quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:02 schreef CasB het volgende:
Ik zie geen probleem.
Dat zou ik ook denken.. Maar blijkbaar vindt ze je leuk, anders zou ze niet zo vaak met je afspreken toch? Dan is ze wel erg oppervlakkig als ze je hierom niet meer wil zien.. Natuurlijk zal ze even schrikken maar als ze je hierdoor ineens niet meer leuk vindt, moet je blij zijn dat je van haar af bent!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef sebassertje het volgende:
Tja denk dat het toch exit is als ik ga vertellen hoe oud ik echt ben, nogal jammer.
Als je haar bijna op d'r hoogtepunt hebt, stoppen en vertellenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef sebassertje het volgende:
Tja denk dat het toch exit is als ik ga vertellen hoe oud ik echt ben, nogal jammer.
Ja, maar dat is misschien niet het grootste probleem. Eerder dat het nogal een hardnekkig leugentje is, zeker als je het al een paar weken volhoudt. Gewoon batsen is prima, maar wil eigenlijk ook wel wat meer dan dat met haar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:08 schreef nicomart het volgende:
als het alleen maar om de leeftijd gaat is het ook geen relatiemateriaal.. Gewoon batsen dus en je muil houden over je leeftijd.
Dat vind ik ook niet zo vreemd, toch 5-6 jaar verschil.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef heaven7 het volgende:
Iig wachten met vertellen tot je echt 18 bent i.p.v. bijna 18Maarja, ik ben 23 en zou je veel te jong vinden.. maargoed, dat is persoonlijk.
Misschien nu de interesse er is, vindt ze het verschil niet zo erg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:11 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo vreemd, toch 5-6 jaar verschil.
Ja dat misschien niet, maar ik kan me voorstellen dat je zo'n leugen echt niet trekt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien nu de interesse er is, vindt ze het verschil niet zo erg.
Wil jij meer met haar of sebassertje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:58 schreef Stigma het volgende:
[..]
Ja dat misschien niet, maar ik kan me voorstellen dat je zo'n leugen echt niet trekt.
Het is ook geen probleem als het alleen je scharrel is, maar ik denk dat ik meer met haar wil en zij ook met mij. Anders maakt het niet uit.
Wel trieste situatie voor TS, niet erg handig van hemquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wil jij meer met haar of sebassertje?![]()
Ik denk er al 10 seconden over na, en heb nog steeds geen idee waar je het over hebt, dus dat komt inderdaad wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:29 schreef AngerManagement het volgende:
Je moet het vertellen tijdens de seks.
Zo net voor het hoogtepunt: "Oh schat, jouw de laatste keer dat ik een vagina aanraakte was 17 jaar geleden".
Als het goed is heeft ze het pas door als je klaargekomen bent.
Goede tip hahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:29 schreef AngerManagement het volgende:
Je moet het vertellen tijdens de seks.
Zo net voor het hoogtepunt: "Oh schat, jouw de laatste keer dat ik een vagina aanraakte was 17 jaar geleden".
Als het goed is heeft ze het pas door als je klaargekomen bent.
als ze erachter komt, gewoon vol blijven houden dat ze ervan wistquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef sebassertje het volgende:
Uh ja, en dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
als ze erachter komt, gewoon vol blijven houden dat ze ervan wist
Eerlijkheid duurt het langst..quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is misschien niet het grootste probleem. Eerder dat het nogal een hardnekkig leugentje is, zeker als je het al een paar weken volhoudt. Gewoon batsen is prima, maar wil eigenlijk ook wel wat meer dan dat met haar.
dat komt omdat haar ouders weten hoe volwassen hun dochter is. leeftijd en volwassenheid zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst..
En gefeliciteerd! Ik heb ook een 16 jarig meisje ontmoet 2 weken terugAls je dr echt leuk vindt gewoon een kans geven.. heb ik ook gedaan, ben zelfs al geintroduceerd (dr ouders moesten weten met wie ze uithangt) en het valt 100% mee
Dan heb ik aan jou een vraagje. Is het meisje nog maagd ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En gefeliciteerd! Ik heb ook een 16 jarig meisje ontmoet 2 weken terugAls je dr echt leuk vindt gewoon een kans geven.. heb ik ook gedaan, ben zelfs al geintroduceerd (dr ouders moesten weten met wie ze uithangt) en het valt 100% mee
Dat gaat dus niet, aangezien we er al een paar keer over gepraat hebben... Dat 2 jaar verschil nog wel net kan enzovoorts.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:38 schreef Dimitri_ het volgende:
Ja gewoon beetje door laten schemeren, en als ze ernaar vraagt zeggen 'Ik dacht dat je het wel wist!'
Dat maakt de situatie er niet beter opquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, aangezien we er al een paar keer over gepraat hebben... Dat 2 jaar verschil nog wel net kan enzovoorts.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, aangezien we er al een paar keer over gepraat hebben... Dat 2 jaar verschil nog wel net kan enzovoorts.
Je kan er dus vanuit gaan dat ze het uitmaakt als je het vertelt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef sebassertje het volgende:
[..]
met dat verschil dat jij er over begon. misschien vind ze het wel retegeil dat je jonger bent. en zo niet, dan moet je weer iets anders gaan neuken, of je pakt het niet goed aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Geboortedatum 28-10-1985quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
24 en 16 moet nog wel kunnen hoor...quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Geboortedatum 28-10-1985niet tof
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
24 en 16 moet nog wel kunnen hoor...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
24 en 16 moet nog wel kunnen hoor...
jij hebt niet eens een zusje, dat is je makke. anders was je nu niet zo slecht met vrouwen omgegaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:04 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nee.
Hij is 1/3 ouder.Dat vind ik vind niet kunnen.
Als ik een zusje van 16 had, die met een kerel van 24 uitgaat zou ik hem toch vriendelijk verzoeken eens aan zijn hoofd te voelen en verder te kijken.
Dat kan ik kloppen, ik heb al zo lang een vriendin dat ik het gevoel een beetje ben kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een zusje, dat is je makke. anders was je nu niet zo slecht met vrouwen omgegaan.
nou nouquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mag geen probleem zijn sebagger
ja eerlijk=eerlijk, maar ben jij dat ook?quote:
Tja, maar op een gegeven moment worden ze 30 en dan houd het toch echt op hè!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef heaven7 het volgende:
Andersom vind ik het anders trouwensMijn eerste vriend was 22 en ik 16 toen we elkaar ontmoette
7 jaar samengeweest ondanks vele geluiden uit vooral zijn omgeving dat ik veel te jong was en dat ik niet wist wat ik wilde etc.
Uh ja...quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan heb ik aan jou een vraagje. Is het meisje nog maagd ??
Een vriend van mij is zelf 25 en die heeft ook een meisje ontmoet van 16 en die is nog maagd.
Het is namelijk een heel verschil als het een 16 jarig meisje is wat geen maagd is en een 16 jarige die wel maagd is.
Ik heb zelf ook al tegen hem duidelijk gemaakt forceer niets bij zo'n meisje want dat is toch belangrijk.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:04 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nee.
Hij is 1/3 ouder.Dat vind ik vind niet kunnen.
Als ik een zusje van 16 had, die met een kerel van 24 uitgaat zou ik hem toch vriendelijk verzoeken eens aan zijn hoofd te voelen en verder te kijken.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Oh lal... ik snap zn topic nu pas
HAha. ik dacht al die tijd dat hij 23 was en zij 17 en dat hij gezegd had dattie 21 was om het verschil niet te groot te laten lijkenEpic fail
Dat las ik er eerst ook inquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Oh lal... ik snap zn topic nu pas
HAha. ik dacht al die tijd dat hij 23 was en zij 17 en dat hij gezegd had dattie 21 was om het verschil niet te groot te laten lijkenEpic fail
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:03 schreef Luxuria het volgende:
Gewoon opbiechten, zo'n groot verschil is het nu ook weer niet.
Je moet het hoe dan ook een keer vertellen, doe het dan zo snel mogelijk anders hik je er steeds meer tegenaan.
-edit- sorry niet helemaal goed begrepen.
mind playing tricks on youquote:
Mja op deze manier word je gegarandeerd het huis uitgeflikkerd. Onverschillig wat je te melden hebtquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Als je haar bijna op d'r hoogtepunt hebt, stoppen en vertellenWaarschijnlijk mag je blijven
Heb je het verhaaltje wel goed gelezen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:46 schreef diginoob het volgende:
17 en 23? Waar gaat dit over?
Kom eens terug als je valt op kindjes van 8.
Tussen mijn ouders zit anders 12 jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef heaven7 het volgende:
Andersom vind ik het anders trouwensMijn eerste vriend was 22 en ik 16 toen we elkaar ontmoette
7 jaar samengeweest ondanks vele geluiden uit vooral zijn omgeving dat ik veel te jong was en dat ik niet wist wat ik wilde etc.
Ik heb het nog eens gelezen. Zie alsnog het probleem niet.quote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Heb je het verhaaltje wel goed gelezen?
Zo zijn bijna alle mannen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef diginoob het volgende:
[..]
Wat denkniveau betreft ben je voor iemand van 23 behoorlijk kinderachtig, liegen om iemand het bed in te krijgen.
TS is 17..quote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens gelezen. Zie alsnog het probleem niet.
TS heeft gelogen over zijn leeftijd, is dat het probleem? Zegt TS toch gewoon dat hij 23 is en gelogen heeft over zijn leeftijd omdat hij alleen maar seks wou, weet meisje gelijk waar ze aan toe is.
Wat denkniveau betreft ben je voor iemand van 23 behoorlijk kinderachtig, liegen om iemand het bed in te krijgen.
Niemand snapt het hequote:
Begrijpend lezen is lastig hequote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef diginoob het volgende:
[..]
TS heeft gelogen over zijn leeftijd, is dat het probleem? Zegt TS toch gewoon dat hij 23 is en gelogen heeft over zijn leeftijd omdat hij alleen maar seks wou, weet meisje gelijk waar ze aan toe is.
Wat denk je zelf? Het is totaal niet relevant bovendien.quote:Op zondag 21 december 2008 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoe zou TS het vinden als zij straks 32 blijkt en 2 kinderen heeft?
Doet TS toch wel goed, dat lukt de meesten niet lijkt mequote:Op zondag 21 december 2008 13:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niemand snapt het he
TS = man = 17, heeft gezegd dat ie 21 is
Scharrel = vrouw = 23, denkt dat TS 21 is, TS wil meer dan 1 keertje, maar heeft gelogen en heeft nu een probleem
Damn. Één keer over de duidelijk beschreven feiten heen lezen is al bedenkelijk, maar tot twee keer toe?quote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef diginoob het volgende:
Ik vraag toch duidelijk wat jij ervan zou vinden?quote:Op zondag 21 december 2008 14:59 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het is totaal niet relevant bovendien.
gewoon paar keer over haar heengaan. Vrouwen zijn er vooral om geneukt te worden, niet om over na te denkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:01 schreef sebassertje het volgende:
Een paar weken geleden heb ik tijdens het uitgaan een meisje versierd, en ben met haar mee naar huis gegaan.
Dat was natuurlijk alleen voor de lol, maar we hebben hierna al een keer of 4 met elkaar afgesproken en we vinden elkaar echt leuk, dus dat is mooi.
Alleen één probleem, ik ben 17 (bijna 18) en zij is 23... Omdat ik dacht toen ik met haar aan het praten was dat het toch een one-night-stand zou worden heb ik voor het gemak maar gezegd dat ik 21 ben![]()
Vrij lastige situatie is het geworden. Iemand tips?
de strekking is duidelijk, zelfde verhaal geldt, of TS nu zegt dat ie 23 is of dat ie 21 is, het gaat erom dat ie zegt wat waar is, hè.quote:
maar nou even een serieuze vraag, meen je dat echt serieus?quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef LibbekeWoldema het volgende:
[..]
gewoon paar keer over haar heengaan. Vrouwen zijn er vooral om geneukt te worden, niet om over na te denken
quote:
Neuh, ben wel naar haar toe gegaan gisteravond, erg gezellig, en geen zin om het te gaan verneuken dus heb nog steeds niets gezegdquote:
Wat zijn je intenties met beide meisjes? En hoe oud is dat andere meisje?quote:Op maandag 22 december 2008 20:19 schreef sebassertje het volgende:
[..]
[..]
Neuh, ben wel naar haar toe gegaan gisteravond, erg gezellig, en geen zin om het te gaan verneuken dus heb nog steeds niets gezegd!!
Bovendien had ik mezelf toch al redelijk verneukt door een sms die voor een ander meisjes was perongeluk naar haar te sturen, maar daar had ik me gelukkig soepel uitgeluld![]()
Ik geniet er nog van zolang het duurt, dit gaat toch niets meer worden.
Die andere is 20, maar dat is echt alleen maar voor de sex, vind haar verder niet zo bijzonder, het enige wat leuk is aan haar is haar uiterlijk maar verder...quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zijn je intenties met beide meisjes? En hoe oud is dat andere meisje?
Je bent een prutserquote:Op maandag 22 december 2008 20:19 schreef sebassertje het volgende:
[..]
[..]
Neuh, ben wel naar haar toe gegaan gisteravond, erg gezellig, en geen zin om het te gaan verneuken dus heb nog steeds niets gezegd!!
Bovendien had ik mezelf toch al redelijk verneukt door een sms die voor een ander meisjes was perongeluk naar haar te sturen, maar daar had ik me gelukkig soepel uitgeluld![]()
Ik geniet er nog van zolang het duurt, dit gaat toch niets meer worden.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Je bent een prutser
Maar eerlijk is eerlijk..op je 17e mag dat nog.
Je hebt tot je 19 proeftijd, daarna mag je deze fouten echt niet meer maken knul
Ik zou het onderwerp leeftijd gewoon vermijden.. misschien is ze je leeftijd al vergeten en kun je er lekker ruzie over maken als ze er ineens mee komt dat ze denkt dat je 21 bent.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Die andere is 20, maar dat is echt alleen maar voor de sex, vind haar verder niet zo bijzonder, het enige wat leuk is aan haar is haar uiterlijk maar verder...
Met het meisje waar het in de OP overgaat zou ik wel iets willen eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |