Goede tip hahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:29 schreef AngerManagement het volgende:
Je moet het vertellen tijdens de seks.
Zo net voor het hoogtepunt: "Oh schat, jouw de laatste keer dat ik een vagina aanraakte was 17 jaar geleden".
Als het goed is heeft ze het pas door als je klaargekomen bent.
als ze erachter komt, gewoon vol blijven houden dat ze ervan wistquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:06 schreef sebassertje het volgende:
Tja denk dat het toch exit is als ik ga vertellen hoe oud ik echt ben, nogal jammer.
Uh ja, en dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
als ze erachter komt, gewoon vol blijven houden dat ze ervan wist
Eerlijkheid duurt het langst..quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is misschien niet het grootste probleem. Eerder dat het nogal een hardnekkig leugentje is, zeker als je het al een paar weken volhoudt. Gewoon batsen is prima, maar wil eigenlijk ook wel wat meer dan dat met haar.
dat komt omdat haar ouders weten hoe volwassen hun dochter is. leeftijd en volwassenheid zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst..
En gefeliciteerd! Ik heb ook een 16 jarig meisje ontmoet 2 weken terugAls je dr echt leuk vindt gewoon een kans geven.. heb ik ook gedaan, ben zelfs al geintroduceerd (dr ouders moesten weten met wie ze uithangt) en het valt 100% mee
Dan heb ik aan jou een vraagje. Is het meisje nog maagd ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En gefeliciteerd! Ik heb ook een 16 jarig meisje ontmoet 2 weken terugAls je dr echt leuk vindt gewoon een kans geven.. heb ik ook gedaan, ben zelfs al geintroduceerd (dr ouders moesten weten met wie ze uithangt) en het valt 100% mee
Dat gaat dus niet, aangezien we er al een paar keer over gepraat hebben... Dat 2 jaar verschil nog wel net kan enzovoorts.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:38 schreef Dimitri_ het volgende:
Ja gewoon beetje door laten schemeren, en als ze ernaar vraagt zeggen 'Ik dacht dat je het wel wist!'
Dat maakt de situatie er niet beter opquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, aangezien we er al een paar keer over gepraat hebben... Dat 2 jaar verschil nog wel net kan enzovoorts.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, aangezien we er al een paar keer over gepraat hebben... Dat 2 jaar verschil nog wel net kan enzovoorts.
Je kan er dus vanuit gaan dat ze het uitmaakt als je het vertelt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef sebassertje het volgende:
[..]
met dat verschil dat jij er over begon. misschien vind ze het wel retegeil dat je jonger bent. en zo niet, dan moet je weer iets anders gaan neuken, of je pakt het niet goed aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:41 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Geboortedatum 28-10-1985quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
24 en 16 moet nog wel kunnen hoor...quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Geboortedatum 28-10-1985niet tof
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
24 en 16 moet nog wel kunnen hoor...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
24 en 16 moet nog wel kunnen hoor...
jij hebt niet eens een zusje, dat is je makke. anders was je nu niet zo slecht met vrouwen omgegaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:04 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nee.
Hij is 1/3 ouder.Dat vind ik vind niet kunnen.
Als ik een zusje van 16 had, die met een kerel van 24 uitgaat zou ik hem toch vriendelijk verzoeken eens aan zijn hoofd te voelen en verder te kijken.
Dat kan ik kloppen, ik heb al zo lang een vriendin dat ik het gevoel een beetje ben kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een zusje, dat is je makke. anders was je nu niet zo slecht met vrouwen omgegaan.
nou nouquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mag geen probleem zijn sebagger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |