 18 december 2008 05:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Semester aan Saint Louis University gestudeerd. Nu met het post-semester terug-naar-huis-reizen-met-gigantische-omweg begonnen.
[..]
Weer één gezien vandaag, een zwarte. Over zwarte trucks gesproken: sleepwagens van de NYPD Traffic Department.
Buit van vandaag:
[ afbeelding ]
En Groningen is weer één dag dichterbij.
Jassen heb ik zelf wel, ik moet eerder een man zoeken die me zijn broek geeft.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef maok het volgende:
Heb je geen leuke mannelijk date die jou zijn jasje uitleend als je het koud hebt?
Ja, bij de Hema! Gewoon een zwarte,ik heb hem nog niet uitgetest, maar ik ben vol vertrouwen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bestaan die, thermopanty's?. Wij hadden bedacht om in Antwerpen op oudjaarsavond sjiek uit eten te gaan (en dan moet het jurkje dus aan), dan weer even terug naar het hotel om om te kleden, en ons dan voor 12 uur weer in het uitgaansleven te storten. Dus héél lang ben ik er niet mee buiten, waarschijnlijk. Maar toch.
.
Een vriendin van mij heeft wel een keer op een feestje haar rokje voor een broek verruild met een jongen..quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jassen heb ik zelf wel, ik moet eerder een man zoeken die me zijn broek geeft.![]()
[..]
Ja, bij de Hema! Gewoon een zwarte,ik heb hem nog niet uitgetest, maar ik ben vol vertrouwen.
Dat nieuws is mij gisteren totaal ontgaan.quote:Wallage vertrekt deze zomer: 'Goed voor stad en voor mij'
GRONINGEN - Jacques Wallage vertrekt per 1 juli 2009 als burgemeester van Groningen. "Van alle functies die ik heb gehad, ligt deze me het dichtst bij het hart", zei Wallage vanmiddag in de Groninger gemeenteraad waar hij zijn vertrek bekend maakte. "Je moet voorkomen dat Stadjers hun burgemeester bedoelen als ze het over d'Olle Grieze hebben."
Wallage lichtte dinsdagavond zijn wethouders in over zijn vertrek. Wethouder Frank de Vries (PvdA) vindt het moment dat Wallage heeft gekozen getuigen 'van inzicht in wat het lokaal bestuur nodig heeft'. "We zijn ruim voor het verkiezingsjaar 2010 voorzien van een nieuwe burgervader of –moeder", aldus De Vries. "Ik ben er niet blij mee, maar ik heb er wel respect voor."
Wethouder Karin Dekker (GroenLinks) vindt het 'verschrikkelijk' dat Wallage vertrekt. "Ik verlies een maatje. Jacques is voor mij de belichaming van iemand die wel ouder wordt, maar ook scherper. Ik gun het hem heel erg, maar ik ga hem enorm missen. Hij is een oprechte sociaal-democraat met hart voor de stad."
Wallage denkt dat zijn vertrek 'goed is voor de stad en goed voor mij'. "Je moet niet tot het meubilair gaan behoren. En ik win mijn vrijheid terug nadat ik sinds mijn 24-ste in dit tempo heb gewerkt."
...
Ik ook. Ben wel 's bij hem in z'n ambtskamer geweest.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef prosey het volgende:
Oh, he, dat wist ik ook helemaal niet. Ik heb die man ooit nog een handje geschud
Met de deur op slot?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ook. Ben wel 's bij hem in z'n ambtskamer geweest.
Zou best kunnen. Die kamer is heel goed beveiligd, met een soort sluis.quote:
Collega.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:28 schreef JH87 het volgende:
Ik heb 'm geinterviewd. Jammer dat de beste man stopt inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |