quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:02 schreef CasB het volgende:
Ik zie geen probleem.
Dat zou ik ook denken.. Maar blijkbaar vindt ze je leuk, anders zou ze niet zo vaak met je afspreken toch? Dan is ze wel erg oppervlakkig als ze je hierom niet meer wil zien.. Natuurlijk zal ze even schrikken maar als ze je hierdoor ineens niet meer leuk vindt, moet je blij zijn dat je van haar af bent!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef sebassertje het volgende:
Tja denk dat het toch exit is als ik ga vertellen hoe oud ik echt ben, nogal jammer.
Als je haar bijna op d'r hoogtepunt hebt, stoppen en vertellenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef sebassertje het volgende:
Tja denk dat het toch exit is als ik ga vertellen hoe oud ik echt ben, nogal jammer.
Ja, maar dat is misschien niet het grootste probleem. Eerder dat het nogal een hardnekkig leugentje is, zeker als je het al een paar weken volhoudt. Gewoon batsen is prima, maar wil eigenlijk ook wel wat meer dan dat met haar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:08 schreef nicomart het volgende:
als het alleen maar om de leeftijd gaat is het ook geen relatiemateriaal.. Gewoon batsen dus en je muil houden over je leeftijd.
Dat vind ik ook niet zo vreemd, toch 5-6 jaar verschil.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef heaven7 het volgende:
Iig wachten met vertellen tot je echt 18 bent i.p.v. bijna 18Maarja, ik ben 23 en zou je veel te jong vinden.. maargoed, dat is persoonlijk.
Misschien nu de interesse er is, vindt ze het verschil niet zo erg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:11 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo vreemd, toch 5-6 jaar verschil.
Ja dat misschien niet, maar ik kan me voorstellen dat je zo'n leugen echt niet trekt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien nu de interesse er is, vindt ze het verschil niet zo erg.
Wil jij meer met haar of sebassertje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:58 schreef Stigma het volgende:
[..]
Ja dat misschien niet, maar ik kan me voorstellen dat je zo'n leugen echt niet trekt.
Het is ook geen probleem als het alleen je scharrel is, maar ik denk dat ik meer met haar wil en zij ook met mij. Anders maakt het niet uit.
Wel trieste situatie voor TS, niet erg handig van hemquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wil jij meer met haar of sebassertje?![]()
Ik denk er al 10 seconden over na, en heb nog steeds geen idee waar je het over hebt, dus dat komt inderdaad wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:29 schreef AngerManagement het volgende:
Je moet het vertellen tijdens de seks.
Zo net voor het hoogtepunt: "Oh schat, jouw de laatste keer dat ik een vagina aanraakte was 17 jaar geleden".
Als het goed is heeft ze het pas door als je klaargekomen bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |