Mijn tosti!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:40 schreef prosey het volgende:
Oja!
* prosey klimt bovenop de euromast, neemt een aanloopje en gooit het kerstkransje heel ver weg...
200m verderop valt een meeuw dood neer.....
Hee ga je zondag mee zuipen dan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ook al volgeboekt morgenavond. En vanavond een feestje in Eelde, maar dat is 1. heel ver fietsen en 2. financieel niet verstandig. Barre ellende.
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Iedereen alle gala's overleefd?
Nee? Ben je doodgevroren zoals vooraf gevreesd? Of gewoon geveld door een buitensporige hoeveelheid alcohol?quote:
Ze hebben geen hele afdelingen met tasjes daar, maar rond deze tijd meestal wel een paar dingen. Zou gewoon even een rondje stad doen, kom je vast wel iets tegen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:25 schreef maok het volgende:
Ow H&M is wel een goed idee. Ik ben niet zo'n tasjes mens en denk dan gelijk aan tassen en schoenenwinkels waar ze ook tassen verkopen.
Zouden ze bij de HEMA ook tasjes hebben? Ik heb een cadeaukaart als kerstpaket gekregen dit jaar.
Intertoys (serieus)quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:19 schreef maok het volgende:
Iemand een idee waar ik in de stad een tasje voor bij een zwart/wit kerst outfit kan kopen ivm met het ontbreken van zakken? Gewoon een inimi ding waar telefoon en portemonee enzo inpast. Met iets simpels zwarts ben ik te vreden. Ik zat al te denken aan de Bristol ofzo, iemand nog een goed idee?
Een beaurrel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:12 schreef JH87 het volgende:
Ik heb hier een bezopen huisgenoot op de bank liggen. Kansloze vrijmibeau's. Paupers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |