ja eerlijk=eerlijk, maar ben jij dat ook?quote:
Tja, maar op een gegeven moment worden ze 30 en dan houd het toch echt op hè!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef heaven7 het volgende:
Andersom vind ik het anders trouwensMijn eerste vriend was 22 en ik 16 toen we elkaar ontmoette
7 jaar samengeweest ondanks vele geluiden uit vooral zijn omgeving dat ik veel te jong was en dat ik niet wist wat ik wilde etc.
Uh ja...quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan heb ik aan jou een vraagje. Is het meisje nog maagd ??
Een vriend van mij is zelf 25 en die heeft ook een meisje ontmoet van 16 en die is nog maagd.
Het is namelijk een heel verschil als het een 16 jarig meisje is wat geen maagd is en een 16 jarige die wel maagd is.
Ik heb zelf ook al tegen hem duidelijk gemaakt forceer niets bij zo'n meisje want dat is toch belangrijk.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:04 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nee.
Hij is 1/3 ouder.Dat vind ik vind niet kunnen.
Als ik een zusje van 16 had, die met een kerel van 24 uitgaat zou ik hem toch vriendelijk verzoeken eens aan zijn hoofd te voelen en verder te kijken.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Oh lal... ik snap zn topic nu pas
HAha. ik dacht al die tijd dat hij 23 was en zij 17 en dat hij gezegd had dattie 21 was om het verschil niet te groot te laten lijkenEpic fail
Dat las ik er eerst ook inquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Oh lal... ik snap zn topic nu pas
HAha. ik dacht al die tijd dat hij 23 was en zij 17 en dat hij gezegd had dattie 21 was om het verschil niet te groot te laten lijkenEpic fail
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:03 schreef Luxuria het volgende:
Gewoon opbiechten, zo'n groot verschil is het nu ook weer niet.
Je moet het hoe dan ook een keer vertellen, doe het dan zo snel mogelijk anders hik je er steeds meer tegenaan.
-edit- sorry niet helemaal goed begrepen.
mind playing tricks on youquote:
Mja op deze manier word je gegarandeerd het huis uitgeflikkerd. Onverschillig wat je te melden hebtquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Als je haar bijna op d'r hoogtepunt hebt, stoppen en vertellenWaarschijnlijk mag je blijven
Heb je het verhaaltje wel goed gelezen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:46 schreef diginoob het volgende:
17 en 23? Waar gaat dit over?
Kom eens terug als je valt op kindjes van 8.
Tussen mijn ouders zit anders 12 jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef heaven7 het volgende:
Andersom vind ik het anders trouwensMijn eerste vriend was 22 en ik 16 toen we elkaar ontmoette
7 jaar samengeweest ondanks vele geluiden uit vooral zijn omgeving dat ik veel te jong was en dat ik niet wist wat ik wilde etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |