ja eerlijk=eerlijk, maar ben jij dat ook?quote:
Tja, maar op een gegeven moment worden ze 30 en dan houd het toch echt op hè!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef heaven7 het volgende:
Andersom vind ik het anders trouwensMijn eerste vriend was 22 en ik 16 toen we elkaar ontmoette
7 jaar samengeweest ondanks vele geluiden uit vooral zijn omgeving dat ik veel te jong was en dat ik niet wist wat ik wilde etc.
Uh ja...quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan heb ik aan jou een vraagje. Is het meisje nog maagd ??
Een vriend van mij is zelf 25 en die heeft ook een meisje ontmoet van 16 en die is nog maagd.
Het is namelijk een heel verschil als het een 16 jarig meisje is wat geen maagd is en een 16 jarige die wel maagd is.
Ik heb zelf ook al tegen hem duidelijk gemaakt forceer niets bij zo'n meisje want dat is toch belangrijk.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:04 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nee.
Hij is 1/3 ouder.Dat vind ik vind niet kunnen.
Als ik een zusje van 16 had, die met een kerel van 24 uitgaat zou ik hem toch vriendelijk verzoeken eens aan zijn hoofd te voelen en verder te kijken.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Oh lal... ik snap zn topic nu pas
HAha. ik dacht al die tijd dat hij 23 was en zij 17 en dat hij gezegd had dattie 21 was om het verschil niet te groot te laten lijkenEpic fail
Dat las ik er eerst ook inquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Oh lal... ik snap zn topic nu pas
HAha. ik dacht al die tijd dat hij 23 was en zij 17 en dat hij gezegd had dattie 21 was om het verschil niet te groot te laten lijkenEpic fail
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:03 schreef Luxuria het volgende:
Gewoon opbiechten, zo'n groot verschil is het nu ook weer niet.
Je moet het hoe dan ook een keer vertellen, doe het dan zo snel mogelijk anders hik je er steeds meer tegenaan.
-edit- sorry niet helemaal goed begrepen.
mind playing tricks on youquote:
Mja op deze manier word je gegarandeerd het huis uitgeflikkerd. Onverschillig wat je te melden hebtquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Als je haar bijna op d'r hoogtepunt hebt, stoppen en vertellenWaarschijnlijk mag je blijven
Heb je het verhaaltje wel goed gelezen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:46 schreef diginoob het volgende:
17 en 23? Waar gaat dit over?
Kom eens terug als je valt op kindjes van 8.
Tussen mijn ouders zit anders 12 jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef heaven7 het volgende:
Andersom vind ik het anders trouwensMijn eerste vriend was 22 en ik 16 toen we elkaar ontmoette
7 jaar samengeweest ondanks vele geluiden uit vooral zijn omgeving dat ik veel te jong was en dat ik niet wist wat ik wilde etc.
Ik heb het nog eens gelezen. Zie alsnog het probleem niet.quote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Heb je het verhaaltje wel goed gelezen?
Zo zijn bijna alle mannen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef diginoob het volgende:
[..]
Wat denkniveau betreft ben je voor iemand van 23 behoorlijk kinderachtig, liegen om iemand het bed in te krijgen.
TS is 17..quote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens gelezen. Zie alsnog het probleem niet.
TS heeft gelogen over zijn leeftijd, is dat het probleem? Zegt TS toch gewoon dat hij 23 is en gelogen heeft over zijn leeftijd omdat hij alleen maar seks wou, weet meisje gelijk waar ze aan toe is.
Wat denkniveau betreft ben je voor iemand van 23 behoorlijk kinderachtig, liegen om iemand het bed in te krijgen.
Niemand snapt het hequote:
Begrijpend lezen is lastig hequote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef diginoob het volgende:
[..]
TS heeft gelogen over zijn leeftijd, is dat het probleem? Zegt TS toch gewoon dat hij 23 is en gelogen heeft over zijn leeftijd omdat hij alleen maar seks wou, weet meisje gelijk waar ze aan toe is.
Wat denk je zelf? Het is totaal niet relevant bovendien.quote:Op zondag 21 december 2008 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoe zou TS het vinden als zij straks 32 blijkt en 2 kinderen heeft?
Doet TS toch wel goed, dat lukt de meesten niet lijkt mequote:Op zondag 21 december 2008 13:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niemand snapt het he
TS = man = 17, heeft gezegd dat ie 21 is
Scharrel = vrouw = 23, denkt dat TS 21 is, TS wil meer dan 1 keertje, maar heeft gelogen en heeft nu een probleem
Damn. Één keer over de duidelijk beschreven feiten heen lezen is al bedenkelijk, maar tot twee keer toe?quote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef diginoob het volgende:
Ik vraag toch duidelijk wat jij ervan zou vinden?quote:Op zondag 21 december 2008 14:59 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het is totaal niet relevant bovendien.
gewoon paar keer over haar heengaan. Vrouwen zijn er vooral om geneukt te worden, niet om over na te denkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:01 schreef sebassertje het volgende:
Een paar weken geleden heb ik tijdens het uitgaan een meisje versierd, en ben met haar mee naar huis gegaan.
Dat was natuurlijk alleen voor de lol, maar we hebben hierna al een keer of 4 met elkaar afgesproken en we vinden elkaar echt leuk, dus dat is mooi.
Alleen één probleem, ik ben 17 (bijna 18) en zij is 23... Omdat ik dacht toen ik met haar aan het praten was dat het toch een one-night-stand zou worden heb ik voor het gemak maar gezegd dat ik 21 ben![]()
Vrij lastige situatie is het geworden. Iemand tips?
de strekking is duidelijk, zelfde verhaal geldt, of TS nu zegt dat ie 23 is of dat ie 21 is, het gaat erom dat ie zegt wat waar is, hè.quote:
maar nou even een serieuze vraag, meen je dat echt serieus?quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef LibbekeWoldema het volgende:
[..]
gewoon paar keer over haar heengaan. Vrouwen zijn er vooral om geneukt te worden, niet om over na te denken
quote:
Neuh, ben wel naar haar toe gegaan gisteravond, erg gezellig, en geen zin om het te gaan verneuken dus heb nog steeds niets gezegdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |